Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Erimieltä+kehuista,+kuin+myös+lämpötilasta,+yli+20°C+on+hyvä,+keväinen+ilma.+Tänään+täällä+sataa.
21.04.2018 10:06
Ruuanlaitto+on+niin+vaikea+taitolaji,+että+en+edes+pysty+arvostelemaan,+saati+että+loukkaavasti+sanoisin.
Vähän+hyvä+on+monasti+melko+hyvä+ihminen,+vaatimattomuus+kaunistaa.
21.04.2018 10:03
Olen+nyt+seurannut+muuamaa+tapausta,+kuinka+helposti+ihmiset+laitetaan+palvelutaloon+vaivoineen+ja+heidät+myös+hylätään+sinne,+hyvä+kun+juhlapäivinä+käydään+katsomaan.+Olen+miettinyt+itseäni+vastaavan+tilanteeseen+ja+toivoisin+olevani+siinä+parempi.+Sinun+suoraselkäisyyttäsi+ei+voi+kuin+ihailla+ja+hattua+nostaa.+Rehellisesti!
Monasti+on+parempi+hieman+varoittaa+etukäteen+ennen+kuin+päästää+suorat+sanat+suustaan.+Toki,+silloin+kun+raja+ylittyy,+antaa+tulla+sellaistakin+jota+myöhemmin+voi+katua.+Se+on+inhimillistä.
21.04.2018 10:01
Kovat+kisat+Kapernaumissa,+siinä+pyrskähti+aamukavit+näytölle.
Ri+kuulosta+yhtään+vaikealta+lukea+sinun+saaneet+kehuja.+Olet+kantaaottava,+muut+huomioiva+ja+itsenäisyydestäsi+kiinnipitävä+henkilö.+Minäkin+pidän+sellaisista...
(tässä+vaiheessa+lähtee+hakemaan+toista+kupillista+kahvia+ja+talouspaperia)
Myönteinen+palaute+tuntuu+aina+mukavalta,+tottakai.+Mutta+sitä+ei+saa+tehdä+valheellisen+perustein+tai+turhasta.+Aiheettomat+kehut+kummastuttavat+ja+ovat+vaikeita+oikaista,+koska+ei+oikein+tiedä+miten+korjaisi+asian+sillä+tavalla,+että+mahdollisesti+tulevaisuudessa+saisi+mahdollisesti+hyvää+palautetta,+eikä+vaan+lopettaisi+kehujan+kehumista+kokonaan?
Täällä+palstalla+on+ihan+suoraa+valehtelua,+solvaamista+ja+lapsellista+henkilökohtaisuuksiin+menevää+kiusaamista.+Sinulla+on+hyvä+menetelmä+tukkia++epämiellyttävän+kommentoijan+kirjoitushalut!
21.04.2018 09:50
Höpsistä!+Ei+hän+ole+tuonut+tietäväisyyttään+mitenkään+julki+tai+jankuttamalla+toistanut+omaa+mielipidettään.
21.04.2018 09:40
Mietin+itsekin+tuota+omaa+tulevaisuuttani,+että+miten+käy+työelämästä+ekäkkeelle+jäämisen+jälkeen.+Loppuuko+kehut+ja+kehuttajat?+Ammattia+koskevat+moitteet+kestän+rutiinilla,+sillä+tiedän+kyseessä+olevan+niin+vaikean+työn,+että+siitä+ei+selviä+kuivin+jaloin.+Kestän+ne,+vaikka+nolottaa+ja+pahasti.
Se+kiusanteko+sukupuolesta,+on+vastaajilla+viimeinen+oljenkorsi,+kun+ei+enää+sanat+riitä+ja+silti+yritetään+esittää+jotain+kovanaama+kirjoittaa.+Sanan+säilä+on+paras+ase+näillä+foorumeilla.
21.04.2018 09:36
Vak.kävijä
En+ole+koskaan+nähnyt+tällaista+aloitusta+täällä+ja+omasta+päästäni+nämä+kehittelen.+Ihmettelen+miksi+avaukseni+aiheuttaa+ärtymystä+joissakin+kirjoittajissa?
21.04.2018 09:30
Hyvää+huomenta!
Ehdottomasi+tehtävä+vaatii+erikoisosaamista,+jos+kyseessä+on+patologinen+tosikko.
21.04.2018 09:27
Pöyristyttävää!
20.04.2018 19:00
Tottakai,+oma+näkemys+asioissa+pitää+olla,+se+tulee+kertoa+omana+mielipiteenään+ja+siinä+pysytään+eikä+sitä+ruveta+muuttamaan+ilman+erityisen+hyvää+syytä.+Jos+näin+kuitenkin+käy+niin+sanotaan:+"Olen+pahoillani+mutta+olin+väärässä".+Ja+myöhemmin+vielä+tuoda+julki+kyseisen+henkilön+näkemys,+josta+on+nyt+samaa+mieltä.
Kiitos+on+erittäin+hyvä+sana.+Samoin+esimerkiksi+sanominen+kaupan+kassalle,+kun+ojentaa+rahaa+"Ole+hyvä",+pienellä+vaivalla+saa+kanssaihmisen+hymyilee,+kun+on+keskustellut+hänen+kanssaan.+Vaikka+vain+muutaman+sanan.
20.04.2018 18:55
En+ymmärrä+mitä+hyötyä+sinulle+voisi+olla+tuosta+poikkeuksellisesta+kyvystä+tietää+onko+mies+vai+nainen+tehnyt+aloituksen?
20.04.2018 18:45
Minun+käy+sääliksi+työpaikkakiusatuiksi+joutuneita+kohtaa.+Monasti+työntekijöiden+määrän+vähentäminen+aiheuttaa+sellaiset+työkaverien+panettelut+pomoille+ja+itsekehumis+on+huipussaan.+Väärin+perustein+valitaan+ihmisiä+jatkamaan+ja+monet+häijyt+ja+ilkeät+saavat+jatkaa.+Luulisi+olevan+paha+olla+omantuntonsa+kanssa?
On+niitä+harha-askeleitä+ottanut+itse+kukin,+joten+et+suinkaan+ole+ainoa.+Varmaan+uudet+kaveripiirit+ehkä+auttaisivat,+että+ei+olisi+enää+kiinni+niissä+työporukoissa.
20.04.2018 18:43
En+nyt+ihan+käsittänyt,+että+mitä+vanhoja+asioita+olen+vetänyt+esiin?+Enkä+ainakaan+minä+ole+mitään+lokaa+sinun+päällesi+kaatanut.+Enkä+ole+itseäni+mihinkään+erityisasemaan+laittanut.
20.04.2018 18:38
Väität+siis,+että+olet+itsekriittinen,+etkä+tule+hyvälle+miellelle+kehumisesta.
Silloinhan+ihminen+ei+tunne+tehneensä+sitä+mistä+häntä+kehutaan.+Siksi+hän+vaivaantuu+asian+johdosta,+mutta+ei+saa+kuitenkaan+oikastua+kehujaa,+vaan+ottaa+punastellen+vastaan+itselle+kuulumattomat+kehut.
Tunteeton+ihminen+ei+piittaa+jos+häntä+loukataan.+Minusta+se+on+jollakin+tavalla+sairasta,+koska+ihmisten+tulee+aina+välittää+toisistaan.
20.04.2018 18:25
Kiitos+kommentistasi!
Kannattaa+aina+muistaa,+että+täällä+on+enemmistö+sivistyneitä+ja+asiallisia+kuuskymppisiä,+eikä+mitään+yliampuvaa+ole+havaittavissa.
Olen+minä+jo+nyt+huomannut+sinun+antavan+positiivista+palautetta+muutamalla+kanssakirjoittajalle.+Se+on+ainoa+mahdollisuus+pitää+palsta+hengissä,+riitelemisestä+ei+hyödy+kukaan+eikä+tule+kuin+paha+mieli.
20.04.2018 18:16
Hienoja+piirteitä+epäitsekkyys+ja+mahdollisimman+kaunissti+puhuminen+on+hyvyyttä.+Kehuminen+on+hyvyyttä+tai+hyvyys+on+kehumista.+Ihmisen+tulee+käyttää+niitä+empaattisia+tunteita,+välinpitämättömyyttä+on+maailmassa+riittävästi.
Tuollainen+myötäajattelevuus+lisää+yhteistyötä+ja+hyvinvointia.+Perusnegatiiviset+ihmiset+tekevät+ympärilleen+myrskypilviä,+eikä+heidän+kanssaan+voi+keskustella.+Jos+joskus+joku+tekee+hyvän+palveluksen,+niin+eikö+voikin+siihen+antaa+pienen+kehun.+Ja+silloi+voi+ottaa+kehuja+vastaan,+jos+on+auttanut+jotain+toista?
20.04.2018 18:05
Ihan+varmaan+hävettikin,+joskus+on+tullut+möläytettyä+jotain+mitä+ei+ole+tarkoitettu+toisen+korville+ja+se+hämmennys+ja+häpeä,+joka+siitä+seuraa+on+sanoinkuvaamaton.+Sen+tuntee+kuinka+puna+nousee+kasvoja+pitkin+ylemmäs,+eikä+saa+sanaa+suustaan.
Ne+perusketkut+ja+ilkimykset+tosin+tekevät+myös+tahallaan+sitä+ja+vissiin+saavat+jotain+sairasta+tyydytystä+toisten+mollaamisesta.
20.04.2018 17:55
Jaettu+ilo+on+kaksinkertainen+ilo.+Sellainen+ihminen+joka+ei+kehu+jaa,+taikka+ei+halua+ottaa+niitä+vastaan,+omaa+mielestäni+ehkä+huonon+itseluottamuksen?+
Itse+taistelin+taloyhtiön+puheenjohtajaa+vastaan+useamman+vuoden+ja+periksi+vaan+jouduin+antamaan.+Ole+sinä+siitä+huolimatta+lujana+ja+pysy+vahvana!
Lapset+eivät+osaa+peittää+tunteitaan+ja+ovat+siksi+aina+niin+vilpittömiä.+Joskus+tuntuu,+että+tulee+toimeen+paremmin+lasten+kuin+aikuisten+kanssa.
20.04.2018 17:50
Mukavaa+että+olet+edes+nyt+oppinut+elämään+käyttäen+tunteitasi.+Sen+myönnän+minäkin,+että+se+on+sellainen+taito,+joka+vanhempien+tulisi+opettaa+lapsilleen.+Vanhemmat+ovat+lastensa+esimerkki.+Ensin+vanhemmat+opettavat+lapsensa+sanomaan+huomenta+ja+kiitos.+Myöhemmin+lapset+näkevät,+että+vanhemmat+tekevät+näin.+Minulla+kävi+elämässäni+hyvä+onni,+kun+pääsin+rakastavien+vanhempien+kasvatettaviksi+ja+kiitän+heitä+ikuisesti+siitä.
20.04.2018 17:40
Sinun+viestisi+on+kokonaisuudessaan+surkuhupaisa.+En+minä+kuvittele+olevani+kaikkien+palstalaisten+suosikki,+ei+sellaista+kirjoittajaa+boi+edes+ollakaan.
Enkä+ole+myöskään+mikään+hahmo,+vaan+ihan+elävä+inhimillinen+ihminen.+Ei+sinunkaan+miehekkyytäsi+nuo+hymiöt+yhtään+lisää,+hehee.
Olen+lukenut+sinun+takavuosina+tekemiä+aloituksiasi+ja+osa+niistä+oli+ihan+hyviä.+Harmittaako+sinua,+kun+joku+muukin+miespuolinen+pystyy+tekemään+avauksia+tälle+palstalle?+Vihaatko+kaikkia+koiraspuolisia,+koska+miesmenneisyydestä+saa+samanlaista+kohtelua.+Mikä+sinun+oikein+on?
20.04.2018 17:20
102 / 155