...ammattipahastujia täällä:
https://www.suomenuutiset.fi/jani-toivolan-eduskunta-avustaja-valppaana-loysi-rasismia-jopa-sprn-rasismia-vastustavasta-kampanjasta/
Paljonkohan on tuohonkin marisijaan Suomi sijoittanut? aika paljon varmaan ja tuolleen se nätisti kiittää. Lähtis vaan h...in täältä, menis jonnekin muualle marisemaan. Mitä se täällä enää pyörii kun on kuitenkin niin kamalaa elo täällä rasistimaassa.
Ihan kiva hyysätä näitä...
14
229
Vastaukset
- Eipahalla
Taitaa olla veronmaksaja joka elättää kantasuomalaisia kattoon syljeskelijöitä.
.. Ai tuo Itsekin VeroRahoilla elelevä SuojaTurhake "työläinen".. ;D
.. Hyvä Vitsi.. ;D- Eipahalla
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Ai tuo Itsekin VeroRahoilla elelevä SuojaTurhake "työläinen".. ;D
.. Hyvä Vitsi.. ;DNiinistö kuuluu samaan joukkoon siis.. Kuin myös muut herrat ja narrit siellä mäellä.
Eipahalla kirjoitti:
Niinistö kuuluu samaan joukkoon siis.. Kuin myös muut herrat ja narrit siellä mäellä.
.. Olet Ihan Oikeassa.. SuurinOsa varmasti NarsuMarsuja ja/tai NarsuMarsu Eliitin PuppetMastereiden Lakeijoita/HyödyllisiäIdiootteja.. ;P
.. Mut se ei liity nyt tähän asiaan mitenkään.. ;P
No odotas vielä muutama vuosi, niin tuokin avustaja on itse pääpiru... Löytyy aina vaan enemmän suvaitsevampi ärhäkkä rasisminvastustaja, joka syynää nuokin päätelmät....
Sinäänsä mukava, että nää ääripäät tappelee aina keskenään ja välillä vastuksen puutteessa vähän omiakin vastaan....ja suo rivikansalaisille sirkushuveja..... Miksi muuten nämä *piip* KritiSoivat (Suomalaisten) Kulttuurillista Omimista ja Väheksyvät Suomalaisten Oikeutta OmanMaan Kulttuuriin jne.?.. ;P
.. Loppuis jo tää Hulluus.. Sellasta se on, kun SekoPiät pääsee Vauhtiin.. ;P- Janille.12cal
Haulikonlaukas kasvoihin lopettaisi tuonkaltaisten kakkanaamojen öyhöttämisen.
- oletnolo
Janille.12cal kirjoitti:
Haulikonlaukas kasvoihin lopettaisi tuonkaltaisten kakkanaamojen öyhöttämisen.
Taisit erehtyä henkilöstä. Toivola on syntyperäinen suomalainen.
oletnolo kirjoitti:
.. Kyllä minä Siteerasin ihan tuota AvutontaAvustajaa.. ;P
.. Nolo olet.. Ihan Ite.. Kantsisko ensin tutustua lähteeseen.. Ennen kuin alkaa kommentoimaan.. DNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Kyllä minä Siteerasin ihan tuota AvutontaAvustajaa.. ;P
.. Nolo olet.. Ihan Ite.. Kantsisko ensin tutustua lähteeseen.. Ennen kuin alkaa kommentoimaan.. D.. Tsori.. Nyt kyllä olin Nolo.. Ethän Sä mulle Edes Kommentoinut.. ;D.. Ei sais vastata PostiLoodan viesteihin liian hätäseen.. ;P
- Myös.avustajalle12cal
oletnolo kirjoitti:
Samaa paskasakkia. Samaan monttuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1606586Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064205PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4872891- 322794
- 2012385
- 1862209
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1491528- 611400
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371334Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961151