Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+on+sitä+nykyaikaa+se+jatkuva+kuvaaminen!
Olen+huomannut+sellaisen+seikan+näissä+itseään+jatkuvasti+valokuvaavissa,+että+heillä+on+lähes+aina+sama+ilme+kasvoillaan.+Olisiko+joku+juttu,+kun+on+omasta+mielestään+näyttänyt+parhaimmalta,+niin+tavoitellaan+aina+tuota+samaa?
Tilannekuvat+ja+tapahtumista+valokuvaaminen+on+tyylikkäämpää.+Voi+sinne+joukkoon+laittaa+jonkun+omakuvan,+mutta+ei+herran+jestas+sentään+jokaiseen.
25.10.2019 11:00
No+heti+tulee+mieleen,+että+haluat+ottaa+itsestäsi+kuvan+eikä+lähettyvillä+ole+ketään+muuta+,+joka+sen+voisi+tehdä.+Tulee+tilanteita+jonka+haluaa+tallentaa+nimenomaan+tyyliin,+olen+käynyt+tai+ollut+kyseisessä+paikassa.
Ei+se+mielestäni+pätemistä+tai+liity+itsetuntoon.+Toki+varmaan+niitäkin+on,+jotka+pönkittävät+riittämättömyyttään+jatkuvilla+päivittäisillä+kuvilla+itsellään.+Minun+on+myös+vaikea+hahmottaa+kuinka+siitä+voi+tehdä+itselleen+ammatin,+näitäkin+tyyppejä+on+jo+nykyään.
25.10.2019 10:55
Ei+se+varsinaisesti+jää+pilveen,+mutta+se+voidaan+tarvittaessa+palauttaa+sieltä,+jos+niin+halutaan.+Kaikki+sähköisessä+järjestelmissä+tekemämme+taltioidaan,+niin+kuin+tämäkin+kirjoittamani+lause.
25.10.2019 10:45
Ei+voi+olla+noin+paljon+narsisteja,+jos+jokainen+selfien+ottaja+saa+sellaisen+leiman+otsaansa.+Minunkin+tuttavapiirissä+olisi+enemmän+kuin+puolet+narsisteja.
Nuorilta+sen+kuvan+ottaminen+vaan+käy+niin+luonnostaan,+ei+siinä+montaa+sekunttia+mene+ja+lopputulos+useimmiten+melko+onnistunut.
25.10.2019 10:35
Mitä+nuoret+edellä,+sitä+vanhemmat+perässä.+Eivät+nuo+itseotetut+kuvat+mitään+epänormaalia+sentään+ole,+kukin+tyylillään.+Paperikuvat+tulevat+varmasti+jäämään+historiaan,+kun+sähköiset+kuvat+säilyvät+paljon+paremmin+jälkipolville.
25.10.2019 10:22
Tässä+oli+hyvä+pointti!+Miehenä+minulle+ei+tulisi+koskaan+mieleen+kuvata+itseäni+siksi,+että+tarkistaisin+miltä+näytän.+Tässä+varmaan+on+se+hiuksenhieno+ero+naisten+ja+miesten+välillä?+Miehenä+tiedän+kaiken+olevan+kunnossa,+mutta+ehkä+naisilla+on+enemmän+varmistettavaa+että+näin+tosiaan+on?
25.10.2019 09:15
Olen+kyllä+ottanut+selfietä+ja+ainakin+sukulaiset+ja+tutut+väittävät+olevansa+kiinnostuneita.+Tunnen+myös+ihmisiä,+jotka+välttelevät+kaikkea+valokuvausta+eikä+heistä+tule+jäämään+muistoja+tuleville+sukupolville.
25.10.2019 09:11
Ei+selfien+ottamisessa+mitään+tuomittavaa+olekaan,+jotkut+keräävät+varmaan+itsestään+muistoja+tulevaisuutta+varten.
Aika+monet+suuret+maalaustaiteilijat+ovat+tehneet+omakuvan+itsestään,+selfie+tavallaan+sekin.
25.10.2019 09:00
Minun+kohdallani+on+omakehu+tuntematon+käsite,+enkä+sitä+halua+muiltakaan.
25.10.2019 08:45
Kyllä+meillä+rouva+tykkää+ottaa+minusta+kuvia+ja+välillä+pyydetään+matkoilla+paikallisia+ottamaan+kuvia+meistä.+Silloin+jää+jotenkin+konkreettisempi+muisto+paikasta+ja+kiva+katsella+myöhemmnin+kuvia+ja+todeta:+-+Voi,+kuinka+nuori+olinkaan+silloin?
25.10.2019 08:43
Olen+itse+ihmetellyt+samaa+Facessa,+kun+ihan+tavalliset+kuvat+saavat+tavattomasti+kehuja+tyyliin:+Olet+kaunis+yms.!+Lähes+poikkeuksetta+nämä+ovat+naisten+lähettämiä.+Ehkä+on+kyse+jostain+keskinäisen+kehumisen+kerhosta?
Itse+annan+muiden+hoitaa+useimmiten+kuvaamisen+ja+kuvat+mieluummin+vähän+kauempaa+otettuna.+Ei+lähikuvia,+kiitos.
25.10.2019 08:40
Ei+ole+itselläkään+vielä+ollut+käytössä+kovin+montaa+vuotta,+mutta+pitää+seurata+aikaansa.
25.10.2019 08:31
Oliko+tämä+liian+vaikea?
25.10.2019 08:30
Itseäni+huolestutti+eniten+se,+että+miksi+unenmäärä+yht'äkkiä+vähenee+noinkin+radikaalisti.+Aikaisemmin+nukuin+8...10+tuntia+yössä+ja+päivätöihin+siirtymisen+jälkeen+se+tipahti+4...6+tuntiin.+Ehkä+tosiaan+ei+kannata+liikaa+miettiä+ja+murehtia.+Hiukan+enemmän+kaipaisin+potkua+elämään,+kun+nyt+ei+enää+jaksa+tehdä+yhtä+paljon+kuin+aikaisemmin.+Ei+oikein+hyödytä+mitään+pitkä+valveilla+oloaika,+jos+ei+saa+muuta+aikaiseksi+kuin+raahautua+työpaikalle.
24.10.2019 06:55
Bongasin+vasta+nyt+täältä+välistä+tällaisen+kommentin+ja+näköjään+en+ole+ongelmieni+kanssa+yksin,+vaan+samanlaista+vaivaa+on+enemmänkin.
24.10.2019 06:35
Okei,+en+tosiaankaan+tiennyt,+että+se+on+mahdollista+saada+kotiin.+Työpaikallani+eräs+kaveri+puhui+siitä,+kun+oli+käynyt+siellä+uniklinikalla+nukkumassa+ja+oli+niin+kuoleman+väsynyt+seuraavan+työpäivänä,+joten+tein+siitä+erittäin+negatiivisen+johtopäätöksen+kyseistä+toimintaa+kohtaan.
Minä+lupaan+harkita+tätä+asiaa+tarkoin!
24.10.2019 06:26
Huomasin+itsekin+tuon+tarkkaavaisuuden+katoamisen,+sekä+vielä+sellaisen+ylimääräisen+höpöttämisen,+jota+minulla+ei+ollut+koskaan+aikaisemmin+ollut.+Suomalainen+on+ensimmäiseksi+huolissaan+siitä+miten+pärjää+työssään,+se+on+juurrutettu+syvään+meidän+sisimpäämme.
Kyllä+minulla+on+suunta+parempaan,+nukun+nykyään+joka+toinen+yö+melko+hyvin+ja+elättelen+edelleen+toiveita+sen+oikean+unirytmin+tavoittamisesta.
24.10.2019 06:22
Lääkäriin+mennessä+olin+ehdoton,+että+en+halua+missään+tapauksessa+unilääkkeitä,+koska+olin+lukenut+niin+paljon+niiden+aiheuttamasta+riippuvuudesta.+Lääkäri+kertoi+nukahtamislääkkeen+olevan+testattu,+että+se+nimenomaan+ei+aiheuta+samanlaista+riippuvuuttaa,+vaan+käytön+lopettaminen+olisi+helpompaa.+Kuten+myös+olikin,+ei+minulle+tullut+ongelmia+parin+kuukauden+käytön+jäljiltä.
24.10.2019 06:18
Olen+lentänyt+muutamia+kertoja+amerikkoihin+ja+niiden+aikana+joutuu+valvomaan+oikein+kunnolla,+helposti+yli+30+tuntia.+Itse+valvominen+ei+tuota+ongelmaa,+vaan+juuri+kuten+mainitsit+sen+jälkeinen+nukkuminen+ja+etenkin+paluu+normaalirytmiin.
Olen+joskus+miettinyt,+että+olen+vaihtanut+tuota+rytmiä+elämäni+aikana+niin+paljon,+että+onko+vaan+tosiasia,+että+minulla+on+vaan+niin+epäsäännöllinen+rytmi,+joka+aiheuttaa+ongelmia+kun+sitä+yrittää+sovittaa+normaali+päiväihmisten+rytmiin.
24.10.2019 06:15
Meikäläiseen+ei+kuunkierto+vaikuta+millään+tavoin,+mutta+elämänkumppani+valvoo+aina+täydenkuun+aikana.+Hyvä+todiste+ihmisten+erilaisuudesta.
24.10.2019 06:10
32 / 155