Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
suvenkorento
Näinhän+ne+asiat+saadaan+näyttämään+siltä,+kun+halutaan.+
Pitäisi+myös+laskea+paljonko+ulkomaalaisia+esim.+18-30-vuotiaita+miehiä+täällä+on+ja+paljonko+suomalaisia+ja+suhteuttaa+prosentit+siihen.
15.01.2019 14:53
Siis+kutsutaan,+onko+se+sitten+yksityisellä+vai+julkisella.
Akuuteissa+tapauksissa+varmaan+pääseekin+heti.
Noilla+nuoremmilla+näkyy+olevan+noita+sähköharjoja,+täytyypä+niiltäkin+kysäistä+mitä+tuumivat.
15.01.2019 14:36
Nykyään+on+näitä+hammasväliharjojakin,+joita+itsekin+olen+käyttänyt.+Hammashoitaja+kokeili+sopivat+koot+ja+antoi+ne+sitten+mukaan.
On+mulla+noita+hammastikkujakin,+joskus+tulee+käytettyä,+kun+joku+istuu+tiukkaan+hammasväliin.
Kyllä+mullakin+aikanaan+se+kouluhammaslääkäri+traumoja+aiheutti,+se+oli+raakaa+peliä.+Ikuisesti+muistan+sen+poran+polkemisen.
Aikuisena+sitten+olen+hoidoissa+käynyt,+välineet+ovat+ihan+toisenlaiset+nykyään.
Joo,+liian+rajuiksi+luokittelivat+nuo+kovat+harjat+silloin.
15.01.2019 14:00
Kyllä+kävin+ihan+tuossa+terveyskeskuksessa.+Olen+ollut+tyytyväinen+ja+nyt+vielä+enemmän,+kun+noin+pian+pääsin.
Täytyy+vissiin+laittaa+tuo+sähköharja+harkintaan.
15.01.2019 13:54
Olet+oikeassa+tuosta+pöljyydestä.+Ajatellaanpa+vaikka+lapsilisiä,+mitä+hemmettiä+niillä+isotuloiset+tekevät.
Tuota+tasa-arvoa+ajatellaan+vaan+yksittäisten+asioiden+kautta.+Kokonaisuutta+pitäisi+ajatella+ja+antaa+sinne+missä+todellinen+tarve+on.
Eli+porrastaa+näitä+etuuksien+määrää.
Olen+joskus+ottanut+lehtileikkeen+Suomen+velkaantumisesta.+Vastuuministerit+neljän+kärki:
Iiro+Viinanen+46mrd.€,+Esko+Aho+44mrd.€,+Jyrki+Katainen+40,8€,+Jutta+Urpilainen+21,5mrd€,+eli+kaikista+isoista+puolueista+valtionvarainministerit+ollet.
15.01.2019 13:15
Juu+sitäpä,+sitä.
13.01.2019 18:00
Kiitti,+kun+kaivoit+linkin+esiin.
Mietin+sitä,+että+tuo+myrkytysvaara+on+tullut+esiin+vasta+viimeaikaisissa+tutkimuksissa.
Ei+siitä+aiemmin+puhuttu+mitään.
13.01.2019 15:30
Taisit+tarkoittaa+tämän+kommentin+siilille,+vaikka+mulle+sen+osoitit?
13.01.2019 15:24
Juurikin+näin+ja+sama+hoitotestamentin+kanssa.
Omaiset+ja+hoitajatkaan,+kun+eivät+ole+selvännäkijöitä+Eikä+aina+ole+se+henkilö+paikalla,+joka+mahdollisesta+eteentulleesta+asiasta+tietäisi.
Eikä+siinäkään+mitään+järkeä+ole,+että+aina+uusi+ihminen+käy+erikseen+kysymässä,+juotko+piimää+vai+maitoa.
Hoitosuunnitelma+pitää+olla.+Hoitotahto+tietysti+on+vaapaehtoinen,+ihmisen+itse+tehtävä.
Toinen+asia+on+ihmisten+kohtelu,+se+pitäisi+olla+jokaisella+omaan+nuppiin+kirjoitettuna.
13.01.2019 14:05
Siis+linkki.https://www.terve.fi/artikkelit/parasetamolin-haittavaikutukset-voivat-olla-luultua-suurempia.
Lähetin+vaan+ja+linkki+jäi.
13.01.2019 13:17
Tässä+uusinta+tutkimusta.
Mitään+mielenterveyteen+viittaavaa+siinä+ei+mainita.
Muistaakseni+näissä+tuoteselostuksissa+on+joku+kehoitus+ilmoittaa+mahdollisista+haittavaikutuksista+(+en+muista,+mille+taholle).
Jos+koet+tuollaisen+haittavaikutuksen+saaneesi,+kerro+siitä+ainakin+lääkärillesi.
13.01.2019 13:15
Muistan+myös+tapauksen,+eräs+potilas+valitti+aina+iltaisin+jalkasärkyä,+istuen+sängyllä+ja+hieroen+jalkojaan.+Ei+saanut+nukuttua.+Kyseiselle+rouvalle+oli+ajan+mittaan+kokeiltu+jos+jonkinlaiset+särkylääkkeet.+Ei+apua.
Kerran+sitten+päätimme+pienen+mainoksen+kera+antaa+placebon.
Se+auttoi+ja+rouva+nukkui+kuin+tukki.
Nykyäänhän+on+kai+jo+useitakin+tutkimuksia+tehty,+että+placebo+todella+tehoaa.
Sellainen+on+mielen+voima.
Saisimme+varmaan+paljonkin+hyvää+aikaan,+kun+osaisimme+käyttää+tuota+mielen+voimaa.
13.01.2019 12:53
Kauppanimi+Panadol.
13.01.2019 00:08
Tarkoitat+varmaan+Paracetamol/parasetamooli.
Oikein+käytettynä+varsin+turvallinen+lääke.
Riskit+yleensä+liittyy+yliannostukseen.
Laittaisitko+tieto+tuosta+masennus/itsemurhaväitteestäsi.+Vaikka+linkin.
13.01.2019 00:02
Kun+ihmiset+ovat+elämänsä+ehtoopuolella.+Niin+tärkeä+asia,+kuin+hyvä+kunto+onkin,+silti+sitä+terveydenhoitoa+voisi+olla+pullan+verran+vähemmän+ja+enemmän+sitä+muuta+laatua.
12.01.2019 21:52
Missä+sijaitsee+Sipilän+ilmaiseksi+jakamat+asunnot,+kerro,+kun+minä+en+tiedä+yhtäkään.
12.01.2019 21:03
Voi+taivas+varjele+joitakin+kommentteja.+Ei+kai+ne+mummut+ja+vaarit+siellä+palvelutalossa+kaikki+ole+holhouksen+alla.
Eikös+ne+ole+ihan+täysyvaltaisia+Suomen+kansalaisia.
Että+on+joillekin+iso+ongelma+ruokalusikallinen+likööriä.+Tuommonen+määrä+kerran+viikossaä+ei+oikeasti+vaikuta+mitään+mihinkään,+ei+edes+maksa-arvoihin.
Jotain+suhteellisuuden+tajua.+
Yhtä+hyvin+voitaisiin+kieltää+sokerit+kahvista,+rasvat+leivän+päältä,+vaarallisena.
Eikä+tässä+ole+niinkään+likööristä+kyse,+vaan+toisten+holhousvimmasta.
12.01.2019 20:05
Huomattu+on.+Taitaa+olla+tuolla+rapakon+takana.+Putinista+tulee+mieleen+Hasky.
12.01.2019 19:15
Jonninjoutavaa+nipotusta.++Kaikkea+sitä+vielä+kuuleekin+nykyaikana.
Kyllä+ne+oikeat+ongelmat+ovat+ihan+muualla.+kun+mummun+saunaryypyssä+Panadolista+huolimatta.
12.01.2019 13:58
Mökillä+kirjoitamme+yhteistä+päiväkirjaa+mökkielämästämme.
Varsinaisia+muisteloita+en+ole+kirjoittanut,+mutta+nyt+tänä+jouluna+pojantyttäreni+laittoi+minulle+joulupakettiin+kirjan.+Isoäiti,+kerro+minulle.+Siinä+on+osioita+lapsuudesta+alkaen,+erilaisia+kysymyksiä+ja+tilaa+valokuville+ja+vapaata+kerrontatilaa.
Sitä+kirjoittelen+usein+aamupäivisin+aina+pätkän.
Se+on+sellainen+joululahja,+joka+sitten+palautuu+pojantyttärelle+ja+siitä+kai+hänen+tuleville+lapsilleen+jne.
Huomasin,+että+on+hyvää+muistiharjoitusta,+kun+mieittii+ja+pinnistelee+miten+se+elämä+oikein+on+kulkenut.
12.01.2019 13:53
37 / 191