Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miespuolinenhegemonia+alkaa+olla+menneen+talven+lumia+ja+miehiä+kohdellaan+nykyään,+kuin+he+olisivat+syypäitä+kaikkeen+maailmassa+vallitsevaan+pahuuteen.+Työpaikoilla+ei+enää+käydä+normaalia+keskustelua+naisten+ja+miesten+välillä,+koska+nykyään+haastetaan+miehet+naurettavan+pienistä+asioista+ja+kuulemma+pelkästään+väärällä+äänesävyllä+naiselle++puhuminen+voi+aiheuttaa+siirron+toisiin+tehtäviin.+En+ole+koskaan+alistanut+naisia+ja+pidän+heitä+tasavertaisina+kumppaneina+ja+ihanampana+sukupuolena,+nyt+pitää+nostaa+kädet+pystyyn,+lopettaa+hauskojen+juttujen+kertominen+ja+kuiskutella+miesporukassa+hissukseen.
17.05.2018 19:30
Mielestäni+toisen+sukupuolen+mukaan+tehty+halveksinta+tai+alistaminen+on+ala-arvoista+toimintaa+toista+ihmistä+kohtaan.
17.05.2018 19:25
Sain+itseäni+koskevaa+palautetta+minihame+keskustelussa,+joten+kiinnostaisi+tietää+kuinka+kamalan+minua+pidetään.
17.05.2018 19:22
Suurkiitos+mukavista+lomatoivotuksista!
Ja+oikein+hyvää+kevättä+jatkoa+myös+sinne+Savoon,+jossa+taitaa+nyt+salamat+välähdellä+ja+luonto+näyttää+voimiaan.
Mukava+biisi+soi+tuossa+taustalla+ja+on+ikään+kuin+yhteenveto+koko+tälle+keskustelulle,+sillä+ei+edes+ole+oikeaa+tai+väärää+vastausta,+ainoastaan+mielipiteitä+ja+tykkäämistä+erilaisista+asioista.
Tiaravirityksen+onnistuminen+oli+vielä+oikea+extra+bonus+hyvälle+keskustelulle,+kiitos.
17.05.2018 18:40
Niin,+niin+mutta+annoit+vaikutelman,+että+psyykkessä+täytyy+olla+jotain+vikaa,+jos+on+sitä+mieltä+ettei+pidä+minihameista+kuuskymppisillä.+Näinhän+ei+suinkaan+ole,+vaan+on+kyse+siitä+mitä+mieltä+ihmiset+ovat+joistakin+asioista.
17.05.2018 18:35
Minulla+on+sinulle+tärkeitä+ja+hyviä+uutisia.+Minulla+alkoi+tänään+kesäloma,+joten+pystyn+keskustelemaan+enemmän+palstalla,+eikö+olekin+mahtavaa?
16.05.2018 12:29
Myös+minä+pidän+vanhenevista+naisista,+jotka+osaavat+vanheta+arvokkaasti.
16.05.2018 12:28
Jäljillä,
Ihan+varmasti+onnistuu+kuuskymppiseltä+mauttomasti+pukeutuminen,+en+epäile+hetkeäkään+asiaa.
Samaa+mieltä+ettei+vaatteilla+vanhasta+saa+nuorta.+Toivoton+tehtävä,+kun+naamastä+näkee+kaikki+eletyt+vuodet.
16.05.2018 12:26
Eksynytjahukassasinäolet,
Mielestäni+ei+tässä+psyykkeellä+ole+mitään+tekemistä,+vaan+kyse+on+vain+ja+ainoastaan+ihmisen+mielipiteestä.
16.05.2018 12:23
Savon+paronitar,
Ihan+älytöntä+pukea+lapsia+missikisoihin+tai+yleensäkään+tehdä+heistä+mitään+esittelykappaleita+tai+lapsitähtiä.
Laita+vaan+se+lippalakki+päähäsi,+arvoisa+Savon+paronitar,+ja+sen+lippiksen+päälle+se+tiara.+Vielä+jos+olisi+yksivärinen+lippalakki,+vaikkapa+valkoinen+niin+tiara+erottuu+kyllä.+Englannin+kuningattarellakin+on+jos+jonkinmoisi+virityksiä+päähineesi+kanssa,+joten+laitetaan+sinulle+sopimaan+se+tiara.
Suhtaudun+pyyntöönne+aloittaa+uusi+keskustelu+hyvin+suosiollisesti,+sillä+huomasin+juuri+ettei+älypuhelimeni+anna+enää+mahdollisuutta+kommentoida+vastattuihin+viesteihin.+Keskustelu+kyllä+aukeaa+mutta+vastauksen+kirjoittaminen+ei+onnistu+muulla+keinoin,+kuin+vastata+alkuperäiseen+viestiin.+Kyllä+sinä+minun+vastauksen+löydät,+olet+sen+verran+terävä+paronitar,+luotan+sinuun.
15.05.2018 05:20
Otsikkoosi,
Ihan+sama+koirailla,+ei+sovellu+enää+vaatetus,+jota+käytettiin+30+vuotta+sitten.+Ei+mahda+mitään.
15.05.2018 05:10
Ei+ole+ne+miehetkään+häävin+näköisiä+kaljamahoineen+napapaidoissa+tai+liian+matalavyötäröisissä+farkuissa,+niin+että+persvako+näkyy.+Liian+paljastava+pukeutuminen+pilaa+vaikutelman.+En+haluaisi+koskaan,+että+lapseni+häpeäisi+minun+pukeutumistani.
14.05.2018 15:34
Naisilla+on+oikeus+pukeutua+ihan+miten+tahansa,+mutta+onko+joissakin+pukeutumistyyleissä+mitään+järkeä?
14.05.2018 15:30
Hyvin+sanottu,+se+on+tärkeätä+miltä+näyttää+pukeutuessaan+määrätyllä+tavalla.
14.05.2018 15:28
Vastaukseni:+huomionherättäminen.
14.05.2018 15:27
Ei+välttämättä+näinkään,+sillä+ainakin+itse+olin+todella+kapinallinen+nuorempana,+mutta+näin+vanhemmiten+olen+ruvennut+konservatiiviseksi.+Syytä+en+tiedä.
14.05.2018 15:26
Kyllä+minä+sanoisin+omalla+daamilleni+mielipiteeni+asiasta.
14.05.2018 15:25
Tuollainen+kaiken+hyväksyvä+maailmaa+syleilevä+asennoituminen+tulee+lisäämään+kaikkea+kieroutuneisuutta,+kun+ei+pystytä+ottamaan+mihinkään+kantaa,+vaan+kaikki+käy.
14.05.2018 15:24
Se+alkaa+jo+todella+nuorena,+kun+tytöistä+aletaan+tekemään+pukeutumisella++seksikkään+näköisiä.+Tähän+ei+pysty+vaikuttamaan+kuin+omat+vanhemmat.
14.05.2018 15:22
Ei+niissä+ohuissa+olkaimissa,+jotka+kuuluvat+vaatteeseen+olekaan+mitään+seksuaalista.+Mutta+kun+pidetään+toppia+siten,+että+ne+valkoiset+tai+aniliininpunaiset+rintaliivien+olkaimet+jätetään+näkyviin,+niin+se+on+vähän+kummallista.+Onneksi+on+menossa+pois+muodista.
Katsoin+ohjelmaa,+jossa+oli+näitä+alaikäisiä+tyttöjä+pikkumissikisoissaan+ja+kyllä+ne+äidit+siellä+tuntuivat+olevan+tyttäristään+ylpeitä+ja+opettivat+näille+miten+keimaillaan.+Pöyristyttävää!
14.05.2018 15:19
92 / 155