Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Useimmiten+ei+kiusatakaan+anonyymejä,+se+on+totta.+Mutta+ikäväkseni+luin+tuolta+toisaalta+hyökkäyksen+mimmi+mummia+kohtaan+ja+kaikki+täällä+pidempään+kirjoitelleet+tuntevat+ja+tietävät,+että+hän+nyt+ainakaan+ei+ole+kenellekään+tehnyt+tai+sanonut+pahasti.
28.01.2020 15:14
On+se+kiusaaminen+vähentynyt,+joskus+menivät+jotkut+keskustelut+kokonaan+nälvimiseksi+ja+solvaamiseksi,+onneksi+nykyään+on+paremmin.
Itsellä+vaihtee+kirjoitusinto,+välillä+tulee+oltua+palstalla+pidempään,+nykyään+enemmän+poikkean+ja+heitän+jokusen+aloituksen.
28.01.2020 14:15
Olen+itse+vielä+työelämässä+ja+olen+huomannut,+että+kiusaamiseen+puututaan+entistä+nopeammin.+Joissain+tapauksissa+tullut+jopa+pieniä+ylilyöntejä.+Varuillaan+saa+olla,+ettei+vaan+kukaan+syytä+kiusaamisesta...
Täällä+suomi24+tapahtuu+ihan+oikeasti+kiusaamista,+kuten+kirjoitit+taitaa+jopa+olla+kiusauksen+mekka.+Tänne+on+kerääntynyt+oma+pieni+piiri,+jonlle+palsta+on+varmaan+ihanteellinen+toteuttaa+fantasioitaan.
28.01.2020 13:40
Ei+ole+kiusaamista+erimieltä+oleminen,+vaikka+joku+ehkä+voi+sen+sellaisena+ottaakin.+Tuollaisia+hankaliksi+ihmisiksi+muita+kutsuvia+on+paljon,+liian+suppea+näkemys+aiheuttaa+usein+sellaista.
28.01.2020 12:45
Googeltin+tuon+Pilin+ja+sain+tulokseksi+muinanainenliskojumala,+Minfosta+ei+ollut+mainintaa,+joten+vaikea+kommentoida.
28.01.2020 12:30
Alakouluikäisten+erikoislapsien+käyttäminen+vertailuryhmänä+pahimpiin+räksyttäjiin+oli+sinulta+kelpo+oivallus,+sai+hymyn+suupieleen.
Voi+se+joskus+ollakin+hauskaa,+tietysti+tiettyyn+rajaan+saakka.+Mikäli+siitä+tulee+päivittäistä+ja+viestit+tulevat+aina+saman+ihmisen+kynästä,+niin+kyllästyminen,+jopa+turhautuminen+uhkaa+olla+edessä.
28.01.2020 12:20
Tuli+mieleen+hunksz,+joka+halusi+huomauttaa+jokaisen+keskustelun+alkuun,+että+tästä+on+jo+keskustelu+aikaisemmin.+Lopetin+vastaamisen+ja+viestit+vähenivät+ainakin+minun+avauksiin.
Ja+jos+haluaa+vanhoja+muistella,+niin+viestit+tulivat+useimmiten+rekatuilta+kirjoittajilta,+joten+helposti+pystyi+jäljittämään,+heh.
28.01.2020 12:15
Tuo+vanhojen+asioiden+kaivelu+on+niin+totta.+Muistan+kuinka+minulta+alettiin+tivaamaan+millä+nimimerkillä+kirjoittelin+40++palstalla,+silloin+kauan+sitten.+No,+siitähän+on+niin+kauan,+että+se+ei+oikein+liity+mihinkään+tässä+ajassa+olevaan.
Kaikki+ihmiset+eivät+myöskään+tule+toimeen+keskenään,+ihan+niin+kuin+livessäkin+ihmisten+erilaisuus+aiheuttaa+monenlaisia+ongelmia.
Katkeruuteen+ei+pitäisi+olla+kenelläkään+syytä,+toiki+näin+vain+ainakin+vaikuttaa+joskus+olevan.
28.01.2020 11:45
Varmaan+itse+kunkin+tulisi+harkita+sanojaan,+mutta+ehkä+on+helponta+vastata+spontaanisti+se+mikä+ensimmäisenä+tulee+mieleen,+eikä+huoma+ehkä+samalla+mahdollisesti+loukkaavansa+jotain.
Muista+nuo+huutovalinnat+omalta+kouluajoiltani.+Olin+urheilullinen+ja+olin+ensimmäisten+joukossa+valittuja.+Mutta+muistan+muutaman+heikoimman+kaverin+melkein+nöyryyttämiset,+kun+kumpikaan+puoli+ei+edes+halunnut+heitä.+Ajat+eivät+näköjään+muutu,+vaikka+varmasti+olisi+parempia+keinoja+hoitaa+tämä+asia.+Oma+poikani+ei+koskaan+kertonut+miten+hänen+peruskoulu+aikoinaan+asia+hoidettiin.
28.01.2020 11:26
Toki+on+minuakin+ärsytetty+ja+olen+jonkinasteista+naljailua+joutunut+sietämään.+Paras+keino+sen+torjuntaan+on,+että+ei+vastaile+kyseisille+persoonille+yhtään+mitään.
Tuo+monipuolisuus+vastauksissa+tekee+palstasta+mieluisan.+Harvoin+on+yhtä+ainoata+oikeata+vastausta,+vaan+asioita+ruoditaan+monelta+kantilta.
28.01.2020 11:18
Erimieltä+pitääkin+olla,+muuten+ei+oikein+synny+kunnon+keskustelua,+jos+kaikki+vaan+hymistelevät+ja+nyökyttelevät+yhteen+ääneen.
Ilkeily+ja+toisen+kirjoittajan+haukkuminen+on+ikävää!
28.01.2020 10:20
Saman+omituisuudentunteen+koin+minäkin.+Olen+jopa+kuvitellut+olevani+jonkin+tasoinen+urheilumies,+mutta++sama+vika+ettei+hajuakaan+kyseisestä+tyypistä,+never+heard!
Ehkäpä+media+tuo+silmiemme+eteen+jenkkilän+uutiset+oletusarvona,+että+kylläkai+nyt+joku+suomalainen+seuraa+mitä+rapakon+takana+tapahtuu?
27.01.2020 08:00
Minulla+ei+ollut+viikoittaista+pahoinpitelyä+ja+itse+sen+lopetin+uhmaamalla.+En+käynyt+käsiksi.
25.01.2020 12:25
Lapsuuttani+kaipaan+silloin+tällöin,+mutta+noita+väkivallan+ja+nöyryyttämisen+aikoja+ei+tule+ikävä.
25.01.2020 12:18
Uskon+että+on+pitkälti+kasvatukseni+syytä,+miksi+minusta+on+tullut+minä+tällaisessa+muodossa,+sekä+tapojeni++että+käyttäytymiseni+suhteen.+Harvat+niistä+ovat+positiivisia,+mutta+ehkä+kovuuden+kasvattama+sietokyky+muiden+suuntaan+on+sellainen.+Minua+ei+pysty+helpolla+hermostuttamaan.
25.01.2020 12:17
Vaikka+olemmekin+kokeneet+täysin+vastakkaisen+kasvatusmenetelmän+lapsuudenkodeissamme,+olemme+täysin+yhtä+mieltä+siitä,+että+nykykasvatus+siirretään+monesti+päiväkodeille+ja+kouluille,+eikä+vanhemmilla+on+aavistustakaan+kuinka+lapsia+tulisi+kasvattaa.+Liekö+seurausta+kiireisestä+nyky-yhteiskunnasta+vai+tietämättömyydestä,+toivottavasti+ei+sentään+välinpitämättömyydestä.
Isien+sekä+äitien+tulee+kuluttaa+aikaansa+lasten+kanssa,+kuunnella+näitä+ja+ennen+kaikkea+kuunnella,+eikä+räplätä+kännykkää+tai+yrittää+sopia+lastenhoidosta+isovanhempien+tai+naapuriperheiden+kanssa.+Kun+on+kerran+lapsia+hankkinut,+näistä+tulee+pitää+hyvää+huolta+ja+kuten+kirjoitit+asettaa+heille+tarvittavat+rajat.+Kuin+myös+vanhemmille.
25.01.2020 12:12
Toimit+juuri+niin+kuin+tunnollisten+suomalaisten+odotetaan+tekevän.+Itselle+sen+verran+kapinahenkeä+tallella,+että+jätän+ikäänkuin+vahingossa+paikoilleen.+Ulkopuolinen+varmaan+ajattelee,+että+tuo+vanha+äijä+ei+huomannut+viedä+astioitaan+pois?
24.01.2020 06:45
Ei+siinä+mitään+ongelmaa+ole,+helppo+ja+nopea+käyttää.+Ja+apua+saa+aina.
24.01.2020 06:25
Minä+en+tykkää+jonottamisesta,+siksi+käytän.
24.01.2020 06:24
Olen+käynyt+jenkeissä+ja+muistan+tuon+kassaoilla+tapahtuneen+tavaroinen+pakkaamisen.+Minun+mielestä+se+oli+oikein+toimiva+ja+hyvä+systeemi.+Minulla+on+vaikeuksia+saada+tavarat+mahtumaan+kassiin,+mutta+työkseen+tätä+tehneet+laittoivat+kyllä+ne+nätisti.+Heille+piti+muistaakseni+maksaa+tippiä.
24.01.2020 06:23
18 / 155