Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Viime+viikolla+viimeksi+kävin+lainaamassa+dekkarin.+En+oikein+jaksa+uskoa+ääni-+tai+digikirjojen+esiinmarssiin+siinä+muodosssa,+että+syrjäyttäisivät+perinteisen+kirjan.
09.04.2019 11:25
Mitä+liekin+aarteita+ja+etuja+Suomessa,+toki+kallein+on+vapaus!
09.04.2019 11:22
Aina+löytyy+valittajia,+joiden+mielestä+kaikki+pitäisi+olla+ilmaista+tai+yhteiskunnan+tulisi+huolehtia+joka+asiasta.
09.04.2019 08:50
Yhden+kerran+elämäni+aikana+olen+ollut+sairaalassa+vuodehoidossa+ja+sain+mainiota+hoitoa.+Palvelu+oli+asiantuntevaa+ja+miellyttävää+kaikin+puolin.+Terveydenhoidolle+täysi+kymppi+ja+toivon+lisää+resursseja+tulevaisuudessa.
09.04.2019 08:47
Viimeksi+eilen+töissä+tunsin+onnistumisen+riemua.+Käytin+ensimmäistä+kertaa+sellaista+tietokoneohjelmaa,+jolla+saa+itse+piirrettyä+viivoja+työpiirrosten+päälle.+Viimeksi+olen+käyttänyt+vastaavaa+15+vuotta+sitten+ja+tämä+oli+aivan+uusinta+uutta+ja+vähän+aikaa+jouduin+harjoittelemaan+ennen+kuin+onnistuin.+Siitä+olen+erityisen+tyytyväinen,+kun+en+joutunut+pyytämään+apua,+vaan+tein+sen+ihan+itse.
09.04.2019 08:40
Mukava+huomata,+että+jo+silloin+on+ollut+olemassa+tuollainen+mahdollisuus.+Eipä+niitä+varmaan+kaikkia+etuja+edes+tule+käytettyä,+kun+mieluummin+yrittää+pärjätä+vaan+omillaan,+jos+suinkin+mahdollista.+Mutta+onneksi+lapsiin+ja+niiden+hoitoon,+sekä+terveydenhuoltoon+panostetaan+Suomessa.
09.04.2019 08:35
Olen+itse+saanut+valtion+takaamaa+opintolainaa,+sekä+opintorahaa,+joka+auttoi+todella+paljon+opintojen+loppuun+saamisessa.+Työelämään+pääsyn+jälkeen+opintolainan+maksaminen+ei+todellakaan+ollut+mikään+ongelma,+vaan+meni+omalla+painollaan.+Hyvä+systeemi.
09.04.2019 07:10
Ehdottomasti+suomalainen+koululaitos+on+hatun+nostamisen+arvoinen+asia.+Ikäväkseni+olen+huomannut+kritiikkiä+opettajia+kohtaan+ja+tunnen+aitoa+myötätuntoa+heidän+lisääntynyttä+työtaakkaansa+ja+opetuksen+muuttumista+tietokone+painotteiseksi.+Samoin+kurinpito+ongelmat,+huh+huh.
09.04.2019 07:05
Turvallisuuden+lisääntyminen+yli-+ja+alikulkuväylien+rakentamisella,+kuin+myös+teiden+päällystämisellä.+Ehdottomasti+siltojen+kunnosta+tulee+pitää+huolta+ja+seurata+niiden+toimivuutta.
09.04.2019 07:01
Terveydenhoito+tietenkin,+ehdottomasti.+Ja+oppivelvollisuus+ja+mahdollisuus+sen+suorittamiseksi,+sekä+opiskelun+jatkaminen+sen+jälkeen.+En+usko+kenenkään+nykyään+keskeyttävän+opintojaan+sen+vuoksi,+että+ei+olisi+ollut+varaa+jatkaa.+Ymmärrän+nuorilla+lapsiperheillä+sen+olevan+hankalaa+ja+vaikeata,+mutta+useimmiten+joku+muu+syy+on+taustalla.
09.04.2019 06:59
Ilmainen+opiskelu,+kouluruokailu+ja+nykyään+myös+työttömille+järjestettävät+palvelut.+Nuo+Hurstin+leipäjonot+eivät+mielestäni+kuulu+Suomeen+ja+asialle+löytyisi+ratkaisu,+jos+vaan+haluttaisiin+löytää.+Eikä+kuulu+myöskään+kerjäläiset,+jotka+lähes+poikkeuksetta+ovat+muunmaalaisia+kuin+suomalaisia.
09.04.2019 06:55
Epäilen+sinun+viittavan+maahanmuutto+politiikkaan+ja+muutenkin+rajat+auki+meininkiin.+Siinä+eduskunnalla+on+sanansa+sanottavana+ja+pitäisi+löytää+hyvä+ja+toimiva+ratkaisu.
09.04.2019 06:50
Ihmisille+tulee+elämässä+tilanteita,+jolloin+saattaa+tarvita+apua+sosiaali-,+terveys-+tai+oikeusapupalveluissa.+Työelämässä+mitkään+korvaukset+eivät+ole+aina+olleita+tai+työnantajan+myöntämiä,+vaan+useimmat+niistä+ovat+ammattiyhdistystoiminnan+saannoksia.
09.04.2019 06:48
Kirjasto+merkitys+on+vähentynyt,+mutta+käyn+kyllä+edelleen+noin+kerran+kuukaudessa+suunnilleen.
09.04.2019 06:45
Systeemin+vartija+se+poliisin+on+työ,+laulaa+Eppu+Normaali+kappaleessa+poliisi+pamputtaa.+Ja+melko+hyvin+Suomessa+on+otettu+huomioon+tärkeät+asiat+ja+ihmisistä+huolehditaan.
Itseä+ei+sitten+ärsytä+yhtään+etuisuus,+koska+niitä+käyttävät+kaikki,+ei+ehkä+tasapuolisesti+mutta+kuitenkin+ne+ovat+ilmaisia+asioita,+joita+yhteiskunta+kansalaisilleen+tarjoaa.
Ehkä+näin+eduskuntavaalien+edellä+oli+hyvä+ottaa+myös+nämä+asiat+keskusteltaviksi?
09.04.2019 06:44
Joskus+lukenut+ulkomailta+kuinka+ihmisillä+romahtaa+talous+sairauden+jälkeen,+mutta+onneksemme+Suomessa+ei+näin+käy+kenellekään.+Toki+lääkkeet+ovat+tulleet+kalliimmiksi,+kuten+ihan+kaikki+muukin+eläminen.+Eikä+lääkärit+mitenkään+hassumpia+Suomessa+ole+ja+ihan+saa+valita+kenen+vastaanotolle+menee.
09.04.2019 06:36
Tuo+aikuisopiskelu+on+hyvä+etuisuus,+jota+on+tarjolla+ja+joka+monasti+unohdetaan.+Itselläkin+vielä+mielessä,+jos+menisi+vaikka+vielä+koulunpenkille+sitten,+kun+on+aikaa.
Itsellä+sama+tuon+työterveydenhuollon+kanssa,+aika+vähän+on+tullut+käytettyä,+vaikka+olen+kuulunut+sen+piiriin+yli+30+vuotta.
09.04.2019 06:33
Ihan+kaikki+ovat+niitä+palveluita+käyttäneet,+myös+hunkkeli+ja+mielestäni+niitä+voi+kutsua+etuisuuksiksi,+koska+miellän+palvelu+ja+peruspalvelu+sanat+hieman+eri+tavalla,+mutta+toki+myös+ne+kuuluvat+etuisuuksiin.
09.04.2019 06:30
Ikäväkseni+olen+huomannut+englannin+kielen+lisääntymisen++ja+sieltä+otettujen+sanojen+käytön+hokemisena.+Esimerkiksi+haasteellinen+sanaa+voidaan+käyttää+melkein+missä+vain,+eikä+kukaan+oikeasti+tiedä+mitä+sillä+tarkoitetaan.+Onneksi+osaan+vielä+sanoa+joidenkin+asioiden+olevan+ihan+oikeasti+vaikeita!
09.04.2019 06:25
Armeijassa+saatiin+ilmaiset+junaliput,+mutta+muuten+on+tullut+itse+maksettua.+Paitsi+silloin,+kun+jännityksen+vuoksi+mentiin+pummilla+nuorena+miehenä.+Rahat+oli+kyllä+plakkarissa.
09.04.2019 06:22
51 / 155