Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+se+aina+olekaan+helppoa+ja+kaikenlaista+ikävääkin+tulee+eteen,+silti+itselläni+ainakin+on+upea+tunne,+kun+uusi+kevät+koittaa.+Työpaikalla+alkavat+kesäloma+odotukset+piristävät+ihmisiä,+eikä+palstallakaan+kevät+ole+pahinta+aikaa.+Yleensä+hyvä,+kun+ihmiset+ovat+niin+erilaisia,+jo+pelkästään+miesten+ja+naisten+välillä+mukavia+näkemyseroja.
20.04.2018 15:30
Olen+huomaavinani+pientä+kevätmasennusta+kirjoituksessasi+ja+toivon+saavani+tekstilläni+sinut+piristymään.+Sillä+minä+en+koskaan+lässytä,+enkä+turhasta+kehu+ihmisiä.+Olet+yksi+palstan+empaattisimmista+kirjoittajista+ja+ehkä+juuri+siksi+joutunut+jonkun+silmätikuksi.
Minä+kaipasin+sinua+silloin,+kun+olit+jonkun+aikaa+pois+palstalta.
20.04.2018 14:38
Monasti+miettinyt,+koska+sitä+putoaa+kelkasta+kaiken+maailman+älypuhelimien+yms.+tietotekniikan+kanssa?+Se+varmaan+tulee+koskee+aika+montaa+meidän+ikäryhmän+ihmistä.
Tuollaiseen+kiusantekoon+omassa+pihassa+olisi+hyvä+saada+jotain+helpotusta.+Oikein+vihaisen+näköinen+vanha+äijä+kulkemaan+pitkin+pihaa.+Toisaalta+tiedän+kokemuksesta,+että+kun+osuu+todella+ikävät+naapurit+kohdalle,+ei+ole+muuta+vaihtoehtoa+kuin+muuttaa+pois.+Näin+minulle+kävi,+mutta+en+sitä+jäänyt+murehtimaan+ja+loppujen+lopuksi+muutosta+seurasi+enemmän+hyvää+kuin+huonoja+asioita.
20.04.2018 14:11
Olen+miettynyt+monasti+miten+paljon+elämä+muuttuu+sen+jälkeen,+kun+jää+eläkkeelle.+Annoit+minulle+hyvän+ja+toivoa-antavan+vastauksen.+Jäänyt+funtsimaan,+että+risujen+ja+ruusujen+antaminen+tulee+vähenemään.
Täällä+palstoilla+harvoin+kehutaan+ketään,+useimmiten+sanalliset+hyökkäykset,+kuten+kirjoitit+niissä+pitää+pitää+puolensa.
Minä+kehun+nyt+sinua+vilpittömästi,+olet+mukava+palstakaverini.
20.04.2018 14:05
Esimerkiksi+sinun+kirjoittamat+kymmenet+ja+taas+kymmenet+viestit,+joissa+vihjaillaan+minun+olevan+nainen,+on+solvaamista,+tahallista+loukkaamista+ja+ilkeilyä,+jota+en+ymmärrä.
20.04.2018 14:00
Ei+se+mitään+itsekehua+ole,+jos+myöntää+joskus+tulleensa+kehutuksi+ja+saaneensa+jopa+kiitosta.+Samoin+täällä+koko+kirjo+on+koettu+ja+nähty,+sekä+työelämässä+että+täällä+keskustelupalstoilla.+Henkilökohtaisuuksiin+ei+pidä+mennä,+eikä+ketään+loukata+eikä+tytötellä,+vaikka+olisi+kiltti+tyttö,+hehee.
20.04.2018 13:55
Ihmiselle+kuuluvat+tunteet.+Jos+sinulle+sanotaan+pahasti,+niin+sinulla+on+täysi+oikeus+loukkaantua.+Jos+kirjoitetaan+tai+sanotaan+mukavasti,+on+syytä+olla+iloinen.
20.04.2018 13:50
Ehkä+sen+näkee+seuraavasta+kommentista,+minkä+kirjoitat+sille+kehujalle.+Tuskinpa+kuitenkaan+mitään+negatiivista+laitat,+vaan+edellinen+viesti+on+mielessäsi?
20.04.2018 13:37
Tästä+näkee+kuinka+kehuja+voi+saada+myös,+kun+vähiten+niitä+odottaa.+Itselle+tuli+vähän+samanlainen+olo,+kun+kiertoteitä+kuulin+luotettavalta+taholta+saaneeni+arvostusta.+Se+tuntuu+vaan+niin+mukavalta,+että+meinaa+pakahtua+tunteeseen+kuinka+mukavaa+elämä+onkaan.
20.04.2018 13:35
Älä+nyt,+kyllä+joskus+tuntee+itsensä+ihan+oikeasti+hyväksi+ja+sen+vaivautuneen+olon+jälkeen+ainakin+tunnen+itseni+vahvaksi.+Suntejä+toki+jokaisella,+mutta+ei+onneksi+taakaksi+saakka.
Kun+olin+oikein+kyrpiintynyt+työpaikallani+pakkosiirrosta+toisiin+tehtäviin,+kävin+lääkärin+juttusilla+ja+hän+neuvoi,+että+joskus+on+parempi+unohtaa+kuin+jättää+sydämeensä+kalvamaan+jotain+vääryyttä,+koska+ei+se+sillä+murehtimisella+muutu,+päinvastoin+kasvaa+kasvamistaan+eikä+niistä+pahoista+ajatuksista+pääse+eroon.+Noudatin+neuvoa+ja+jonkun+ajan+kuluttua+pääsin+kaiken+kukkuraksi+takaisin+entisiin+tehtäviini,+joista+pidän+eniten+työelämässäni.
Olen+huomannut+tuon+suoraan+puhumisenolevan+haitallista+joidenkin+urakehitykselle+tai+ainakin+näin+luullaan+Suomessa.+Itse+arvostan+paljon+enemmän+ihmistä,+joka+kertoo+myös+epämiellyttävät+asiat+niinkuin+ne+ovat.
20.04.2018 13:20
Hyvä+että+olet+olet+silti+pärjäillyt+ja+toivon+tulevaisuudessa+ainakin+palstalle+niitä+hauskoja+kaikkia+koskettavia+keskusteluja.
20.04.2018 13:05
Olisi+kyllä+hyvä+perustaa+jokin+yksi+päivä+vuodesta,+jolloin+nettikirjoitteluissa+pelkästään++kehuttaisiin+ja+annettaisiin+kiitosta+ja+positiivista+palautetta+muille+kirjoittajille.+Ei+suorien+sanojen+kirjoittamisessa+mitään+pahaa+silloin+ole,+kun+ne+tulevat+asiasta+ja+on+ihan+oikein+syytä+kirjoittaa+vakavammin.+Haukkumisen+ja+haistattelun+toivoisi+jäävän+kokonaan+pois+tämänikäisten+kirjoittelusta,+mutta+välillä+näkee+todellisia+alta+riman+tekstejä.
20.04.2018 12:42
Hyvä+ihminen,+älä+nyt+ole+noin+vaatimaton.+Sano+suoraan,+että+jos+en+ole+paras,+niin+ainakin+toiseksi+paras!
Aika+paljon+sinua+lukeneena+totean,+olet+sinä+hyvä+ihminen,+ilman+mitään+sarvia+tai+hampaita.
20.04.2018 12:35
Niin+vaatii+kehuminen+enemmän+munaa+ja+varsinkin+koiraat+kehuvat+toisiaan+harvemmin,+kuten+myöskään+ei+oikein+luonnista+puolison+kehuminen.+
Työn+tekemisestä+kehuminen+tuntuu+hyvältä,+sekä+isältä+tyttärelle+että+isältä+pojalle.
Suoraan+puhujia+leimaataan+monasti+ilkeiksi,+mutta+omasta+mielestäni+parempi+suoraan+kuin+kaarellen.
Pitkään+täällä+olleet+ovat+kaikki+järjestään+saaneet+asiatonta+palautetta+ja+loukkaavaa+kirjoittelua.+Jotkut+tulevat+palstalle+luultavasti+purkamaan+omaa+pahaa+oloaan+ja+haastamaan+riitaa.+Ikävää!
20.04.2018 12:32
Olet+kannustanut+ja+kehunut+minuakin,+joten+puhtaalla+omallatunnolla+voin+kirjoittaa+pitävän+paikkansa+mitä+kommentoit+tänään.
Ihan+sama+homma+esimiestehtävissä,+alaisia+tulee+mutta+ei+koskaan+kehumisen+vuoksi,+vaan+sen+takia+kun+ovat+tehneet+jotain+merkittävää+tai+työnsä+erityisen+hyvin.
Olen+minäkin+saanut+osani+loukkauksista+ja+välttelen+keskustelua+heidän+kanssaan+mikäli+mahdollista.+Sellaisen+vaan+tahtoo+muistaa+pirun+pitkään?
Minä+allekirjoitan+väitteesi+hyvyydestäsi.
20.04.2018 12:18
Harvoin+näillä+palstoilla+aiheettomia+loukkaantumisia+näkee,+mutta+tahallista+satuttamista+sitäkin+enemmän.+En+minäkään+halua+loukata+ketään+ja+toivon+mukavia+keskusteluhetkiä.
Kyllä+mukavan+kommentin+lukeminen+itsestä+todellakin+pelastaa+päivän+ja+tulee+sellainen+-+enpä+kirjoittanut+viestiäni+turhaan+-+olotila,+joka+kantaa+ja+antaa+hyvää+mieltä+elämään.
20.04.2018 11:58
Nimenomaan,+ne+pienet+kehut+tuntuvat+kannustavalta+ja+niin+hyvältä+sisimmässä.
Kotona+tulee+jälkikasvua+kehuttua,+joskus+hänen+mielestään+liikaakin,+mutta+laitan+vaatimattomuuden+piikkiin.+Mutta+puolison+kehumisen+unohdan+liian+usein,+joskus+tilanne+on+mennyt+ohi+ja+ajattelee,+et+antaa+olla.+Ei+pitäisi,+sillä+ei+ole+pelkoa+ainakaan+liiasta+ylpistymisestä.
Tuo+neuvosi+loukkaantumisiin+oli+yliveto,+olen+lukenut+paljon+sananlaskuja,+mutta+tuota+en+muistanut.+Kiitos.
20.04.2018 11:52
Liika+kehuminen+voi+aiheuttaa+vaikutelman+mielistelystä,+mutta+yleisongelma+on+kyllä+kehujen+puute.
Samalla+tavalla+koen+loukkaamisen,+mutta+onneksi+sentään+pystyy+ottamaan+kehuja+vastaan.+Täältä+näyttöpäätteen+takaa+ei+näe++punastumista+yhtä+hyvin.
20.04.2018 11:26
Minäpä+kehun,+kiitos+kun+vastasit+keskusteluuni.
20.04.2018 10:35
Kyllä+ihminen+saa+käyttää+hänelle+annettuja+tunteita,+mutta+ei+silti+pidä+tahallaan+alkaa+pelkästään+ilkeilemään.+Suoraan+sanominen+ei+usein+ole+ilkeyttä,+vaan+ihminen+haluaa+vaan+tulla+oikein+ymmärretyksi.
20.04.2018 10:17
103 / 155