Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olin+muutama+viikko+sitten+hautajaisissa+ja+sielläkin+oli+lyhyitä+hameita+vanhemmilakin+naisilla+ja+ihan+hyvin+sopivat+ja+pukeutuivat+soveliaasti.+Kenelläkään+ei+ollut+minihametta.
Legginssit+naisilla+vievät+seksihalut+miehiltä,+tämä+vahvana+kannanottona+minulta.+Jonkun+tunikan+kanssa+menettelee+just+ja+just,+mutta+pelkästään+mieluummin+ei.
Ikä+näkyy+vaikka+olisi+kuinka+nuorekas,+niin+vaan+se+on.
03.05.2018 16:42
Kaikissa+asioissa+uhkarohkeus+tai+muille+näyttäminen,+että+teen+mitä+tahdon+ei+välttämättä+toimi,+siis+kaikille.
03.05.2018 16:37
Tuo+itsekritiikki+on+hyvä+sana+pukeutumisen,+koska+voihan+kuka+tahansa+laittaa+päällensä+mitä+tahansa,+mutta+kannattaa+ehkä+hieman+punnita+asioita+onko+se+sopivaa.+Mielestäni+suomalaisista+esim.+Paula+Koivuniemellä+ja+Katri+Helenalla+on+aina+ollut+pukeutuminen+kohdillaan.
Nuorten+pukeutumisesta+olen+samaa+mieltä+kuin+Pirkko+Arstila+kolumnissaan,+jossa+kerrottiin+ettei+kaikkien+kumpujen,+kumpareiden+ja+salaisten+solien+tarvitse+näkyä.
03.05.2018 16:35
Kyllä+shortsit+sopivat,+sekä+miehille+että+naisille.+Onhan+teini-ikäisillä+jätkillä+jo+karvoja+säärissä,+eikä+niiltäkään+sen+vuoksi+pidä+kieltää.+Nuo+caprit+taitaa+olla+sellaiset+vähän+pidemmät+shortsit,+itse+en+laittaisi+vaan+shortsit+on+shortsit+ja+pitkät+housut+on+housut.
Salihousut+olivat+aivan+helvetinmoinen+keksintö,+kun+kaikkein+isoimmat+miehet+pitivät+niitä,+kun+kaupoista+ei+löytynyt+muita+housuja.+Siis+hirveät!+Samoin+se+vyötärälaukku,+en+pidä+yhtään+enkä+varmasti+koskaan+käyttäisi!
03.05.2018 16:18
Jokainen+saa+pitää+päällään+mitä+tahtoo+ja+suomalaiset+kuulemma+näkevät+liikaakin+vaivaa+siitä+mitä+mahdollisesti+muut+ajattelevat+heistä?
Ei+ole+kaunista+katseltavaa+terassi-ikämiehetkään.+Varsinkaan+kun+puolikuurot+vielä+huutavat+niin+kovaan+ääneen.+Se+paidan+riisumisrituaali+on+varmaan+jotain+yhdistämistä+kaksi+asiaa,+otetaan+aurinkoa+kaljaterassilla+ja+samalla+ryypätään.+Ihan+hirveän+näköistä+touhua.
Äitini+kysyi+minulta+monasti+onko+joku+vaate+hänelle+liian+nuorekas,+useimmiten+sanoin+ettei+ole.+Nykyään+rouva+vaatii+makutuomaria+ja+kysyy+mielipidettäni+omista+vaatteistaan,+enkä+toivoisi+hänen+laittavan+minihametta+päälleen.+Kaikella+kunnioituksella.
03.05.2018 16:08
Samaa+mieltä+ja+vielä,+kun+itse+matkustelen+paljon,+olen+huomannut+vanhemmiten+vetäytyväni+hieman+syrjemmäs,+enkä+ole+ihan+eturivissä+uima-altaalla.
03.05.2018 16:00
paksut.varpaankynnet
Samaa+mieltä+rypistymisestä,+ei+iho+enää+ole+yhtä+kimmoisa+ja+vaikka+ei+olisi+ylipainoa+tai+mitään+sairautta,+silti+vanheneminen+ei+paranna+ulkonäköä.+Päinvastoin!
03.05.2018 15:59
Yllättävää+kuinka+paljon+nykyvartalossa+on+sellaista+mitä+ei+haluaisi+muille+näyttää+ja+jonka+verhoaa+mieluummin+vaatteella.
03.05.2018 15:56
Ei+varmaan+minkään+vaatteen+käytössä+ole+mitään+yläikärajaa,+mutta+silti+ihmisillä+on+näkemykset+minkäikäisenä+ei+ainakaan+itse+pitäisi+enää+jotain+vaatetta.
03.05.2018 15:50
Vastauksesi+synkkaa+tosi+hyvin+yhteen+Tellukan+vastauksen+kanssa.+Olette+kuin+luotuja+toisillenne!
03.05.2018 15:47
Älä+nyt+rupea+heti+tuomitsemaan+tai+lokeroimaan+aloitustani,+hahaa.
Poikkeustapausta+lukuunottamatta+ei+vaan+sovi,+vaikka+olisi+kuinka+hyväkuntoinen+ja+treenattu+nainen.+Siis+minun+mielestäni+ja+siksi+kysyin+mitä+mieltä+TE+olette+siellä+ruudun+takana.
Minihame+kuuluu+nuoruuteen+on+mielipiteeni.+En+haluaisi+ikäisteni+miesten+käyttävän+napapaitaa+tai+korkeakorkoisia+kenkiä,+kuten+tehtiin+70-luvulla.+Muutenkin+paljon+vaatteita,+jotka+olen+jättänyt+taakseni+sen+vuoksi,+koska+olen+näin+vanha.
03.05.2018 15:45
Hedwiina
Älkääs+nyt+kuninkaaksi+ruvetko+tituleeraamaan+ja+täällä+kaikki+ovat+kauniita+kuin+kevään+ensi+kukkaset.+Tasapuolisesti.
01.05.2018 10:30
Meillä+kaikilla+on+naamarit,+joten+ei+tarvitse,+kiitos.+Mutta+serpentiinit+ja+ilmapallot+tuovat+tosi+vapun+tullessaan.+Ei+maksa+mitään+ja+eksyneet+opastetaan+oikealle+tielle.+Tervetuloa!
01.05.2018 10:27
Kyllä+loppuu,+kun+pääset+Kartanon+pihapiiriin+huomaat+taivaallisen+kevään+tuoksun+ja+aurinkoisten+ihmisten+läsnäolon.
01.05.2018 10:25
Niin+ja+unohdin+vielä+siilenämään,+pahoittelut+myös+siitä.+Vanhuus+ei+tule+yksin.
01.05.2018 09:00
Korjaan+heti+tuon+Ancien+nimimerkin...taisi+tulla+jostain+kaukomuistista+vanhan+mallinen?
01.05.2018 08:47
Tänään+on+sitten+Kartanon+vappujuhlat.+Olkaahan+kaikki+valmiina,+tavataan+klo+12+jälkeen+joen+rannassa+olevan+Tallin+edessä,+opastekyltit+ovat+hyvät,+löydätte+kyllä+perille.
Toivon,+että+rentoudutte+mukavassa+ilmapiirissä,+nautitte+grillijuhlista+ja+hyvästä+musiikista.+Tallin+makuuhuoneet+ovat+nyt+kaikki+remontteerattuja+ja+kauniisti+sisustettuja.+Jokainen+voi+valita+huoneensa+siinä+järjestyksessä,+kun+saapuvat+ja+viedä+tavaransa+sinne.
Erittäin+pettynyt+olen+Ancelin+poissaoloon.+Mutta+kaikkia+ei+voi+ainaa+saada+paikalle,+tuleehan+Kartanoon+kauniita+naisia,+joissa+silmä+lepää+esim.+Netti.ilona,+viivatiina,+Bengalitikku,+eppu2,+kylmätotuus,+korpikirjailija,+optimisti-orvokki,+marjasaara,+2lesken+ja+kaikki+muut+ihanuudet.
Vielä+kerran+kaikille+tervetuloa+nauttimaan+Kartanon+antimista!
01.05.2018 08:45
Kyllä+se+on+juuri+niin,+että+kaksin+kappalein+lähetämme+viestejä+toisillemme.
Tule+tyttö+tänne+etelään,+täällä+paistaa+ja+on+kevät,+mutta+myöhemmin+ehkä+minäkin+saavun+sinne+savon+sydänmaille?+
Kake+Randelin+-+Tarja:+https://www.youtube.com/watch?v=teDEwNUw1JE
30.04.2018 16:58
Kartanolta+kyllä+löytyy+kaikki+tarvittavat+apuvälineet+ja+tarvikkeet+grillaukseen.
Kasvisruuat+eivät+ole+vahvinta+osaamisaluettani,+mutta+pyydän+kylmäkkömme+rva+Sieväsen+hoitamaan+asiaa,+hän+on+itsekin+vegaani+joten+uskon+asian+olevan+hyvissä+käsissä.
Tässä+alkaakin+olla+juhlan+tuntua,+aurinko+paistaa+lämpimästi+ja+elämä+hymyilee.
30.04.2018 16:29
Kartanolta+kyllä+löytyy+kaikki+tarvittavat+apuvälineet+ja+tarvikkeet+grillaukseen.
Kasvisruuat+eivät+ole+vahvinta+osaamisaluettani,+mutta+pyydän+kylmäkkömme+rva+Sieväsen+hoitamaan+asiaa,+hän+on+itsekin+vegaani+joten+uskon+asian+olevan+hyvissä+käsissä.
Tässä+alkaakin+olla+juhlan+tuntua,+aurinko+paistaa+lämpimästi+ja+elämä+hymyilee.
30.04.2018 16:25
98 / 155