Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
KonnaKettu
KonnaKettu
KonnaKettu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
29
Kommenttia
3724
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itekki+oon+huomannu..
Yleisempää+naisilla+kuin+miehillä.
Teknisesti+katsoen+mieki+olen+esimies+mutta+kohtelen+kaikkia+vertaisena..
Kyllä+ammattimiehet+käsittää+että+hommat+pitää+tehä.
En+komentele+vaan+sanon+että+kehtaakko+käyä+vilkaseen+tai+liikeniskö+aikaa+käyä+kattoon..+:D
Vituttaishan+se+5-kymppistä+miestä+kun+puolet+nuorempi+kaveri+rupeais+komenteleen.
02.06.2018 15:18
No+siis+naiset+haukkuu+jos+lähestyy+ja+ne+haukkuu+jos+ei+lähesty..
Naiset+valittaa+viheltelystä+ja+tööttäilystä+mutta+oikeasti+naiset+tykkää+siitä.
02.06.2018 15:03
Nyt+kun+on+ruvettu+ihan+porukalla+märisemään+seksismistä,+ahdistelusta+ja+rasismista+niin+aattelin+itekki+ruveta+muistelemaan..
:D
Sanottasko+näin+että+ahdistelu+naisten+taholta+on+ollu+melkein+joka+päivästä+siitä+lähtien+kun+aloin+muistuttamaan+miestä.
Härskejä+juttuja,+hinkuttamista,+naaman+eessä+pyllistelyä+ja+satunnaista+nuoleskelua.
Oon+aatellu+että+se+on+joku+normijuttu..
Kyllä+mustaki+saatais+aika+monta+syytettä+aikaseksi+jos+ruvettais+oikein+kunnolla+syynäämään..
Ja+mie+saisin+aikas+monesta+naisesta+sen+aikaseksi+kans.
Mutta+ei+normaalit+ihmiset+tollasista+välitä...+On+niitä+isompiaki+murheita..
Sitä+paitsi+mitä+hyötyä+kun+ei+tollasella+perusnaisella+ole+miljoonia+kiristettäväksi.+:D
02.06.2018 14:49
Mua+on+ennenki+ahdisteltu+lukemattomia+kertoja..
Tuntu+siltä+että+mun+pitää+harrastaa+seksiä+koska+muuten+en+sais+tarjottuja+rahoja.
02.06.2018 14:09
Se+on+taas+tätä+kun+naisten+mielipidettä+on+alettu+kyseleen..
Ei+päätä+eikä+häntää..
Vaaditaan+että+miehen+pitää+tulla+iskemään+mutta+sitten+vingutaan+seksuaalisesta+häirinnästä.
Naiset+pitää+turpansa+kiinni+ja+tekee+niinkuin+sanotaan..+Elämä+on+paljon+helpompaa..+:D
26.05.2018 17:16
Nythän+on+paljon+sellasia+kusipäitä+joille+ei+saa+sanoa+EI+ja+heidän+tunteensa+ja+mieltymyksensä+pitää+aina+ottaa+huomioon...+
Muiden+kustannuksella.
Niinkuin+nuo+kouluampujatki..+Niin+itsekeskeisiä+tyyppejä+että+ei+ole+mitään+ongelmaa+ottaa+toiselta+nirri+pois.
Ja+toiset+ihmiset+on+syypäitä+heidän+kärsimykseensä.
26.05.2018 00:12
Vihervasukit+vois+lopettaa+lässyttämästä+että+jokainen+ihminen+on+spesiaali-aatelinen+ja+että+heidän+tarpeensa+tulis+ottaa+huomioon..
Syntys+vähemmän+näitä+vikiseviä+vittupäitä+jotka+on+valmiita+lahtaamaan+porukkaa+kun+ei+saanu+tahtoaan+läpi.
25.05.2018 23:54
Kun+kattelee+vilkkuvia+perseposkia+niin+sitä+on+vaan+iloinen+ettei+ole+vaimoa+kuumottamassa..+:D
25.05.2018 22:16
Niin+no..+Nykyään+riittää+kaikennäköstä+uhriutujaa,+ruikuttajaa+ettei+normimies+voi+sanoa+mitään+ilman+että+joku+kullannuppu+loukkaantuu..
Pitäis+alkaa+elämään+mielensäpahoittajan+säännöillä..+
Norminaisen+tunteet+voin+silloin+tällöin+ottaa+huomioon..+Kohtuudella..+:D
25.05.2018 15:39
No+älä+ny..
Naiset+tykkää+kun+miehellä+on+vahvat+mielipiteet+eikä+välitä+muiden+ihmisten+tunteista.+:D
Eipä+tule+nyt+äkkiseltään+mieleen+millon+ois+viimeksi+haukuttu+pelleksi+päin+naamaa.
25.05.2018 14:41
Niinhän+se+on+mutta+femakoille+se+on+hyvin+yksinkertainen+asia..
"määä+oon+nainen...+mulla+on+oikeus+olla+tosi+vittumainen+ilman+seuraamuksia...+mää+päätän+mun+kehosta."
24.05.2018 16:51
Aika+jännää+että+liberaalin+mielestä+esim.+eläinten+tappaminen+on+murha+mutta+ihmisen+listiminen+kohtuun+ei+ole+mitenkään+moraalisesti+kyseenalaista.+:D
23.05.2018 21:02
Kuulostaa+hyvältä..
23.05.2018 20:56
Samalla+voitais+rajottaa+äänestysoikeutta+laajemmaltaki.
Pääsis+vähemmän+husuja+politiikkaan.
23.05.2018 20:26
Miehellä+ei+ole+oikeutta+päättää+naisen+kehosta..+Lässyn+lässyn+lää..
Naiset+voi+ihan+hyvillä+mielin+päättää+asioista+jotka+ei+vaadi+mun+rahoja.+:D
23.05.2018 20:07
Ei+tollasessa+ole+mitään+järkeä..
23.05.2018 20:01
Mutta+eihän+se+palkka+riitä+kun+joku+mies+saa+enemmän..
Kyseessähän+on+ilmiselvästi+seksismi..+:D
On+tullu+huomattua+että+naiset+luulee+tekevänsä+enemmän+töitä+ja+parempaa+jälkeä+koska+he+pitävät+niin+kovaa+ääntä+töitä+tehdessään.
Miehet+ei+ruikuta+vaan+tekee+duunia...+
Miehet+saa+vaikeammatki+hommat+näyttämään+helpoilta.
23.05.2018 18:15
Mun+mielestä+tuon+apinan+sais+vetää+hirteen..+
Tämmönen+vittumainen+perseily+ja+epäammattimaisuus+on+yleistyny.
22.05.2018 20:52
Nää+mukavat+pojat+on+niin+arvaamattomia..
Huomaavat+ettei+sitä+pillua+tule+vaikka+on+kuinka+miespuolinen+feministi+ja+puolustaa+naisten+oikeuksia.+
:D
21.05.2018 22:14
Ohan+naisillaki+se+torjutuksi+tulemisen+pelko..+:D
Yleensä+olen+ite+valmiiksi+jo+säheltäny+jotain+että+tulee+noinkin+suorasukaista+puhetta.+:D
20.05.2018 23:49
149 / 187