Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuo+nuorekkuuden+ja+tyylikkyyden+tavoittelu+saattaa+mennä+yli,+eikä+anneta+itselle+lupaa+vanhentua+mummuksi+tai+papparaiseksi.+Olen+ehkä+vanha+ja+annan+charmin+puhua+puolestaan.+En+rupea+vaatteilla+sitä+tekemään.
06.05.2018 19:27
Hehee,+pitäisiköhän+ehdottaa+rouvalle?+Luulen+ettei+lähtisi+mukaan+leikkiin,+vaan+katsoisi+kuin+halpaa+makkaraa.
06.05.2018 19:25
Painonhallinta+tulee+iän+myötä+yhä+vaikeammaksi,+joten+kannattaisi+lopettaa+kenenkään+nimittely,+ettei+joudu+vielä+joskus+toteamaan+itseään+läskiksi+ja+pukeutumisrajoitteiseksi.
06.05.2018 19:22
Tässä+keskustelussa+on+tullut+esiin+useampaan+kertaan+sellainen+asia,+että+kun+pitää+painonsa+kurissa+voi+mukamas+pukeutua+millä+tavalla+haluaa.+Olen+eri+mieltä!
06.05.2018 19:20
demeter,
Kiitos+hyvästä+ja+kannustavasta+palautteesta.
Huomasin+myös+tuon+naisnäkökulman+korostusta.+Ikäänkuin+oltaisiin+ottamassa+jotain+pois,+jos+ei+kannata+minihameiden+ja+paljastavien+toppien+pitämisen+puolesta.+Ja+voihan+aloittajallakin+olla+näkemys+asiaan,+eikä+se+suinkaan+tarkoita+että+hänen+täytyisi+ajaa+käärmettä+pyssyyn?
Vielä+kerran+suurkiitos+sanoistasi!
06.05.2018 19:18
Minulle+myös+alkaa+pintaliito+pikkuhiljaa+riittä+ja+elämän+pienet+hienot+asiat+merkitsevät.+Ei+se+onko+ihan+viimeisimmän+muodin+mukaan+pukeutunut.
06.05.2018 19:11
Tottakai+on+oikeus,+eihän+tässä+kukaan+keneltäkään+mitään+oikuksia+ole+viemässä.+Kyse+oli+vaan+siitä,+että+mitä+mieltä+siitä+olet?+Jos+sinun+mielestäsi+OK,+niin+selvä+sitten.
06.05.2018 19:07
Lucky+you,+jos+kaverillasi+on+tiukat+pakarat.+Omani+ovat+vuosikymmenien+saatossa+alkaneet+hieman+roikkua+ja+kimmoisuus+on+hieman+kadonnut.
05.05.2018 15:35
No+tottakai+vaatteet+ja+pukeutuminen+kertovat+ihmisestä+paljon.+Juuri+kun+on+saatu+tilanne+vähän+rauhoittumaan,+niin+heität+tyyliin+-+ajatelkaa+mitä+tykkäätte,+mää+laitan+päälleni+just+mitä+haluan.+Joskus+kun+kävelee+kaupungilla,+niin+näyteikkunoiden+kautta+pystyy+katsomaan+mitä+ne+toiset+ajattelevat+tai+reagoivat+pukeutumiseesi.+Kurkkaapa+joskus+taaksesi?+Onneksi+meitzillä+asustelee+poikani+kotona+ja+hän+välillä+sanoo:+"Etkai+meinaa+laittaa+noita+vaatteita,+saat+mennä+yksisesi"?+Sellainen+on+kyllä+säväyttävää,+eikä+enää+hyräile+Maukka+Perusjätkää!
05.05.2018 15:32
Todella+hieno+lisäys+asiaan,+olen+lukenut+aika++monet+kerrat+tällä+palstalla,+että+tästä+on+keskusteltu+aikaisemmin.+Ajattelin+hetken,+että+etkai+sinäkin+aloita+vanhaa+virttä,+hehee.+En+muista+mitä+eilen+tuli+viestiä+kirjoittaessani,+mutta+minun+piti+lisätä+vielä,+etten+hetkeäkään+epäile+pukeutumistasi+tai+etiketin+mukaista+käytöstäsi.+Olet+takuuvarmasti+näyttävännäköinen+nainen.
05.05.2018 15:25
Omalla+pihallani+joskus+nurmikko+leikatessani,+otan+paidan+kokonaan+pois+päältä.
05.05.2018 15:20
Onko+se+huono,+jos+naiset+kiinnostavat+miehiä+enemmän+kuin+puutarhanhoito?
05.05.2018 15:13
Ei+ollut+minun,+joten+nauroit+suotta+ja+olet+siis+tyhjännauraja.
05.05.2018 15:08
Jotain+pitää+jättää+arvailujen+varaan,+eikä+heti+kättelyssä+paljastaa+kaikkea.+Vaatteilla+tosiaan+pystyy+nimenomaan+peittämään+pikku+puutteita+ja+ongelmakohtia+vartalossa.+Harhauttamaan+kuten+hyvin+totesit.
05.05.2018 15:05
Ajattelen+samalla+tavalla+topeista+ja+lyhyistä+hameista,+ei+niistä+oikein+ole+jokapäiväiseen+käyttöön,+luulisi+olevan+jo+epämukavia+pitääkin,+eikä+niistä+ole+edes+roolileikkeihin+joissa+paremmalta+näyttäisivät+esim.+sairaanhoitajattaren+asusteet,+jotka+päinvastoin+peittävät+enemmän.
Ei+nykynaiset+enää+miesten+mieltymysten+mukaan+suostu+pukeutumaan,+vaan+pitää+olla+onnellinen+jos+suostuvat+samassa+huushollissa+yleensä+asumaan+miehen+kanssa.
05.05.2018 06:20
En+ole+mikään+iäkäs+ja+vielä+vähemmän+naismainen.+Minä+en+ymmärrä+miksi+pitää+arvostella+aloittajaa,+kyllä+kai+sekin+jotain+kertoo+kommentoijasta?
05.05.2018 06:00
Olihan+talvipakkasilla+nappaskengätkin+jalassa+ja+farkkutakin+alla+ohut+napapaita.
Siis+silloin+menneisyydessä!
04.05.2018 23:15
Kyllä+jäi+selvästi+vähemmälle+osuudelle+toppi-keskustelut,+minihame+olis+selvä+ykkönen.+Ihan+en+suosittelisi+avokaulaisia+toppeja+työelämään+tai+harrastuksiin.+No,+riippuu+tietysti+mitä+harrastaa,+mutta+enemmän+se+on+juhlapukeutumista+minun+mittapuuni+mukaan.+Kotona+on+mukava+kulkea+silloin+tällöin+aivan+nakupellenä.
04.05.2018 23:13
Eikö+naiset+teekkään+kaunistumista+itseään+miellyttääkseen+ja+saadakseen+tyydytystä+siitä,+kun+näyttää+kauniilta?+tehdäänkö+minihameeseen+pukeutuminen+siksi,+että+miehet+huomaisivat+heidät?+Entä+rintavarustuksen+näyttely,+onko+se+sitä,+että+katsokaa+on+mitä+näytellä?
Ainakin+meidän+rouva+käy+kampaajalla+siksi+että+saa+höpöttää+naisten+kanssa,+sekä+tulee+hyvä+mieli+uudesta+hiustyylistä.+Minä+en+sitä+välttämättä+edes+huomaa,+ikävä+myöntää.
04.05.2018 23:07
On+se+ihan+totta,+että+vaatteita+pukiessaan+ei+välttämättä+tajua+mitä+on+päälleen+laittamassa.+Kanssaihmisten+kummaksuvat+katseet+saattavat+olla+viite+siitä.+Kyllä+fiksu+pukeutuminen+on+yksi+osoitus+aikuisuudesta.
04.05.2018 22:55
95 / 155