Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vaatimukset+kasvavat+ajan+myötä+ja+ammattilaiset+ovat+maailman+vanhin+ammatti.+Kyllä+he+tietävät+mitä+tekevät.
26.11.2018 07:20
Ihan+tuntuivat+tolkun+ihmisiltä+enkä+huomannut+mitään+katumusta+tai+negatiivisuutta+ainakaan+tuossa+ohjelmassa,+tiedä+sitten+häntä?
26.11.2018 07:18
Ei+näissä+sokerideittailun+tarkoituksena+ole+mitään+avioliittoja+solmia.
25.11.2018 17:45
Miten+niin?
25.11.2018 17:44
Minä+ihmettelin+tätä+Kiira+Korven+avautumista,+aivan+kuin+olisi+täysin+luonnollista+otta+venäläisiltä+kymmenien+tuhansien+lahjoja.+Ilmaisia+lounaita+ei+ole+olemassakaan.
25.11.2018 17:43
Uskon+nuorilla+olevan+kyse+tietämättömyydestä+mihin+itseään+laittavat.+Lisäksi+nämä+ulkonäköseikat+ovat+monasti+tulleet+maailmaa+tärkeämmiksi+ja+ehkä+tämä+on+yksi+tapa+mitata,+että+kelpaako+vanhemmalle+miehelle?+Rahalla+saa+ja+hevosella+pääsee,+mutta+en+minä+näitä+ukkeleita+kovin+korkealle+arvosta.+En+myöskään+thaimaasta+itselleen+vaimonsa+ostaneita.
25.11.2018 17:41
Ihan+samanlaiset+ajatukset,+kun+ei+ole+tarvinnut+rahalla+pelata+koskaan+rakkaudessa,+niin+toivottavasti+ei+tulevaisuudessakaan.
25.11.2018 15:41
Itseäni+hämäsi+tuossa+sokerideittiuutisessa+se,+että+voiko+ihan+oikeasti+itseäni+huomattavasti+nuoremmat+naiset+olla+kiinnostuneita?+En+ole+koskaan+ajatellut+asiaa+sillä+tavoin,+koska+kumppanini+ovat+aina+olleet+ikäisiäni.
Älä+sinäkään+heitä+kirvestä+kaivoon,+mistä+sen+tietää+kuka+on+oikein+kiinnostunut+sinusta?+Ja+sama+koskee+myös+ikänaisia,+että+voivat+tarjota+rahaa+ja+muita+etuuksia+itseään+nuoremmille+miehille.+Voisiko+siinä+olla+jotain+pointtia?
25.11.2018 15:23
Itse+kävin+juuri+eräällä+nuoruuteni+tanssipaikalla,+siellä+järjestettiin+sellaiset+nostalgiatanssit+ja+mieleeni+tulivat+ne+kymmenet+illat,+kun+kierrettiin+ympäri+tanssipaikkaa+ja+etsittiin+sitä+oikeata+seuralaista.+Liian+vanhoihin+tai+liian+nuoriin+ei+edes+katsottu+ja+pitä+saada+suusta+ulos+sanoja,+jotta+pystyi+kertomaan+jotain+ja+tekemään+joko+vaikutuksen+tai+sitten+ei.
Nykyään+on+erilaista,+kun+ihmiset+eivät+enää+tapaa+toisiaan.+Ei+ole+paikkaa+minne+voisi+mennä+kohtaamaan+muita.+Nämä+netissä+solmitut+ovat+erilaisia+suhteita.+Enää+ei+ole+kohtalo+ja+samassa+paikassa+samaan+aikaan+tapahtuvat+kohtaamiset+ratkaisevia.
25.11.2018 15:12
Ei+varmaan+voi,+koska+eihän+omassa+vapaassa+tahdosta+tehdyssä+ole+kyse+pakottamisesta.+Ja+ainakin+ne+haastatellut+naiset+olivat+"hiukan"+ylpeitä+siitä,+kun+heidän+ulkomuotonsa+riittää+kavaljeerille.
25.11.2018 14:58
Siinä+dokumentissa,+jota+katsoin+käsiteltiin+asiaa+molemmin+puolin,+siis+naiset+voivat+ihan+yhtälailla+ylläpitää+vastaavaa+toimintaa+itseään+nuorempien+miesten+kanssa.
Voisiko+tämä+olla+seurausta+siitä,+kun+kaikki+hoidetaan+"on+line",+nykyihmisellä+ei+ole+edes+aikaa+seurusteluun,+vaan+kuitataan+sekin+ostamalla+itselle+kaunista+seuraa?
25.11.2018 14:56
Katsoin+erästä+ohjelmaa,+muistaakseni+irlantilaista+sokerideittailua+käsittelevää.+Siinä+naiset+olivat+ylpeitä+kauneudestaan+ja+siitä,+kun+esimerkiksi+eräälle+oli+tarjottu+20000€+siitä,+että+lähtee+päivälliselle.+10000€+etukäteen,+siis+varmaan+houkuttelevaa+reilu+parikymppiselle+naiselle,+joka+kertoi+ettei+ole+mitään+velvoitetta+sänkyyn+menemiselle.+Hän+itse+tekee+päätöksen+asiasta.
Melko+vaikeata+varmasti+on+verottaa+naisia,+jotka+pitävät+saatuja+rahoja+lähes+ilmaisina.
25.11.2018 14:50
Onko+tässä+kyse+hyväksikäyttämisestä,+jos+naiset+täysin+vapaaehtoisesti+ja+tietoisina+omasta+kauneudestaan+lähtevät+vanhemman+miehen+seuralaiseksi?+Eihän+tämä+ole+samalla+tavalla+salttua+kuin+prostituutio,+johon+mennään+katseilta+piilossa.+Sokerideittailut+tapahtuvat+yleisillä+paikoilla,+ravintoloissa+ja+muissa+tapahtumissa+missä+on+muitakin+ihmisiä+läsnä.
25.11.2018 14:35
Olen+aina+tienannut+enemmän+kuin+puolisoni,+enkä+ole+koskaan+pitänyt+sitä+minään+ylläpitämisenä,+vaan+toisesta+huolehtimisesta+ja+mahdollisimman+hyvän+perhe-elämän+aikaansaamisesta..+Joskus+synkkinä+päivinä+hän+on+surkutellut,+kun+ei+ole+pystynyt+tienaamaan+yhtä+paljon,+mutta+vilpittömästi+olen+pystynyt+sanomaan+ettei+ole+tarvinnutkaan,+näin+on+ollut+hyvä.
25.11.2018 14:10
Itse+en+pidä+sitä+sijoittamisena,+vaan+puhtaasti+auttamisena,+jos+rahaa+on+liikaa+ja+ehkä+vaikeuksia+muuten+solmia+sosiaalisia+suhteita.
25.11.2018 14:03
Ehkä+päiväkahvittelussa+ole+enemmän+kyse+samanikäisten+tapaamisesta.+Ainakin+itselläni+ne+muutamat+kerrat+mitä+sitä+tuli+harrastettua,+ei+ollut+mistään+vastineesta+puhetta,+vaan+vapaasta+tahdosta.
25.11.2018 13:35
Kun+ei+vaan+pysty,+niin+ei+pysty!+Haluan+paneutua+kuhunkin+asiaa+kunnolla,+siksi+teen+vaan+yhtä+asiaa+kerrallaan.+Ehkä+suomalainen+juntti,+mutta+ylpeä+kerralla+kuntoon+saavutuksistaan.
25.11.2018 13:28
Olen+itse+myös+lukutoukka,+hyvä+koulussa+ja+osittain+vuorotyöläinenkin.+Arvostan+kaikkea+enkä+heikkoudeksi+kutsuisi+mitään+niistä.+En+myöskään+alhaista+painoa,+näin+vanhemmiten+sitä+oikein+toivoo...
19.11.2018 22:50
Tuo+on+sitten+mahdottoman+hyvä+ajatus,+Savon+paronitar.
Pakokauhupussi!
Kaikille+rauhaa+rakastaville+eläkeläisille,+kiitos+paljon.
19.11.2018 22:45
Ihan+selvästi+huomasin,+kun+emäntä+oli+sairaslomalla+pidempään+kotona,+niin+oma+rauha+oli+mennyttä+ja+välillä+joutui+pakenemaan+esim.+lähtemällä+vähän+autoilemaan.+Olen+kyllä+omasta+mielestäni+hyvin+varautunut+tähän+eläkkeelle+jäämiseen,+tiedän+mitä+on+tulossa.
19.11.2018 07:40
64 / 155