Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yksi_usko
profiilit
Yksi_usko
Yksi_usko
Vapaa kuvaus
Aloituksia
303
Kommenttia
6089
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jeesus+sanoo:+"Mutta+minä+sanon+teille:+jokainen,+joka+on+vihoissaan+veljelleen,+on+ansainnut+oikeuden+tuomion.+Samoin+jokainen,+joka+sanoo+veljelleen:+´Senkin+hölmö´,+on+ansainnut+Suuren+neuvoston+tuomion,+ja+se,+joka+sanoo:+´Sinä+hullu´,+on+ansainnut+helvetin+tulen.".+(Matt.+5:22)
Tiedätkö,+että+uskovaiset+eivät+ole+valkoisen+istuimen+tuomiolla,+mutta+jumalattomat+ovat.
28.06.2019 22:12
Kristityt+eivät+ole+täydellisiä.+Jumala+on+täydellinen.+Ilman+Jeesusta+yksikään+ihminen+ei+pelastuisi.
28.06.2019 22:07
Kristillisillä+arvoilla+maailma+onkin+parempi+paikka+eikä+se+loukkaa+kenenkään+ihmisarvoa.
28.06.2019 21:58
No+olipa+raju+opetus.
Muuten,+ehkä+etsitkin+kristinuskoa+etkä+Jumalaa?+Tällainen+käsitys+tuli+kommentistasi.
On+selvää,+että+se+on+Jumalan+työ,+jos+tulee+uskoon.+Jumala+näkee+jokaisen+ihmisen+vaikuttimet.+Joka+vilpittömästi+hakee+Jumalaa+ja+turvaa+yksin+häneen,+sellainen+todennäköisesti+saa+Jumalalta+avun.+Kaikki+eivät+löydä+Jumalaa,+vaikka+kuinka+haluaisivat.+Minä+olen+saanut+Jumalan+armosta,+löytää+elävän+Jumalan.+Toivon,+että+muutkin+voisivat+löytää.
28.06.2019 21:54
Minä+en+sekoita+niitä,+jotka+oikeasti+ovat+väärää+sukupuolta.+Väitän,+että+suurin+osa+homoista+ei+ole+noita+vaan+he+ovat+itsekkäistä+syistä+ja+kapinasta+Jumalaa+kohtaan+homoja.+Siis,+jos+ei+ole+tullut+selväksi,+niin+minä+en+tuomitse+homoja,+sillä+Jumala+vain+tuntee+ihmisten+sydämen.+Minä+en.
28.06.2019 21:24
Raamatussa+on+kerrottu,+että+niin+kuin+Nooan+päivinä,+niin+on+silloin+kun+Messias+saapuu.+Totta+on,+että+Sodomassa+oli+juuri+noitakin,+mitä+mainitsit.+Mutta+Raamatussa+kerrotaan,+että+näissä+kaupungissa+miehet+olivat+myös+homoja.+Toki+siis+myös+pahoinpitelijöitä+ja+läpeensä+pahoja.+Kyllä+on+nykyäänkin+monia+kaupunkeja,+joissa+on+vaarallista+elää+ja+olla.
28.06.2019 21:21
Kuka+kyselyn+oli+tehnyt?+Mikä+oli+kohderyhmä,+jolle+kysely+tehtiin?+Kuinka+monelta+kysyttiin?+Minäkin+voisin+tehdä+tiedustelun+ihan+vain+uskovaisilta+ystäviltäni+ja+tulos+olisi+100%+ei+kannata.+Niin,+että+linkkiä,+kiitos.
28.06.2019 21:15
Olet+ymmärtänyt+väärin+vertauksen+viljasta+ja+lusteesta.+Siinä+ei+todellakaan+ole+kysymys+kohtalosta.+Ei+ollenkaan.
28.06.2019 21:12
Päin+vastoin.+Rakkaudettomuudesta+on+kysymys.+Rakkaudellisuus+ei+tietenkään+loukkaa+uskovaa.
28.06.2019 21:10
Jokainen+ihminen+voi+vaikuttaa+omaan+uskoon+tuloonsa.+Jumala+antaa+täyden+valinnanvapauden+ihmiselle.+Ketään+ei+pakoteta+ottamaan+tarjottua+pelastusta+vastaan.
28.06.2019 21:08
Niin.+Uskominen+on+sekin+Jumalan+työ.+Jumala+näkee+sydämen+tilan+ja+sen,+onko+henkilö+tosissaan.+Monet+etsivät,+mutta+eivät+löydä.+He+etsivät+omista+intresseistä,+omista+tavoitteista,+toiset+pilkatakseen,+toiset+huvikseen,+toiset+korvasyyhyynsä,+toiset+sanoakseen,+toiset+muka+etsiäkseen.+Jumala+ilmoittaa+itsensä+kenelle+haluaa+-+Häntä+ei+petetä.+Voit+kysyä+itseltäsi,+miksi+et+ole+löytänyt+Jumalaa?
Toisessa+kappaleessa+kerroit,+että+etsit+uskonasioita+sen+jälkeen+kun+aloit+epäillä.+Tämä+kertookin+kaiken.+Mikähän+se+"raju+opetus"+oli?
28.06.2019 21:03
Äänestä+päätellen+homoja+ei+ole+kovin+harvassa,+niin+äänekkäitä+he+ovat.
28.06.2019 20:56
Pointti+oli+siinä,+että+jos+väestö+olisi+vallan+homoja+ja+lesboja,+niin+ei+olisi+sellaisella+kansalla+jatkuvuutta.+Loppu+olisi+ovella.
28.06.2019 20:55
Millä+tavalla?+Onko+joku+loukkaantunut+vakavastikin?
28.06.2019 20:51
Mitä+sinä+tiedät+Jumalan+rakkaudesta,+kun+et+tunnusta+Jumalaa+lainkaan?+Voin+sen+verran+kertoa,+että+Jumala,+joka+on+rakkaus+ja+oikeudenmukainen+kaikessa.+Pahuus+saa+nyt+näyttää+pahuutensa+ja+irstaus+irstautensa.+Mutta+kaikella+on+määräaikansa+auringon+alla.+
Messiaan+perustamaan+kuningaskuntaan+ei+pääse+mitään+pahaa,+irstasta,+Jumalatonta.+Siellä+vallitsee+se+tosi+rakkaus,+josta+sinä+et+tiedä+vielä+mitään.
28.06.2019 19:01
Ehkä+ei,+mutta+sillä+on+iso+haavi.
28.06.2019 18:55
Raamattu+on+täynnä+tapahtumia+elävästä+elämästä.+Sen+vuoksi+se+onkin+niin+erinomainen.
28.06.2019 18:49
Ei+saa.+Päin+vastoin.+Näytä+esimerkki+Raamatusta.
28.06.2019 18:47
En+valehtele,+sillä+näin+uskon+asian+olevan.+Tämä+on+myös+Raamatunmukaista.+Ja+jos+Jumala+vahvistaa+tällaisen+Jumalan+mielen+mukaisen+parisuhteen,+niin+kolmisäikeinen+lanka+ei+hevin+katkea.+Jos+sinulla+oli+riitaisa+puoliso,+niin+tuskinpa+riita+johtuu+siitä+että+toinen+on+nainen+vaan+ehkä+vain+siitä,+että+ette+sopineet+yhteen.+Toinen+nainen+olisi+voinut+olla+myös+hyvä+valinta,+mutta+itseppä+olet+valintasi+takana.+En+siihen+sen+kummemmin+puutu.
28.06.2019 18:43
Sekä+ateismia.
28.06.2019 18:35
50 / 305