Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+en+usko+kuuskymppisten+seksimatkoihin+Gambiaan.
09.05.2018 19:27
Sinulla+on+valoisa+tulevaisuus.
09.05.2018 19:27
Ei+se+nyt+mitään+oksennutta,+mutta+aika+harvalla+sopii+edes+välttävästi.
09.05.2018 19:25
Ihan+yhtä+vanhalta+kuuskymppinen+näyttää+etelän+auringossa.
09.05.2018 19:23
Mikä+siinä+toppijutussa+on+mielestäsi+sellaista+mikä+ei+ole+samassa+sarjassa+minihameen+kanssa?
09.05.2018 19:23
Kyl+Turkkuses+on+kaikki+mahrollista!
09.05.2018 19:22
Aira+Samulin+on+nostettu+jollekin+jalustalle+ja+tehty+esikuvaksi+ikäihmisille+ainakin+jaksamisen+ja+liikkumisen+suhteen.
Omasta+mielestä+liian+laihat+ihmiset+näyttävät+pahalta+aivan+samalla+tavalla+kuin+järjettömästi+liian+lihavatkin.+Ei+laihuus+ketään+kaunista!
Ainakaan+itseni+ei+tarvitse+enää+herättää+huomiota+pukeutumisella,+sen+aika+oli+nuoruudessa+ja+silloin,+kun+muutenkin+oli+edustavampi.+Kohta+alkavat+euroviisut+ja+siellä+nähdään+hyvin,+miten+tuota+seksuaalista+viehättävyyttä+yritetään+korostaa.+Omasta+mielestä+pukeutuminen+johonkin+domina-asuun+ei+ole+kaunista,+vaan+enemmänkin+perverssiä.
07.05.2018 11:25
Vanhemmille+saa+vähän+tullakin+sitä+runkoa,+jos+iskee+joku+sairaus+ettei+voi+syödä+niin+lupaan+pärjätä+kaksi+viikkoa,+vaikka+en+söisi+juuri+mitään.+
Väsyneitä+ja+elämäänkyllästyneitä+monet+ikäihmiset+tuntuvat+olevan,+liekö+seurausta+liiasta+työnteosta+vai+liian+vähästä?
Ainakaan+nykyään+ei+kenenkään+tarvitse+olla+väkipakolla+kenenkään+ihmisen+kanssa,+kun+taloudelliset+edellytykset+yms.+antaa+mahdollisuuden+jättää+huono+kaveri+ja+jäädä+omilleen.
07.05.2018 11:17
Olen+sitä+mieltä,+että+se+napapaita+on+pahempi!
07.05.2018 11:11
Nämä+stretchtrikoot+ovat+iästä+riippumatta+tulleet+kaikille+naisihmisille,+jotka+lähtevät+kävelylenkille+ja+paljon+kävelyä+harrastavana+olen+kiinnittänyt+kuinka+syvälle+ne+voivatkaan+mennä+sinne+pyllyvakoon,+ihan+pakko+katsoa+repeävätkö+jo+tällä+reissulla.+Itselläni+on+ihan+perinteiset+löysät+ulkoiluhousut+ja+mielestäni+on+mukavampaa,+kun+eivät+piukota+ja+purista+mistään.
07.05.2018 11:10
Suomenna...?
06.05.2018 20:22
esine.arvioitavana,
En+varmaan+alkaisi+koskaan+esineistämään+naista,+vaan+arvostan+heitä+tasavertaisena+kumppanina+ja+kauniimpana+sukupuolena.+Pyrin+aina+käyttäytymään+herrasmiesmäisesti+heitä+kohtaan,+eikä+ole+koskaan+ollut+minkäänlaista+ongelmaa,+vaikka+olen+sekä+esimehenä+naiselle+että+pidempiaikaisissa+suhteissa+useammankin+hienon+naisihmisen+kanssa.+Eikä+varmasti+ole+kyse+mistään+mihen+silmän+miellyttämisestä,+vaan+aidoista+tunteista.
06.05.2018 20:10
Häveliäisyys+on+hyvä+sana+tähän+keskusteluun,+kun+jotkut+ottavat+jopa+oikeuksiaan+esille+ja+kaikkien+tulee+hyväksyä+kaikki+kukat+sellaisina+kuin+he+ovat.
06.05.2018 20:01
Hetkinen,+onko+siis+kyse+siitä,+että+naiset+haluavat+näyttää+kehoaan+ja+pitävät+siksi+paljastavaia+toppeja/minihameita?+Kenelle+kuuskymppinen+nainen+tekee+näitä+paljastuksiaan,+ketkä+kuuluvat+kohderyhmään?
06.05.2018 19:59
Välillä+itseäkinhirvittää,+kun+aamulla+katsoo+peiliin.
06.05.2018 19:50
No,+nyt+kun+alettiin+avautumaan+pukeutumisesta,+niin+pakko+kertoa+että+en+pidä+naisilla+kokonahka-asusteisista+moottoripyörävermeistäkään.+Sellaiset+pienet+nahkatakit+naisella+ovat+ihan+okei,+mutta+paksut+olkatoppaukset+ja+roikkuvat+hihnat+aikaansaavat+minussa+Marlon+Brandon+vaikutelman+ja+hän+oli+Hurjapäissä+mies,+kuten+muutkin.+En+vaan+mahda+tällekään+vaikutelmalle+mitään.
Naisten+ei+tarvitse+pukeutua+yhtään+rohkeammin+enää,+kaikki+on+näytetty+ja+kokeiltu.+Pikkuhiljaa+voitaisin+palata+takaisinpäin,+ainakin+vähän+siis+minun+mielestä.
06.05.2018 19:45
No+eihän+se+ole,+mutta+olen+tullut+varovaiseksi+myöntämään,+kun+sain+erään+matamin+vihat+päälleni+ja+muistuttaa+asiasta+lähes+joka+keskustelussa+minua.+Siis+jaksaa+jauhaa+samoista+legginseista+kuinka+hän+pitää+niitä+kesät+talvet.+Senkun+pitää,+mutta+vertauksesi+miesten+pitkiin+kalsareihin+oli+mielestäni+hyvin+osuva.+Kotiasut+ovat+kotiasuja,+juurikin+näin!
06.05.2018 19:37
Vähän+osviittaa+siitä+miltä+joku+saattaisi+näyttää,+heh.
06.05.2018 19:34
Eniten+ainakin+naisten+vihkiasuissa+häiritsee,+kun+on+viimisen+päälle+pitsiröyhelöä+ja+paljastavaa+pinta,+jonka+mustakirjavat+tatuoinnit+sotkevat+ja+vievät+kokonaisuudesta+kauneuden.
Miesten+puuvillapaidat+ovat+nykyään+tosi+mukavia+pitää+ja+matkustan+paljon+Välimerellä,+josta+tarttuu+mukaan+mukavia+kesävaatteita.+Siellä+hallitaan+niiden+valmistus+paremmin.
06.05.2018 19:33
Samaa+mieltä+iän+jättämistä+jäljistä,+toisilla+enemmän+ja+toisilla+vähemmän,+mutta+ei+kuuskymppinen+enää+pysty+piilottamaan+ikäänsä.+Jälkiä+voi+vähän+yrittää+peittää,+juuri+näin.
06.05.2018 19:29
94 / 155