Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hän+joka+kehuu,+on+monasti+myös+itse+kehujen+arvoinen+ja+muita+kehuminen+välitetään+muista+ihmisistä.
Ja+on+mukava+huomata+kuinka+ihmiset+ilahtuvat+kehumisestä.+Pahasti+sanoja+on+liian+paljon+ja+kehujia+liian+vähän.
Suoraan+sanomisesta+ei+tulisi+loukkaantua,+vaan+ottaa+se+mielipiteenä+millaisena+toinen+näkee+sinut.
20.04.2018 10:11
die
Minulla+oli+hankinta+vasta+ensimmäinen+uusi+ja+kyllä+yli++viiskymppinen+nyt+kerran+elämässään+saa+ostaa+uuden+auton?+Automaattivaihteistoa+en+ole+koskaan+kokeillut,+enkä+varmaan+edes+halua+kokeilla+mitään+uutta,+kun+on+yli+40+vuotta+käsivaihteisella+pärjännyt.+Juu,+diesel+minullakin+on,+mutta+en+niitä+"kaikista+mausteista"+niin+välitä,+kun+ei+edes+tule+käytettyä+vakionopeussäädintäkään.+Tykkään+vaan+niin+ajamisesta+itse,+6+vaihdetta+eteenpäin,+joten+saa+kepittää.
20.04.2018 08:15
Taas+meni+yleistyksesi+metsään,+sillä+olen+täysin+kalju+ja+pituutta+on+180+cm,+ei+mitään+kultakäädyjä,+ei+kaulassa+ekä+ranteissa.+Ei+edes+rannekelloja,+vihkisormus+on+erittäin+ohut+ja+huomaamaton.+Ehkä+sitä+on+tullut+sen+vuoksi,+pidettyä+yli+20+vuotta+nimettömässä,+siis+sen+kapeuden+takia.
Ei+se+yhteiskuntaluokka+enää+näy+samalla+tavalla+autojen+hankinnassa,+vaan+ihan+yhtälailla+duunarit+ajavat+Audeilla+ja+Bemareilla.+Kerran+kun+hankkii+paremman,+niin+siinä+haluaa+pysyä.+Oma+sijoitettu+pääomani+autoon+löytyy+isäni+kuoleman+jälkeen+perunkirjoituksesta+saamista+varoista.+Hyvä+sijoitus+ja+ajattelen+autoa+käynnistäessä+usein+isääni.+Kun+kilometrejä+tulee+noin+vähän,+niin+auto+kestää+minulla+loppuelämäni.
20.04.2018 08:07
entinenmiäs
Samaa+mieltä,+naisille+ei+kehdata+sanoa+samalla+tavalla+ja+miehen+kanssa+otetaan+jotkut+jatkejutut,+jos+ei+muuten+osata+perustella,+miksi+jolakin+on+esim.+parempi+auto.
Edellisessä+autossa+paloi+tuollainen+ESP-varoitusvalo+ja+se+liittyi+muistaakseni+turvatyynyihin.+Jotain+anturia+siinä+jouduttiib+vaihtamaan,+kun+piti+etupenkki+ottaa+kokonaan+pois+ja+tietysti+se+maksoi.+Auton+huollot+maksavat+paljon+riippumatta+siitä,+onko+Citroen+tai+Mercedes.
20.04.2018 08:00
Nyt+kyllä+liioittelet,+en+ole+huomannut+muuta+kuin+platonista+ystävyyttä+välillämme.
20.04.2018 07:52
Varmaan+puolustaisin+itseäni+vieläkin,+jos+joku+kävisi+päälle,+mutta+kukaan+minut+tunteva+ei+varmasti+sano+minua+epämiellyttäväksi+nyrkin+heiluttajaksi.+Ei+se+näy+ulospäin.
19.04.2018 16:30
Mersullani+on+ajettu+45000km,+ostin+auton+uutena+neljä+vuotta+sitten.
Miksi+ainoastaan+miehelle+mersu+tai+jokin+muu+arvokas+on+jonkun+jatke?+Tasa-arvon+nimissä+on+myös+naiskuskeja+mersuilla,+eikä+näillä+ole+mitään+jatkeita+minkä+takia+heitä+ei+voisi+arvostaa+pelkästään+arvoauton+omistajina.
19.04.2018 16:27
Minä+olen+automiehenä+rouvalle,+aamulla+terveyskeskukseen,+kohta+lähdetään+aluesairaalaan+ja+sen+jälkeen+vielä+fysioterapeutille.+Olen+safööri!
19.04.2018 11:15
Ei+kannata+uskoa+huhupuheisiin,+sillä+eivät+mersut+mitään+ruostu.+Minulla+oli+edellisessä+autossani+takalaatikon+nostokahvan+sivusta+lähtenyt+maali+pikkusormenpään+kokoiselta+alueelta.+Kävin+näyttämässä+sitä+Suutarilan+Veholla+ja+he+valokuvasivat+sen+ja+lähettivät+kuvat+Sakasaan,+josta+tuli+tieto,+että+korjataan.+Minä+sain+ilmaisen+sijaisauton+ja+auton+koko+takapää+maalattiin,+lisäbonuksena+tuli+täydellinen+sisäsiivoaminen.+Kaikki+ilmaista!
Otat+400g+sikanauta+jauhelihaa+paistinpannuun+ja+paistat+sen+ja+lisäät+sekaan+WOK-tarvikkeet:+Aasian+wokkia+ja+Thaimaan+wokkia.+Mausteena+paljon+curryä.+Lisukkeeksi+keität+riisiä+ja+se+on+siinä!
19.04.2018 11:11
Oikein+hauskaa+ja+mukavaa+tätä+päivää+sinulle!
19.04.2018 07:30
Okei,+olimme+siis+molemmat+oikeassa,+hehee.
19.04.2018 07:25
Olen+sitä+mieltä,+että+artikkelissa+mainitut+seikat+pitävät+pääpiirteisään+paikkansa,+kuten+myös+toteamuksesi,+että+filunkia+pelaavan+miehen+voi+tunnistaa.+Mies+tunnistaa+miehen+helpommin,+mutta+mies+ei+oikein+voi+sanoa+sitä+naiselle.+Erään+kerran+mainitsin+siskolle+tämän+suuntaisesta+asiasta+ja+sain+jäätävän+vastauksen,+mitä+asia+sinulle+kuuluu?+Myöhemmin+siskoni+erosi+miehestä,+mutta+ei+koskaan+sanonut+minun+olleen+oikeassa.
Esimiehenä+olen+oppinut+aika+paljon+ihmistuntemusta,+koska+olen+rekrytoinut+ihmisiä+ja+siinä+tilanteessa+toivoo+saavansa+parhaan+ja+sopivan+tehtävään.+Sielun+peili+on+tärkeä+asia+siinäkin,+siis+silmät+ja+katse+kertovat+ihmisestä.
19.04.2018 07:20
Olen+ajanut+ja+omistanut+moottoripyörän+40+vuotta+sitten.+Niihin+aikoihin+tai+oikeastaan+jo+aikaisemmin+olivat+suurimmat+tappelut,+mutta+ei+käytetty+kättä+pidempää.+Yhden+kerran+muistan+olleen+pesäpallomailoja+auton+takaluukussa+tanssipaikalle+mennessä,+mutta+tilanne+laukesi,+kun+eräs+kaveri+tokasi:+"Onko+jätkät+menossa+peläämään+kyykkää"?
En+tunne+kuin+yhden+alamaailma+tyypin+ja+hänkin+nykyään+on+jo+parantanut+tapansa.
19.04.2018 07:05
Oliko+mahdollisesti+Antti+Litja+lähettyvillä?+Hän+saattaa+luulla+itseään+edelleen+mielensäpahoittajaksi+ja+erehtyä+rekvisiitan+suhteen.
19.04.2018 06:57
Niitä+nuoren+miehen+uhoamisia,+en+yli+kaksikymppisenä+enää+ole+käyttäytynyt+tuolla+tavoin.
18.04.2018 18:40
Onko+se+meidänkin+tulevaisuutemme+ja+kohtalomme?
18.04.2018 18:38
Aloin+viime+syksynä+sukututkimuksen+ja+olen+edennyt+isäni+puolella+1800-luvun+alkupuolelle.+Oma+isäni+tutki+isänäitini+sukua+1600+luvun+loppupuolelle.
18.04.2018 18:37
Minulla+on+Mercedes+Benz+E220,+olen+haavellut+Jaguarista+tai+Porchesta,+mutta+myös+Ford+Mustang+oli+kova+peli,+tosinaan+tekee+mieli+Cadillacia,+kuten+tänään.
Olen+aikamoinen+tappelupukari+ja+sain+itsekin+osani.+Useimmiten+sentään+antavana+osapuolena.
Juhannus+menee+taas+töiden+merkeissä,+siitä+alkaa+jo+melkein+tulla+perinne.+Mitään+vakiomenoja+ei+ole,+vaan+juhannus+menee+tilanteen+mukaan.
18.04.2018 18:35
No,+eihän+ne+sinne+autotalliin+mahdu,+vaan+jätetään+pihalle+ja+peitellään+hyvin.
18.04.2018 18:30
Olen+huomannut+minua+seurattavan+ja+vastauksiani+otettavan+muualle.+Aivan+kuin+joku+puhuisi+minun+suullani?+Huolestuttavaa!
18.04.2018 18:29
104 / 155