Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itselleen+tekevät+hallaa+nuo+vastustajat.
24.01.2020 06:21
Täysin+vapaaehtoista!
24.01.2020 06:20
Kuitenkin+säännöt+ovat+melko+selvät+ja+yksinkertaiset?+Ei+tupakka,+ei+alkoholia+eikä+tarjoustuotteet+välttämättä+päivity.
24.01.2020 06:20
Onneksi+alkaa+olla+kohta+työelämä+ehtoopuolella,+on+ollut+kiirettä+ja+stressiä.+Itse+välttelen+kaupoissa+käyntiä,+valitsen+jos+mahdollista,+hiljaisemman+ajankohdan+ja+ripeästi+haen+mitä+tarvitsen.+Minulla+on+paikkakunnalla+paljon+tuttuja+ja+välillä+jää+suustaan+kiinni,+mutta+mukava+se+on+tavata+ainakin,+jos+pidempi+aika+viime+näkemisestä.
24.01.2020 06:18
En+voi+kieltää,+ettei+minusta+olisi+tullut+nuori+kapinallinen.+Sitä+on+vaikea+sanoa+oliko+se+kasvatuksesta+johtuvaa+vai+vaikuttiko+siihenkin+vaan+ajan+henki?
24.01.2020 06:15
Ihan+varmasti+otettaisiin+lapset+pois,+jos+nykyaikana+kasvattaisi+tuolla+tavoin.+Samoin+kuin,+että+katkerimmilla+riittäisi+hyvä+syyt+vaikka+haastaa+vanhempansa+oikeuteen.+Tosin+enemmistö+näistä+pahoinpitelijöistä+on+jo+kuollut.
24.01.2020 06:12
Itse+olen+säästynyt+tuolta+nurkassa+tai+kaapissa+seisomiselta.+Ympäri+korvia+vedeltiin+ja+koivuniemen+herraa+persuksille.+Olen+tavattoman+kipuherkkä,+en+tiedä+juontaako+juurensa+jo+noilta+ajoilta.+Minua+ainakin+sattui+tavattoman+paljon,+sekä+fyysisesti+että+henkisesti.
24.01.2020 06:10
Sivusta+jouduin+seuraamaan+isäni+melkoista+yksinvaltaa+ja+lopulta+yksin+hän+jäikin,+kun+äiti+kuoli+ensin.+Aika+nopeasti+löytyi+uusi+nainen+ja+sivusta+katselleena+minusta+heillä+näytti+menevän+paremman+kuin+koskaan+minun+lapsuuteni+pariskunnalla.+Ajat+olivat+tasoittaneet+rosoisuutta.
24.01.2020 06:08
Mikä+vanha+sinä+olet?+Luin+jostain,+että+90-vuotias+vanhus+käytti+itsepalvelukassaa,+joten+kyllä+sinäkin+siihen+opit,+jos+haluat.+Toimit+tavallaan+itse+kassaneitinä+ja+annat+laitteen+lukea+viivakoodit,+jonka+jälkeen+maksat+normaalisti.
23.01.2020 13:40
Tuskin+kaupan+kassa+kenenkään+nuoren+ihanneammatti+on,+mutta+arvostan+sitä+työnä+siinä+missä+muitakin.+Yritän+olla+kohtelias+ja+vaihtaa+aina+muutaman+sanan+kassan+kanssa.
23.01.2020 13:30
En+todellakaan+mene+Ikeassa+enää+itsepalvelukassalle,+riittää+kun+jo+joudun+itse+hakemaan+pahvilaatikot+sieltä+varastoista+koodien++mukaan.
En+myöskään+kerää+astioita+pois+kahviloissa,+ainoastaan+työpaikan+ruokalassa+vien,+koska+siellä+kaikki+tekevät+niin+ja+ovat+aina+tehneet+niin.
Itse+niitä+kärryjä+joutuu+palauttelemaan.+Kirjastossa+suoritan+itse+lainaamisen+ja+kirjojen+palauttamisen+jne.
23.01.2020 13:16
En+usko+niiden+itsepalvelukassojen+boikotoimisen+auttavan+mihinkään.+Kehitys+tulee+edelleen+jatkumaan+olimme+sinä+tai+minä+mitä+mieltä+tahansa.
23.01.2020 13:10
Ei+siinä+käytössä+mitään+vaikeata+olekaan,+kaikki+oppivat+kyllä.+Suuremmissa+kaupungeissa+niitä+vasta+on,+eikä+kauppaketjuilla+luultavasti+ole+mitään+syytä+jouduttaa+niiden+tekemistä.
23.01.2020 12:38
Ei+ne+meillä+ainakaan+täällä+Porvoossa+mitään+kyttää.+Tyylikkäästi+vähän+sivussa+seuraavat+ja+rientävät+auttamaan,+jos+pieniken+ele+osoittaa+jotakin+hämmennystä.
23.01.2020 12:00
Tasa-arvo+valtuutetulla+on+vielä+paljon+töitä,+ennen+kuin+saavutamme+ihanne+yhteiskunnan+tavoitteleman+kaikissa+asioissa+yhdenvertaisuuden.+Onhan+tuolla+Instagrammin+puolellakin+sellainen+rajoite,+että+ne+daisarit+saavat+muuten+näkyä,+mutta+nännien+näyttäminen+on+kielletty.
23.01.2020 11:55
Kyllä+sitä+toimintaa+on+varmistamassa+henkilökuntaa,+että+ei+mene+asiakkaalle+sormi+suuhun.+Mielestäni+ihan+hyvä+asia,+vaikka+en+olekaan+tarvinnut.+Tässä+asiassa+olen+itseoppinut,+hehee.
23.01.2020 11:50
Tuo+on+ihan+totta+siitä+tilasta,+joka+on+varattu+ostoksia+varten+itsepalvelukassoilla.+Todella+pieni+ja+olematon+läntti.+Se+voi+olla+tietysti+ihan+tarkoituksellakin,+ettei+juututtaisi+niiden+isompien+tavaramäärien+kanssa+itsepalvelukassalle.
23.01.2020 11:40
Riippuu+tilanteesta+ja+ihmisten+lukumäärästä.+Jos+minulla+ei+ole+mitään+hoppua,+niin+menen+tavalliselle+kassalle.
23.01.2020 11:30
Kassa+on+luotettavampi,+jos+ei+ihan+luota+itseensä+ja+osaamiseensa.
23.01.2020 11:29
Ihmisillä+tuppaa+olemaan+aina+kiire,+monasti+erityisesti+eläkeläiset+jopa+etuilevat,+yllättävää+sinänsä.+Ehkä+se+kiire+on+rakennettu+meihin+sisälle,+usein+auttaisi+kun+miettisi+mihin+tässä+on+kiire.
Olen+huomannut+kuinka+tupakkimiehiä+sorretaan,+kun+ei+enää+voi+ottaa+hyllystä+mitä+haluaa+ja+kuinka+paljon,+vaan+kassalta+pitää+"oikein"+pyytää.+
Kyllä+muutkin+kuin+eläkeläisalennukset+kannattaa+hoitaa+kassarouvan+kautta,+silloin+ne+ainakin+tulevat+hoidettua.
23.01.2020 11:27
19 / 155