Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tammikuu-51
profiilit
tammikuu-51
tammikuu-51
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
627
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihan+niin+järjetön+en+ole,+että+jonkun+postilaatikkon+tai+muuallekaan+tahallani+oksentaisin+ja+toiselle+sillä+harmia+aiheuttaisin.
17.08.2019 18:29
En+komenna,+eikä+kysymys+ole+uskaltamisesta,+vaan+neuvon+lapsia+tekemään+oikein+tai+olemaan+tekemättä+väärin.
06.08.2019 10:36
Suunnilleen+noinhan+se+meni.+Tosin+itsekin+silloin,+vaikka+olinkin+paljon+nuorempi,+poikkesin+aina+välillä+Ekbergin+kahvilaan+ruokatunnilla,+kun+aina+ei+virastoruokalaan+huvittanut+mennä.+Nuo+hienot+rouvat+joivat+kahvit+baakkelsin+tai+tanskalaisen+voileivän+kera,+joten+siellä+ei+markkoja+säästelty,+en+tosin+minäkään+silloin+kun+sinne+poikkesin.
31.07.2019 22:08
Kysyt;+Onko+mitään+viilennysmahdollisuutta.++Kyllä+on.+Minä+hankin+siirrettävän+ilmanjäähdyttimen.+Niitä+löytyy+monenlaisessa+hintaluokassa,+halvimmat+alle+200:n+euron.+Halvemmat+jäähdyttävät+veden+avulla,+tiedä+sitten+millaisen+kasvihuoneilmaston+ne+asuntoon+aikaiseksi+saavat,+mutta+laitteet+jotka+puhaltaa+kylmää+ilmaa+ja+kuuma+ilma+ohjataan+poistoputkea+ikkunan+tai+oven+kautta+ulos,+on+kokemukseni+mukaan+hyvä+laite.+Niissäkin+hintahaitari+melkoinen,+kannattaa+netissä+tutstua+laitteisiin,+niitä+joka+lähtöön.
28.07.2019 18:54
Pankissa+asioidaan+jos+ei+ole+pankkikorttia.+Tunnen+muutaman+yli+80-vuotiaan+joilla+ei+ole+pankkikorttia,+vaan+käyvät+nostamassa+rahaa+pankista+muutaman+satasen+kerrallaan.+Pelkäävät+että+pankkikortti+varastetaan+kun+he+nostavat+rahaa+automaatista,+mutta+kyllä+minä+pelkäisin+enemmän+kukkarovarkaita+jotka+iskevät+kun+tulet+satasien+kanssa+pankista.
28.06.2019 19:22
Etpähän+osannut+heti+kertoa,+että+tilasit+puhelinmyyjältä.+Jos+myyjä+ei+kertonut+että+tilaus+jatkuu+kestona,+on+se+tietenkin+myyjän+virhe,+minulle+on+kyllä+aina+kerrottu,+jos+olen+niin+pitkälle+puhelun+päästänyt,+yleensä+en+jatka+lausetta+kauempaa.+Vielä+kyllä+ihmettelen,+että+onko+se+nyt+niin+kaamea+vaiva+se+peruutus?+Näiden+kirjoitusten+aikana+olisi+jo+kymmeniä+kertoja+ehtinyt+peruutuksen+tehdä,+jos+siihen+olisi+tarvetta+ollut.+Mutta+ainahan+sitä+saa+marmattaa,+kun+ei+muuta+asiaa+ole.
Mukavaa+Jussia!
19.06.2019 18:17
Niin..................ja+mikä+siinä+on+se+ongelma?++Kyllä+tilausehdoissa+jo+mainitaan+että+kysymyksessä+on+kestotilaus,+oma++vika+jos+ei+viitsi+lukea.++Mutta,+mutta.........kuten+sanottu.......vikahan+on+aina+muualla+kuin+itsessä.
19.06.2019 13:28
Eipä+tulisi+mieleenikään+soittaa+sinulle!
19.06.2019 09:28
Saathan+sinä+sen+viisi+kuukautta+juuri+sillä+halvalla+hinnalla,+älä+muuta+väitä.+Sen+jälkeen+vasta+hinta+saattaa+muuttua+ja+tuosta+kestotilauksesta+takuulla+mainitaan+ehdoissa,+joten+jos+ei+ymmärrä+niin+ei+pidä+nuukuuttaan+tarttua+tuollaisiin+"hyviin"+tarjouksiin.+Tokihan+voit+aina+tilata+lehden+ihan+juuri+siksi+ajaksi+kuin+itse+haluat,+mutta+hinta+on+silloin+toinen,+kyllä+hintatiedot+aina+lehtitalojen+sivuilta+löytyy,+joten+ei+ole+pakko+tarttua+kestotilauksiin.
19.06.2019 00:42
Turhanpäiväistä+marinaa,+ehdot+kun+on+etukäteen+luettavissa.+Oma+vika+jos+ei+huolehdi+peruutuksesta,+mutta+sitä+omaa+vikaa+on+niiiiin+mahdoton+myöntää.+Yleensähän+näihin+kestotilauksiin+sisältyy+ensin+halvempi+aloitus,+jonka+ihmiset+ahneuksissaan+ottavat,+mutta+sitten+ulistaan+kurkku+suorana+kun+ei+itse+huolehdita+peruutuksesta.
18.06.2019 21:51
Tuossahan+ei+makseta+sitä+ekaa+tuotetta+lainkaan,+vain+postikulut.+Sanotaanhan+siellä+ehdoissa,+että+se+on+kestotilaus+niin+kauan+kuin+se+perutaan.+Kestotilauskin+on+tuttu+juttu,+lehtitalothan+sitä+esim.+paljon+harjoittavat,+mutta+en+ole+nähnyt+siitä+kenenkään+täällä+pillastuvan+vaikka+ihan+sama+juttu.+Nuo+on+tätä+päivää,+pitää+vaan+sopeutua,+ei+siinä+muuta.
18.06.2019 18:19
Minulla+puhelimen+kalenteri+ja+sen+muistuttaja+ahkerassa+käytössä.+En+sitä+muistuttajaa+edes+tarvitsisi,+mutta+se+on+hyvä+varmistaja+etten+unohda+mitä,+missä,+milloin.+Seinäkalenterikin+on,+mutta+sen+ostin+lähinnä+kuvien+vuoksi+ja+näkyyhän+siitä+nimipäivät+ja+liputuspäivät.
14.06.2019 14:57
Muistat+oikein.+Etunimi+on+Alviina+ei+aliina..
03.06.2019 19:21
Eipä+tuo+minusta+liian+paljolta+kuulosta.+Minä+saatan+juoda+kahvia+6-7+kertaa+päivässä,+isohkon+mukillisen+kerrallaan.+Vielä+ennen+nukkumaanmenoa+puolen+yön+maissa+hörppään+usein+viimeiset+kahvit,+ei+vaikuta+nukkumiseen+tuon+taivaallista.
29.05.2019 17:04
Onko+tässä+ollut+puhe+jostain+hopealusikoista,+en+ole+huomannutkaan+ennenkuin+mainitsit?+Sinun+on+ihan+turha+räkyttää+jostain+sellaisesta+mitä+en+ole+kirjoittanut,+pidä+vain+mölyt+mahassasi.
26.05.2019 22:31
Tottakai+toivovat,+sen+kun+voi+törsätä+ihan+minne+sattuu.
26.05.2019 18:21
Minulla+on+toiminut+aina+hyvin+ja+henkilö+on+soittaessaan+esitellyt+itsensä,+joten+tiedän+kenen+kanssa+keskustelen,+vaikken+henkilöä+tunne.+Mistähän+tuo+asiantuntemuksen+sitten+tunnistaa+kun+on+kysymys+vieraasta+henkilöstä,+ei+takaisinsoitto+asiantuntemuksesta+sen+huonompaa+tee.
26.05.2019 14:55
Minua+ei+varmaan+edes+kutsuta+sisarusten+lastenlasten+juhliin,+niin+läheinen+heidän+kanssaan+en+ole.+Mutta+jos+niin+tapahtuisi,+varmaan+50+€+olisi+sopiva+summa.+joko+rahana+tai+lahjakorttina.+Tuossa+joku+aiemmin+tyrmäsi+lahjakortin+täysin,+mutta+minusta+se+on+hyvä+lahja,+esim.+jos+nuorella+on+vaikkapa+urheuiluharrastus+niin+lahjakortin+voi+antaa+johonkin+urheiluliikkeeseen.+Pelkkä+raha+menee+helposti+ihan+turhaan+ja+lahjoista+ei+jää+mitään+muistoa,+puhumattakaan+hyödystä.
26.05.2019 14:51
Käyn+aina+optikolla.+Jos+tarvetta+on,+kehottaa+optikko+käymään+silmälääkärillä,+eikä+anna+laseja+ominpäin.
13.05.2019 20:46
Ihan+sama+se+on+kuka+siellä+häärää,+pelkkää+kuraa+ne+kaikki+saa+aikaiseksi,+oli+sitten+oikealla,+vasemmalla+tai+keskellä.
07.05.2019 23:52
1 / 32