Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sisätiloissa+voi+tehdä+monenlaista+mukavaa,+ei+itsessään+se+ulos+lähteminen+huonolla+ilmalle+ketään+onnelliseksi+tee.
09.01.2020 06:16
Muista+aina+tohtori+Kiminkisen+neuvo,+että+ei+tule+liikkua+väkisin+vaan+kuunnella+omaa+elimistöään.+Vaikka+olisi+kuinka+mukavat+vaatteet,+eivät+ne+minua+saa+lenkkipolulle,+vaan+kehon+kehoituksesta+tämä+poika+lähtee+baanalle.
09.01.2020 06:15
Varmaan+minulle+olleet+nämä+viime+päivät+riittävän+huonoja.+Joka+päivälle+tulee+meikäläiselle+kyllä+liikuntaa,+kun+raahautuu+työpaikalle+ja+siirtyy+paikasta+toiseen+useita+kertoja+päivän+mittaan.
09.01.2020 06:11
No,+ei+tämän+aloituksen+tarkoituksena+ole+selvittää+kuka+on+oikeassa+ja+kuka+väärässä.+Tarkoitus+on+keskustella+ja+kiitettävän+hyvin+on+lähtenyt+liikkeelle.+Nuorempana+tuli+urheiltua+oikein+enemmänkin+ja+muistan+kuinka+säästä+riippumatta+mentiin+urheilukentille+ja+suunnistamaan+metsiin,+sekä+hiihtokilpailuihin+ilman+pakkasrajoja.+Vanhemmiten+minusta+vain+on+tullut+tällainen+nynny+ja+vilukissa.
08.01.2020 12:38
Huh+huh!
08.01.2020 12:20
Kiitos+tarkennuksesta,+en+ole+käynyt+noissa+Cittarissa+tai+Prismassa,+joten+ei+ole+kokemusta.+Isoja+kauppakeskuksia+alkaa+olla+melkein+joka+kaupungissa,+joten+jos+tykkää+niin+niissä+voi+kyllä+haahuilla+tuntitolkulla.
08.01.2020 12:19
Et+saa+mitenkään+laitettua+kissalle+tossuja+jalkoihin.+Se+on+ihan+mahdoton+tehtävä,+eikä+myöskään+tykkää+vaatteista.+Alkaa+heti+kiemurtelemään,+että+päästäkää+minut+pois...
08.01.2020 12:04
Meidän+kissa+alkaa+polkemaan+tassuillaan+sitä+ulko-ovea,+kunnes+joku+menee+päästämään+sen+hetkeksi+ulkoilmaan.+Minulla+on+sellainen+pitkäkarvainen+norjalainen+metsäkissa,+jolle+on+joutunut+ostamaan+kissanruohoa+talviaikaan,+että+se+saa+oksennettua+karvapalleroita+vatsastaan.+Tänä+vuonna+ei+ole+tarvinnut,+kun+talon+seinän+vieressä+on+vielä+ruohoa+jäljellä,+jota+kissa+käy+silloin+tällöin+syömässä.+Jos+liikaa+sataa+tai+on+liian+kylmä,+kissani+ei+kuin+käy+pihalla+ja+haluaa+heti+takaisin+kodin+lämpöön,+heh.
08.01.2020 12:01
Tulee+Itäkseskuksen+kauppakeskus+mieleen,+eikä+siellä+ainakaan+voi+kävellä+kunnolla,+kun+maahantulleet+ovat+vallanneet+käytävät.+
Ajatuksena+todella+hyvä,+ehkä+vielä+parempi,+jos+etsii+jotain+ostettavaa+mitä+ei+ole+pakko+edes+löytää.+Siis+kuljeksii+vaan+haahuilemassa...
08.01.2020 11:41
Olemme+ulkoilun+kanssa+samalla+aaltopituudella.+Minulla+oli+myös+aikaisemmin+tarve+käydä+vessassa+jatkuvasti+ja+menin+siitä+ihan+lääkäriin.+Otetiin+verikokeet+ja+tutkittiin+eturauhanen+yms.+ja+lopputoteama+lääkäriltä+oli,+että+juo+vähemmän+kahvia.+Aikaisemmin+meni+10+kuppia+päivässä,+nyt+alle+5+kupillista+eikä+tarvitse+käydä+jatkuvasti+myöskään+vessassa.
Poikani+joka+asuu+Helsingissä+kehui+tuota+LUX:ia,+mutta+itse+en+viitsinyt+lähteä+katsomaan.+Uskon+että+olisi+näyttävän+näköistä.
08.01.2020 11:38
Sinä+kuulut+tähän+sinnikkääseen+ja+reippaaseen+koiranulkoiluttajien+joukkoon.+Hyvää+syy+lähteä+ulos.+Melkein+pakko,+jos+kerran+on+koiran+ottanut.
Meidän+kisuli+on+hauska,+kun+se+pyytää+välillä+ulos+niin+lähden+sen+kanssa.+Näin+talviaikaan+se+tyytyy+istuskelemaan+ulkoterassilla+katoksen+alla,+eikä+lähde+tassujaan+kastelemaan.
Olisiko+hiekkoitushiekkaa+jäänyt+kiinni+koirasi+tassuun,+melko+teräviä+siruja+hiekan+seassa.
08.01.2020 11:31
Uudessa+kulttuurissa+on+aina+omat+opettelunsa,+ehkä+tähän+suomalaiseen+mentaliteettiin+on+jo+oppinut+60+vuoden+aikana.+Toisaalta+pääseehän+sieltä+etelästä+takaisin,+jos+ei+viihtyisi.
08.01.2020 11:28
Ihan+pieni+hyötylenkki+on+aina+paikallaan,+mutta+ei+mitään+tunti+tolkulla+sateessa.+Vaihtelevat+nämä+ilmat+melkoisesti,+välillä+pakkasta+välillä+5°C+lämmintä,+kuten+nyt+meillä+täällä+Porvoossa.
08.01.2020 11:26
Ymmärrän+kyllä+vuodenaikojen+hienouden,+mutta+talvi+on+jostain+syystä+muodostunut+minulle+synkäksi+ajaksi.
08.01.2020 11:24
Hyötylenkki+jää+talvella+melko+lyhyeksi,+vaan+jotain+15+minuuttia+tai+jotain+sen+suuruista.+Ei+vaan+huvita+kastella+eikä+palella.+Nenä+vuotaa+koko+ajan+ja+yskittää.+Parempi+pysyä+pirtissä+vaan...
08.01.2020 08:17
Harrastan+kyllä+pyöräilyä+kuntopyörällä+sisätiloissa.+Samalla+musiikkia+kuunnellen+ja+ikkunasta+katsellen+kuinka+vaan+sataa+ja+sataa...
08.01.2020 08:15
Lopetin+tupakan+pössyttelyn+35+vuoden+jälkeen.+Aika+nopeasti+tuli+käytyä+parvekkeella+aikaisemmin+tupakalla.+Kuvittelin+tupakoimattomuuden+parantavan+verenkiertoa,+mutta+kissan+viikset,+palelen+aivan+yhtä+paljon+mitä+aikaisemminkin.
Lumityöt+on+hyvää+hyötyliikuntaa,+kroppa+saa+monipuolista+rasitusta+ja+lämpenee+kivasti.+Tänä+talvena+ei+ole+tarvinnut+tehdä+ensimmäisiäkään+lumitöitä.+Ihan+paljas+maa+ja+vettä+sataa!+Liukkauden+kanssa+pitää+olla+tosi+varovainen.+Jos+tässä+iässä+teloo+itsensä,+paraneminen+ei+enää++suju+kuin+poikasena.
08.01.2020 08:10
Olen+useinkin+harkinnut+muuttoa+etelän+lämpöön,+pois+Suomesta.
08.01.2020 08:05
Ehkä+sekin+auttaisi,+jos+itse+pystyisi+valitsemaan+ajankohdan+milloin+lähtee,+eikä+tarvitsisi+siihen+pahimpaan+kaatosateeseen+lähteä?+Itsellä+vielä+työelämän+palvelusta+jäljellä+ja+aamulla,+kun+töihin+lähtee+on+pimeä,+samoin+kuin+töistä+kotiin+tullessa.+Koira+on+varmasti+hyvä+ja+liikkeellepaneva+voima.+Luonnossa+on+mukava+olla+ja+etenkin+metsässä+tulee+hyvä+ja+rauhallinen+olotila.
08.01.2020 07:42
Samoin+on+myös+meilläkin+Varhaisen+puuttumisen+malli++ja+joidenkin+mielestä+se+on++juoppojen+hyysäystä,+koska+se+kuormittaa+entisestään+esimiehiä,+jotka+pakotetaan+osallistumaan+hoitoonohjauskeskusteluihin+yms.+tilaisuuksiin.
05.01.2020 15:25
26 / 155