Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tätä+kesätouhua+riittää,+niin+etten+kovin+usein+ole+täällä+käynyt.
Mukavaa,+että+muistetaan,+talvi+kun+tulee,+niin+kyllä+taas+täällä+ollaan+ahkerastikin.
21.07.2018 13:11
Hyviä+käyttöesineitä+nuo+ovat.
Olen+alamökillä+ja+pojan+sakkia+on+ylhäällä.
Täältä+hajosi+kahvinkeitin.+Täällä+ei+toimi,+kun+12+volttinen,+niitä+myydään+harvoissa+paikoissa,+ei+ole+vielä+uutta+tullut+hankittua.
Miniä,+kun+aamusta+käy+koirien+kanssa+lenkillä,+jättää+tuohon+terassille+termosmukilla+kahvia+anopille.
Oli+tuossa+puupinon+vieressä+taas+ollut+kyykin.
21.07.2018 12:32
Juu,+kyllä+lämpöä+on+riittänyt.+Ei+paljon+auringossa+hirviä+olla,+tulee+liian+kuumat+paikat.
Eilen+oli+sentään+pilviäkin+taivaalla+ja+illalla+tuli+reipas+ukkossade.
Näkyy+olevan+pilvipouta+nyt,+lämpöä+kyllä+piisaa.
21.07.2018 12:21
Juuri+noin.
Kyllä+niitä+tukija+jaetaan,+huviliikenteellekin,+eikä+siitä+mitään+porua+pidetä+ja+monille+muille.
Maatalous+on+yritystoimintaa+siinä,+kun+mikä+muu+tahansa.
Tukiaiset+satavat+suoraan+kuluttajan+ruokapöydälle.
Samaa+mieltä,+että+omavaraisuutta+pitää+olla.
(Maataloustukea+nostavat+myös+meijerit,+porotalous,+puutarhat+mm.,+eivät+ainoastaan+viljelijät.
Tämä+näkemys+on+Suomen+vinkkelistä,+mutta+eivät+kai+ne+asiat+tässä+asiassa+kovin+erilaisia+siellä+Ruotsissakaan+ole.
12.07.2018 22:26
Se+kait+on+niin,+että+toisilla+on+verbaaliset+taidot+paremmat,+kuin+toisilla.
Jotkut+puhuvat+paljon,+sanomatta+mitään,+jotkut+pärjää+vähemmillä+sanoilla+ja+asia+tulee+selväksi.
Harjoitus+voi+tuossakin+asiassa+tehdä+mestarin.
Itseäni+en+osaa+sijoittaa+mihinkään+ja+jos+muilta+kysyttäisiin,+luulen,+että+tulisi+hyvinkin+eri+näkemyksiä.
Jokainen+kun+arvioi+asioita+omista+lähtökohdistaan.
Ehkä+ainakin+kuunnella+osaan,+koska+se+kuului+joskus+työhönikin,+tuli+harjoitusta.
12.07.2018 15:17
Niin+tietenkin,+juu.
Nykyään+maksan+laskut+tällä+koneella.+Itse+oon+Teliassa,+mutta+pännii+kun+jatkuvasti+yhteys+poikki+varsinkin+mökillä.+Kone+kyllä+ilmoittaa,+että+kone+toimii+hyvin.
12.07.2018 15:10
Onko+tuo+mamu-sana+pahaksi+alunperin+tarkoitettu.
Kaikkeahan+lyhennetään+samalla+kaavalla.+Sotu,+hetu,+sote,+some.
Tuo+paku-sana+tuossa+yhteydessä+missä+mainitsit+oli+minulle+uutta.
Minulle+paku+on+aina+merkinnyt+pakettiautoa.
12.07.2018 15:04
Jaa,+että+on+semmoinenkin.+++En+juuri+noteeraa,+päivä+toisten+joukossa.
Lähden+kotitilalle+muutamaksi+päiväksi.+Kisu+tietysti+mukana.
Enpäs+ole+tuota+tulikuutakaan+tullut+ajatelleeksi.
12.07.2018 14:57
Minulla+oli+alkuun+tämä+nimimerkkini+puskana,+kirjoitin+kyllä+aina+samalla.
Sitten+ilmaantui+ilkeää+väärinkäyttöä,+joten+rekkasin+sen.
Muuten+minulle+on+ihan+sama,+värillä+ei+väliä,+vastailen+kelle+vaan,+jos+asia+siltä+tuntuu.
11.07.2018 17:41
Kerran+päivystyaikana+nuorten+oli+tarkoitus+soittaa+eläinlääkärille,+kysyä+neuvoa.
Soittamatta+jäi,+puhelu+olisi+maksanut+6+euroa+minuutti.
Heillä+oli+koirien+kipulääkettä+varalla,+joten+pärjäsivät+aamuun,+kun+vastaanotto+aukesi.
Siihen+aikaan,+kun+vielä+käytin+maksupalvelua,+siis+kirjekuorella,+kerran+tuli+neljä+laskua+perintätoimistolta.
Ihmettelin,+kun+tiesin+ne+laittaneeni+maksuun.+Tarkistin+asian,+ainoa+vaihtoehto+oli,+että+kuori+postissa+hukkunut.
Niinpä+jouduin+maksamaan+5€+per+lasku+eli+20+viivästyskorkoja.
11.07.2018 13:38
Tuo+myös+on+varteen+otettava+näkökulma.
06.07.2018 22:51
Hyvä+kysymys.+Tuota+kun+miettii,+alkaa+oivaltaa+jotain+todellista+onnellisuudesta.
06.07.2018 22:29
Minäkin+fundeerasin,+niinkuin+tuo+toinen+nimimerkki.
Aattelin,+että+tuo+Sinun+näkemyksesi+on+hyvinkin+todenmukainen.
Rankkasade+kai+on+siellä+vähn+erilainen,+kuin+me+täällä+käsitämme.
Tämä+vaan+minun+pähkäilyäni,+en+oikesti+tiedä+miten+siellä+asiat+ovat+menneet.
06.07.2018 22:26
Onko+Sinulla+itselläsi+huonoja+kokemuksia,+kun+noin+yleistät,+että+on+tyypillistä,+että+suku+haluaa+hyötyä+ja+kaikki+kavalletaan.
Minulla+on+ihan+päinvastaisia+kokemuksia+ja+niin+näyttää+olevan+joillakin+muillakin+kommentoijilla.
06.07.2018 22:05
Kerrottiin,+että+menivät+sateen+suojaan.
Jos+niin+oli,+itse+ihmettelin+sitä,+että+miksi+sateen+suojaan+pitää+mennä+niin+kauas,+että+sukeltajilla+kestää+4+tuntia+päästä+perille.
Tietoni+tosin+ovat+vajavaiset+ja+vain+median+varassa.
06.07.2018 21:54
En+usko+minäkään.+Alakulo+on+tuntemus,+joka+kumpuaa+lähiasioista.
Jos+puhutaan+lievästä,+keskivaikeasta+tai+vaikeasta+masennuksesta+ollaan+ihan+eri+asian+äärellä.
Mielensairauksiakin+tutkittaessa,+ollaan+jo+tutkittu+mahdollista+tulehdustakin+laukaisijana.
On+hyvä,+että+tutkitaan,+eikä+kaikkea+vain+työnnetä+lapsuuden+piikkiin.
05.07.2018 22:19
Miksi?
05.07.2018 20:11
Minä+mistään+nyt+onnettomaksi+ala,+pois+se+minusta.+Kommenttejasi+on+ihan+kiva+lukea,+niissä+kun+on+sisältöä.
Voihan+sitä+olla+vaikka+onnellinen+jostain+asiasta+ja+toisesta+asiasta+vähemmän+onnellinen+yhtä+aikaa.
05.07.2018 17:26
Onnellisuus+on+jokaisen+sisäinen+henkilökohtainen+kokemus,+ei+sitä+voi+toisen+puolesta+määritellä.
05.07.2018 16:29
Niin+se+vain+supistui+3+päivään+tämä+yksin+oloni.+Tuli+tekstari.
Kaksi+nuorta+miestä+tulossa+kalareissuun.
Täytynee+lähteä+alamökille+laittamaan+takkavalkeaa,+jääkaappi+päälle+ja+pojille+petit.
05.07.2018 13:24
70 / 191