Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Odottelisin+kärsivällisesti,+että+pääsen+teknilliseen+korkeakouluun,+enkä+menisi+siitä+yli+missä+aita+on+matalin+eli+suoraan+teknilliseen+kouluun,+jonne+pääsi+ilman+lukemista+sen,+kun+vaan+käveli+pääsykokeisiin,+tuli+heti+valituksi+ja+aloitti+opiskelun+sitten,+kun+itselle+sopi.
Olisi+saanut+tehdä+päivätöitä,+eikä+tarvitsisi+kärvistellä+vuoromiehenä+koko+ikäänsä.+Päässyt+matkustelemaan+ympäri+maailmaa,+vakka+pidemmäksi+aikaa+Englantiin.+Oppinut+puhumaan+hyvin+vierasta+kiletä+ja+tavannut+englantilaisnaisen,+jonka+etuliitteenä+olis+Lady+jtk+ja+muuttaisi+hänen+maaseutuasuntoonsa,+ampuisi+peuroja+ja+kalastelisi+lohia+läheisestä+joesta.
18.04.2018 18:26
Ei+se+aika+riitäkään+ja+olet+ehkä+huomannut+kuinka+kiireisiä+eläkeläiset+ovatkin+esimerkiksi+ruokakaupan+kassajonoissa?
18.04.2018 09:08
Ihminen+muuttuu+vanhemmiten+tosikkoksi+ja+yhä+hankalampaa+löytää+naurettavia+asioita,+vaikka+useimmiten+ihmiset+väittävät+olevansa+huumorintajuisia.+Täällä+syytellään+ja++saa+lukea+miten+idiootteja+ihmiset+ovat+huolimatta+siitä,+ettei+voi+tietää+toisen+kyseen+hetkistä+mielentilaa.+Ainakin+minua+loukkaa+jatkuva+räksytys+ja+muutamien+kirjoittajien+pilkkakirveet+huolimatta+siitä+mitä+olet+kirjoittanut.+He+syyttävät+sinua+siitä,+että+olet+olemassa!
18.04.2018 08:50
Miksi+haluaisit+minun+olevan+kiinnostunut+olemaan+naisena?
18.04.2018 08:45
Olisi+varmaan+minunkin+kannattanut+laittaa+hymiö+perään?
18.04.2018 08:43
Hyvä+juttu+ja+mukava+lukea,+koska+en+mielelläni+ryhtyis+mihinkään+pakkolaihdutuskuurille.+Ehkä+niiden+polvien+käyttöika+on+vaan+loppunut+ja+lyödään+punainen+parasta+ennen+lappu+ja+vähennetään+käyttöä+tai+suoritetaan+lääketieteellinen+toimenpide?
18.04.2018 08:42
Onko+tänään+hyvä+päivä+lähteä+kaverin+luo+Länsi-Suomeen?
18.04.2018 08:39
En+näkövammainen,+mutta+silti+väitän+laittaneeni+asioita+määrättyyn+paikkaan,+jossa+ne+eivät+enää+olekaan+siellä+seuraavalla+kerralla,+kun+niitä+tarvitsisin.+Olen+lukemattomia+kertoja+syytllyt+muita,+että+miksi+ei+voi+laittaa+niitä+sinne+mistä+ottaakin.+Mutta+ikäväkseni+olen+viime+aikoina+myös+löytänyt+niitä+poikkeavista+paikoista,+jonne+olen+ne+itse+laittanut+enkä+ole+muistanut+siirtää+niitä+omille+paikoille,+jotenvastaus+itselleni+on+a)+harhaluuloisuus.
18.04.2018 08:38
Olet+tehnyt+elämästäsi+sellaisen,+että+ei+paljon++tarvitse+kysyä+ja+harvoin+tarvitset+neuvoa+tai+opastusta+asioihin,+vaan+otat+selvää+ja+ratkaiset+pulmasi+itse.+Olet+onnentyttö!
18.04.2018 08:33
Päivästäsi+tulee+mukava+ja+erittäin+antoinen,+myös+kotona+sinua+odottaa+joku+ja+näinä+yksinäisyyden+aikoina+sekin+on+parempi+kuin+mennä+tyhjään+kotiin.
18.04.2018 08:31
Ei+hän+tule+saamaan+linnatuomiota,+vaan+passitetaan+vankimielisairaalaan+syyntakeettomana,+kunnes+joku+arabimyönteinen+lääkäri+toteaa+hänen+parantuneen+ja+vapauttaa+hänet.
18.04.2018 08:28
Onnea+on+joka+aamuinen+herääminen+ja+taas+elää+ja+kokea+uuden+päivän+elämässään.+Mitä+vähemmän+syö,+sen+parempi+ja+kun+vielä+katsoo+mitä+syö,+niin+aina+paranee.
18.04.2018 08:25
Olen+useammankin+kerran,+mutta+en+silti+pidä+itseäni+väkivaltaisena,+vaan+iän+myötä+särmät+ovat+tasoittautuneet.
18.04.2018 08:23
Elämä+olisi+liian+helppoa,+jos+oheislaitteet+saisi+liitettyä+aina+kerralla+koneeseen+tai+liitos+olisi+suunniteltu+sellaiseksi,+että+sen+vain+laittaa+kiinni+ja+se+on+siinä.
18.04.2018 08:22
En+ottaisi+kotiini+minkään+valtakunnan+pakolaisia.+Kotini+ohitse+raahusti+niitä+silloin,+kun+tilanne+oli+päällä,+niin+hauskaa+tuntui+porukoilla+olevan,+kun+muovikassit+notkuen+kantoivat+tavaraa+entiseen+vanhainkotiin.
Oluen+hinnasta+ei+harmainta+aavistusta,+kun+en+ole+ostanut+yli+kymeneen+vuoteen.
En+usko+tämän+ketjun+jatkuvan+tätä+päivää+pidempään.
17.04.2018 13:30
Kyllä+laittaisin+mikäli+siitä+laiturista+tulisi+sellainen+mistä+voisi+mennä+myös+uimaan,+enkä+siis+haluaisi++pelkästään+venelaituria+sinne.+Kuumalla+ilmalla+on+kiduttavaa,+kun+joudut+laahustamaan+300+metriä+merelle+ennen+kuin+vesi+yltää+napaan+saakka+ja+voit+sukeltaa+vilvoittavaan+veteen.
17.04.2018 13:27
Rakkaus+sitoo+osallisensa+toistensa+yhteyteen+ja+takaa+näin+selviytymisen+elämän+kovassa+taistelussa.
17.04.2018 11:40
Sinun+täytyy+vaan+odottaa+kiltisti.
17.04.2018 10:48
Kunhan+et+jätä+sitä+siihen+jokirantaan+aittojen+eteen+ja+rupea+valokuvaamaan+itseäsi.
17.04.2018 10:47
Ihmiset+jotka+arvostelevat+toisten+harrastuksia+ovat+typeryksiä.+Niitä+ei+voi+loogisesti+laittaa+järjestykseen,+koska+sellaista+logiikkaa+ei+ole+olemassakaan.+Kaikki+harrastukset+ovat+hyviä,+ihan+kaikki+ja+vanhemmiten+olen+sanonut+monellekin,+että+älkää+hyljätkö+tai+unohtako+harrastuksia+joita+teillä+joskus+on+ollut.
Valantatyö+tuo+minulle+mieleen+kaivonkannet,+joita+on+kaupunkien+katuverkoston+teillä.+Täälläpäin+näyttää+olevan+Niemisen+Valimon+tekemiä.+Ihan+hyvä+ja+ylevä+harrastus+varmaan+valaa+jotain+pikkuesineitä,+mutta+ei+se+ole+mitenkään+arvokkaampaa+kuin+mikään+muukaan++käsityöharrastus.+Villasukan+kutominenkin+on+ylevää+ja+arvokasta,+sillä+se+kaiken+lisäksi+lämmittää+jonkun+jalkoja.+
Kävin+tyhjentämässä+tätini+jäämistöä+muutama+vuosi+sitten.+Hän+kutsui+itseään+boheemiksi,+mutta+me+muut+tiesimme+alkoholisimin+kirojen+vaivaavan+häntä+aika+ajoin.+Hän+selitti+luomisen+tuskan+aiheuttavan+paineita,+eikä+rahat+tahtoneet+riittää+elämiseen.+Talossa+oli+satoja+maalauksia,+jotka+taiteilija-täti+oli+elämänsä+aikana+tehnyt.+En+kelpuuttanut+niistä+yhtään+oman+kotini+seinälle,+enkä+tiedä+mihin+taulut+lopulta+joutuivat.
17.04.2018 10:30
105 / 155