Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mylmyri-
profiilit
Mylmyri-
Mylmyri-
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
117
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+tää+on+kärjistettyä+😂😂😂+kai+kumppaninne+käy+suihkussa+ennen+nukkumaan+menoa+😂😂😂
15.01.2018 20:18
Blaablaablaa+😂😂😂😂+en+kommentoi+enempää+😂😂😂😂
15.01.2018 20:17
Minä+kyllä+pystyisin+:)+en+itse+tarvitse+muita+sihteessa,+mutta+koen+että+jos+suhde+on+avoin+ja+kummallakin+on+lupa+mennä+ja+toinen+pysyy+vieressä+,+ilman+että+pidättelee+itseään,+ajattelee+että++mä+suutun+jos+hän+käy+muualla...+niin+merkitsen+jänelle+enemmän+kuin+seksikumppanin+:)+
Minä+en+ole+mustasukkainen+enkä+omistamishaluinen.+Koen+että+rakkaus+ei+ole+väkisin+pitämistä,+vaan+asioiden+mahdollistamista.+Enkä+halua+olla+rakkaalle+ihmiselle+esteenä+elää+omaa+elämää.+Koen+et+aikuisena+ainut+järkevä+ratkaisu+on+että+kahden+vapaan+aikuisen+omat+elämät+kulkee+vietekkäin,+eivätkä+he+yritä+elää+samaa+elämää.+Mut+mä+oon+😂+erilainen+😜+enkä+ole+oikeassa,+kun+omassa+todellisuudessani+:)
15.01.2018 20:17
Kiitos+mielipiteestä+:)+meitä+ihmisiä+on+niin+monenlaisia+ja+hyvä+niin+:)+mä+vaan+niin+tykkään+kysymyksestä:+miksi?
15.01.2018 20:10
Ymmärrettävää+:)+kaikki+näemme+ja+ajattelemme+asioista+omasta+todellisuudestamme+jossa+olemme+ainoita+oikeassa+olevia.+Minusta+on+kivaa+välillä+yrittää+ymmärtää+muiden+todellisuuksia+:)+siksi+kysyn+:)
15.01.2018 20:08
Miksi+et+voisi+sallia+toiselle+seksin+muiden+kanssa,+jos+se+tekisi+häntä+onnelliseksi?+Mua+kiinnostaa+syyt+mielipiteille.+Onko+ne+egoistisia,+vaiko+käytännöllisiä+vaiko+pelkoihin+ja+omistamiseen+liittyviä?
15.01.2018 20:06
Wow!+Johan+😂
Tosta+rehellisyydestä+oon+eri+meltä,+muuten+mielinkiintoisia+kysymyksiä.
Koen,+että+rehellisyydelle+pohjautuu+koko+suhde.+Haluan+kumppanistani+parhaan+ystävän,+joka+hyväksyy+minua+sellaisena+kuin+olen.+Ja+haluan+itsekin+tuntea+kumppania+hyvin,+jotta+voin+hyväksyä+kaiken+hänessä.+Jos+toinen+on+epärehellinen,+tätä+kuviota,+jota+haen+ei+ole+mahdollista+saavuttaa.+Toki+näkemyksiä+on+erilaisia,+mut+tämä+mun+syy,+miksi+haluan+rehellisyyttä.+En+halua+suhdetta+statuksen,+draamojen,+talouden+yhteishoitamista+varten,+vaan+haluan+olla+yhdessä+parhaan+ystävän+kanssa+:)+mut+kaikki+me+haemme+omia+juttuja+suhteesta+ja+hyvä+niin+:)
15.01.2018 20:03
Jokaisessa+miehessä+asuu+pieni+söpö+pörröinen+kissanpentu.+Eri+asia+toki+löytääkö+nainen+sen+😂
10.01.2018 20:12
Kyl+ne+toimii+:).
Kaikki+te+ootte+kissanpentuja+😘.++Sinäkin+Gnuk+olet,+oikeissa+käsissä+😜
En+ole+prm+stä+pahaa+sanonut,+enkä+Kaapista.+Höpöjä
10.01.2018 19:23
Hehhehe,+oot+ainakin+kova+poika+arviomaan+muiden+luotettavuutta+😂😂😂+olet+myös+aika+itseäsi+täynnä+oleva+kaveri+tekstisi+perusteella+😂😂😂+itse+ilmeisesti+koet+olevasi+luotettava+😁👍+mut+se+on+hyvä+etten+bongannut+sut+ja+tuskin+enää+bongaakaan+😂+toisaalta+sun+kiusaaminen+ois+aika+hauskaa+:)+tuskin+oisit+ees+tajunnut+😂
Joo+kiitos,+ei+kiitos+😂
10.01.2018 18:32
Aiaiaiai...+😁+väärä+ennustus.
Oikaesti+menisi+niin,+et+kehuisin+sut+maasta+taivaisiin,+mut+ku+huomaisin,+et+olet+teflonia,+lähtisin+omille+teilleni+aikas+nopeasti.+Ruotisin+sen+jälkeen+suhdettamme+palstalla+ja+saisit+sydärin,+koska+haluat+pysyä+salaperäisenä+iljimyksenä+😂+ja+mähän+toisin+kaikki+heikkoutesi+esille+😂+,+ja+kuolisit+etkä+oikein+oisit+ehtinyt+mitään+uutta+naista+bongaamaan+😂+
Olisin+ihan+piruuttani+voinut+tutustuakin+sinuun,+mut+ku+on+niin+kiire+ja+toivon+sinulle+kuitenkin+pitkää+ikää+😂+Tässä+sitä+sun+tätä+elämässä+eikä+oikein+ole+aikaa+uudelle+sivusuhteelle,+johon+jos+saisit+sukkani+pyörimään+olisin+voinut+sut+kokeillakin+😂
Eli+joo+pitää+nyt+vain+omilla+korteilla+pelata,+mut+kelpaa+ne+kyl+aivan+mainiosti+😂
10.01.2018 17:50
Ai.+No+minkämaalainen+oon+sitte+😂😂😂
10.01.2018 16:33
Höpö+höpö.+
Suahan+se+lataamo+veisi,+kun+olisin+kitissyt+täällä+millainen+se+erittäin+epätodennäköinen+suhteemme+on+😂+emmä+sulle+sitä+toivo+😂+vaikka+ilkeä+oletkin.
10.01.2018 16:32
Ai+etten+ookkaan+Kaappi+vaan+Gnuk+itseni+lisäksi?+Aivan+😂+palstaharhoja?
10.01.2018 15:00
Emmä+jaksais+sitä+nalkutusta+ja+elämänohjeita+kovinkaan+kauan+ja+hän+saisi+jonkun+sydänkohtauksen+vielä+mun+tavastani+elää+ka+asioita+käsitellä+😂
10.01.2018 12:35
Sähä+heittäydyit+oikei+...+varsin...+suorasanaiseksi+xD
09.01.2018 21:48
Mä+selitin+jo+toisessa+ketjussa.+En+viitti+uudelleen+aloittaa+samaa+selitellä,+käy+lukemassa+:)
Kaapissa+ei+ole+mitään+vikaa,+päin+vastoin,+fiksu+ja+ihastuttava+tyyppi++hän+on.+Ekoilla+treffeillä+ei+ole+ollut+tarkoituskaan+harrastaa+mitään+intiimiä+ja+siitä+olimme+sopineet+jo+ennen,+kuin+hän+tänne+tuli+:)+Joten+mistään+pakeista+ei+ollut+kyse.+Ja+ihan+yhdessä+sovimme,+ettei+ole+järkeä+jatkaa,+minulla+on+lemmikkejä+,+kummallakin+lapsia+ja+välimatkaa.+Aikuisena+ihmisenä+ymmärtää+jo,+että+hyvin+vaikeaa+olisi+suhdetta+ylläpitää+näillä+lähtökohdilla.+Olemme+edelleen+yhteyksissä+eikä+mitään+sellaista+katkeruutta+mistään+en+ole+hänessä+huomannut.
09.01.2018 20:56
Tuo+oli+hyvä+:D
09.01.2018 19:09
Ja+sun+mentaliteetilla+jäät+kyl+ilman+asuntoa+:)+kyllä+niitä+ostajia+on+:)
09.01.2018 16:26
Välittäjät+eivät+keksi+asunnon+hintoja+omasta+päästä.+Kiinteistön/asunnon+hinta+riippuu+alueella+vallitsevasta+hintatasosta,+josta+yksityinen+myyjä+ei+monesti+tiedä,+samankaltaisten+kohteiden+toteutuneista+kaupoista,+kohteen+kunnosta,+sijainnista.+Toki+välittäjä,+jotta+saa+toimeksiannon,+voi+aluksi+tehdäkin+sinulle+hinta-arvion+toiveittesi+mukaan.+Asunto+roikkuu+myynnissä+kuitenkin+niin+kauan,+kunnes+hinta+on+realistinen.+Ja+mitä+pitempi+se+roikkuu+myynnissä,+sitä+huonomman+hinnan+myyjä+lopulta+saa.
T.+Asuntomyyjä+:)
09.01.2018 16:22
4 / 6