Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tammikuu-51
profiilit
tammikuu-51
tammikuu-51
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
627
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
hinta+riippuu+maton+koosta
20.08.2018 21:25
en+ole+koskaan+kuljeskellut+uimarannalla+rinnat+paljaana,+mutta+peitolla+löhöillyt+kyllä+aurinkoa+ottamassa+yläosattomassa.+nykyään+en+ota+aurinkoa+enää+ollenkaan,+joten+ei+ongelmaa+enkä+varmaan+enää+tämän+ikäisenä+yläosattomissa+esiintyisikään+julkisesti.+minusta+on+kuitenkin+kummallista+että+naru+pakaroiden+välissä+riittää+housuiksi,+ennen+ei+se+olisi+käynyt+päinsä+vaikka+rinnat+sai+paljastaa.
20.08.2018 14:41
jos+kastiketta+haluan,+ostan+valmiina+tai+jauheena+ja+maustan+mieleisekseni,+ihan+hyvää+tulee+vähällä+vaivalla,+itse+tehden+saa+tietenkin+halvemmalla.+tosin+harvoin+kastiketta+haluan,+perunamuussi+tai+uudet+perunat+ei+kastiketta+kaipaa+ja+riisiä+taas+en+juurikaan+syö.+pastan+kanssa+tietenkin+kermakastike+on+hyvää,+mutta+pastaakin+tulee+harvemmin+laitettua.
20.08.2018 14:33
voi+teitä+onnellisia+joilla+on+tonttia+hyötykasveja+kasvatella.+minä+käyn+valmista+satoa+torilta+"keräämässä",+eihän+se+ihan+sama+asia+ole+kuin+itse+kasvattaa,+mutta+kerrostalossa+kun+ei+oikein+kasvatus+onnistu.
19.08.2018 23:20
onneksi+ystävät+voi+valita,+suku+on+vain+välttämätön+paha.
19.08.2018 19:21
onneksi+YLE:llä+ei+ole+mainoksia,+vain+laadukasta+ohjelmaa+eikä+pelkkää+hömppää+ja+turhaketta.
19.08.2018 16:53
onneksi+en+ole+tuohon+sukuun+kuuluva,+kammottavaa......................ei+millään+pahalla.
19.08.2018 16:51
"loismummi",+mielenkiintoinen+termi,+mutta+en+oikein+ymmärrä+mitä+se+mahtaa+tarkoittaa.+loinen+elää+toisten+siivellä,+mutta+tuskin+silloin+olisi+varaa+rahapeleihin+ja+mummi+taas+on+muutakin+kuin+pelkästään+vanha+nainen.
19.08.2018 16:49
kyllä+täällä+riittää+päällepärmäreitä+muitakin,+olen+monesti+osani+v...lusta+saanut+minäkin+ja+ihan+muilta+kirjoittajilta,+joten+eiköhän+anneta+jokaisen+harrastella+sen+sorttista+kirjoittelua+mitä+pää+tuottaa.+kaikkea+ei+ole+pakko+lukea,+eikä+kaikesta+tarvitse+provosoitua+ja+vastata,+harvapa+yksin+kauaa+viitsii+riidessä.
19.08.2018 00:01
minä+en+ole+koskaan+kokenut+kahvin+piristävää+vaikutusta,+on+ihan+sama+juonko+kahvia+tuntia+ennen+vai+juuri+ennen+nukkumaanmenoa,+ei+erilaista+vaikutusta+nukahtamiseen.+uskon+kyllä+että+toisille+kahvilla+on+piristävä+vaikutus,+minun+elimistöni+ei+vain+toimi+niin.
18.08.2018 23:48
aamukahvi+on+ehdottomasti+parasta+heräämisen+jälkeen.......................
18.08.2018 23:42
minulle+päivänokoset+on+päivän+paras+hetki,+tosin+joka+päivä+en+nuku,+mutta+välillä+en+vaan+pysy+hereillä+ja+silloin+on+ihana+pötkähtää+sohvalle+pitkäkseen.+nokoset+kestää+yleensä+1,5+tuntia,+joskus+hiukan+vähemmän+joskus+hiukan+enemmän.
18.08.2018 23:39
jos+jossain+on+hätä,+tai+tarvitsee+olkapäätä,+on+kaksi+eri+asiaa.
18.08.2018 11:00
pieni+valkoinen+valhe+on+tosiaan+aina+joskus+paikallaan.+parempi+sanoa+esim.+että+"sinulla+on+uusi+mekko"+kuin+että+"onpa+sinulla+ruma+mekko".++miksi+suotta+pahoittaa+toisen+ihmisen+mieltä+kommentillaan,+kun+asian+voi+hoitaa+toisinkin.+voi+tietenkin+olla+myös+kommentoimatta,+mutta+tulee+tilanteita+joissa+tietää+toisen+odottavan+kommenttia+ja+silloin+on+oltava+tilanneherkkyyttä+hoitaa+asia+fiksusti.
17.08.2018 18:25
en+oikein+ymmärrä+jos+jossain+on+hätä,+niin+mitä+siinä+voi+tehdä+jos+on+vain+puhelimella+tavoitettavissa,++silloinhan+pitäisi+olla+läsnä+auttamassa.+itselle+tulee+vain+paskamainen+olo+kun+ei+pysty+jostain+kaukaa+matkan+takaa+mitään+auttamaan.++sitä+paitsi+hätä+on+harvoin+oikein+todellinen,+jos+esim.+joku+on+hukkumassa+on+hätä+todellinen,+mutta+turha+tuttaville+on+silloin+soitella.
17.08.2018 16:41
silloin+kun+minä+hänet+tiesin,+oli+arvoltaan+majuri,+muuta+en+hänestä+tiedä.
17.08.2018 12:41
ei+ole+epärehellisyyttä+vaikkei+kaikkea+kerro,+kaksi+ihan+eri+asiaa.+kuka+edes+haluaa+tietää+kaiken+toisesta,+tai+aina+rehellisen+mielipiteen+itsestäänkään?
16.08.2018 16:41
aikoineen+oli+majuri+Majuri
15.08.2018 20:27
minulla+on+toiminut+aina+moitteettomasti,+mutta+asia+riippuu+pankkiryhmästä,+toisilla+enemmän+häiriöitä+kuin+toisilla.+poliisi+ei+asiaan+voi+sanoa+mitään,+mutta+pankin+asiakaspalvelun+pitäisi+auttaa,+tietää+ainakin+jos+verkkopankissa+on+jotain+häiriötä.
15.08.2018 16:40
ei+ole+pakko+katsoa,+en+ole+koskaan+katsonut+minäkään...............
15.08.2018 09:03
9 / 32