Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nasty+Suicide+oli+otsikkoni+innoittajana.
17.12.2018 06:43
Niin+on+todella+surullista+luopua+omasta+elämästään.
17.12.2018 06:40
En+tiedäkään+eutanasiasta+paljoakaan.+Edellistä+viestiä+kirjoittaessani+ajattelin+lukemastani+vanhasta+australialaismiehestä,+joka+matkust++Belgiaan+jossa+hänelle+tehtiin+eutanasia,+joka+maksoi+5000€.
17.12.2018 06:36
Niin+olet+sinäkin+tunteellinen+ja+toisista+ihmisistä+välittävä+ihminen.+Joidenkin+on+helpompi+sanoa+sen+olevan+jokaisen+oma+asia,+mutta+ainakin+haluaisin+yrittää+auttaa,+koska+jostain+tapahtumasta+tai+asiasta+tällaisen+tapahtuman+suunnittelu+ja+se+lopullinen+päätös+on+lähtöisin.
16.12.2018 21:40
Ajat+muuttuvat+siinä+mielessä,+että+nykyään+pomot+saavat+olla+varuillaan+ja+jos+eivät+tule+alaisten+kanssa+toimeen,+heidät+vaihdetaan.+Itse+olen+aina+tullut+paremmin+juttuun+omien+porukoiden+kuin+omien+esimiesten+kanssa.
16.12.2018 21:34
Liian+paljon+joka+tapauksessa.
16.12.2018 21:31
Ikäviä+ja+surullisia+kohtaloita+kaikki,+sen+ei+pitäisi+mennä+niin.
Tässä+minua+koskettaneessa+kyseessä+oli+poikkeuksellisen+älykäs,+asioista+selvääottava+ja+hyvä+erittäin+hyvä+työntekijä.+Ehkä+hieman+hiljainen,+sanoivat+jotkut+työkaverit,+mutta+ninä+en+huomannut+sitä+ehkä+siksi+kun+itse+olen+myös.
Epäilen+tässä+olleen+kyseessä+juuri+sellainen+seinä+vastassa+jamaan+ajautunut,+josta+kirjoitit.+Eikä+varmaan+näitä+pysty+auttamaan+kuin+hyvin+harvoin.
16.12.2018 21:30
Aika+parantaa+ja+kyllä+minä+tästä+toivun.+En+epäile+sitä+yhtään.+On+hieno+lukea+kaltaisesi+empaattisen+ihmisen+tekstiä.+Suurkiitos+asiantuntevasta+surun+käsittelystä.+Olet+hieno+ihminen.
16.12.2018 17:24
En+tiedä+miksi+tapaus+on+vaikuttanut+minuun+näin+lamauttavasti.+Olen+ennenkin+kokenut+vastaavaa,+ehkä+se+tuli+liian+läheltä+ja+kuvittelee+kaikkien+pääsevän+työpaikaltaan+terveinä+kotiin.
Tuo+omasta+elämästä+luopuminen+on+jotenkin+niin+äärimmäistä,+että+varmaan+kyse+on+juuri+siitä+liian+mustasta+elämästä,+josta+ei+voi+enää+selvitä+eteenpäin.+Ja+totta+ettei+niitä+muita+enää+ajatella,+kun+on+sen+päätöksen+tehnyt.
Kirjoitit+todella+hienosti+ja+ymmärrettävästi+erittäin+vakavasta+asiasta.+Kiitos.
16.12.2018 17:22
Niin+on+synkkä+aloitus,+todellakin.
Olen+itsekin+ollut+aikaisemmin+tilanteessa,+jossa+olen+kuullut+uhkauksen+itsemurhasta.+Kuuntelin+ja+keskustelin+henkilön+kanssa,+enkä+todellakaan+tiedä+johtuiko+se+minusta+tai+auttoivatko+sanani,+mutta+hän+ei+kuitenkaan+toteuttanut+suunnitelmaansa.
En+ole+myöskään+puhunut+minäkään+kenellekään,+yrittänyt+olla+viilipyttymäisen+rauhallinen+ja+käyttäytyä+tavalliseen+tapaan.
Täällä+olevat+eivät+tiedä+työpaikkaani,+joten+nimettömäksi+jää+tämänkin+ikävän+tapauksen+läheiset,+jotka+ovat+selvästi+ikäisiämme+nuorempia.
16.12.2018 17:16
Ei+missään+nimessä+ollut+tarkoitus+tuomita+häntä,+olen+pahoillani,+jos+asetin+sanani+väärin.
Sinun+sanasi+ovat+hyvin+ja+oikein+kirjoitetut,+kiitos.
16.12.2018 15:50
Ei+välttämättä+halunnutkaan+kenellekään+tuskaa+tuottaa,+enkä+sen+vuoksi+asiaa+pohdikaan.+Minua+häntä+läheisemmille+ihmisille+se+tulee+satuttamaan+lopun+elämää,+oli+tekopaikka+sitten+missä+tahansa+tai+se+todellinen+syy+tehdylle+asialle+sitten+mikä+tahansa.
16.12.2018 15:45
Samaa+mieltä+surullisten+ihmisten+epätoivoisista+päätöksistä+ja+aina+heidän+oma+päätöksensä,+joskus+elämä+saattaa+vaan+ajautua+umpikujaan,+josta+ei+ole+ulospääsyä.+Toivoisin+pystyväni+itse+tarjoamaan+apua,+jos+joku+läheiseni+tarvitsisi.+Ainakin+kuuntelemiseen+minulta+on+aina+löytynyt+aikaa.
Kiitos+viestistäsi.
16.12.2018 15:33
Ei+olekaan+yhtään+parempi+vaihtoehto,+enkä+kritisoikaan+paikan+valintaa,+vaan+yleensä+miksi+ei+sitä+apua+pystytä+hakemaan+ajoissa.+Junakuljettajilla+ja+rekkakuskeilla+varmaan+on+suuria+henkisiä+kärsimyksiä+näistä+tapauksista.+Ehkä+puhumattomuus+tai+ettei+löydä+kuuntelijaa+aiheuttaa+näistä+monia+tapauksia.
16.12.2018 15:19
Hyvin+pitkälti+samasta+asiasta+kyse,+enkä+hyväksy+sitäkään+koska+samalla+tavalla+koskee+läheisiin+ja+esimerkiksi+lapset+saattavat+miettiä+koko+elämänsä+olisiko+voinut+auttaa+tai+tukea+jotenkin.
16.12.2018 14:50
Tunnen+erittäin+paljon+myötätuntoa+tuota+pientä+perhettä+kohtaan,+siis+ihan+sanoinkuvaamatonta.
16.12.2018 14:36
Täältä+on+helppo+lähteä+ja+työpaikkallani+on+sellaisia+aineita,+joiden+avulla+se+onnistuu+kivuttomasti.+En+silti+suosittele+kenellekään+tällaista+ratkaisua,+varsinkaan+näin+joulun+alla+tuntuisi+epäreilulta+kaikkia+läheisiä+kohtaan.
16.12.2018 14:32
Ei+minunkaan+mielestä+ole+kunnioitettavaa,+tämä+on+ikivanha+suomalaisen+miehen+keino+päättää+asioiden+hoitaminen+ja+tehdä+lopullinen+itseäänkoskeva+rakaisu.
16.12.2018 14:22
Tiedän+tämän+olevan+herkkä+aihe+ja+mietin+pitkään+aloitanko+tätä+ollenkaan.+Meillä+oli+kyllä+kriisiapu+ja+työterveydenhoito+paikalla+psykologeineen+ja+sai+keskustella,+mutta+itseltäni+asia+läpikäyminen+jäi+pintapuoliseksi,+koska+hoidin+samalla+tapaukseen+liittyviä+järjestelyjä+mm.+polisiisien+ja+vartioinnin+kanssa.
16.12.2018 14:21
Hän+oli+varmastanut+sen,+että+vaikka+olisi+huomattukin,+niin+ei+olisi+pystytty+oelastamaan.+Tapausta+edelsi+pitkä+vapaajakso,+joten+luultavasti+hyvin+perusteellisesti+mietitty,+koska+aamulla+ensimäiseksi+sen+toteutti.+Kaipaamaan+jäivät+vaimo+ja+1-vuotias+lapsi.
16.12.2018 14:07
58 / 155