Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ainakin+kansa+saa+hyvän+syyn+lähteä+barrikaadeille,+siinä+on+koronaakin+merkittämpi+ja+tärkeämpi+syy+kokoontua+taas+yhteen.
Tunnetusti+amerikkalaiset+ovat+ratkaiseet+asiansa+lähes+poikkeuksetta+asein!
01.06.2020 11:52
Uskon+että+hautajaisissa+tapahtuu+enemmänkin+näitä+käsittämättömiä+tapauksia.+Ihmiset+ovat+erittäin+herkässä+tilassa,+voimakkaan+tunteen+herkistämänä+ja+ajattelevat+henkisiä+asioita.+Useammin+ne+ovat+vaikeasti+sanallisesti+selitettäviä.+Suru+on+yksi+voimakkaimmista+tunteistamme.
28.05.2020 11:35
Kiitos+siili+mielenkiintoisesta+materiaalista.
28.05.2020 11:20
Joskus+tosiaan+tulee+oltua+muissa+maissa+määrätyissä+porukoissa,+eikä+tunnu+lainkaan+kotoisalta.
Olen+kuullut+puhuttavan+tähtisistä+ja+kultaisista+hippusista+henkimaailmaan+siirtyneiden+ihmisten+yhteydessä.+Ei+näitä+ihmisiä+ulkoiset+erota+mistään+poikkeamasta+ulkonäössä.
28.05.2020 11:16
Mutta+tiedätkin+varmasti,+että+on+silti+useita+ihmisiä+joihin+voisi+sopivan+tilaisuuuden+tullen+rakastua?
28.05.2020 10:45
Varmaan+hienoja+tuntemuksia+ja+ihan+todellisia.+Nuo+korteista+tai+muusta+ennustamista+en+ota+vakavasti.
28.05.2020 10:43
Asia+selvä!
28.05.2020 10:42
Tarkoitukseni+ei+ollut+kyseenalaistaa+uskonasioita.
28.05.2020 10:41
Juu,+kyllähän+taivaalla+kaikenlaista+lentelee,+eikä+meikäläinen+niitä+kaikki+tunnista.+Ei+edes+lintuja.+Ihmetyttää+miksi+jostain+vieraasta+aurinkokunnasta+saakka+pitäisi+tänne+lähteä?
Amerikkalaiset+nyt+eivät+edes+usko+siihen,+että+ihminen+on+käynyt+kuussa.+Melko+epäluuloista+porukkaa.+Muistan+kun+katsottiin+huonolaatuista+televisiokuvaa+ensimmäisestä+kuulennosta.+Kyllä+minä+ainakin+olen+varma,+että+Armstrong+ja+Aldrin+kävelivät+siellä.
28.05.2020 09:55
No,+ainakin+amerikkalaisista+löytyy+niitä+intuitioonsa+luottavia,+presidentistä+lähtien.+Se+selittäisi+niiden+uskon+käsittämättömiin+aavetarinoihin,+salaliittoihin+ja+tuntemattomia+lentäviä+esineitä+kohtaan.
Suomalaisia+pidetään+harkitsevina+ja+asioita+selvittävinä.+Mieluummin+uskotaan+ettei+siinä+ollut+mitään+epänormaalia+kuin+lähdetään+laukalle+jonkun+kummallisen+tapahtuman+seurauksena.
28.05.2020 09:28
Et+varmasti+ole+ainut+tällaisen+menneisyydestä+tulevien+muistojen+kanssa.+Kirjoitin+juuri+eräästä+meedio+ystävättärestäni,+joka+tuntee+olevansa+lähtöisin+jostain+kaukaisesta+avaruudesta+ja+toiselta+planeetalta.+Tämä+sinun+on+helpommin+käsiteltävissä+oleva+ja+paljon+läheisempi.+aihe.+Olemme+lukeneet+niin+paljon+uudestisyntymisestä,+joten+miksipä+ei+sitä+voisi+tapahtua.
28.05.2020 09:20
Minun+eräs+sukulaisnainen+on+jonkinasteinen+meedio,+joka+kyllä+kirjoittaa+niistä+asioista,+mutta+ei+mitenkään+tyrkytä+tai+tuo+julki+kahden+kesken+niitä.+Hän+on+mielestäni+hellyyttävän+hieno+ihminen,+paljon+elämänkokemusta+ja+myös+viisautta.
28.05.2020 09:10
Miehenä+pitää+minun+kertoa+tunteneeni+samoilla+tavalla+useitakin+kertoja.+Minulle+kyseessä+on+puhtaasti+rakastuminen,+enkä+varmasti+kerro+kaikille+sen+kohteeksi+joutuneille.+Niitä+nimittäin+on+paljon,+Eikä+yhtään+ole+tarkoitus+vähätellä+sinun+tapahtumaasi+ja+tunteitasi.+Minä+vaan+ihastun+ja+rakastun+helposti.
28.05.2020 08:58
Itse+en+ole+lukenut+Koillismaan+ufohavainnoista,+minulta+mennyt+täysin+ohi+ja+kuvittelin+ettei+niitä+edes+ole+havainnoitu+Suomessa.+Olin+siis+väärässä!
Itse+tykkään+katsella+niitä+sarjoja,+vaikka+en+edes+usko+todellisuudessa+mitään+tapahtuneen.+Ajattelen+amerikkalaisen+kulttuurin+jollakin+tavalla+ruokkivan+niitä+ja+heidän+olevan+hyväuskoisempia+ja+pitävän+helpommin+tosina+erilaisia+sepitteellisiäkin+juttuja.
28.05.2020 08:54
Antaa+mennä+kuin+viimeistä+päivää:
https://www.youtube.com/watch?v=8iXjGGTfFtg
27.04.2020 06:30
Tottakai+voi+ja+saa+käydä+kaupassa+ja+kävelylenkeillä.+Mutta+tässä+päästään+lähelle+aloitukseni+teemaa,+että+muut+kaupassa+tai+lenkkipoluilla+olevat+voivat+tehdä+näistä+hyvin+vastenmielisiä+ja+negatiivisia+asioita.
16.04.2020 13:25
Täällä+kotona+mekin+rouvan+kanssa+vietämme+laatuaikaa.+Välillä+nenää+nistäen+ja+yskien,+mutta+ei+vaan+kumpikaan+onneksi+itse+tautiin+ole+sairastunut.+Kevätallergiat+vaikuttavat+nyt+kovasti.
Vuorotellen+käymme+kaupassa,+turhaan+sinne+molemmat+tyrkylle+menevät.+Ei+ole+maskeja+ja+toivottavasti+ei+vaan+määrätäkään+pakollisiksi.+Käsienpesu+on+tehostunut+ja+syöminen+terveellisesti.
Ei+ole+silti+mitään+dieettikaffeeta,+vaan+mustaa+Juhla-Mokka+kahvittelen.
Tällaista+tänään+kotona!
16.04.2020 09:35
Hyvä+ettet+sanonut,+sinun+tehtäväsi+ei+ole+huomautella+asiasta+ja+pahoittaa+kenenkään+vanhuksen+mieltä.+Hänelä+oli+varmasti+hyvä+syy,+miksi+oli+kaupassa.
Sinun+lisäksesi+kaikki+suomalaiset+tietävät+annetuista+rajoituksisista,+eikä+ole+kyse+siitä+kuka+toimii+parhaiten+ohjeiden+mukaan!+Toisen+ihmisen+asioihin+puuttumista+tämän+asian+tiimoilta+voi+pitää+törkeytenä,+johon+sivistymättömät+sortuvat.
16.04.2020 07:25
Melkein+kaikilla+haukkumanimillä+on+minua+kutsuttu,+mutta+lampaaksi+ei+koskaan,+ehkä+tosiaan+koronavirus+aiheuttaa+jossakin+ihmisissä+hysteriaa.
Tottakai+etäisyyttä+toisiin+ihmisiin+otetaan+niin+paljon,+kuin+se+luontevasti+sujuu.+Ajoväylälle+äkillinen+pomppaaminen+taakseen+katsomatta+ei+ole+sitä,+vaan+ihan+oikeasti+oli+vaara,+että+täti+jää+auton+yliajamaksi.
Olen+nyt+viiden+viikon+kävelylenkeillä+ohittanut+satoja+vastaantulleita+ihmisiä+ja+tämä+kyseinen+episodi+jäi+yksittäistapaukseksi.+Ehkä+nyt+kuitenkin+jäätte+vähemmistöön+tapoinenne+ja+toivotan+suurta+varovaisuutta,+että+ei+tapahtuisi+mitään+onnettomuuksia+kadunpuolen+vaihtojenne+seurauksena.
16.04.2020 07:20
Joo,+ei+tässä+mikään+maailmanloppu+vielä+ole+kyseessä,+vaan+tavataan+vähemmän+ihmisiä,+ollaan+kotona+eikä+matkusteta.+Alkaa+olla+selvää,+että+ensikesän+kesälomaan+tulee+rajoitteita,+hyvä+jos+pääsee+edes+kotimaassa+matkustamaan.+Mutta+kestetään,+en+epäile+hetkeäkään.
14.04.2020 06:55
8 / 155