Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+huomannut+tuon+ryhmätöihin+järjestymisen,+nuoret+menevät+mielellään+nuorten+porukkaan+ja+ikääntyneet+omaansa.+Sinänsä+väärin,+koska+nimenomaan+on+tarkoitus+tehdä+ryhmätyötä.
Itse+suoritin+ensiesiintymiseni+ravintolassa+porilaisessa+Rattaanpyörä+ravintolassa,+sitä+odotettiin+pitkään+ja+siellä+olikin+samanhenkistä+porukkaa.+Ihan+kiva+muisto+jäi.
Uskon+tuon,+kun+kirjoitat+ettei+kukaan+pidä+vanhana+sinua.
20.02.2019 13:06
Ihan+kauniin+päivän+uusi+päivä+toi+tullessaan.+Olen+itsekin+huomannut+itsessäni+joskus+poikamaista+hätäilyä,+mikä+ei+ole+hyvä+asia.
20.02.2019 08:35
Tuo+yhdessä+porukassa+oleminen+on+varmasti+oikea+ratkaisu.+Nykyään+on+alettu+vouhkaamaan+jämäkästä+johtamisesta+ja+esimiesten+mukaan+ottaminen+luultavasti+pahentaa+asioita,+kun+pitää+tehdä+niitä+radikaaleja+muutoksia,+vaikka+useimmiten+ihan+vaan+keskustelut+riittäisivät.
20.02.2019 08:32
Se+on+hyvä+eikä+syrjintää+pitäisikään+olla+missään+muodossa.+Pohjoismaat+varmaan+melko+turvallisia+tämän+asian+suhteen.
20.02.2019 08:29
Minulla+on+menossa+tuollainen+työhön+ja+arkeen+kyllästymisvaihe.+Mikään+ei+huvita+ja+monet+asiat+ottaa+pattiin.
Älä+nyt+maalaa+haavekuviani+noin+mustiksi+tulevaisuudesta,+kun+meitsi+odottaa+vaan+pääsyä+eläkkeelle.+ehkä+sen+päivän+koettaessa+se+ei+olekaan+mikään+ratkaisu,+vaan+uudet+murheet+odottavat?
20.02.2019 08:27
Lähes+kaikilla+suurmiehillä+ja+valtiopäämiehellä+on+ikää+yli+kuuskyymmentä,+jopa+lähemmäs+80+vuotta.+siinä+arvostetaan+kokemusta.+Ja+sama+koskee+naisia+ihan+yhtälailla.
Vai+on+sinulla+jo+yhdeksän+kuukauden+kuluttua+elämänmuutos.+Onneksi+olkoon,+oerässä+tullaan.
20.02.2019 08:23
Mielestäni+eivät+eläkeläinen+tai+seniorit+ole+mitään+rumia+sanoja,+vaan+ihan+tyytyväisenä+siirryn+eläkeläisten+poppooseen,+jos+ikää+riittää.
20.02.2019 08:20
Muistan+vielä+hyvin+nuo+kielletyt+tanssiravintolat+ja+kuinka+odotti+täysi-ikäisyyden+rajapyykkiä.+Nyt+melkeinpä+toivoisi+ettei+seuraava+vuosikymmen+täyttyisi.
Samoin+täällä+on+pientä+kremppaa,+josta+tietää+ettei+enää+ole+poikanen,+joka+paranee+nopeasti+ja+saa+näkyviä+tuloksia+helposti+kuntonsa+suhteen.
Tulen+mainiosti+toimeen+nuorten+ihmisten+kanssa,+mutta+keski-ikäisten+kanssa+on+joskus+sanomista.+Ei+mitään+vakavaa,+mutta+jotain+pientä+ja+lähes+poikkeuksetta+työmaalla.+No,+eipä+tämä+vanha+jäärä+enää+kauaa+niitä+hommia+tee.++joten+ei+maksa+vaivaa+ottaa+paineita.
20.02.2019 08:06
Niin+tuntuu+olevan+vaikeat+pyytää+nuorempien+apua+ja+myöhemmin+olen+kuullut+kuinka+aivan+minun+sanoillani+kertovat+jotain+asiaa+eteenpäin+tyyliin+-+Näin+se+pitää+tehdä!+Ei+se+enää+pahemmin+haittaa+näillä+vuosilla,+hymyillään+vaan+koska+kohta+häämöttää+loppusuora+työelämässä.
19.02.2019 18:50
Kyllä+minulla+on+iltarukouksessa+tapana+toivoa+uutta+huomista,+mutta+en+nyt+sitä+sen+paremmin+märehdi.
19.02.2019 18:47
Sinä+olet+pitänyt+itsesi+hyvässä+kunnossa,+kieltämättä.+Onneksi+olkoon.
19.02.2019 18:45
Lääkäri+alkaa+olla+melko+pelottava+paikka+nykyään,+kun+ei+sieltä+enää+mitään+positiivista+kuule+muuta+kuin+harvoin.+Joka+reissulla+tulee+lisää+jotain+lääkkeitä.+Omasta+kunnosta+huolehtimisesta+ei+voi+pitää+huolta+kuin+minä+itse.+On+se+silti+joskus+vastenmielistä.
19.02.2019 18:42
Ei,+eihän+se+vanheneminen+minua+hermostuta.+Väistämätön+tosiasia,+jolle+kukaan+ei+mahda+mitään.+Nauretaan+ja+iloitaan+vaan+yhdessä!
19.02.2019 18:39
Mukava+lukea,+että+ei+ainakaan+mitään+pahempaa+ole+kohdallesi+tullut.+Itselle+viime+aikoina+muutamakin+tapaus.+Tai+sitten+vaan+tavallista+herkemmällä+tuulella?+Ainakin+työpaikalla+me+kuuskymppiset+olemme+lyöttäytyneet+samaan+porukkaan+ja+pidämme+yhtä+nuorempia+vastaan,+jotka+häpeämättä+naureskelevat+esim.+tietotekniikka+puutteillemme.
19.02.2019 18:36
Hyvä+juttu,+että+saat+ansaitsemaasi+huolenpitoa+ja+kohtelua.+Ikäihmisillä+on+paljon+annettavaa,+kun+vaan+kuunnellaan+ja+otetaan+huomioon.+Itsekin+kaupunkilaispoikana+joudun+kysymään+maalla+käydessäni+viljalajikkeet,+kun+menee+ohra,+ruis,+vehnä+ja+kaura+sekaisin,+kun+näen+pellolla+kasvavan.+Taitaa+olla+meikäläisen+juoksemiset+jo+juostu?+Vain+äärimmäisessä+hätätapauksessa+lähtee+vanha+vauhtiin,+hehee.
19.02.2019 18:13
Välinpitämättömiä+muita+ihmisiä+kohtaan+monet+näistä+tänne+pyrkivistä.+Silti+esim.televisiosta+tulee+jatkuvasti+pakkosyötöllä+mainontaa,+että+miedän+pitää+kunnioittaa+ja+suhtautua+ymmärtäväisesti+heihin.+Kummallista.
19.02.2019 18:08
Hyvin+kirjoitettu,+samaan+tahtiin+vanhenemme.+Päivästä+päivään,+viikosta+viikkoon+ja+vuodesta+vuoteen.+Naisilla+eliniän+ennuste+vähän+miehiä+parempi,+mutta+ainakin+itselle+on+pitkää+ikää+tärkeämpää,+että+saisi+olla+terveänä+ja+suht'koht+järjissään.
19.02.2019 18:05
Varovainen+silti+kannattaa+olla.+Iän+myötä+kaikki+hoksottimet+eivät+enää+pelaa+kuin+ennen.
19.02.2019 12:18
Enpä+tiedä+onko+tuollaisesta+määrätyn+laisesta+uhoamista+mitään+hyötyä?+Tulee+mieleen+Lindholmin+Olli,+joka+melkein+viime+sanoikseen+kertoi+kuinka+hyvässä+kunnossa+hän+on.+Koskaan+ei+voi+tietää...
19.02.2019 12:17
Nykyään+naimisiin+menevät+vielä+70-vuotiaatkin,+eikä+edes+kummaksuta.+Paitsi+ehkä+lähosukulaiset+ovat+huolissaan+perinnöistään.+Ikäihmiset+on+poikkeuksetta+niin++fiksuja,+että+osaavat+tehdä+avioehtoja,+eikä+kenenkään+nuoremman+pitäisi+nähdä+vaivaa+toisten+onnesta.
Tuollainen+itseään+säästävä+viestintä+pilke+silmäkulmassa+on+suositeltavaa,+jopa+toivottavaa.+Ei+enää+itse+tarvitse+kaikkea+tehdä.
19.02.2019 12:14
53 / 155