Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+vaan,+katsotaan,+kun+talviteloille+tästä+syksyn+mittaan+asetun,+vaikka+täällä+silloin+tällöin+kurkkisinkin.
12.09.2018 15:49
Niinkö+se+on,+että+jokainen+on+vaatimassa+itselleen+ja+viiteryhmäkseen+kokemilleen+henkilöille+kunnioitusta+ja+hyvää+kohtelua,+mutta+ei+sitten+ajatella,+että+asiat+pitäisi+alkaa+itsestä.
Jos+jokainen+kohtelisi+toisia,+niitä+erilaisiakin+ihmisiksi,+kaikki+olisi+toisin.
(tiedän,+olen+ali-ikäinen+tänne:)
12.09.2018 15:09
´´Helvetin+idiootit+ilkeät+depiilit´´+kellä+on+oikeus+mielestään+puhua+toisesta+ihmisestä+noin?
12.09.2018 14:42
Kiitos,+samoin+Sinulle.
Rupeaa+tässä+nämä+kesän+touhut+pikkuhiljaa+laantumaan.
11.09.2018 19:12
Kaikki+diktatuurit+kaatuu+aikanaan,+on+ne+sitten+oikealta+tai+vasemmalta.
11.09.2018 14:53
Sanoisin,+että,+jos+nuoruusvuosiin+vertaa,+niin+itsevarmuutta+on+tullut+kosolti+lisää.
Kuitenkin+koen+sen+olevan+myös+asia-+ja+tilannekohtaista.
Asioiden+kanssa,+joista+varmasti+tietää+tietävänsä+on+paljon+itsevarmenpi,+kuin+olla+tekemisissä+jonkun+uuden+jutun+kanssa.
Myöskin+eri+ihmiset+aistii+eri+tavalla,+toisen+kanssa+kaikki+on+luontevaa+ja+taas+jonkun+toisen+kanssa+ei.
Itsevarmuus+ei+saa+missään+nimessä+näkyä+toisten+mielipiteille+tuhahteluna.
Käyttäisin+ilmaisua,+pitää+olla+´´positiivista+itsevarmuutta.´´
11.09.2018 14:42
Juuri+nuo+reippaat+sadekuurot+ilahduttivat+minua+tänään.
Eilen+jatkoin+pihamaan+korjaamista.+Siinä,+kun+on+tuo+valkoapila+ja+oli+niin+pahasti+kulunut,+uudistin+sitä.+Vesisade+päälle+oli+oikein+kohdallaan.
Nyt+jo+näyttää+kirkkaammalta.+Puolukkamehua+tuossa+maijalla+laskin.
11.09.2018 14:33
Ei+se+tosiaan+käyttäjien+kannalta+mitään+muuta,+jos+rekatun+voi+piilottaa.
En+itse+välitä+minkä+värinen+nimimerkki+on,+mutta+sitä+olen+sanonut,+että+jos+samassa+ketjussa+jokainen+käyttäisi+samaa+nikkiä,+keskustelu+olisi+mielekkäämpää.
Eihän+näistä+uudistuksista+tiedä,+ennenkuin+ne+käytännössä+käytössä+ovat.
Tuota+jankutusta+yli-+ja+ali+-ikäisyyksistä+palstalla+pidän+jonninjoutavana+nipotuksena.
11.09.2018 14:29
Ihmisarvo+on+jakamaton+ja+kuuluu+kaikille.+Sen+me+kaikki+tiedämme.
´´Jos+siiviilisäätiöllä+ei+ole+lainkaan+hyvyyttä+ja+se+silti+onnistuu+saavuttamaan+korkean+tieteen+osaamistason,+ennemmin+tai+myöhemmin+se+tulee+käyttämään+tuhovoimaansa+itseään+vastaan,+jo+kauan+ennen,+kuin+se+kykenee+matkaamaan+muihin+maailmoihin.´´+(Enrique+Barrios)
Niin,+mitä+tehdään+opitulla+sivistyksellä+silloin,+jos+sosiaalinen+osaaminen+ja+empatia+puuttuu.
Ei+pitäisi+henkilön,+varsinkaan,+kun+on+näkyvällä+paikalla+yhteiskunnassa,+tuollaista+suustaan+päästää.
Kannattaisi+varmaan+tarkistaa+mitä+siinä+YK:n+25+artiklassa+sanotaan.
11.09.2018 14:19
Ehdin+pöllähtämään+palstalle+ja+mietin+tuota+kysymystäsi.
Suomalainenhan+on+perusrehellinen,+mutta+suojellakseen+itseään+tai+läheisiään,+hän+harrastaa+ns.+valkoisia+valheita.
Varsinkin+rakkaus+läheisiin+saa+valkoisia+valheita+syntymään.
Minä+en+pidä+pahana+valkoisia+valheita,+jos+ne+ovat+syntyneet+rakkaudesta+ja+huolenpidosta.
23.08.2018 00:02
Uutisissa+juurinsanottiin,+että+vaikka+Suomessa+olisi+sillan+kunto+luokiteltu+huonoksi,+ne+kestävät+silti.
Tiedä+sitten.+mitä+se+oikeasti+tarkoittaa.
22.08.2018 23:52
Muistelen,+että+tarkoitus+oli+kerätä+rahaa+valtion+kassaan,+mutta+perustuslakivaliokunta+sanoi,+ettei+voi+olla+niin,+että+sakkoja+määräätään+valtion+talouden+pönkittämiseksi.
Ja+paljonko+liikenteeltä+nykytään+jo+kerätään+rahaa+ja+missä+kunnossa+on+tiestömme.
22.08.2018 23:36
Yhdyssanojen+virheet+ei+minua+niinkään+häiritse,+mutta+kun+on+kysymys++´´virallisesta´´+tekstistä.,+minua+häiritsee,+kun+nykyään+sanotaan+esim.+lehmä+on+kävelee.+Ei+ennen++voinut+samanaikaisesti+vain+olla+ja+kävellä.
Ristikossa+jota+eilen+tein+vihjesana+oli+´´hiilet´´+vastaus+muodostui+´tuhka´´+sehän+on+ihan+eri+asia.
Myös+yksiköt+ja+monikot+ovat+usein+sekaisin.
Täällä+keskustelupalstalla+taas,+minua+ei+häiritse+mikään,+puhekieli+on+erikseen+ja+tärkeintä+on,+että+ymmärtäisimme+sanoman.
22.08.2018 22:47
Ymmärrän+aloittajan+ajatuksen+(tai+ainakin+luulen+niin).+Jos+puhutaan+pienistä+ylinopeuksista,+mittarin+kyttääminen+vie+huomion+pois+muusta+liikenteestä.+Onko+se+hyvä?
Eikä+liikenteen+ongelmat+suinkaan+ole++pienissä+ylinopeuksissa.
Ken+on+tutustunut+kuolemankokaritilastoihin,+tietää+sen+kyllä.+Ongelmat+ovat+ihan+muualla,+kuin+nopeudessa.
Mutta,+kun+päättäjät+eivät+kykene+hoitamaan+ongelmia+oikeasti,+niin+on+helppo+kääntää+suuren+yleisön+huomio+nopeuksiin+ja+uskotella,+että+ongelma+on+siinä.
+Koska+se+on+helppoa,+pelata+nopeusrajoituksilla.
22.08.2018 22:18
En+ole+tuollaista+nähnyt,+laitapa+linkki+siihen.
14.08.2018 19:21
Kylläpä+Sinun+ajatuksesi+lentää.
Ei+kysymys+ole+mistään+viljely-+ja+eläintilojen+perustamisesta,+vaan+palstaviljelystä.
Halukkaat+saisivat+itselleen+ruuanlisää.+Samalla+ulkoilua+ja+tietotaitoa+asiaan.
14.08.2018 18:08
Minä+en+ymmärrä+kommenttiasi.
Tässäkin+ketjussa+monet+ovat+sanoneet,+ettei+ymmärrä+moista.+Missä+siis+on+se+´´tämän+palstan+väki´´,+josta+puhut.
14.08.2018 18:03
Johan+sitä+on+väläytelty+ns.+vesipakolaisistakin.
14.08.2018 15:29
2020+pitää+antennitaloudessa+ostaa+digiboxi+tai+uusi+telkkari,+jos+katsella+haluaa.
Kuva+on+ihan+hyvä+nytkin,+mutta+uutta+tekniikkaa+taas+tuodaan+markkinoille,+että+kauppa+käy+ja+romu+lisääntyy.
Myöskin+korjaajia+saisi+olla.+Kenkiäkin+korjauttaisin,+mutta+kun+ei+suutaria+ole+mailla+eikä+halmeilla.
Onneksi+kuitenkin+ihmiset+ovat+alkaneet+heräämään+tuon+turhan+kulutuksen+suhteen.
Uusia+innovaatioita+tulee+koko+ajan,+esim.+puun+käytössä.
14.08.2018 15:28
Onpas+kummallista+juttua.
Eikö+ole+ihan+luonnollista+olla+tekemisissä+omaistensa+kanssa.
Minä+ainakin+olen,+eikä+tuollaiset+aloittajan+kertomat+mietteet+ole+tulleet+mieleenikään.
14.08.2018 15:00
67 / 191