Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+se+ainakaan+missään+nimessä+voi+olla+järkevää,+jos+ihminen+ottaa+vaan+itsestään+kuvia+ja+päivät+pitkät+postailee+niitä+johonkin+someen.+Toki+tiedän+joidenkin+tekevät+sitä+ihan+työkseen,+mutta+tarkoitankin+ihan+tavallisia+tuttaviani,+jotka+selvästi+näköjään+tykkäävät,+kun+saavat+"Olet+kaunis+yms."+kehuja.
26.10.2019 12:39
Eri+maalaiset+ihmiset+ovat+pyytäneet+kuvaamaan+itseään+heidän+kameroillaan+ja+kännyköillään,+enkä+koskaan+ole+kieltäytynyt.
26.10.2019 12:35
Olen+tehnyt+sukuselvitystä+ja+siihen+olisi+ollut+mukava+laittaa+kuva+mukaan+jokaisesta.+Muutamia+jotka+kuulemma+eivät+halunneet+tulla+kuvatuksi+puuttuu.+No,+se+on+heidän+tahtonsa+ja+olen+erittäin+kiitollinen+isälleni,+joka+otti+paljon+valokuvia+(antoi+myös+valokuvata+itseään)+ja+ne+ovat+nyt+perusta+koko+olemassa+olevalle+valokuva+arkistolleni.
26.10.2019 12:33
Selfiet+eivät+tosiaankaan+ole+tilannekuvia.+Joskus+taustalle+saattaa+tulla+vahingossa+jotain+mielenkiintoista+tai+joku+merkittävä+henkilö.+Sillekin+oli+olemassa+joku+oma+sana,+jota+en+enää+edes+muista.
Minulla+myös+iPhonen+kamera,+se+on+aina+mukana+ja+helppo+ottaa+kuvia+nopeasti.
Meillä+on+paperikuvat+albumeissa,+se+oli+sitä+minun+jääräpäisyyttäni,+kun+ilmoitin+että+valokuvaaminen+loppuu,+jos+vanhat+kuvat+eivät+ole+albumeissa.+Ja+nehän+ovat!
26.10.2019 12:29
Vai+rouva+laardeineen,+nauroin+vedet+silmissä.
Ulkomaan+reissuja+varten+piti+ottaa+oikein+useampikin+filmirulla+mukaan,+kun+tuli+niitä+kuvia+otettua+enemmänkin+ja+varmuuden+vuoksi+samasta+kohteesta+useampiakin.+Nuo+lapsikuvat+lomareissuilta+tulivat+myöhemmin+mukaan+ja+niitä+on+varmaan+tuhansia.+Mukavia+reissuja+muistella+myöhemmin.
26.10.2019 12:25
Ei+lirkkuja+mistään+hinnasta:
https://www.youtube.com/watch?v=KJ08tSg31wo
26.10.2019 12:19
Voi+se+vaikka+näkyäkin,+mistä+enää+nykyään+mistään+tietää?
26.10.2019 08:00
Ehkä+maailma+vaan+muuttuu+niin+kovaa+vauhtia,+että+joskus+meidän+on+vaikea+pysyä+mukana.+Mutta+sinnitellään...sinnitellään!
26.10.2019 07:55
Suurkiitos!
26.10.2019 07:51
Erittäin+samaa+mieltä.
Usein+ei+vaan+ole+sitä+toista+ihmistä+ottamaan+sitä+kuvaa.
26.10.2019 07:51
Kyllä+minä+olen+antanut+oman+kamerani+toiselle+ihmiselle+monet+kerrat+ja+pyytänyt+häntä+ottamaan+kuvan.+Siinä+on+sellainen+elementti,+että+se+saa+molemmat+hyvälle+tuulelle+ja+hyvälle+mielelle.+Ei+kukaan+halua+murjottaa+valokuvattaessa.+Aina+ne+minua+valokuvanneet+ovat+olleet+myös+iloisia,+siitä+että+ovat+saaneet+tällaisen+kunniatehtävän.
26.10.2019 07:50
Se+on+myös+helppo+ja+nopea.
26.10.2019 07:46
Joku+raja+kannattaa+pitää+siinä+oman+naaman+esittelyssä+Facessa+olla,+siis+huh+huh.+Eikä+yleensäkään+sinne+naamakirjaan+ole+tarkoitus+tunkea+kaikkia+valokuvia,+niitä+varten+ainakin+minulla+on+omat+kansiot.
26.10.2019 07:46
Heh,+aloitussanasi+osoittivat+hyvin+kuinka+meitä+täällä+syyllistetään+ja+halutaan+lokeroida.
Vanhoja+valokuvia+katsellessa+tulee+nostalginen+olo+ja+pelkästään+jo+siksi+on+hyvä+ottaa+mahdollisimman+paljon+kuvia+ja+myös+itsestään.+Muistoja+menneisyydessä+ei+voita+mikään.+Jotkut+valittavat+ettei+heistä+ole+otettu+paljoakaan+valokuvia.+Ei+haittaa+nykyään,+kun+sen+voi+tehdä+ihan+itse.
Pojalla+on+sellainen+pidempi+varsi+ja+aika+näppärästi+ottaa+kuvia+ylioppilasjuhlissa+ja+häissä+yms.+tilaisuuksissa,+jossa+suku+sekä+tuttavat+kokoontuvat.+Sillä+varrella+saa+mukavasti+ulottuvuutta,+niin+kuvaan+mahtuu+enemmän+ihmisiä.
26.10.2019 07:43
Melko+tyhjentävä+lausunto+ja+ihan+asiaa+kaikki!
Samoilla+linjoilla+olen+tuosta+ulkopuolisesta+kuvaajasta,+mikäli+itsestä+pitää+saada+edustava+valokuva.+Muuten+vaan+ja+huvin+vuoksi+voi+räpsiä+kännykällä+kuvia+melkein+mistä+tahansa+ajattelematta+sen+enempää.+Viimeksi+sattui+olemaan+kamera+käsissä,+kun+kissa+oli+ihan+vieressäni,+rupesin+ottamaan+kuvia+ja+sain+sellaisen+vuosisadan+haukotuskuvan.+Me+kissanomistajat+tiedämme,+että+se+hetki+on+hyvin+lyhyt,+kun+kissa+haukottelee.+Sen+kuvan+laitoin+someen+ja+se+sai+kymmenittäin+tykkäyksiä,+muuten+en+sinne+paljoa+postaile.
25.10.2019 13:40
En+pyytäisi+mummoa+ottamaan+sitä+kuvaa,+useimmiten+sellaiset+kuvaajat+kiertelevät+juhlapaikalla+ja+hoitavat+pyynnöstä+asian.
Otan+itse+paljon+huonompia+selfie-kuvia+kuin,+että+jos+joku+toinen+ottaa+minusta.
25.10.2019 13:15
Sama+täällä,+olen+ollut+enemmän+mukana+muiden+ottamissa+selfieissä.+Etenkin+nuorilta+se+käykin+paljon+näppärämmin+mitä+meikäläiseltä.
Ajan+partani+joka+aamu+ja+tuijottelen+peilliin,+että+onko+ulkonäössä+tapahtunut+jotain+merkittävää.+Jos+ei+ole+niin+menen+suihkuun+ja+lähden+päivän+askareisiin.
25.10.2019 12:52
Se+on+mielestäni+helpompaa,+kun+antaa+toisen+ottaa+sen+kuvan.+Ainakin+itseltäni+vaatii+ponnisteluja+ottaa+kuvaa+ja+poseerata+samaan+aikaan.
25.10.2019 12:35
Tottakai+on+elämässä+muutakin+kuin+kauneus.+Varmaan+meidän+ikäluokka+käsittää+sen+viimeistään?+Olen+huomannut+ja+katsellut+tutuillani+tuollaista+samanlaista+käytöstä+somessa,+mutta+epäilen+ettei+siitä+edes+saa+huomauttaa+tai+menettää+läheisen+ihmissuhteen+ja+sinut+tuomitaan+henkipatoksi+ikuisesti.
25.10.2019 11:40
Julkkiksilla+nyt+tuntuu+olevan+melkein+välttämättömyys+raportoida+tekemisistään.+Minun+ainakin+käy+vähän+sääliksi+Frederikiä,+joka+antaa+lehdistölle+vapaat+kädet+raportoida+ihan+kaikesta+tekemisistä.+Monasti+surkeita+ja+myötähäpeää+aiheuttavia+juttuja.
Ihanteet+ja+arvostuksen+kohteet+ovat+muuttumassa.+Televisiostakin+tulee+jotain+tosi-tv+juttuja,+kokkiohjelmia+ja+vuosikymmeniä+sitten+loppuneiden+ohjelmien+uudelleen+lämmittelyä+juuri+näiden+silikoni+ja+huulet+tötteröllä+tyyppien+tekemänä.
25.10.2019 11:15
31 / 155