Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+minunkin+mielestä,+ketju+on+mielenkiintoinen+ja+yllättävää,+että+joidenkin+mielestä+oli+ihan+oikein,+kun+Li+tuli+esiin+kertomaan+ei-raskaudestaan.+Asiasta+joka+on+täysin+pariskunnan+välinen+asia,+eikä+mikään+asiakysymys+eduskunnassa+tai+hallituksessa.
Minulla+ei+itsessään+ole+mitään+Li+Anderssonia+vastaan+ja+seuraan+häntä+paljon+mieluummin+kuin+Paavo+Arhinmäkeä.+Silti+toivon+harkintaa+kyseisille+tiedotustilaisuuksille.
26.09.2019 11:05
Melko+kaukana+ollaan+vasemmistopuolueessa+siitä+ideologiasta+miksi+puolue+aikoinaan+perustettiin.+Ihan+yhtä+tyhjän+kanssa+koko+tiedotustilaisuus,+allekirjoitan!
26.09.2019 06:05
Paljon+positiivisia+asioita+oli+löydetty+tiedotustilaisuuteen+aivan+kuin+kyseessä+olisi+jokin+valtapuolue.
26.09.2019 05:59
Aloituksen+tason+tai+asiasisällön+arvosteleminen+ei+ole+pääasia+näissä+keskusteluissa.
26.09.2019 05:57
Olen+yhtä+mieltä+kanssasi+ja+sen+vuoksi+halusinkin+ottaa+asian+esille.+Ei+vasemmistoliiton+puheenjohtajan+jatkopaikan+hakeminen+ole+mikään+valtakunnallinen+asia,+josta+pitäisi+erikseen+tiedottaa+koko+maalle.+Vielä+vähemmän+se+onko+hakija+raskaana+vai+ei.
26.09.2019 05:55
Ja+entäpä+sitten+nämä+paneelikeskustelut+ennen+vaaleja,+kun+yhteen+ääneen+huudetaan+ja+yritetään+saada+omaa+näkemystä+esille+sormi+pystyssä+siitä+kuinka+älykkäästä+henkilöstä+onkaan+kyse.
25.09.2019 12:40
Ymmärrän+ihmisten+opiskelevan+yhä+pidempään,+mutta+myös+minua+kummaksi+tuollainen+seikka,+että+32-vuotias+ihminen+ei+ole+ollut+mukana+työelämässä.
25.09.2019 11:40
Suhteellisuudentaju+on+tärkeätä+ihmisille.
25.09.2019 11:39
En+yhtään+väheksy+koulukiusaamista+ja+siihen+puuttumista,+mutta+oudolta+tuntuu+ottaa+koulukiusaaminen+esiin+ihan+jokaisessa+kannanotossa,+jopa+keskustelussa+ilmastonmuutoksesta+vasemmistoliitto+jauhoi+koulukiusaamisesta.+Minulle+tuli+kiusaantunut+olo.
25.09.2019 11:37
Näin+sitä+palkka+tasa-arvoa+tasoitetaan+ja+puhalletaan+yhteen+hiileen...
25.09.2019 11:34
Kertoi+tuon+ettei+ole+raskaana+asian+hymy+suupielessään+aivan+kuin+sekin+olisi+jokin+naurun+asia.+Arvostan+sitä,+että+olen+saanut+oman+lapsen+ja+kannustan+nuoria+pariskuntia+niitä+hankkimaan,+sekä+tiedostamaan+asian+etteivät+ne+mikään+itsestään+selvyys+ole,+eikä+niitä+voi+hankkia+pelkästään+silloin+kuin+itselle+sopii.
25.09.2019 07:35
Mielestäni+Li+Andersson+halveksuu+tavallisia+veronmaksajia,+eikä+tällaisilla+avautumisilla+saa+aikaan+tavalliselle+kadunmiehelle+kuin+inho-reaktion.
Sellaista+viihdeohjelmaa+ei+tule+olemaan,+että+tätä+neitokaista+alkaisin+seuraamaan.
25.09.2019 07:15
Tavoitteena+olisi+myös+elää+koko+elämäni+ilman+mitään+tukia+tai+avustuksia,+vaikka+ei+eläkkeeni+mikään+ruhtinaallinen+tule+olemaankaan.
25.09.2019 07:10
Samaa+mieltä,+tiedote+olisi+riittänyt+vallan+hyvin.+Tällä+toverilla+tuntuu+olevan+sirkustemput+muutenkin+lähellä+sydäntä.
25.09.2019 07:08
Ehkä+tulevaisuudessa+työn+tekemistä+ei+enää+mielletä+työksi?+Arvostan+kyllä+ministerihomman+melko+korkealle+ja+uskon+vielä+vaikuttamiseen+ja+siihen,+että+hallitus+sekä+eduskunta+ovat+jotain+enemmän+kuin+tosi-TV.
Ei+minulla+ole+työpaikalla+hauskaa+kuin+hyvin+harvoin.+Suurinosa+työajastani+kuluu+työn+tekemiseen+ja+siitä+on+hauskuus+kaukana.
25.09.2019 07:06
Niin+on+kateissa+johdonmukaisuus,+hyvät+tavat+ja+suhteellisuuden+taju.+Ihmettelenpä+kuinka+nainen+aikoo+julkaista+sen,+jos+nyt+vuoden+aikana+kumminkin+tulee+raskaaksi?
Lapsien+saaminen+ja+se,+että+naiset+niitä+hankkivat+ajallaan+on+erittäin+hienoa+ja+hatun+noston+arvoinen+asia.+Uranaisista+jotka+myöhemmin+harmittelevat+hankkimatta+jättämistä,+on+liian+paljon+esimerkkejä.
24.09.2019 13:52
En+tiedä+kumpi+oli+pääasia,+ehkä+sen+puolueen+jatkonkin+olisi+voinut+julkaista+ihan+vaan+netissä.
24.09.2019 13:48
Sama+täällä,+en+vielä+näitä+hommia+lopeta.+Enkä+kyllä+pidä+siitä+suurta+numeroakaan,+kunhan+totean.
Tiedotustilaisuudet+ovat+kärsimässä+inflaatiota,+kun+ei+ole+suhteellisuuden+tajua+mistä+sellaisia+on+syytä+pitää.
24.09.2019 13:38
Ihan+olisi+riittänyt+normaali+ilmoitus+lehdistölle,+mutta+ehkä+neiti+kaipasi+huomiota?+Ei+tämä+nyt+missään+tapauksessa+ole+ekologista,+eikä+ympäristöystävällistä,+kun+porukat+ajavat+autoilla+ja+erilaisilla+kulkuneuvoilla+kuulemaan+jonninjoutavaa+huuhaata!
24.09.2019 13:30
Eihän+tämä++tempaus+ole+edes+tasapuolinen+nais-+ja+miesministereitä+kohtaan,+kun+miehellä+ei+ole+tuollaista+mahdollisuutta+tiedotustilaisuuteen.
24.09.2019 13:25
38 / 155