- hinta riippuu maton koosta
- en ole koskaan kuljeskellut uimarannalla rinnat paljaana, mutta peitolla löhöillyt kyllä aurinkoa ottamassa yläosattomassa. nykyään en ota aurinkoa enää ollenkaan, joten ei ongelmaa enkä varmaan enää tämän ikäisenä yläosattomissa esiintyisikään julkisesti. minusta on kuitenkin kummallista että naru pakaroiden välissä riittää housuiksi, ennen ei se olisi käynyt päinsä vaikka rinnat sai paljastaa.
- jos kastiketta haluan, ostan valmiina tai jauheena ja maustan mieleisekseni, ihan hyvää tulee vähällä vaivalla, itse tehden saa tietenkin halvemmalla. tosin harvoin kastiketta haluan, perunamuussi tai uudet perunat ei kastiketta kaipaa ja riisiä taas en juurikaan syö. pastan kanssa tietenkin kermakastike on hyvää, mutta pastaakin tulee harvemmin laitettua.
- voi teitä onnellisia joilla on tonttia hyötykasveja kasvatella. minä käyn valmista satoa torilta "keräämässä", eihän se ihan sama asia ole kuin itse kasvattaa, mutta kerrostalossa kun ei oikein kasvatus onnistu.
- onneksi ystävät voi valita, suku on vain välttämätön paha.
- onneksi YLE:llä ei ole mainoksia, vain laadukasta ohjelmaa eikä pelkkää hömppää ja turhaketta.
- onneksi en ole tuohon sukuun kuuluva, kammottavaa......................ei millään pahalla.
- "loismummi", mielenkiintoinen termi, mutta en oikein ymmärrä mitä se mahtaa tarkoittaa. loinen elää toisten siivellä, mutta tuskin silloin olisi varaa rahapeleihin ja mummi taas on muutakin kuin pelkästään vanha nainen.
- kyllä täällä riittää päällepärmäreitä muitakin, olen monesti osani v...lusta saanut minäkin ja ihan muilta kirjoittajilta, joten eiköhän anneta jokaisen harrastella sen sorttista kirjoittelua mitä pää tuottaa. kaikkea ei ole pakko lukea, eikä kaikesta tarvitse provosoitua ja vastata, harvapa yksin kauaa viitsii riidessä.
- minä en ole koskaan kokenut kahvin piristävää vaikutusta, on ihan sama juonko kahvia tuntia ennen vai juuri ennen nukkumaanmenoa, ei erilaista vaikutusta nukahtamiseen. uskon kyllä että toisille kahvilla on piristävä vaikutus, minun elimistöni ei vain toimi niin.
- aamukahvi on ehdottomasti parasta heräämisen jälkeen.......................
- minulle päivänokoset on päivän paras hetki, tosin joka päivä en nuku, mutta välillä en vaan pysy hereillä ja silloin on ihana pötkähtää sohvalle pitkäkseen. nokoset kestää yleensä 1,5 tuntia, joskus hiukan vähemmän joskus hiukan enemmän.
- jos jossain on hätä, tai tarvitsee olkapäätä, on kaksi eri asiaa.
- pieni valkoinen valhe on tosiaan aina joskus paikallaan. parempi sanoa esim. että "sinulla on uusi mekko" kuin että "onpa sinulla ruma mekko". miksi suotta pahoittaa toisen ihmisen mieltä kommentillaan, kun asian voi hoitaa toisinkin. voi tietenkin olla myös kommentoimatta, mutta tulee tilanteita joissa tietää toisen odottavan kommenttia ja silloin on oltava tilanneherkkyyttä hoitaa asia fiksusti.
- en oikein ymmärrä jos jossain on hätä, niin mitä siinä voi tehdä jos on vain puhelimella tavoitettavissa, silloinhan pitäisi olla läsnä auttamassa. itselle tulee vain paskamainen olo kun ei pysty jostain kaukaa matkan takaa mitään auttamaan. sitä paitsi hätä on harvoin oikein todellinen, jos esim. joku on hukkumassa on hätä todellinen, mutta turha tuttaville on silloin soitella.
- silloin kun minä hänet tiesin, oli arvoltaan majuri, muuta en hänestä tiedä.
- ei ole epärehellisyyttä vaikkei kaikkea kerro, kaksi ihan eri asiaa. kuka edes haluaa tietää kaiken toisesta, tai aina rehellisen mielipiteen itsestäänkään?
- aikoineen oli majuri Majuri
- minulla on toiminut aina moitteettomasti, mutta asia riippuu pankkiryhmästä, toisilla enemmän häiriöitä kuin toisilla. poliisi ei asiaan voi sanoa mitään, mutta pankin asiakaspalvelun pitäisi auttaa, tietää ainakin jos verkkopankissa on jotain häiriötä.
- ei ole pakko katsoa, en ole koskaan katsonut minäkään...............