Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Varmaan+joillakin+yksinäisyys+ja/tai+halu+herättää+huomiota+aiheuttaa+kiusaamista+keskustelupalstoilla.+Jos+ei+kerta+kaikkiaan+ole+muuta+juttukaveria+kuin+suomi24.
07.02.2020 11:21
Minulla+on+vieläkin+pidempi+palstahistoria+ja+kuten+mainitsit,+jotkut+nimimerkit+ja+heidän+tapansa+kirjoittaa+ovat+tulleet+tutuiksi.+Melkein+kaipaa+jonkun+määrätyn+tyypin+hauskoja+kannanottoja+ja+joiltakin+toivoisin+vähän+vähemmän+määrätynlaisia+kannanottoja.
Olen+jonkun+kerran+vääntänyt+kunnolla+muutaman+palstalaisen+kanssa,+enkä+ole+kovin+hyvä+lyömään+lekkeriksi.+Ehkä+siksi+on+paisunut+pieni+asia+tarpeettoman+suureksi.+Kirjoituksesta+on+vaikea+nähdä,+onko+se+kirjoitettu+hampaat+irvessä+vai+hymy+suupielessä.+Hymiöiden+voimaan+en+usko+pätkääkään.
30.01.2020 06:30
Pitää+paikkansa,+että+nuoremmissa+ikäkausikeskusteluissa+kiusaajat+jäivät+yksinään+pitämään+sitä+omaa+turhauttavaa+lätinäänsä.+Heitä+ei+noteeraattu+ja+he+jäivät+yksin+oman+kuurjuutensa+kanssa.+Täällä+hönoille+tosiaan+vastaillaan+ja+jopa+ikävä+kyllä+kannustetaan+jatkamaan+entiseen+malliin.
30.01.2020 06:20
Ei+ylläpito+pysty+muuta+kuin+poistamaan+viestejä,+ei+se+kontroloi+täällä+olevia+naljaislua+tai+jopa+suoraan+toiseen+ihmiseen+kohdistuvaa+naljailua.+Jotkut+jopa+yrittävät+olla+hauskoja+kiusaamisen+kustannuksella.+Mielestäni+toisen+loukkaaminen+ei+ole+mikään+naurun+asia.
30.01.2020 06:15
Onneksi+täällä+sentään+on+yhden+käden+sormilla+laskettavissa+tapaukset,+jotka+koskevat+toisen+ulkonäköä.+Voihan+sitä+kiusaamismielessä+heittää+jotain+kommenttia+toisesta,+mutta+kuittaan+kyllä+ne+pelkkinä+arvailuina.
30.01.2020 06:11
Eipäs+nyt+yleistetä!
30.01.2020 06:07
Niin+kävi+itseasiassa+jo+nelikymppistenpalstalle.+Olen+niitä+vanhanliiton+kirjoittajia,+jotka+aloittivat+uransa+jo+siellä.+Muistan+vieläkin+paljon+tyyppejä+niiltä+akoilta,+keskustelu+oli+todella+vilkasta.+Mutta+ei+kiusaamiseen+tai+vinoiluun+sekään+palsta+loppunut.
Ehkä+sellaisen+palstakiusaajan+kannattaisi+ajatella+sitä,+että+kuka+sille+sitten+vastailee,+jos+kaikki+lopettavat+viestien+lähettämisen.+Ei+sille+ole+enää+kuulijakuntaa+tai+noteeraajia.+Menee+ihan+haaskuun+kaikki+energia.+Sopu+sijaa+antaa+ja+kyllä+tänne+mahtuu+pienemmälläkin+älämölöllä.
29.01.2020 12:06
Sadanvuoden+virstanpylväs+olisi+kyllä+hieno+saavuttaa,+uskon+löytäväni+tekemistä+mikäli+vaan+päänuppi+pysyisi+kunnossa.
Aika+ylipitkiin+keskusteluihin+pystyvät+pahimmat+kiusanhenget.+Olisiko+lähes+elämäntehtävä+jollekin?+Ehkä+omasta+huushollista+ei+löydy+keskustelukaveria+ja+puretaan+sitä+ikävää+olotilaa+tänne.
29.01.2020 11:50
Kyllä+olen+huomannut+ja+tiedän+kuinka+ongelmallista+kirjoittaminen+näillä+foorumeilla+onkaan.+Heh,+luulen+varmasti+tietäväni+ketä+tarkoitat+super+siivojalla+ja+on+helppo+yhtyä+mielipiteeseesi.
29.01.2020 11:43
Parempi+olisi+ainakin+näitä+nettikeskusteluista+pahemmin+murehtimatta+tai+vetämättä+hernettä+nokkaan.+Kyyllä+täällä+on+muutamia,+jotka+selvästi+haluavatkin+herättää+huomiota+negatiivisella+tavalla.+Tiedä+sitten+mitä+he+itse+siitä+saavat?
Ikävuosina+12-20+tuli+harrastettua+tuota+turpaan+vetämistä,+monasti+melko+pienistä+asioista+ja+aina+kännissä.+Eipä+tulisi+enää+mieleen+vetää+naapurin+äijää+kuonoon,+vaikka+kuinka+huutelisi+aidan+takaa,+hehee.
29.01.2020 11:41
Kyllä+usein+saa+lukea+kuuskymppisten+palstalaisten+kuuluvan+erilaisiin+ryhmiin+Facessa,+joten+paljon+mahdollista,+että+on+sinunkin+ex-ryhmäläisiäsi.+En+usko+sen+omanimipakon+olevan+ratkaisu+mihinkään+häiriköintiin.+Jotkut+eivät+vaan+välitä+mitä+kirjoittavat+ja+joskus+tulee+ala-arvoista+tekstiä
29.01.2020 11:36
Minua+hieman+häiritsee+koko+homokeskustelu.+Olen+synynyt+Suomeen,+jossa+homoilu+oli+lainvastaisena+kriminalisoitu.+Me+nuoret+miehet+kasvoimme+maailmassa,+jossa+homoja+näennäisesti+ei+ollut,+koska+kukaan+ei+tunnustanut+asiaa.+En+tuntenut+yhtään+homo-miestä.
Vuosituhannen+vaihteessa+hyväksyttiin+lakiuudistus,+että+seksuaalinen+suuntauminen+hyväksytään+,+eikä+heitä+saa+syrjiä+millään+tavalla.+Nyt+heitä+on+astunut+esiin+yllättävän+paljon,+joskus+tuntuu+jopa+että+enemmistö+taitelijoista+on+heitä.+Itseäni+ei+häiritse+pätkääkään,+jos+joku+on+homo+ja+pystyn+tekemään+töitä+kaikkien+kanssa+oli+heidän+seksuaalinen+suuntautumisensa+millainen+tahansa.
29.01.2020 06:40
En+usko+kenelläkään+täällä+kirjoittavalla+olevan+jotain+sellaista+mitä+itse+haluaisin.+Tuota+perustellun+mielipiteen+torjumista+varmaan+tapahtuu,+koska+ajattelemme+niin+eri+tavalla+asioista.+Ilkeily+tai+pahansuopaisuus+ovat+huonoja+keinoja+parantaa+tilannetta+tai+saada+omaa+näkemystään+paremmin+esiin.
Enemmistö+tulee+näille+palstoille+keskustelemaan,+onneksi+se+on+vain+häviävän+pieni+joukko,+jonka+tarkoitus+on+pahoittaa+toisen+kirjoittajan+mieltä.
29.01.2020 06:26
Sinun+kylmän+viileä+suhtautumisesi+jaksaa+aina+yllättää+minua.+Voisiko+se+olla+peräisin+savolaisuudestasi+tai+sitten+pelkästään+olet+niin+nasta+tyyppi.
On+täällä+enemmistön+kommentit+ihan+ystävällisiä,+ehkä+juuri+siksi+nuo+törkeydet+hyppäävätkin+silmille.+Kyllä+koronaviruksen+toivominen+toiselle+palstalaiselle+menee+minun+huumorintajuni+yli.
Joskus+uutena+palstalaisena+tuli+itsekin+kokeiltua+tuota+tikkataulupeliä,+kun+kuvittelin+olevani+verbaalisesti+niin+hyvä.+Aika+nopeasti+huomasin+kuinka+niitä+tikkoja+alkoi+tulla+monesta+suunnasta+ja+ne+olivat+teräviä.+Omalta+kohdaltani+lopetin+tikkakilpailut+siihen.
Kulkemalla+yleensä+kadun+valoisaa+puolta,+elämä+on+helpompaa+eikä+pilvisetkään+päivät+ole+niin+raskaita+itselle.+Sinä+kirjoitit+hienosti+positiivisesta+ajattelusta.
29.01.2020 06:20
Erimieltä+saa+olla+ja+pitääkin+kerto+se+rehellinen+oma+mielipide.+Muuten+ei+koskaan+synny+keskustelua.+Naisviha+on+minulle+ihan+tuntematon+käsite.
29.01.2020 06:07
Huumori+auttaa+moneen+asiaan,+myös+sietämään+keskustelupalstan+ajoittaista+tunkkaista+ilmapiiriä.+Ei+minunkaan+ikäni+ole+yleisessä+tiedossa,+ihan+tietoisesti+panttaan+tietoa.+Tuo+kiusaajan+hiljaiseksi+saaminen+jättämättä+vastaamatta+pitää+paikkansa+oikein+hyvin.+Olen+kokeillut+sitä+joidenkin+suhteen+ja+sitten+erään+kanssa+tein+pienen+empiirisen+tutkimuksen+vastaamalla+aina+hänen+kyseilyihinsä+sitkeän+viesti+viestin+jälkeen.+Hämmästyneenä+jouduin+toteamaan,+että+siitä+ei+koskaan+tullut+loppua,+varmaan+sata+viestiä+yhdelle+ja+samalle+ihmiselle+yhdessä+keskustelussa.
Nuorempana+minulla+saattoi+olla+jotain+edellytyksia+kiusaajaksi,+varsinkin+lapsena+kaksi+siskoani+sai+kokea+veljeltään+melko+ikävää+käytöstä.+Luokittelen+sen+kuuluvan+lapsenomaisuuteen+ja+jäävän+viimeistään+murrosikäisyydessä+taakse.+Kaikkien+kanssa+näin+ei+tunnu+tapahtuvan+ja+niistä+juontavat+työpaikkakiusaajan+juuret.+Niitä+ihan+oikeasti+on+olemassa+ja+joskus+on+pakko+jopa+vaihtaa+työtehtävää,+kun+ei+vaan+kerta+kaikkiaan+kestä.
29.01.2020 06:05
Toiset+loukkaantuvat+helpommin,+kuten+myös+kokevat+tulleensa+kiusatuksi+muita+useammin.+Mursunnahkaiset+tyypit+kestävät+mitä+vaan+tai+ainakin+antavat+vaikutelman+olevansa+täysin+immuuni+kaikelle+panettelulle.+Kuka+tahansa+voi+heitellä+nimettömiä+viestejä+palstalla,+mutta+toisaalta+jos+ajattelee+minkä+ikäiset+täällä+kirjoittavat+voisi+uskoa+pienenmpää+mitä+nuorempien+seurassa?
29.01.2020 05:53
Onhan+täällä+paljon+rekkautuneita+ja+aika+monet+anonyymit+laittavat+loppuun+nimimerkkinsä.+Tunnen+kymmeniä+palstalaisia+kirjoitustyylistä.
28.01.2020 15:34
Ka+osansa+ovat+varmaan+saanet+lähes+kaikki+pidempään+täällä+kirjoitelleet,+myös+ne+rauhalliset+ja+asialliset.+Usein+kiusantekijä+on+melko+yksin+ja+jatkaa+vaan+viestien+lähettämistä,+jopa+kymmeniä+jankutus+toistoja.+Suoraan+sanottuna+ihan+ahdistelua.
28.01.2020 15:26
Kuitenkin+nämä+ovat+melko+hyviä+keskustelupalstoja+yleensä,+enkä+haluaisi+itse+tulla+poisajetuksi+toisen+hölmöilyn+takia.+Neuvosi+on+kyllä+hyvä+ja+itsekin+joskus+läppärin+kannen+suuttuneena+kiinni+paiskanneena+olen+sitä+noudattanut.+Toisaalta+miksi+sen+kiusaajan+pitäisi+täälläkin+voittaa,+vaikka+saisi+millaiset+mielihyvää+tahansa?
28.01.2020 15:20
17 / 155