Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lähiaikoina+armeijan+käynyt+poikani+kertoi,+että+armeijaan+menevät+naiset+ovat+seksipetoja,+joille+ei+riitä+yksi+mies+vaan+varsinkin+metsäkeikoilla+on+vipinää.+Heidän+ei+tarvitse+kilpailla+kauneempien+kanssa+armeijassa,+vaan+vaatimattoman+näköiset+saavat+helposti+osansa.+Heillä+on+kiintiö,+jonka+avulla+heitä+valitaan+päällystökoulutukseen,+eikä+kuulemma+johtaja-aineksella+ole+tekemistä+tämän+kanssa+mitään.
Enkä+minä+sönkötä+koskaan.
18.05.2018 12:56
Kieltämättä+naiset+ovat+joskus+hankalia+ja+vaikeasti+ymmärrettäviä,+mutta+heidän+kanssaan+on+hienoa+elää+yhdessä.+Ehkä+heidän+arvaamattomuutensa+tekee+heistä+niin+salaperäisiä,+etkä+koskaan+voi+olla+varma+hänen+ajatuksitaan+saati+mielipiteistään.
18.05.2018 10:18
Ei+kaikissa+naisissa+mitään+johtaja+ainesta+ole,+ihan+hölynpölyä+tuo+mitä+kirjoitat+naisten+ylivertaisuudesta.
18.05.2018 10:13
Bengalitikku
Voisiko+olla,+että+naiset+odottavat+enemmän+tunteista+puhumista,+arjen+töiden+jakamista+ja+pieniä+huomionosoituksia?+Ja+monet+miehet+sitteen+taas+olisivat+onnellisempia,+jos+tunteista+ja+siivoamisesta+puhuttaisiin+vähemmän.
18.05.2018 09:05
Kyllä+minun+mielestäni+tuo+tyyppi+johon+törmäsit+on+ihan+vaan+idiootti.
18.05.2018 08:56
Ehdottiko+minihameen+pukemista+päälle?
18.05.2018 08:44
Ei+ole+kuninkaan+etuoikeuksia,+mutta+mies+olen+silti+talossa+ja+yritän+käyttäytyä+sen+mukaan.+Hirveän+usein+nostetaan+nuo+taloustyöt+esiin,+aivan+kuin+niiden+tekemisessä+olisi+jotain+ongelmaa?
18.05.2018 08:43
Tunnen+lapualaisia+ja+Pohjalaisia+miehiä+yleensäkin.+Siellä+ollaan+tavallista+jäyhempiä+ja+kiinni+perinteisissä+malleissa.+Onneksi+ovat+muuttumassa+parempaan+suuntaan+ja+kun+heidät+oppii+tuntemaan+paremmin+ovat+ihan+hyviä+ihmisiä,+vaikka+eivät+tiskaa.+Astianpesukoneet+on+onneksi+keksitty+perherauhan+säilyttämiseksi.+Oma+isäni+ei+tiskannut+koskaan+elämässään,+mutta+teki+silti+paljon+enemmän+mitä+moni+ihminen+tekemättä+siitä+suurta+numeroa.
18.05.2018 08:40
Minä+tunnen+todella+monta+feministiä+ja+kaikki+työelämän+kautta.+Siitä+ajattelenkin,+että+siviilissä+naisilla+on+varmaan+toisenlainen+rooli,+koska+siltä+puolelta+lähes+kaikki+ovat+mukavia+naisihmisiä.
Nykyajan+työelämä+saattaa+aiheuttaa+pärjäämispaineita+ja+niitä+yritetään+voittaa+ottamalla+lisää+kovuttaa+ja+käskyttämistä.+Eräs+tällainen+nainen+muuttui+täysin+sen+jälkeen,+kun+perusti+perheen+ja+oli+muutaman+vuoden+pois+työpaikalta.
18.05.2018 08:35
Sanalla+on+selvästi+negatiivinen+ei-toivottava+kaiku.+Ja+olen+kyllä+huomannut+miten+miehiä+yritetään+vaijentaa+ottamalla+esiin+"sovinisti"+-kortti+ja+sen+avulla+tukahduttaa+keskustelu.+Miehellä+on+ihan+samanlailla+oikeus+kertoa+mielipiteitään.+Nyhveröksi+en+haluaisi+koskaan+ruveta.
18.05.2018 08:29
kylmätotuus
Ei+saa+heti+herättyä+järkyttää+toista+tällä+tavalla+mitä+teit.+Kauhun+sekaisin+tuntein+luin,+että+mitäköhän+nyt+on+oikein+tulossa?+
Mutta,+mutta...tulkitsen+lopulta+viestisi+positiiviseksi+ja+hyväksi+palautteeksi.+Siis+todella+mahtava+palaute.+Paljon+kiitosta+viestistäsi.
Nimimerkillä+vieläkin+häkeltynyt.
18.05.2018 08:25
Nykyään+on+jo+paljon+näitä,+jotka+itse+eivät+siedä+minkäänlaista+arvostelua+tai+kritiikkiä+pukeutumisesta.+Minä+kyllä+itse+tiedän+parhaiten+mikä+minulle+sopii+ja+mitä+minä+voin+pitää+päälläni+ihmiselle+on+suuri+kolaus,+kun+havaitsee+valtaväestön+olevan+täysin+päinvastaista+mieltä.
18.05.2018 08:15
Olen+huomannut+tämän+saman+asiasn.+Monet+naiset+ilmoittautuvat+vapaaehtoisesti+feministeiksi+aivan+kuin+erikoisuudellaan+saavuttaisivat+jotain+tavoiteltavaa?+Sen+sijaan+en+ole+tavannut+ensimmäistäkään+miestä,+joka+ilmoittaisi+olevansa+sovisnisti.+Sanalla+halutaan+loukata+ja+lokeroida+mies+kuulumaan+johonkin+pahojen+joukkoon.
17.05.2018 20:45
Niin+ja+vielä+ihan+vaaleilla+valittu+mahtava+mies,+vaikka+vastaehdokkaana+oli+nainen.+Kumpi+harmittaa+naaraita+enemmän?
17.05.2018 20:10
Ken+toista+haukkuu+se+itse+on,+ken+itseään+haukkuu+se+toinen+on.
17.05.2018 20:08
Paloma.se.co
Ei+kissa+kiitoksella+elä,+mutta+PorvoonParoni+elää+hyvästä+palautteestasi.+Kiitos.
17.05.2018 20:00
Ainakin+itse+otan+rouvalta+hyvin+mielelläni+vastaan+pukeutumisvinkkejä+ja+kysyn+lähes+päivittäin+hänen+mielipidettään+erinäisiin+asioihin.+En+tiennyt+ettei+myös+mies+saa+olla+jotain+mieltä+naisen+pukeututumisesta,+vaan+kuvittelin+tämän+olevan+vastavuoroista,+ainakin+omassa+huushollissani+on.+Sama+koskee+lasten+pukeutumista,+puutumme+siihen+jatkuvasti+molemmat.
Kyllä+ne+puuhastelut+mitä+mies+tekee+kotona+ovat+periytyneet+vanhemmiltamme+ja+mielelläni+jatkan+isieni+malliin+tyyliin:+fyysisesti+raskaat+työt+hoitaa+mies.+Pidän+asiaa+luonnollisena,+eikä+onneksi+kotona+tarvitse+kiistellä+tasa-arvosta+tai+siitä+miten+saa+naiselle+kertoa+tai+puhua+asioista.
17.05.2018 19:55
Tämä+sopii+mielestäni+hyvin+feminismiin,+eikä+se+ole+sama+asia+kuin+naissovinismi.+Omasta+mielestäni+miessovinisti+kuvittelee+olevansa+naista+ylempänä+oleva+henkilö.
17.05.2018 19:45
Olen+vähän+yksipuolinen+kesäherkkujen+valmistaja+tyyliin+uusia+perunoita+ja+silliä.+Jälkiruuaksi+mansikkakakkua.
17.05.2018 19:38
Ei+se+mitenkään+syvälle+sieluuni+osunut+ja+pystynelämään+asian+kanssa.+Kaikkien+kanssa+ei+pysty+keskustelemaan+ja+väärinkäsitykset+ovat+hyvin+yleisiä+palstalla.
Sinä+olet+iloinen+ja+hyvä+tyyppi!+Suurkiitos+viestistäsi.
17.05.2018 19:32
91 / 155