Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+vuosi+sitten+keväällä+tekemä+avaus+ei+ole+ainakaan+minun+tekemäni,+mutta+tällä+palstalla+taitaa+olla+sellainen+tapa,+että+joku+huomauttaa+asiasta+olleen+aikaisemmin+avauksen+tai+että+toisessa+aloituksesta+keskustellaan+samasta+asiasta.
04.05.2018 22:53
Mistä+ihmeestä+olet+löytänyt+sanat+poro+ja+polvihousut+viestiisi?+Täytyyhän+kommenteissa+joki+järki+olla...niin+vai+täytyykö?
04.05.2018 22:45
Tunnin+päästä+käydään+uuteen+huomispäivään.+Voi+tosiaan+heräättää+hillitöntä+hilpeyttä+minimekot?
Minä+myös+olen+antanut+periksi+ajan+hitaasti+murentavalle+ikääntymiselle+ja+voin+rehellisesti+todeta+-+en+ole+enää+nuori.
04.05.2018 22:43
Jos+tarkoitat+mustasukkaisella+ukonköriläällä+minua,+niin+olet+hakoteillä.+En+ole+mustasukkainen,+enkä+tykkää+provoamisesta,+enkä+körttimekoista.
Pidan+itseäni+hyvin+valveutuneena+ja+nykyaikaisena+ihmisenä.
04.05.2018 22:30
Epäilen+ettei+se+Eini+kävellyt+Pellon+kylänraittia+minihame+päällä,+kun+se+oli+välillä+pois+julkisuudesta+yli+20+vuotta.+Taisi+olla+ihan+tavallinen+kansalainen,+joka+huomasi+ehkä+nyt,+että+jos+haluaa+vielä+käydä+keikoilla+niin+on+korkea+aika.+Ja+tietysti+minihameesa,+kuten+silloin+ennen.+
Mää+oon+kanssa+farkku+ja+college+tyyppi+siviilissä.+Ihan+viime+vuosina+olen+ostanut+jotain+vanhanaikaisempaa.+Se+varmaan+kirvoitti+tekemään+tämän+aloituksenkin,+heh.
04.05.2018 22:27
Samoilla+linjoilla+täälläkin,+olen+luopunut+ultra+piukkojen+farkkujen+pitämisestä,+koska+kuuskymppisten+miesten+hosunpersusten+ei+enää+tarvitse+olla+niin+pinkeitä.+Sitä+paitsi+löysemmät+housut+pysyvät+ylhäällä+paremmin,+eikä+tarvitse+koko+aikaa+nostella.+Kasvot+vanhan+miehen+ja+shotsejakin+pidän+pääasiassa+ulkomailla,+siellä+niitä+eläkeläisiä+on+eikä+erotu+joukosta.
04.05.2018 22:06
Aira+Samulin+on+ainutlaatuinen+ja+piristävä+poikkeus,+mutta+ei+hänestä+mielestäni+tulisi+koko+ikäluokan+ottaa+mallia.
Ikäihmisille+tulee+muitakin+rajoitteita+elämässään+kuin+pelkkä+pukeutumisen+muuttaminen+hieman+vanhempaan+suuntaan.+Kaikki+eivät+pysty+ajamaan+autoa,+saati+harrastamaan+määrättyjä+urheilulajeja.+Väistämättä+kuulo+ja+näköaistit+huononevat+ja+kaikenlaisia+reuma+tai+nivelsairauksia+ja+kipuja+eri+puolella.+Käveleminen+huononee+yms.
04.05.2018 22:01
Samaa+mieltä+riitelystä,+kyllä+tulisi+pystyä+keskustelemaan+tästäkin+aiheesta+asiallisesti.
Uuden+sukupolven+vuoro+käyttää+minihameita+ja+paljastavia+toppeja,+ajattelen+pitkälti+juuri+näin.+Onhan+vanhuudessakin+paljon+sellaista+jota+nuoret+ihmiset+eivät+voi+tehdä,+koska+ovat+liian+nuoria.+Nauttikaamme+nyt+tästä+vapaudesta.
04.05.2018 21:46
Meillä+pidetään+työmaalla+työtakkeja+ja+-housuja,+joten+kaikki+ovat+vaatteiden+puolsesta+yhtä+kauniita.+Hallintokonttorin+puolelle+sitten+kohtaa+siviivaatteissa+olevia,+eikä+onneksi+muutamaan+vuoteen+ollut+mitään+toppi+tai+minihame+villityksiä,+vaan+ihmiset+pukeutuvat+asiallisesti,+myös+nuoret.
Ihanasti+kirjoitat+tuosta+paikkojen+paljastelusta,+ehkä+salaisimmat+sopukat+ovat+tosiaan+harvojen+ja+valittujen+katseltavissa?
04.05.2018 21:43
On+tullut+joskus+kokeiltua+rouvan+patterikäyttöistä+jalkaraspia+ja+kyllä+se+jotain+irrottaakin+koppuraisista+jalkapohjista,+mutta+se+rasvaaminen+on+minulle+erittäin+vastenmielistä.+En+vaan+tykkää+laittaa+mitään+mönjää+saunapuhtaisin+jalkoihin,+en+kyllä+mihinkään+muuhunkaan+kohtaan+kehossani.+Eikä+sitä+raspaamisintoakaan+kestä+pitkään+ainakaan+talviaikaan,+kun+paksut+villasukat+oikein+hautovat+jalkoja.+Ei+vaan+ole+mun+juuttuni!
04.05.2018 21:39
viivatiina
Ehdin+jo+ajatella,+että+olenko+todellakin+ainoa+vanhanaikainen+ja+liian+tiukkamoraalinen?.+Kiitos+sinulle+sivustatuesta+ja+minun+mieleisestä+kommentista.
04.05.2018 21:27
Bengalitikku
Kyllä+pyörisi+silmät+päässä+ja+tuskinpa+saisin+edes+sanaa+suustani,+kun+ihmettelisin+mikä+amatsoonien+hyökkäys+oikein+on+menossa.
04.05.2018 21:19
Sinun+reipas+olemuksesi+suorastaan+huokuu+kirjoituksistasi,+joten+siihen+se+tapaamasi+mies+ihastui,+luulen+ma.
Aivan+mahtavia+kuvia+linkitit,+pakko+oli+kaivaa+vanhat+albumit+esiin+ja+vähän+nostalgisoida.+Tippa+siinä+tuli+linssiin,+sinun+syytäsi+pikku+ilkimys,+nyyh!
04.05.2018 15:01
Voi+olla,+että+olin+turhan+kriittinen.+Missään+tapauksessa+ei+ollut+tarkoitus+loukata+tai+saada+jonkun+mielipide+näyttämään+vähemmän+merkitsevältä.+Tästä+syntyi+kunnon+keskustelu,+mukava+että+osallistuit+ja+olit+siinä+mukana.
04.05.2018 14:52
Sama+vika+rahikaisella,+ei+ole+enää+vyötärömitta+entisellään.+Varmaan+aineenvaihdunta+hidastunut.+Itsellä+on+kantapäät+koppuraiset,+eikä+kesäaikaan+viitsi+näytellä+julkisilla+paikoilla+muuten,+mutta+uimarannan+hiekassa+on+mukava+kävellä,+kun+jalat+uppoavat+piiloon.+Suonikohjuja+ei+sentään+ole,+mutta+kyllä+välillä+pohkeet+kramppaavat+siihen+malliin,+että+jotain+verenkiertohäiriötä+taitaa+olla.
04.05.2018 11:51
Kotioloissa+pitsit+ovat+erittäin+mukavia+ja+kauniita,+mutta+en+toivoisi+näkeväni+niitä+esim.+työpaikalla,+koska+on+vaikea+olla+katsomattan+naisen+rintavarustusta,+jos+hänellä+todella+on+sellainen+ja+paljastavissa+topeissa,+joita+joutuu+koko+ajan+nostelemaan+ettei+kaikki+näy.+Ja+minulle+tulee+kylmä+hiki,+kun+yritän+katsoavaan+silmiin+ja+silti+rintsikat+ovat+osittain+näkyvissä+ja+mieleni+laukkaa+kaikessa+muussa+kuin+työnteossa+ja+sanat+menevät+sekaisin+ja+tulee+kuuma.+Lähellä+työpaikkakiusaamista?
Ei+armeijassa+mitään+jarrua+syötetä,+se+on+urbaani+leganda+ja+on+tarkistettu+niiltä+,+jotka+olivat+keittiöllä+töissä.+Miehen+evoluutio+on+vaan+sellainen,+että+naaraat+kiinnostavat+ja+mitä+vähäpukeisempi+ne+ovat+sen+kiinnostavampia+(tiettyyn+ikään+saakka).
04.05.2018 11:45
Paloma.se.co
Kiitos+todella+paljon+viestistäsi,+ajattelin+jo+hetken,+että+onnistuinko+pahoittamaan+todella+jonkun+mielen.+Sitä+en+koskaan+haluaisi+tehdä+näissä+keskusteluissa.+Ja+vielä+vähemmän+yleistää+tai+kategoroida+ihmisiä+iän+perusteella.+Vihaan+ikärasismia+ja+sitä,+kun+muut+määrittävät+mitä+saat+tehdä+.
Minä+ihan+oikeasti+tykkään+ikäisistäni+naisista,+rouva+on+minua+9+kuukautta+nuorempi,+joten+meillä+on+yhteinen+historia+siinä+mitä+muistamme+menneisyydestä+ja+olen+ylpeä+liikkuessani+hänen+kanssaan.+Kuuskymppisen+miehen+on+pakko+olla+armollinen+itselleen,+koska+testestoronit+vähenevät+ikääntyvillä+miehillä+ja+vaikeata+on+pysyä+entisissä+mitoissaan.
Olin+niin+töpinöissäni+eilen+kirjoittaessani+omaa+viestiäni,+että+kirjoitin+sanan+sydämellä+väärin,+tiedän+ettei+sydämeen+mahdu+kuin+yksi+ämmä,+joten+korjaus+nyt+ja+kerron+vilpittömästi+sinun+olevan+yksi+tärkeimmistä+palstalaisista,+joten+sinulla+oli+täysi+syy+arvostella+aloitustani+ja+kysenalaistaa+onko+se+edes+puhee+aihe.
04.05.2018 11:36
korpikrjailija
Kieltämättä+Anita+on+hehkeä+ja+vetävännäköinen+nainen.+Ja+millaisia+kappaleita,+pidän.
04.05.2018 11:24
Täällähän+on+Tellukan+lisäksi+toinenkin+joka+on+huolissani+puolisostani.
04.05.2018 11:22
Meidän+ajatuksenvirtamme+kohtaavat.
04.05.2018 11:21
96 / 155