Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ehdottomasti+esimiehen+merkitys+jokaisella+työntekijälle+on+suuri,+eikä+esimiehen+tehtäviä+tule+antaa+siihen+soveltumattomille+tai+minään+palkkiovirkana.
20.03.2020 13:40
Toivoisin+tasa-arvoa+tässäkin+asiassa,+että+eri+ikäluokan+ihmiset+kärsisivät+koronakurjuudesta+yhdessä.
20.03.2020 13:33
Avokonttorit+ovat+syvältä!
20.03.2020 13:31
Sitten+kun+näitä+rajoituksia+aletaan+purkamaan,+tämä+on+sellainen+asia+joka+pitäisi+poistaa+ensimmäiseksi.
En+usko+kokonaisuuden+kannalta+olevan+uurtakaan+merkitystä,+mutta+niille+hoitokodeissä+oleville+ihmisille+on+valtava+merkitys+läheisten+puute.
20.03.2020 13:29
Etätyö+on+parasta+mitä+olen+kohdannut+moneen+vuoteen!
20.03.2020 13:25
Niinhän+ne+e-ihmiset+yrittävät+kovasti+viedä+ryhmää+ja+mukava+laittaa+välillä+kapuloita+rattaisiin,+kun+tekee+täysin+eri+tavalla++mitä+he+ehdottavat.+Ja+usein+hyvällä+menestyksellä.
Itse+pidän+ekstroverttejä+melkoisina+häslääjinä.+
Sama+täällä,+en+minäkään+halaile+ihmisiä.+Eikä+varsinkaan+miehiä!+Luin+jostain+vitsinä,+että+tosi-suomalaiset+ovat+varautuneet+300+vuotta+koronavirukseen+ja+siksi+pitäneet+etäisyyttä+toisiinsa.+Nyt+on+hetki+koittanut,+eikä+ainakaan+sinua+tai+minua+tarvitse+opastaa+tässä+asiassa,+heh.
20.03.2020 13:23
Joo,+ei+minustakaan+varmaan+nuorempana+erottanut+introverttiutta,+vaan+pyörein+eri+porukoissa+ja+oli+paljon+kontakteja+eri+suuntiin.+Vasta+myöhemmin+tajusin+kuinka+paljon+se+itseäni+rasittikaan.
Samoin+täällä,+oma+työhuone+on+välttämätön+kunnon+työnteon+kannalta.+Toki,+voisin+istua+avokonttorissakin,+mutta+en+saisi+mitään+aikaiseksi,+kun+seuraisin+muiden+kulkemista+ja+kuuntelisin+eri+suunnasta+tulevia+keskusteluita.+Häiriötekijöitä!
On+tullut+työn+kautta+muodostettua+hienoja+ihmissuhteita.+Eri+ihmisten+häissäkin+olen+ollut+varmaan+kymmenkunta+kertaa.+Tuhansia+tuttuja+ihmiskontakteja,+enemmistö+hyviä+enkä+millään+muotoa+ole+mikään+ihmisvihaaja.
20.03.2020 13:16
En+minäkään+koe+olevani+erakko,+vaikka+viihdyn+yksikseni+pitkiäkin+aikoja+akkuja+ladaten.+Sosiaalisia+tilanteita+tulee+pakostakin+paljon+ja+kestän+ne+melko+hyvin+lukuunottamatta+erittäin+suuria+juhlia,+jotka+ottavat+koville+ja+joiden+jälkeen+tarvitsee+rauhoittumista.
Samoin+kirjojen+lukeminen+on+hyvin+terapeuttista,+kun+pääsee+useiksi+tunneiksi+omaan+maailmaansa+ja+saa+keskittyä+vain+lukunautintoon.+Olemme+erilaisia+ihmisiä+ja+hyvä+niin,+mutta+siitä+en+pidä+kun+minulle+tullaan+huomauttamaan,+että+tule+nyt+juttelemaan+sen+ja+sen+kanssa.+Ihan+itse+osaan+kyllä+lähestyä+ihmisiä+silloin,+kun+sitä+haluan.
20.03.2020 09:40
Luin+juuri,+että+Amerikassa+koronan+edelle+menee+opiskelijoiden+kevätloma,+jota+he+lähtevät+sankoin+joukoin+viettämään+floridaan+Miami+Beachille.+"Jos+kuollaan+niin+sitten+kuollaan"+-mentaliteetilla.+Joten+kansakunnilla+erilaiset+tärkeysjärjestykset+asioista,+heh.
20.03.2020 08:57
Pelkään+pahoin,+että+juuri+näin+tulee+käymään.+Eihän+esim.+Kiinassa+kesti+yli+3+kuukautta,+kunnes+ei+enää+todeta+uusia+tartuntoja.+Varmaan+menee+sama+3+kuukautta+normaalin+paluussa.
20.03.2020 08:53
Täällä+myös+35+vuotta+työelämää+takana+ja+jäähdyttelen+omalla+tavallani.+Teen+vaan+kerta+kaikkiaan+vähemmän,+koska+saan+saman+palkan+pienemmälläkin,+eikä+työstä+koskaan+kiitosta+saa.+Erityisesti+nykyaikana+esimiehen+ajatukset+ovat+jossain+aivan+muualla+kuin+hyvän+työympäristön+aikaansaamisessa.
20.03.2020 08:50
Ei+se+varmaa+sitä+takaa,+mutta+useimmiten+kyllä+on+juuri+näin.+Itseäni+joskus+harmittaa+se,+kun+olen+saanut+oman+vastaukseni+mielessäni+valmiiksi,+niin+pöytäkunta+puhuukin+jo+täysin+uudesta+aiheesta.+En+rupea+puhumaan+kenenkään+päälle+tai+huutamaan+sitä+varten,+että+saisin+suunvuoron.
20.03.2020 08:48
En+ihan+ymmärtänyt+perusteluita+miksi+näin+toimittiin,+eihän+saunominen+itsessään+lisää+riskiä,+eikä+saunavuorojen+aikana+kokoonnu+enempää+ihmisiä+kuin+yksi+perhe,+joka+muutenkin+tapaa+tooisensa.
20.03.2020 07:40
Pitää+paikkansa+ja+tämä+koskee+myös+ihan+viisi-+ja+kuuskymppisiä+ihmisiä.
20.03.2020 07:35
Todella+ikävää+ja+tunnen+myötätuntoa+juuri+näitä+vanhempia+ihmisiä+kohtaan.
20.03.2020 07:33
Minulla+ainakin+se+kävi+niin,+että+valmistuin+teknilliselta+ajalta+ja+ajauduin+työtehtävään,+jossa+kohtaa+paljon+ihmisiä.+Ei+se+itse+introvettius+itsessässään+estä+minkään+työn+tekemistä,+mutta+monasti+työpaivät+muodostuvat+todella+raskaiksi,+kun+ei+saa+rauhassa+keskittyä+mihinkään.
20.03.2020 07:31
Introvertit+heittävät+ylävitosia+toisilleen.
20.03.2020 07:28
Ja+jää+paljon+aikaa+kuunnella+mitä+muilla+on+sanottavaa,+kun+itse+ei+tarvitse+keskittyä+koko+ajan+siihen+puheen+tuottamiseen.
20.03.2020 07:27
Sisäänpäinsuuntaisuudesta+on+mielestäni+enemmän+haittaa+ja+koen+täsmällisyyteni+toisinaan+hyvinkin+rasittavaksi,+kun+esim.+työtehtäviä+täytyy+hieroa+moneen+kertaan,+että+ne+varmasti+olisivat+täydellisen+hyvin.
Ehkä+juuri+siksi+olinkin+yllättynyt,+kun+tajusin+tällaisen+omavaltaisen+etätyöskentelyn+sopivan+minulle+todella+hyvin.+Ei+tarvitse+välittää+muiden+ihmisten+kanssa+pakollisesta+seurustelusta+ja+pystyy+todella+paneutumaan+asioihin.
Olen+varma,+että+tästä+tulee+monelle+ekstovertille+pitkä+kevät+ja+uskon+tämän+poikkeustilanteen+jatkuvan+kesään+saakka.+Sitten+onkin+jo+kesäloman+aika+ja+taas+on+introvertti+tyytyväinen,+heh.
20.03.2020 07:25
Tiedän+tarkalleen+millaisesta+tyypistä+on+kyse+ja+näitä+on+monessa+työpaikassa.
19.03.2020 14:25
12 / 155