Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Koipeliinit+ja+muukin+vartalo,+kuten+rynttäät+vaikuttavat,+sekä+topin+käyttöön+että+minihameen+pitämiseen.+En+minä+halua+pukeutumiskriitikoksi+ruveta,+vaikka+mielestäni+poikkeuksia+ovatkin+joilla+enää+on+kauniit+sääret+tai+hyväkroppainen+kuuskymppisillä.+Ja+ihan+vapaasti+voivat+pitää+mitä+haluavat+ja+todistaa+väitteeni+todeksi.+Itse+en+pidä+häveliäisyyssyistä+napapaitaa,+vaikka+saavathan+miehetkin+olla+niissä+vaatteissa+kuin+haluavat.
04.05.2018 11:19
Omasta+mielestäni+ei+pidä+leimata+sopivuusintoilijaksi+kuuskymppistä+miestä,+jonka+mielestä+todella+harvalle+kuuskymppiselle+naiselle+sopii+minihame.+Hyvin+paljastavista+topeista+ikäihmisillä+heräävät+kysymykset:+miksi,+miksi+ja+missä+on+itsekritiikki.
04.05.2018 11:12
Nykyajan+kuuskymppisten+pukeutuminen+on+kaikkea+muuta+kuin+tuota,+turhaan+pelottelet+itseäsi+40-luvun+pukeutumisella.
04.05.2018 11:06
Mielestäni+pulleat+suonikohjut+eivätkä+mustuneet+ja+halkeilleet+kantapäät+ole+muille+näyttämisen+arvoisia.
04.05.2018 11:04
Kyllä+mää+oon+tosi+old-fashion+ja+konservatiivinen.+Voi+olla+että+ne+pitsihepeneet+aiheuttavat+reagointia,+herkkä+ihminen+kun+kerran+olen.+Muistan+armeijassa+kun+olimme+marssimassa,+niin+pelkkä+naisen+polkupyörän+näkeminen+riitti+kiihottumiseen.
03.05.2018 20:55
Tottakai+Savon+paronittarella+on+tiara,+sehän+nyt+on+itsestään+selvä+asia.+Sekä+pukeutumisesi,+joka+on+ajatonta+ja+aina+tyylikästä.
03.05.2018 20:25
Oltaisiin+oltu+tyylikäs+pari+silloin+menneisyydessä+sinisine+takkeinemme.+Itsellä+oli+vielä+siihen+asukokonaisuuteen+suorat+leveälahkeiset+ruskeat+housut,+jonka+lahkeet+työnnettiin+bootsien+sisään,+siten+että+etupuoli+jäi+lontolle+saappaan+päälle.
03.05.2018 20:20
Käsi+sydämmellä!+Ei+ollut+yhtään+tarkoitus+tehdä+tästä+keskustelusta+seksististä,+ihan+totta.+Enkä+ymmärrä+miksi+ei+kuuskymppisten+palstalla+voi+keskustella+kuuskymppisten+minihameen+käytöstä?+Minun+mielestäni+sellainen,+että+hyväksyy+kaikenikäisillä+kaikenlaisen+pukeutumisen+ei+ole+mitään+asennetta.+Se+on+välinpitämättömyyttä+tyyliin...kaikki+käy+ja+sopivaisuuden+rajoissa!
03.05.2018 20:08
Sopii,+sopii...joillekin.+Poikkeus+vahvistaa+säännön.
03.05.2018 19:59
Minua+haittaa+ne+naisten+rintaliivien+olkainten+näkyminen.+Anteeksi+nyt+vaan,+kun+olen+näin+rajoittunut+ja+suvaitsematon.
03.05.2018 19:55
Porvoon+keskikaupunki+alue+on+paras+ja+kallein.+Mitä+lähempänä+toria+se+parempi.+Om+niitä+jokirannassa+siistejä+luukkuja+Näsissä,+kuten+myös+Haikkooseen+on+rakennettu+miljoonan+euron+omakotitaloja.+Jos+olisit+muuttanut+Hornhattulaan,+olisimme+törmänneet+varmasti+kävelylenkeillämme.+Käyn+siellä+suuunnassa+ja+ihan+samanlailla+punaposkisena+menen+kauppaan,+apteekkiin+tai+syömään+ravintolaan.+Ei+tarvitse+hienostella+tai+välillä+käydä+suihkussa.
Minusta+ihan+tuntuu+siltä,+että+ei+kukaan+voi+viihtyä+minihameessa.+Eikö+siinä+saa+olla+tarkkana+miten+istuu+ja+kävellessä+repiä+helmaa+alemmas?+Melko+kylmä+vaate+etenkin,+kun+vanhemmiten+palelee+muutenkin.+Kaikki+halukkaat+saavat+vapaasti+pitää,+en+ole+mikään+moralisoija.
03.05.2018 19:50
Niin+ja+monilla+on+se+väärä+kuvitelma,+että+kun+käyttää+nuorekkaita+vaatteita,+niin+mukamas+niiden+avulla+saadaan+sitä+nuorentavaa+vaikutusta.+Eihän+se+niin+mene,+vaan+väärään+paikkaan+väärin+valitut+vaatteet+saattavat+aiheuttaa+hilpeyttä+muissa+kanssaihmisissä.
03.05.2018 19:39
Eikö+Katja+katso+koskaan+itseään+peilistä+bikinit+päällä?
03.05.2018 19:36
Lähes+poikkeuksetta+juuri+näin.
03.05.2018 19:35
Eini+on+ihan+tyylikäs+58v.
03.05.2018 19:35
Paloma.se.co
Tarkoitukseni+ei+ole+määrittää+minkälainen+vaate+sopiii+kuuskymppiselle,+vaan+toivon+kommentteja+ja+mielipiteitä+asiasta.+Kyllä+minä+joudun+usein+turvautumaan+vaimoni+näkemykseen+omista+vaatteista,+viimeksi+keskustelimme+henkseleistä+ja+sain+hänen+hyväksyntänsä+käyttää+niitä.
En+ole+seurannut+rouva+Macron+pukeutumista,+en+osaa+siitä+sanoa,+mutta+ulkonäöllisesti+minulle+tulee+jostakin+kumman+syystä+Tove+Jansson+mieleen+hänestä?+Hänhän+osasi+ottaa+ilon+irti+elämästä+pukeutuen+miehekkäästi.+Jokainen+pukeutukoon+niinkuin+lystää,+samaa+mieltä.
03.05.2018 19:33
Keskustelupalstalla+on+tarkoitus+keskustella+ihmisten+erilaisista+mielipiteistä.+Ei+se+olisi+keskustelua,+jos+kaikki+olisivat+samaa+mieltä,+että+kuuskymppisille+sopii+hyvin+minihame+ja+paljastava+toppi.+Eikä+se+tee+minusta+mitään+rajoittunutta+rassukkaa,+että+minullakin+on+mielipide+asiaan.
03.05.2018 19:22
Samaa+mieltä+täällä,+eikä+yhtään+hävetä+myöntää,+että+kuuskymppiset++minihameiset+naiset+eivät+kiinnosta.
03.05.2018 19:20
Pitäisiköhän+meikäläisen+kokeilla+taas+pitkästä+aikaa+sinistä+vakosametti+bleiseriä?
03.05.2018 16:50
On+sinulla+varmaan+joskus+ollut+vappuna+minihame?
03.05.2018 16:43
97 / 155