Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvin+sisäistetty+ihmisen+kokonaisuus.+Ihminen+onkin+monimutkainen.
Tuskin+koskaan+pystytään+ihmisen+kaikkia+ulottuvuuksia+tyhjentävästi+tutkimaankaan.
DNA:kin+muuttuu.
11.01.2019 16:21
Tutkittu+on+sellainenkin+juttu,+että+muistisairaallakin+tunne-elämä+on+se,+joka+säilyy+pisimpään.
Hyvä+tuo+viimeisen+lauseen+vertauksesi.
11.01.2019 16:17
Propaganda+puree+hyvin,+jos+ihmisellä+ei+ole+tietoa+asioista,+silloin+sille+on+päässä+tilaa.
Tiedon+hankinta+voi+olla+työlästä+koska+tieto+ainakin+yhteiskuntatasolla+on+ristiriitaista.
Tietokin+vanhentuu.
Puoluekuri+tuli+tuosta+mieleeni+´´ei+ole+sijaa+ajatella+eriäviä+näkökantoja.´´
11.01.2019 16:15
Monasti+on+juuri+niin,+että+ihminen+ajattelee+päättävänsä+kaiken+vain+järjellä,+mutta+taustalla+vaikuttaa+kuitenkin+tunne.
Sitä+ei+vain+tule+ajatelleeksi,+Sinä+oivalsit+sen+tuossa+asiassasi.
Mielen+malttia+kannattaa+kyllä+harjoitella.
Itse,+kiperämmässä+paikassa+sanon+itselleni,+että+hetkinen+nyt.
11.01.2019 15:57
Niimpä,+monet+ihan+jääräpäisyyttään+eivät+halua+kännyä.+
Kyllä+se+hyvä+turvallisuuden+tuoja+on,+autossa,+ulkoillessa,+marjametsässä+ja+varsinkin+yksin+ollessa.
Viimeksi,+kun+tulin+Tampereelta+kotio,+virta+oli+käynyt+vähiin,+en+huomannut+ottaa+laturia+mukaan+ja+veljen+laturi+ei+sovi.
Koko+ajan+sitä+vaan+toivoi,+ettei+vaan+mitään+satu,+jos+virtakin+loppuu.
11.01.2019 15:37
Eikös+sillä+UPM:llä+ole+jo+joku+sopimus+Uruguayhin+rakennettavasta+sellutehtaasta.
Kummakos+se+sitten,+jos+terminaalinkin+haluavat+rakentaa.+Käsitin,+että+se+on+sellun+käsittelyyn.
11.01.2019 13:18
Tässä+vaiheessa+kaikki+tekniset+muutokset+ovat+ikä-ihmisille+työläitä.
Liekö+sitten+niin,+että+aina+tulee+kiihtyvällä+vauhdilla+uutta,+joten+aina+vanhemmassa+päässä+osa+porukasta+jää+syrjään.
11.01.2019 13:09
Itse+en+ollut+ollenkaan+tuollaiseen+pöytäluuriin+kiinnittänyt+mitään+huomiota.
Tässä+on+tullut+ihan+hyvää+tietoa,+kun+ei+koskaan+tiedä+mitä+tulevaisuus+tuo+tullessaan.
Ikää+vaan+pukkaa+lisää,+voi+hyvinkin+olla+tarpeen+tuo,+jonain++päivänä.
11.01.2019 13:02
Silloin+alkuun,+kun+sitä+mainostettiin,+katsoin+yhden+osan+melkein+kokonaan.+Sitten;+kiitti,+mulle+riitti.
11.01.2019 12:52
Onhan+Sinulla+siellä+sitten+mastoja+riittämiin.
Kesämaisemissa+toisella+mökillä+on+aurinkosähkö,+niin+nuoret+siellä+vallan+lataa+kännynsä+ta+koneensa.
Meillä+oli+kanssa+hamassa+menneisyydessä+entisen+ukon+kanssa+tuo+NMT.+Aika+laatikko+nykypuhelimiin+verrattuna.
Autossa+oli+sellainen+kiinteä+puhelin,+josta+nostettiin+luuri+tavallisen+kierrejohdon+päässä+se+oli.
10.01.2019 23:07
Sukulaisilla+oli+jotain+7-vuotta+sitten+vielä+lankapuhelin.+Ihmettelin,+kun+sitä+vaan+pitävät,+kun+se+oli+niin+kallista+kännykkään+verrattuna.+No+olivat+vanhanaikaisia.
Tuo+ei+ole+ollenkaan+paha+hinta+puheluista,+mutta+mitähän+se+kone+itsessään+maksaa.
Tuota+juuri+mietinkin,+että+onko+se+pelkästään+verkkovirralla,+vai+toimiiko+myös+akulla,+että+voi+esim.+automatkalla+käyttää.
Eihän+sitä+koskaan+tiedä,+jos+joskus+näkö+tai+sormien+toiminta+menee+niin+huonoksi,+ettei+älykännyä+pysty+käyttämään,+tuo+olisi+parempi.
10.01.2019 22:56
Kyllähän+se+aika+haavoittuvainen+tämä+yhteiskunta+on+kaikkine+vempeleineen.
Kun+päätöksiä+tehdään+suurissa+firmoissa+ja+arkadianmäellä,+en+usko,+että+sitä+syrjäseudun+asukasta+paljonkaan+ajatellaan.
Itsekin+muistan,+kun+oli+se+Nokian+´´halko´´+kun+mökillä+ollessani+se+soi,+piti+kiivetä+mäelle,+että+sai+kuuluvuutta.
10.01.2019 16:20
Juu,+tuossa++Hallaahon+linkissä+on+oikein+hyvä+kuva+kyseisestä+uutuudesta.
10.01.2019 15:39
Kappas+vaan.+Kuvassa+kyllä+näytti+kätevältä.+Hintaa+en+kyllä+onnistunut+löytämään.
Kuinkahan+kuuluuvuus,+jossain+´´jumalan+selän+takana.´´
10.01.2019 15:34
Tuli+kaks+kertaa,+kun+tää+aina+takkuaa.
10.01.2019 15:29
Nuoret+sai+minut+hööpötettyä+älypuhelimeen,+kun+ilman+antoivat,+koska+itse+ostelevat+aina+uusia+malleja.
Kyllä+minä+kaipaan+sitä+vanhaa+Nokiaani.
10.01.2019 15:28
Nuoret+sai+minut+hööpötettyä+älypuhelimeen,+kun+ilman+antoivat,+koska+itse+ostelevat+aina+uusia+malleja.
Kyllä+minä+kaipaan+sitä+vanhaa+Nokiaani.
10.01.2019 15:28
Esimerkkinä+voisin+kertoa,+että+kun+sisareni+kävi+syöpähoidoissa,+piti+vuorokauden+päästä+pistää+injektio.+Sairaalasta+sai+vain+evääksi,+että+kysy+nyt+jos+jostain+vapaaehtoisjärjestöstä+löytyis+pistäjä.+Kotisairaanhoidosta+ei+puhettakaan.
Niin+sitten+kävin+100km+päästä+tuon+injektion+antamassa+ja+valvoin+vointia+muutenkin+pari+päivää+hoitojen+jälkeen.
Kun+taas+veljeni+kotiutui+syöpäleikkauksesta+katetreineen+oli+niin+kipeä,+että+ei+päässyt+sänkyyn+ja+sieltä+ylös+kahteen+viikkoon,+hoitelin+häntäkin.
Eikä+nämä+ole+ainoat+tapaukset.
Toki+sen+mielelläni+tein,+omiakin+kun+kumpikin,+mutta+kerroin+tämän+vain+esimerkkinä.
10.01.2019 14:23
Vanhemmat+ihmiset+kyllä+tietävätkin,+mutta+nuoremmat+polvet+aika+paljon+uskoo+näitä+puolueellisia+tiedotusvälineitä,+jotka+vaan+vouhkaa+vanhusten+tuottamasta+kestävyysvajeesta,+joka+sekin+on+pelkkää+puppua.
10.01.2019 14:14
Joskus+aatellu,+että+kun+noita+eläkeläisjärjestöjäkin+on,+voisivat+organiseerata+valtakunnallisen+kampanjan+siitä,+mitä+kaikkea+eläkeläiset+tekevät+ilman+palkkaa+niin+perheissä,+kuin+vapaaehtoissektoreillakin.+Kuin+myös+maksavat+veroja+ja+vielä+kalliimman+prosentin+mukaan,+kuin+palkansaajat.
Näille+vähättelijöille+pitäisi+iskeä+takaisin.
10.01.2019 13:47
39 / 191