Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tammikuu-51
profiilit
tammikuu-51
tammikuu-51
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
627
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tuskin+on+mikään+pakko,+joten+lepo+vaan...............................
15.08.2018 00:25
eiköhän+tuossa+ole+lisääntymisestä+kysymys,+kun+on+monta+vaimoa+pystyy+saamaan+paljon+jälkeläisiä,+toisinpäin+ollessa+se+ei+olisi+mahdollista.
14.08.2018 00:11
kun+tuhansia+kiloja+tuottaa,+niin+kyllä+siitä+liksaa+kertyy,+saa+vielä+tukiaiset+päälle.
13.08.2018 14:02
en+minäkään+ole+sanonut+sääliväni+ketään,+tuli+vain+mieleeni+ulkomaiset+tuottajat+kun+aloittaja+tuottajille+lisää+rahaa+vaati.+uskoisin+että+ulkomailta+tuodun+viljelytuotteen+kate+tuottajalle+on+huomattavasti+pienempi+kuin+kotimaan+tuottajalle,+jolle+vielä+tukiaiset+maksetaan+päälle.+mutta+samapa+tuo,+eikä+tästä+tämän+emenpää.
13.08.2018 14:01
aloituksessa+ei+ollut+kysymys+kansantaloudesta,+mutta+jos+laajemmin+halutaan+ajatella,+on+kurjuuskin+aika+suhteellista.+meillä+on+kurjuuden+huippu+kun+hakee+kassillisen+ilmaista+ruokaa+ruoka-avusta,+mutta+toisaalla+ihmiset+kaivavat+esiin+kaatopaikalta+jotain+myytäväksi+tai+syötäväksi+kelpaavaa.+miksi+siis+säälitellä+maanviljelijöitämme+jotka+saavat+ihan+kelpo+toimeentulon,++aloituksessa+kuitenkin+annettiin+sympatiaa+maanviljelijöille+joilla+ei+ole+mitään+hätää+toimeentulonsa+kanssa?
13.08.2018 12:10
aloituksessa+mainittiin+nimenomaan+maanviljelys.
13.08.2018 10:44
mitähän+mahtaa+riisinviljelijä+saada+sadostaan,+mahtaa+joutua+tyytymään+pieneen+murto-osaan+täkäläisten+tuottajien+tuloista.
13.08.2018 00:20
olisitte+ostaneet+sellasen+lattialla+seisovan+tolppatuulettimen,+se+on+paketissa+ihan+varmiina.+minulla+on+sellainen+n.+75+cm+korkea+toisena,+ihan+kätevä+sekin,+tosin+aika+paljon+kalliimpi+oli+kuin+tuo+propellimallinen.
12.08.2018 13:39
hyvä+että+on+ruuvit,+minulta+puuttui+yksi+ja+jouduin+turvautumaan+rautalankaviritykseen,+mutta+hyvin+toimii+tuon+kuoren+yhteenpidossa+rautalankakin.
12.08.2018 13:33
minulla+oli+ohjeen+lisäksi+helppo+piirustus+jonka+avulla+oli+helppo+saada+tuuletin+pikaisesti+toimintakuntoon,+siinähän+ei+vaadita+mitään+teknisiä+taitoja,+koneisto+toimii,+siihen+ei+tarvii+koskea.+sinulla+saattaa+olla+tietenkin+ihan+toisenlainen+tuuletin+kuin+tuo+minun,+joten+kasaamisen+vaikeutta+ei+voi+välttämättä+verrata.+ostin+tuulettimen+jo+muutama+kesä+sitten,+joten+mallitkin+markkinoilla+muuttuvat+varmaan+vuosittain.
12.08.2018 12:42
joo,+eikös+vaan.+saa+todella+helposti+sen+takimmaisenkin+tavaran.
11.08.2018 00:36
vaikea+sanoa+kun+ei+tiedä+mitä+miniän+ajatuksen+taustalla+on.+mielestäni+asiaa+ei+kenenkään+kuitenkaan+pitäisi+pahakseen+tai+negatiivisena+asiana+ottaa,+jokainen+päättäköön+miten+omassa+kodissa+menetellään+vieraiden+kanssa,+en+näe+tuossa+mitään+ongelmaa.
11.08.2018 00:34
minulla+on+vetolaatikoita,+sekä+pari+kaappia+joissa+on+ulosvedettävät+hyllyt.+nuo+ulosvedettävät+hyllyt+ovat+sitten+kätevät,+mielestäni+laatikoissa+menee+liikaa+hukkatilaa,+tai+joutuu+laittamaan+astioita+päällekkäin+joka+ei+ole+käytössä+mukavaa.+toki+hyllyynkin+laittaa+päällekkäin,+mutta+kun+hyllyn+saa+vedettyä+ulos+on+siitä+helpompi+ottaa+se+alimmainen+astia+kuin+laatikosta.+mutta+nämä+on+myös+makuasioita+joista+ei+voi+kiistellä.
11.08.2018 00:26
meillä+on+tapoja+erilaisia,+minä+en+taas+osaa+vaakatasossa+lukea,+pitäisi+olla+sellanen+moottorisänky+mistä+saa+pääpuolen+nostettua+istuma-asentoon+jotta+voisin+sängyssä+lukea.
10.08.2018 13:36
etelään+muutto+saattaisi+olla+hyvä+ratkaisu,+niinhän+moni+eläkeläinen+on+elämänsä+järjestänyt,+ja+jos+ei+ihan+koko+vuodeksi+niin+hankalimmiksi+kokemaansa+aikaan+ainakin.+itsekin+nuorempana+työelämässä+ollessani+haaveilin+etelään+muutosta,+mutta+kun+eläkeaika+koitti,+en+sitten+malttanutkaan.
10.08.2018 13:32
jos+sateella+sohvannurkkaan+käpertyy+ei+se+tarkoita+että+siinä+jatkuvasti+lojuu,+mutta+kun+tykkää+kovasti+lukemisesta+sitä+tekee+sateella+ja+huonommilla+ilmoilla+paremmalla+omallatunnolla+kuin+kauniilla+ilmoilla,+jotka+menevät+hukkaan+sisällä+lojuessa.+päivittäin+minäkin+ulkoilen+ja+lenkkeilen,+oli+sää+mikä+tahansa.+pukeutumisella+voi+vaikuttaa+miltä+sää+tuntuu,+se+on+myös+aika+paljon+asennekysymys.
10.08.2018 12:20
syksy+kuuluu+vuodenkiertoon+siinä+kuin+kesäkin.+minua+ei+vuodenajat+ja+niiden+ominaispiirteet+haittaa,+onhan+niihin+saanut+jo+totutella+hyvän+aikaa,+joten+ihme+on+jos+ei+ole+tottunut+ja+sopeutunut.+sateella+on+mukavaa+käpertyä+sohvan+nurkkaan+lukemaan+hyvää+kirjaa+tai+tekemään+sanaristikoita+sateen+ropistessa+ikkunaan,+ei+hullumpaa.+ikuinen+kesä+ei+minulle+sopisi,+kyllästyisin+siihen+hyvin+äkkiä,+mutta+meitä+on+moneksi.+vuodenaikojen+vaihtelut+ovat+minulle+rikkaus,+ei+riesa.
10.08.2018 09:39
huomiseksi+on+vielä+luvattu+hellettä,+mutta+sitten+alkaa+normaalit+suomalaiset+kesäkelit,+se+on+tosi+mukavaa,+jaksaa+liikkua+eikä+tarvitse+sisällä+verhojen+takana+pakoilla.+en+sanoisi+että+syksy+helteen+jälkeen+alkaa,+tosin+monin+paikoin+jo+syksyltä+näyttää,+kun+kuivuus+on+tappanut+lehtipuita+ja+pensaita,+nurmikkoa+ja+muuta+kasvillisuutta,+se+on+tosi+surullista.
09.08.2018 22:43
uusi+kysymys,+kuka+sitten+on+tuo+Eero+E?+kun+en+lue+juorulehtiä+tai+muutenkaan+seuraa+muiden+ihmisten+sekoilua+ei+tuollaset+tule+edes+nimeltä+tutuiksi,+eri+asia+on+sitten+ne+henkilöt+jotka+tosiaan+tekevät+jotai+merkittävää,+mutta+heitä+on+vähän.
09.08.2018 08:27
eipäs,+68+on+Suomessa+raja+johon+saakka+palkasta++kertyy+eläkettä,+mutta+saa+toki+työssä+tuon+ikärajan+jälkeenkin+käydä+jos+jaksaa/+joku+töihin+huolii,+mutta+eläke+ei+enää+kartu+vaikka+palkkaa+saisi.
09.08.2018 08:25
10 / 32