Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä+ihmeen+blogia?
08.11.2018 15:24
Samaa+mieltä+ja+ajankohtaisohjelmat+lopetetaan,+mistä+sai+tietoa.
08.11.2018 15:23
Minä+sen+tein.
Kun+jäin+eläkkeellä+muutin+Tampereelta+pikkukaupunkiin.+Myin+yksiöni+siellä,+sain+pikkukaupungista+mukavan+kokoisen+kaksion+ja+jäikin+vielä.
No+päätökseeni+vaikutti,+kun+tuo+mökkitila+on+tuossa+parinkymmen+minuutin+ajomatkan+päässä.
08.11.2018 13:01
Eros+on+jo+taakse+jäänyttä+elämää.+Jos+tuota+philos+ajatellaan+parisuhteen+kautta,+ei+ole+sitäkään.
Läheisrakkaus+on+vahvaa,+´´omiin´´+ihmisiisni.
Tuomion+pasuunat+ovat+jo+kauan+sitten+mielessäni+vaienneet,+joten+yhä+enemmän++siellä+valtaa+alaa+agape.
Yhä+enemmän+ymmärrykseni+sanoo,+että+kaikki+ovat+yhtä,+niin+kivet+ja+kannot,+kuin+ihmisetkin.
Olen+karvan+verran+erimielltä+Demeterin+kanssa+siitä,+etteikö+hyvän+jakamista+tapahdu,+mielestäni+jopa+enenemässä+väärin.+Se+on+vaan+se+toinen+kello,+mikä+kauas+kuuluu.
Elämästä+saa+ja+pitääkin+nauttia,+mutta+tuo+seksin+kaikkivoipaisuus+on+kyllä+harhaa,+mutta+sitähän+jokapaikassa+tyrkytetään.
Suorastaan+hölmistyin,+kun+näin+metsäohjelmasta+mainoksen.+Ensimmäisenä+puhuttiin+puiden+seksielämästä.
08.11.2018 12:56
Niin+kauan,+kunnes+viimeisen+henkäyksen+aika+on.
08.11.2018 12:41
Kunhan+nyt+vielä+toisen+mokoman+ajan+elät,+moni+ajatus+voi+olla+toisenlainen,+rokotuksistakin.
Tetanus+ainakin+(jäykkäkouristusrokote)+pitäisi+pitää+voimassa.
Paremista+vaan+kädelles+ja+toivottavasti+se+halaajakin+vielä+löytyy.
08.11.2018 00:02
Siihen+on+labrakokeita,+seerumista+joitain.
Ns.+sisäinen+tekijä,+jota+vatsalaukun+limakalvo+erittää+puuttuu,+ei+ko.+vitam.+imeydy.
Vanhemminen+voi+limakalvon+surkastuminen+ja+haitata+imeytymistä.
Kannattaisi+oma+vitamiinitaso+tutkituttaa+ennenkuin+alkaa+syömään+ko.+vitamiinia.
Harmaa+on+päivä+ollut+täälläkin,+mutta++6-7+astetta+mittari+näyttänyt.+Ei+yhtään+tuullutkaan,+kun+kävelyllä+kävin.
07.11.2018 17:28
Joo,+on+tullut+luettua+tuokin+jossain+vaiheessa.
Noissa+rokotusasioissakin+monenmoista+koulukuntaa+ja+mielipidettä.
Ei+kai+sitä+lopullista+totuuutta+huonoista+puolista+tiedä+kukaan.+Ainoastaan+tuon+välittömän+hyödyn+tiedämme.
Onhan+se+laumasuojakin+sitä+parempi,+mitä+enemmän+rokotettuja.
Katselin+tuossa+juuri+kaupungin+sivuja,+vielä+ei+ollut+rokotusilmoitusta.+En+ole+vielä+päättänyt+otanko.+Ilmatteeksi+kyllä+saisin+ja+terv.keskus+on+kävelymatkan+päässä.
07.11.2018 13:57
Jep,+tässä+vahän+faktoja+terveydenhuollon+näkökulmasta.
Tarkennusta+on+tulossa.+Muutosesitys+on+tarkoitua+antaa+eduskunnalle+5+joulukuuta.
https://www.superlehti.fi/ajankohtaista/rokotussuojaa-koskeva-laki-kaipaa-selkeytta-tyonantajat-tulkinneet-lakia-aarimmaisen-tiukasti/
07.11.2018 13:19
Mullakin+on+tuo+keltainen+´´mainos´´,+muttei+sivu+nyi+yhtään+ja+siinä+kulmassa+on+ainakin+minulla+kruksi,+mistä+sen+saa+pois.
06.11.2018 22:28
Kyllä+minäkin+sivulle+pääsen,+mutta+kirjautua+saa+alituiseen,+jos+meinaa+jotain+kommentoida.+Joskus+näyttää+kirjausta+ja+silti+väittää,+ettet+ole+kirjautunut+ja+suttukuvaista+palapeliä+pukkaa.
Myös+tuota+ollut,+ettei+yhtään+kommenttia,+mutta+kun+ottaa+vaan+uusiksi+pari+kerta,+sitten+kommentit+tulee+näkyviin.
Kyllä+kumma+on,+kun+jatkuvasti+vouhkaavat+kuinka+kehitetään+ja+perusasiatkaan+eivät+toimi.
06.11.2018 19:41
Varmaan+hyvä+asumismuoto,+niille,+jotka+kokevat+yksin+ollessaan+yksinäisyyttä.+Ja+kun+on+eri+kuntoisia+ihmisiä+lähettyvillä,+saa+pikku+apuakin+tarvittaessa.
Itse+olen+kyllä+sellainen+persoona,+että+nautin,+kun+saan+rauhassa+kisun+kanssa+asustella.
Vielä+kun+ulos+ovesta+pääsee+aina+halutessaan.
Vaikea+sanoa,+mitä+tulevaisuudessa+ajattelee,+jos+terveydentila+kovin+muuttuu.
Voi+olla,+että+tulee+toisiin+ajatuksiin.
06.11.2018 19:31
Polttelen+kynttilöitä+ja+maalla+käsittelen+kyllä+tulta,+mutta+olen+tarkka+sen+kanssa.
Verinäytteen+ottajissa+ja+tippojan+laittajissakin+on+eroa.+Samoin+suonissa.+Vanhemmilta+ihmisiltä+on+monasti+vaikeampi+löytää+kunnon+suonta,+kuin+nuoremmilta.
Katselitko+doc+Martinia,+kun+tohtori+oli+verikammoinen.
06.11.2018 16:29
Kyllä+tiettyjä+potilasryhmiä+hoidettaessa+rokotussuoja+on+oltava.
Esim.+hoidettaessa+yli+65-vuotiaita.
06.11.2018 13:28
No+nii,+kohta+tapellaan+muu-sukupuolisten+vihkimisestä+ja+sitten+seuraavaksi+adoptio-oikeudesta.
Elämä+on.
06.11.2018 12:59
Kyllä+ne+silloin+on+paikallaan,+varsinkin,+jos+on+perussairauksia.
Tuo+keuhkokuume+on+monelle+iäkkäälle+kohtalokas.+Vastustuskyky,+kun+on+jostain+syystä+heikentynyt.
06.11.2018 12:51
Joskus+-80-luvulla+olen+sairastanut+influenssan.+Sikapiikin+olen+ottanut,+en+muuta.+On+vähän+tuuminnassa+otanko+vai+en.
Rokotteiden+valmistus+alkaa+helmikuussa,+todennäköisyyksien+mukaan+seuraavaksi+syksyksi.
Mutta+kun+virukset+ovat+hyviä+muuntumaan,+100%+suojaan+ei+koskaan+päästä.
Joskus+paremmin,+joskus+huonommin.
Itselläni+on+kyllä+hyvä+vastustuskyky,+tavallinen+flunssakin+useimmiten+minut+kiertää.
05.11.2018 23:19
Katselin+tänään+tullutta+mainosta.
Siinä+oli+noita+sähkömopoja+kaksi+pyöräisetkin+lähempäna+2000+euroa.+Neli-+la+kolmipyöräiset+noin+4000-5000+euroo.
Ei+tuollaisia+rahoja+ole+kaikilla+ottaa+tuosta+vaan,+vaikka+tervetta+ilmenisikin.
Noitten+sähköpyörien+hintoja+en+tiedä.
Kerran+näin+sellaisen+kulkijan,+jolla+oli+tavallinen+poljettava+pyörä,+mutta+siinä+oli+kolme+normaalinkokoista+pyörää.
05.11.2018 19:14
Mukavaa+iltaa+vaan+teille.
Tuo+syöpä+on+ikävä+kaveri,+lähipiirissä+on+ollut.+Onneksi+nuo+hoidot+ovat+nykyään+edistyneet,+monet+jo+parantuvat,+hieno+juttu+omaisellesi+tuo+ja+aina+se+koskettaa+muitakin.
05.11.2018 19:08
Vaikea+on+vissiin+säitä+ennustaa,+kun+koko+päivän+ovat+hokeneet,+että+taivas+on+pilvessä+ja+tihkua+sataa+miltei+koko+suomessa.
Täällä+se+vann+oli+neljännespilvessä+ja+aurinko+paisteli+pitkät+tovit.++5+astetta.
Katselin+eilen+tuota+pitkäaikaisennustetta.+Povaavat+talvella+myrskytuuliakin.
Se+on+hyvä,+ettei+ole+liukasta.
05.11.2018 17:08
58 / 191