Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+miettinyt+myös+itse+tuota+miksi+afrikkalaiset+eivät+sairastu+vai+tulevatko+sitten+jälkijunassa?+Suomalaiset+noudattavat+säntillisen+tarkasti+annettuja+ohjeita,+mutta+onneksi+ei+vielä+panikoida+tai+olla+joukkohysteriassa.
11.04.2020 10:07
Tosiaan+ahtaissa+sisätiloissa+on+täysin+eri+asia+kuin+ulkoilmassa+ja+eilen+tuulikin+vielä+jonkin+verran,+joten+oli+kyllä+ilmanvaihtoa.+Varmuuden+vuoksihan+tuota+etäisyys+rajoitetta+on+lisätty.
11.04.2020 09:58
Olen+kyllä+ajantasalla+ja+tiedän+uudesta+etäisyys+tavoitteesta,+mutta+kohtasimme+tuolla+kävelylenkillä+useita+ihmisiä,+joille+riitti+tuo+normaali+pari+metriä.+En+aio+alkaa+kulkea+pitkin+ojia+koronan+vuoksi.
11.04.2020 09:56
Nimenomaan+ja+voi+käydä+elämä+hankalaksi,+jos+yrittää+kiertää+kaikki+yli+neljän+metrin+päästä.
11.04.2020 09:52
Kumpikaan+meistä+ei+yskinyt+tai+aivastanut+ja+menimme+peräkkäin+juuri+sitä+varten,+että+nainen+saa+enemmän+etäisyyttä+meihin.+Ei+riittänyt+hänelle.
11.04.2020 09:50
Nainen+koukkasi+ajotielle+ja+ne+yleensä+ovat+reilusti+yli+kymmenenkin+metriä+leveitä.
11.04.2020 09:44
Ehkä+jokaisen+pitäisi+itse+tajuta+kuinka+tärkeä+on+ja+miten+paljon+kannattaa+omasta+elämästään+kertoa+lehdistölle.+Toki,+ymmärrän+myös+sen,+että+nykyaikana+monet+ihmiset+elävät+pelkästään+sillä+että+ovat+mediassa.
09.04.2020 14:50
Jep+jep!
09.04.2020 14:21
Ei+hänen+isäänsä+koskaan+syytetty+plagioinnista,+mutta+hänen+sanoittamissaan+kappaleissa+onkin+vain+yksi+sanoittaja,+Juha+Vainio.
09.04.2020 14:20
Aika+pieni+piiri+suomalaisilla+julkkiksilla+ja+tosiasia+on,+että+sinne+tunkevat+monet+antamalla+turhanpäiväisiä+lausuntoja+medialle.+Aikaisemmin+tuolla+mainittiin+jo+Tauskia+ja+Ile+Vainio+on+ihan+samassa+sarjassa.+Nostamassa+itse+itseään+jalustalle.+Suomalaiset+osaavat+itse+arvostaa+merkittäviä+henkilöitä,+kuten+esim.+Juice+Leskistä+sanoittajana.+Juice+muuten+kehui+Juha+Vainion+suomen+parhaaksi+sanoittajaksi,+pojasta+ei+maininnut+sanaakaan.
09.04.2020 13:50
No,+kehuihan+tuo+Ilkka+Vainio+yhdessä+haastattelussa+murtautuneensa+huoltoasemalle+ja+jääneensä+c-kasettivarkaudesta+kiinni+15-vuotiaana.+Tähän+oli+isä+Vainio+vaan+kuulemma+tokaissut,+että+"Tervetuloa+musiikkibisnekseen".+Aika+kuvaavaa...
09.04.2020 13:20
Kiinnittänyt+huomiota+samaan+asiaan,+että+sanoittajia+on+kaksi,+joten+ei+pirukaan+pysty+kertomaan+kumpi+sen+kappaleen+ihan+oikeasti+on+sanoittanut.
09.04.2020 12:56
No,+en+tiedä+tuosta,+mutta+olen+aina+ihmetellyt+Vainion+tuotteliaisuutta+sanoittajana,+ottaen+huomioon,+että+hän+hoitaa+ison+levymerkin+päällikön+hommia,+istuu+maan+jokaisessa+laulelma-,+sävellys-,+sanoittajakilpailussa+tuomarina+ja+ottaa+vastaan+demoja.+Mistä+riittää+aika+tähän+kaikkeen+ja+varsinkin+sanojen+tekemiseen,+jonka+kaiketi+pitäisi+olla+aika+hiljaista,+rauhaa+ja+keskittyneisyyttä+vaativaa+taiteilijatoimintaa?
09.04.2020 12:35
Voi+olla,+mutta+kun+katsoin+näitä+tunnetuimpia,+en+ole+muuta+kuullut+kuin+Kikan+esittämän+hanuri-biisin,+enkä+sitä+kovin+korkealle+arvosta.+Näyttää+olevan+lisäksi+toinenkin+sanoittaja...
Tunnetuimpia+sanoituksia
”Anna+mulle”+(san.+Vainio+&+Risto+Asikainen,+säv.+Asikainen,+esitt.+Nylon+Beat)
”Satasen+laina”+(san.+Vainio+&+Risto+Asikainen,+säv.+Asikainen,+esitt.+Nylon+Beat)
”Tartu+tiukasti+hanuriin”+(san.+Vainio+&+Veikko+Samuli,+säv.+Pertti+Haverinen,+esitt.+Kikka)[18]
”Viimeinen”+(san.+Vainio+&+Risto+Asikainen,+säv.+Asikainen,+esitt.+Nylon+Beat)
09.04.2020 12:16
No+kyllähän+sinäkin+Tauskilta+tämän+olet+kuullut:
https://www.youtube.com/watch?v=sxqaw4UVvhM
En+minäkään+muuta+musiikkia+siltä+tiedä+ja+jatkuvasti+lööpeissä+kaveri+silti+on.+Ile+Vainiolta+en+tiedä+sitä+ensimmäistäkään+hänen+kirjoittamaa+tekstiä.+Tämän+aamun+uutinen+oli,+että+poliisi+vei+ajokortin.+Kommentoi+asiaa+sanomalla,+että+syöpä+ja+kortti+lähti.+Ehkä+tämä+on+niitä+kuuluisia++lyriikoita?
09.04.2020 11:57
En+ole+kateellinen+Ilkka+Ile+Vainiolle,+kukaan+suomalainen+ei+ole!
09.04.2020 11:46
Jopa+kuuskymppiset+osaavat+hakea+tietoa+tätä+kautta,+jopa+minäkin.
Saavutukset+eivät+vakuuttaneet+minua.
09.04.2020 11:45
Ei+suju+laulaminen+eikä+oikein+sanoittaminenkaan.+Ihme+tosiaan,+että+ei+ole+kokeillut+näyttelemistä,+koska+tykkää+olla+kameran+takana+ja+muutenkin+parrasvaloissa.
09.04.2020 11:30
Beng
Tavallaan+julkkikset+altistavat+itse+itsensä++ulkonäköön+kohdistuviin+kommentteihin.+En+tarkoita,+että+niin+pitäisi+tehdä!
Jotkut+tosiaan+hakevat+julkisuutta,+sillä+että+ovat+jonkun+tunnetun+lapsia+tai+sukulaisia.+En+ymmärrä+sitä.
Eikä+tosiaan+voi+sanoa+omaelämänkirjoittajaksi,+jos+joku+toinen+on+kirjoittanut+kirjan.
09.04.2020 11:28
Varmaan+onkin+mukava+mies+ja+paljon+kavereita+musiikkipiireissä.+Olen+jonkun+sanoituksen+lukenut,+enkä+löydä+siitä+samaa+oivaltavaisuutta+ja+taitavuutta+mitä+isällään+oli.+Minua+ainakin+hävettaisi+olla+isänsä+varjo.
09.04.2020 10:10
11 / 155