Palstasota ois poikaa!

Jotenkin mun nenään tuoksuu palstalla pikkuinen sotatilan tuntu...heh....

Alkaa tulla noita epäilyjä, että kuka on kuka ja ketkä täällä kirjoittaa mitäkin.
Kerkesin juuri parahultaisesti johonkin sotaan mukaan, missä Pertsa oli suolistamassa trolleja jne. Se oli aikaa se...

Nyt on liian nössöä täällä tää touhu...joku nytkäys pitäis saada, että saatais kunnon palstarähinät päälle.

Kuka lähtis mukaan? Minä ainakin... kuppi nurin ja vati päähän..sanansäilä tupesta ja eikun nujakoimaan!

159

1585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HokkasenTimo

      En jaksa ymmärtää mitä se ketään liikuttaa kuka tänne kirjoittaa ja millä nimimerkeillä. Ilmeisesti joillain liian tylsä elämä.

      • Eihän sillä olekaan väliä... mutta jostain on aloitettava. Kyllä ne sodat vähemmästäkin on saaneet alkunsa.


      • Aloitasinä
        Dissident kirjoitti:

        Eihän sillä olekaan väliä... mutta jostain on aloitettava. Kyllä ne sodat vähemmästäkin on saaneet alkunsa.

        Miksi et aloita?
        Yllytätkö riitelemään
        että pääsisit sovittelijaksi ja keräämään
        pisteet kotiin?


      • Aloitasinä kirjoitti:

        Miksi et aloita?
        Yllytätkö riitelemään
        että pääsisit sovittelijaksi ja keräämään
        pisteet kotiin?

        En mä ainakaan enää mitään sovittelisi. Se on vanhaa minua. Turhaa touhua. Sodassahan lauotaan kaikki ja puolustetaan omaa. Ne hyökkää, kellä on saavutettavaa ja omasta mielestä vahvin mahdollisuus siihen. Mutta sota on reilua itseasiassa...silloinhan siinä mitataan todellinen vahvuus. Kaikki ei olekaan niin, niinkuin päällepäin näyttää. Aika usein niin on ollut.

        Ja tää aloitus on provo vaan..jos osaa lukea sormien välistä. Täällähän on jonkinlainen jatkuva sotatila. Vastakkainajattelua ja vääntöä. Hiljaista hyväksymistä ja olankohautuksia. Kateellisuutta ja alistelua.


    • sodiyksinäs

      En lähde. Ei kiinnosta.

    • Kaisanoasaa

      Sotiminen ei kannata koska naiset jää häviölle.

      • Tjaa' a? Jotenkin en jaksa tuohon uskoa. Täällä ei lyödä oikeasti. Palstasodassa naiset just pärjää aikas hyvin.

        Ja veikkaan, että joku Lineri ois kärkijoukoissa, kun riehumaan aletaan.
        Wuppis varmasti heilahtaa mukaan ja Ellukettunenkin tuntuu jo hierovan käsiään vastakkain...


      • Kaapura
        Dissident kirjoitti:

        Tjaa' a? Jotenkin en jaksa tuohon uskoa. Täällä ei lyödä oikeasti. Palstasodassa naiset just pärjää aikas hyvin.

        Ja veikkaan, että joku Lineri ois kärkijoukoissa, kun riehumaan aletaan.
        Wuppis varmasti heilahtaa mukaan ja Ellukettunenkin tuntuu jo hierovan käsiään vastakkain...

        Ja Tissiposki arvatenkin mielistelisi näitä naisia sodan aikana näppäimistö savuten. Joka kerran sama juttu tämän kaapin kanssa kun tulee pitempi väittelyketju, puolet ketjun viesteistä kirjoittaa ja kaikki mitä suoltaa on akkojen mielistelyä.


      • 88769876879
        Kaapura kirjoitti:

        Ja Tissiposki arvatenkin mielistelisi näitä naisia sodan aikana näppäimistö savuten. Joka kerran sama juttu tämän kaapin kanssa kun tulee pitempi väittelyketju, puolet ketjun viesteistä kirjoittaa ja kaikki mitä suoltaa on akkojen mielistelyä.

        So?

        Normaali mies rakastaa naisia, ei vihaa. Pitäiskö täällä olla yks hullu enemmän? Niitä on jo ihan tarpeeksi.


      • 88769876879 kirjoitti:

        So?

        Normaali mies rakastaa naisia, ei vihaa. Pitäiskö täällä olla yks hullu enemmän? Niitä on jo ihan tarpeeksi.

        Tuo oli hyvä :D


      • Kerrosnyt
        Mylmyri- kirjoitti:

        Tuo oli hyvä :D

        Suorastaan hulvaton. Vaan etkös se sinä justiin antanut kaapille ne Drive 600km and hear no thanks - pakit? Mikäs oli miehessä vikana? Heti seuraavallehan koivet oikesi ja tietääkseni et mitenkään ronkeli ole ollut muutenkaan sen tavarasi päältä.


      • 8769876976897689
        Mylmyri- kirjoitti:

        Tuo oli hyvä :D

        Ehe.. Täällä on muutama täysjärkinen mies.
        Nekin pitää keinolla millä hyvänsä savustaa ulos..
        Syyksi riittää, että on normaalit sosiaaliset taidot.


      • toim.huom
        Kerrosnyt kirjoitti:

        Suorastaan hulvaton. Vaan etkös se sinä justiin antanut kaapille ne Drive 600km and hear no thanks - pakit? Mikäs oli miehessä vikana? Heti seuraavallehan koivet oikesi ja tietääkseni et mitenkään ronkeli ole ollut muutenkaan sen tavarasi päältä.

        Ennen laulettiin: Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta..

        En tiedä mitä ätmeille pitäisi laulaa, koska kukaan ei edes saa koskaan?

        Yksinäisyys- ja mielenterveyspalsta on teitä varten.


      • Kaapura
        toim.huom kirjoitti:

        Ennen laulettiin: Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta..

        En tiedä mitä ätmeille pitäisi laulaa, koska kukaan ei edes saa koskaan?

        Yksinäisyys- ja mielenterveyspalsta on teitä varten.

        On siinä kaapin naama varmaan ollutkin norsun tuherolla kun ensin perse tulessa työnsi toiselle puolelle suomea ja siellä kuuli sitten että ei kiitos.
        Luulen että soi tuo Junnu Vainion kappale paluumatkalla :D


      • Kerrosnyt kirjoitti:

        Suorastaan hulvaton. Vaan etkös se sinä justiin antanut kaapille ne Drive 600km and hear no thanks - pakit? Mikäs oli miehessä vikana? Heti seuraavallehan koivet oikesi ja tietääkseni et mitenkään ronkeli ole ollut muutenkaan sen tavarasi päältä.

        Mä selitin jo toisessa ketjussa. En viitti uudelleen aloittaa samaa selitellä, käy lukemassa :)

        Kaapissa ei ole mitään vikaa, päin vastoin, fiksu ja ihastuttava tyyppi hän on. Ekoilla treffeillä ei ole ollut tarkoituskaan harrastaa mitään intiimiä ja siitä olimme sopineet jo ennen, kuin hän tänne tuli :) Joten mistään pakeista ei ollut kyse. Ja ihan yhdessä sovimme, ettei ole järkeä jatkaa, minulla on lemmikkejä , kummallakin lapsia ja välimatkaa. Aikuisena ihmisenä ymmärtää jo, että hyvin vaikeaa olisi suhdetta ylläpitää näillä lähtökohdilla. Olemme edelleen yhteyksissä eikä mitään sellaista katkeruutta mistään en ole hänessä huomannut.


      • Mylmyri- kirjoitti:

        Mä selitin jo toisessa ketjussa. En viitti uudelleen aloittaa samaa selitellä, käy lukemassa :)

        Kaapissa ei ole mitään vikaa, päin vastoin, fiksu ja ihastuttava tyyppi hän on. Ekoilla treffeillä ei ole ollut tarkoituskaan harrastaa mitään intiimiä ja siitä olimme sopineet jo ennen, kuin hän tänne tuli :) Joten mistään pakeista ei ollut kyse. Ja ihan yhdessä sovimme, ettei ole järkeä jatkaa, minulla on lemmikkejä , kummallakin lapsia ja välimatkaa. Aikuisena ihmisenä ymmärtää jo, että hyvin vaikeaa olisi suhdetta ylläpitää näillä lähtökohdilla. Olemme edelleen yhteyksissä eikä mitään sellaista katkeruutta mistään en ole hänessä huomannut.

        Joo. Elä välitä näistä puppeliukoista jotka täällä jaksaa inistä muitten tekemistä ja tekemättä jättämisistä, kun itsestä ei ole kuin tumputtamaan Elloksen kuvaston alusvaateosio kourassa vessassa ja lässyttämään palstalla yhyhyy-narinoitaan huonosti valikoivista naisista. Hah..

        Mitenkä se risimies sanoikaan...kyrvänsyyliä. .ahaha...


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Elä välitä näistä puppeliukoista jotka täällä jaksaa inistä muitten tekemistä ja tekemättä jättämisistä, kun itsestä ei ole kuin tumputtamaan Elloksen kuvaston alusvaateosio kourassa vessassa ja lässyttämään palstalla yhyhyy-narinoitaan huonosti valikoivista naisista. Hah..

        Mitenkä se risimies sanoikaan...kyrvänsyyliä. .ahaha...

        Sähä heittäydyit oikei ... varsin... suorasanaiseksi xD


      • 8769876976897689 kirjoitti:

        Ehe.. Täällä on muutama täysjärkinen mies.
        Nekin pitää keinolla millä hyvänsä savustaa ulos..
        Syyksi riittää, että on normaalit sosiaaliset taidot.

        No saahan sitä koittaa savustaa....

        Jospa sota oiskin siinä... koittaisivat tosissaan savustaa ulos vaikka mut. Tuossa on ideaa...


      • Kaapura
        Dissident kirjoitti:

        Joo. Elä välitä näistä puppeliukoista jotka täällä jaksaa inistä muitten tekemistä ja tekemättä jättämisistä, kun itsestä ei ole kuin tumputtamaan Elloksen kuvaston alusvaateosio kourassa vessassa ja lässyttämään palstalla yhyhyy-narinoitaan huonosti valikoivista naisista. Hah..

        Mitenkä se risimies sanoikaan...kyrvänsyyliä. .ahaha...

        Jaa eikö mikropili kestä sotaa vaikka itse sitä kaipaili?


      • Mylmyri- kirjoitti:

        Sähä heittäydyit oikei ... varsin... suorasanaiseksi xD

        No pitää ollakin. Ei noille puskainisijöille pidä antaa mitään selityksiä mihinkään, kun ei niillä ole mitään itse lyödä pöytään. Meillä on jotain mitä nää kinisijät ei edes tiedä.
        Että naureskellaan vaan rutisijoille...


      • Kaapura kirjoitti:

        Jaa eikö mikropili kestä sotaa vaikka itse sitä kaipaili?

        Niin mitä sulla on sellaista, että pitäis olls huolissaan? Ei yhtikäs mitään. En mä oo syyllinen siihen, että oot luuseri. Tee itse sen eteen jotain ettet ois...


      • mieskutuleetiettyynikään
        Mylmyri- kirjoitti:

        Mä selitin jo toisessa ketjussa. En viitti uudelleen aloittaa samaa selitellä, käy lukemassa :)

        Kaapissa ei ole mitään vikaa, päin vastoin, fiksu ja ihastuttava tyyppi hän on. Ekoilla treffeillä ei ole ollut tarkoituskaan harrastaa mitään intiimiä ja siitä olimme sopineet jo ennen, kuin hän tänne tuli :) Joten mistään pakeista ei ollut kyse. Ja ihan yhdessä sovimme, ettei ole järkeä jatkaa, minulla on lemmikkejä , kummallakin lapsia ja välimatkaa. Aikuisena ihmisenä ymmärtää jo, että hyvin vaikeaa olisi suhdetta ylläpitää näillä lähtökohdilla. Olemme edelleen yhteyksissä eikä mitään sellaista katkeruutta mistään en ole hänessä huomannut.

        Kaapin keväisistä vuodatuksista päätellen kaappi itse ei varmasti ollut sopinut mitään. XD
        Ainahan asioita voi selitellä, että näyttäisi ainakin teoriassa ulkopuolisille paremmalta.


      • mieskutuleetiettyynikään kirjoitti:

        Kaapin keväisistä vuodatuksista päätellen kaappi itse ei varmasti ollut sopinut mitään. XD
        Ainahan asioita voi selitellä, että näyttäisi ainakin teoriassa ulkopuolisille paremmalta.

        No mitäpä luulet, että saako palstan itkuapinoille mitään selitettyä ison rautalankakiepin kanssakaan, kun ainoa miehen mitta on näitten mielestä samanlevyinen leuka kuin liiterin oviaukko. Ja ainoa syy miksi naista ei saa elämäänsä on 1 % jännämiesvähemmistö.

        Että parempi vaan naureskella sivusta ja antaa hulluilke lisää puuroa...


      • Dissident kirjoitti:

        No mitäpä luulet, että saako palstan itkuapinoille mitään selitettyä ison rautalankakiepin kanssakaan, kun ainoa miehen mitta on näitten mielestä samanlevyinen leuka kuin liiterin oviaukko. Ja ainoa syy miksi naista ei saa elämäänsä on 1 % jännämiesvähemmistö.

        Että parempi vaan naureskella sivusta ja antaa hulluilke lisää puuroa...

        No hitto kun sä et vaan tajua tai et halua muka tajuata vaikka tiedät itsekin että jos sulla ois ollut se liiterin levyinen leuka ja jännämiehen eleet & historia olisit päässyt pukille :D Juurkikin koska 1%:n jännämiesvähemmistö et päässyt, mylmyri semmoisesta haaveita elätteli treffeistä sopiessaan eikä silloin olisi noilla järkisyillä ollut mitään painoa. Ei se mitään ettei sulla ole sitä liiterin oven levyistä leukaa, ilman olet varmaan mukavampi ihmisenä, kelpo kamupoika, mutta ihmetyttää miksei mylmyri sitä voi myöntää että siinä se just vika oli.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No hitto kun sä et vaan tajua tai et halua muka tajuata vaikka tiedät itsekin että jos sulla ois ollut se liiterin levyinen leuka ja jännämiehen eleet & historia olisit päässyt pukille :D Juurkikin koska 1%:n jännämiesvähemmistö et päässyt, mylmyri semmoisesta haaveita elätteli treffeistä sopiessaan eikä silloin olisi noilla järkisyillä ollut mitään painoa. Ei se mitään ettei sulla ole sitä liiterin oven levyistä leukaa, ilman olet varmaan mukavampi ihmisenä, kelpo kamupoika, mutta ihmetyttää miksei mylmyri sitä voi myöntää että siinä se just vika oli.

        Onko käynyt Harmis mielessä, että ihan kaikkea ei palstalla sanota.... entä jos mylmyrin kanssa pantiinkin kun puput? Entäpäs jos me ollaankin jo avioliitossa? Ehkä asutaan jo yhdessä?

        Ollaanko myö tilivelvollisia kellekkään?


      • Dissident kirjoitti:

        Onko käynyt Harmis mielessä, että ihan kaikkea ei palstalla sanota.... entä jos mylmyrin kanssa pantiinkin kun puput? Entäpäs jos me ollaankin jo avioliitossa? Ehkä asutaan jo yhdessä?

        Ollaanko myö tilivelvollisia kellekkään?

        siis väität että mylmyr valehtelee esittäessään kunniallista naista? Tässähän nyt alkais jo olla palstasodan aineksia jos mylmyri hermostuu sun kylillä leveilyyn :D


      • Tarkennus
        Dissident kirjoitti:

        Onko käynyt Harmis mielessä, että ihan kaikkea ei palstalla sanota.... entä jos mylmyrin kanssa pantiinkin kun puput? Entäpäs jos me ollaankin jo avioliitossa? Ehkä asutaan jo yhdessä?

        Ollaanko myö tilivelvollisia kellekkään?

        Sori, mutta Mylmyr sanoi Palstanruminmiestä komeaksi ja sinua "ei niin silmää hiveleväksi".


    • sotaekspertti

      Sodassa pitää uskaltaa ampua, ilman sitä homma kuivuu kasaan.

      • Joo. Kyllä se vielä saadaan aikaiseksi....kunnon rähäkkä...


    • Teknodonna

      Mjaa

      Mikä ihme on "palstasota?"

      Olen yhden kerran ollut keskellä oikeaa sotaa, ja se ei ollut yhtään kivaa. Koskaan enää tämän jälkeen en ole liittoutunut kenenkään kanssa mitään asiaa vastaan, koska nämä nuijat ovat olleet loppupeleissä lipeämässä mielipiteistään.

      (Naurua)

      • Kunnon_sotamies

        Olisiko tuossa ollut kyse nuijasodasta?


      • Teknodonna
        Kunnon_sotamies kirjoitti:

        Olisiko tuossa ollut kyse nuijasodasta?

        (Hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        (Hihitystä)

        Mulla on muuten sukulainen Pohjanmaalla, jolla roikkuu seinällä jonkinlainen piikkinuija.

        Että kaikenlaista sitä on ja on ollut.

        (Naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mulla on muuten sukulainen Pohjanmaalla, jolla roikkuu seinällä jonkinlainen piikkinuija.

        Että kaikenlaista sitä on ja on ollut.

        (Naurua)

        Mjoo

        Hän on kyllä mies, joten mistään muijasodasta ei ole tässä tapauksessa kyse.

        (Reps)


      • Kunnon_sotamies
        Teknodonna kirjoitti:

        Mulla on muuten sukulainen Pohjanmaalla, jolla roikkuu seinällä jonkinlainen piikkinuija.

        Että kaikenlaista sitä on ja on ollut.

        (Naurua)

        Mulla on sukulainen jonka seinällä roikkuu pohjalaisen nahka.

        (Hihitystä)


      • Teknodonna
        Kunnon_sotamies kirjoitti:

        Mulla on sukulainen jonka seinällä roikkuu pohjalaisen nahka.

        (Hihitystä)

        Mjaa

        No Suomen seinillä sitä roikkuu kaikenlaista. Ei olisi tuokaan mikään ihme kaikissa näissä ahtaissa majoissa, joissa on vain vähän valoa.

        (Naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        No Suomen seinillä sitä roikkuu kaikenlaista. Ei olisi tuokaan mikään ihme kaikissa näissä ahtaissa majoissa, joissa on vain vähän valoa.

        (Naurua)

        Kummallista, mutta omilla seinilläni ei roiku mitään. Piti ihan kierrellä katselemassa, kun alkoi asia vaivata. Katoista roikkuu valoja, mutta seinillä ei roiku mitään.

        Kuinkas tässä nyt näin on käynyt?

        (Naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Kummallista, mutta omilla seinilläni ei roiku mitään. Piti ihan kierrellä katselemassa, kun alkoi asia vaivata. Katoista roikkuu valoja, mutta seinillä ei roiku mitään.

        Kuinkas tässä nyt näin on käynyt?

        (Naurua)

        Mitä kertoo ihmisestä se että tällä on puhtaat seinäpinnat?

        Ei edes taulua seinällä, julistetta... jotain stna.

        (Reps)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mitä kertoo ihmisestä se että tällä on puhtaat seinäpinnat?

        Ei edes taulua seinällä, julistetta... jotain stna.

        (Reps)

        Voidaanko ikkunat laskea sisustuselementiksi?

        Verhot nyt ainakin voi.

        (Reps)


      • Kunnon_sotamies
        Teknodonna kirjoitti:

        Kummallista, mutta omilla seinilläni ei roiku mitään. Piti ihan kierrellä katselemassa, kun alkoi asia vaivata. Katoista roikkuu valoja, mutta seinillä ei roiku mitään.

        Kuinkas tässä nyt näin on käynyt?

        (Naurua)

        Ennen sai pitää aseita seinällä, nykyään ne täytyy pitää lukollisissa kaapeissa.

        Edes patruunoita ei saa säilyttää kirjahyllyssä somisteena.


      • Teknodonna
        Kunnon_sotamies kirjoitti:

        Ennen sai pitää aseita seinällä, nykyään ne täytyy pitää lukollisissa kaapeissa.

        Edes patruunoita ei saa säilyttää kirjahyllyssä somisteena.

        Mjoo

        Hyvä idis.

        Jos tuohon tööttäisi haulikon keskelle seinää, niin se jos mikä olisi näissä ympyröissä skandaali.

        (Sorsamaista naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Hyvä idis.

        Jos tuohon tööttäisi haulikon keskelle seinää, niin se jos mikä olisi näissä ympyröissä skandaali.

        (Sorsamaista naurua)

        Eläs nyt teknis... säkin kaipaat äksöniä...voit toimia selostajana....fiktiivinen taustaselittäjä. Mieti...huigeeta..


      • Teknodonna
        Dissident kirjoitti:

        Eläs nyt teknis... säkin kaipaat äksöniä...voit toimia selostajana....fiktiivinen taustaselittäjä. Mieti...huigeeta..

        Mjaa

        Oletko sä koskaan kuullut mun mainitsevan jotain mun tissikriisistä?

        Katsos kun naistoimittajilla pitää olla naudeis hyvät munkit, niin mä en viitsi tohon alkaa. Tulisi vaan sanomista. Eli yleisö- ja yhteisöpalautetta.

        (Reps)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Oletko sä koskaan kuullut mun mainitsevan jotain mun tissikriisistä?

        Katsos kun naistoimittajilla pitää olla naudeis hyvät munkit, niin mä en viitsi tohon alkaa. Tulisi vaan sanomista. Eli yleisö- ja yhteisöpalautetta.

        (Reps)

        No sä sekoitat niihin grandprix-tyttölöihin nyt toimittajat... ne tytöt vaan vääntelehtii formuloitten seassa.

        Toimittajat on pienitissistä ja munasta väkeä. Myyvät nykyään tylsääkin juttuja superseksikkäillä adjektiiveilla.

        Jotenkin tuohon ois mahdollisuus löytää jotain kiilaa...kohta ei erota puhelinmyyjää ja yleisradion toimittajaa toisistaan.


      • Teknodonna
        Dissident kirjoitti:

        No sä sekoitat niihin grandprix-tyttölöihin nyt toimittajat... ne tytöt vaan vääntelehtii formuloitten seassa.

        Toimittajat on pienitissistä ja munasta väkeä. Myyvät nykyään tylsääkin juttuja superseksikkäillä adjektiiveilla.

        Jotenkin tuohon ois mahdollisuus löytää jotain kiilaa...kohta ei erota puhelinmyyjää ja yleisradion toimittajaa toisistaan.

        Mjoo

        Siis sä tarkotat näitä rataminareita?

        Jos siis funtsitaan, niin nämä tylleröiset ovat varmaan siitä fiksuimmasta päästä, koska heillä on päivänvarjot päänsä yllä.

        Toiset ne joko istuvat potta päässä ja tutti suussa muovilaatikossa, tai sitten kärvistelevät helteessä snapbackissä logolla, josta ei saa osinkoja.

        (Hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Siis sä tarkotat näitä rataminareita?

        Jos siis funtsitaan, niin nämä tylleröiset ovat varmaan siitä fiksuimmasta päästä, koska heillä on päivänvarjot päänsä yllä.

        Toiset ne joko istuvat potta päässä ja tutti suussa muovilaatikossa, tai sitten kärvistelevät helteessä snapbackissä logolla, josta ei saa osinkoja.

        (Hihitystä)

        Hiilikuitua, kuulemma.

        (Naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Hiilikuitua, kuulemma.

        (Naurua)

        Joo. Kaikenlaisia juttuja sitä ihminen tekee, että saa särvintä pöytään...

        Mun pitäis torhistautua tästä liikkeelle ja ihmisten ilmoille. Kämppään pitäis tehdä nopea siivouskatsaus ja yhteen lainakärriin vaihtaa talvinassut.

        Mutta laiskottaa vähän...


      • Teknodonna
        Dissident kirjoitti:

        Joo. Kaikenlaisia juttuja sitä ihminen tekee, että saa särvintä pöytään...

        Mun pitäis torhistautua tästä liikkeelle ja ihmisten ilmoille. Kämppään pitäis tehdä nopea siivouskatsaus ja yhteen lainakärriin vaihtaa talvinassut.

        Mutta laiskottaa vähän...

        Mjas

        Mullakin on tässä kieltämättä vähän kaikenlaista, joten päätän tämän tähän.

        (Musta on aina kiva aamulla päätellä, että kuinka se päivä taas menikään.)

        (Naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjas

        Mullakin on tässä kieltämättä vähän kaikenlaista, joten päätän tämän tähän.

        (Musta on aina kiva aamulla päätellä, että kuinka se päivä taas menikään.)

        (Naurua)

        No mä päätin aloittaa pyykkien latomisella kaappeihin ja tiskikoneen täytöllä. Niitä voi tehdä kylpytakki hulmuten. Sit jos laittais päällensä vaikka...


      • Teknodonna
        Dissident kirjoitti:

        No mä päätin aloittaa pyykkien latomisella kaappeihin ja tiskikoneen täytöllä. Niitä voi tehdä kylpytakki hulmuten. Sit jos laittais päällensä vaikka...

        Mjaa

        Sä oot varmaan joku bokserimies. Kuulostat ihan sellaiselta.

        Itse esitän tänään illalla itämaista lapsikaunotarta, jolla on pienet tissit ja heikko itsetunto. Sellaisen luulisi pelittävän aika hyvin, koska kaikki pitävät eksotiikasta ja yleensäkin itämaisuudesta, koska sen on syvällistä ja filosofista. Harmoniaa.

        Naiseudesta nyt ei voida puhua, mutta jostain sen suuntaisesta. Lisäksi voidaan sanoa, että hiukset tuoksuvat hyvälle pesun jälkeen, mutta tuntuvat kosteina "rinnoilla" kylmiltä.

        (Hihitystä)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Sä oot varmaan joku bokserimies. Kuulostat ihan sellaiselta.

        Itse esitän tänään illalla itämaista lapsikaunotarta, jolla on pienet tissit ja heikko itsetunto. Sellaisen luulisi pelittävän aika hyvin, koska kaikki pitävät eksotiikasta ja yleensäkin itämaisuudesta, koska sen on syvällistä ja filosofista. Harmoniaa.

        Naiseudesta nyt ei voida puhua, mutta jostain sen suuntaisesta. Lisäksi voidaan sanoa, että hiukset tuoksuvat hyvälle pesun jälkeen, mutta tuntuvat kosteina "rinnoilla" kylmiltä.

        (Hihitystä)

        No autoissa suosin rivimoottia. Subarun bokseri kuullostaa kivalta, mutta tyyris...puhumattakaan Porchesta...

        Alusvaatelinjassa kyllä osut oikeaan. Tils on vapautta.

        Itämaisuus mulla menee ehkä japanilaiseen tai vastaavaan "vähä on kaunista"-periaatteeseen...että lähi-isän yksioikoisuus ei nappaa.

        Palstajeesuksena ehkä se zen-ideologia kutkuttaa...

        Aaaaaammmm... heh


    • YdinKärjetValmiina

      Mulla on täällä Kim Jon Unin ydinohjusten laukaisunappi, jonka salakuljetin Pohjois-Korean vakoilu keikalla.
      Oli jätetty johtajan pöydälle, kun johtaja oli mennyt täyttämään vatsaansa.
      Maan alaista tunnelia pitkin ryömin Pohjois Korean rajan alta Kiinaan ja sieltä Siperian reittiä karjavaunussa Suomeen.
      Tässä saa säätää ydinaseen kohteen, laitanko kohteeksi Helsinki, siellähän pahimmat trollit majailee???

      • V.Zirinowski

        Laita Lappeenranta, kokemukseni mukaan siellä on maan hankalimmat ihmiset.


      • Laita heltsinki...kyllä kimin vehkeillä Lappeenrantakin lähtee...


    • Muistan kun loppusodassa ammuttiin räkäpäitä niin perkeleesti

      • Joo. Piippu kuumana..


    • No jaa, olisko oikeasti? Ehkä jollekin vähän pahanilkiselle joka vaan sivusta seuraa siitä on hupia mutta noin niin kuin itse osalliseksi vedettynä sanoisin että parempi on rauhan aika kaikille. Ei se mitenkään mukavaa ole heittää lokaa toisen niskaan, minä ainakaan en saa siitä mitään kiksejä, mutta tietysti sen teen puolustautuakseni jos on pakko tilanteessa jossa omaa nikkiä parjataan. Eikä se toistenkaan välinen "sota" mitenkään mukavaa seurattavaa välttämättä ole, esmes se yksi pariusuhdedraama taannoin oli semmoinen että minua harmitti kumpaisenkin puolesta kun meni liian julkisiksi jutut.

      • Mielen.kiintoista

        Silti palstalla ei ole ollut yhtäkään sotaa jossa et olisi ollut aktiivisena.


      • Mielen.kiintoista kirjoitti:

        Silti palstalla ei ole ollut yhtäkään sotaa jossa et olisi ollut aktiivisena.

        No joo, eipä noita paljon ole ollutkaan. Itsellä ainakaan muistu mieleen kuin se jossa minun nikki tuhottiin tekemällä siitä trolikopioita johon sitten vastasin pakotettuna ja se toinen missä yritin kehottaa osallisia hillitsemään paljastuksiaan, muuthan on sitten olleetkin jotain pikkuvääntöjä joita ei varsinaisena sotana voi pitää.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No joo, eipä noita paljon ole ollutkaan. Itsellä ainakaan muistu mieleen kuin se jossa minun nikki tuhottiin tekemällä siitä trolikopioita johon sitten vastasin pakotettuna ja se toinen missä yritin kehottaa osallisia hillitsemään paljastuksiaan, muuthan on sitten olleetkin jotain pikkuvääntöjä joita ei varsinaisena sotana voi pitää.

        No minusta sellainen reilu sota ois hyvä. Porukka lasettas sen mitä kerkee sen mitä mieltä on toisesta ja jokainen joka sotaan lähtee, saa itse päättää.
        Mutta on tässä joku lässytys päällä. Ennen oli paljon enemmän äksöniä ja ei ollut niin vaan selkeää "oleppa sellainen vaan-asenne".
        Onhan sekin hyvä, että keskustellaan ssiallisesti, mutta joskus pitäis räjäyttää jotain. Kyllähän mulle puskista huudellaan ja jotkut jotain kirjoittaa päin naamaa, mutta ei tule sellaisia täkyjä kun joskus pertsankin viimeisen trollisodan aikaan...


      • Dissident kirjoitti:

        No minusta sellainen reilu sota ois hyvä. Porukka lasettas sen mitä kerkee sen mitä mieltä on toisesta ja jokainen joka sotaan lähtee, saa itse päättää.
        Mutta on tässä joku lässytys päällä. Ennen oli paljon enemmän äksöniä ja ei ollut niin vaan selkeää "oleppa sellainen vaan-asenne".
        Onhan sekin hyvä, että keskustellaan ssiallisesti, mutta joskus pitäis räjäyttää jotain. Kyllähän mulle puskista huudellaan ja jotkut jotain kirjoittaa päin naamaa, mutta ei tule sellaisia täkyjä kun joskus pertsankin viimeisen trollisodan aikaan...

        Sota harvemmin on reilua ja kyllä siinä aina johonkuhun sattuis kuitenkin liian lujaa kun alkais mennä henkilökohtaisuuksiin.

        Voithan sä toki alkaa kaikille urakalla mulkkuilemaan niin kyllä joku tai sitten isompi lössi sut sitten ruotuun sotii :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sota harvemmin on reilua ja kyllä siinä aina johonkuhun sattuis kuitenkin liian lujaa kun alkais mennä henkilökohtaisuuksiin.

        Voithan sä toki alkaa kaikille urakalla mulkkuilemaan niin kyllä joku tai sitten isompi lössi sut sitten ruotuun sotii :D

        Niin. No siinäpä ne todelliset taidot mitattaskin. Sota puhdistaa ja paljastaa...

        No mulkkuilemaan ei musta ole kunnolla, mutta mulkkuiluun vastaaminen omalla tavallaan kuuluu mun vahvuuksiin. Pitää vaan olla korvat höröllään...jospa se kipinä jostain tulis, kun 98 oktaanista ruiskis joka puskaan. Heh...


    • VaiPotkaistaPitäisi

      Hassua että suurinosa palstalaisista asuu samassa asuntovaunuleirissä, eikä silti onnistu tapaamaan livenä. Jos vilkaisisitte nyt yhtäaikaa asuntovaununne ikkunasta, voisitte nähdä toisenne hämmästyneet ilmeet. Naapurivaunun persevakoinen lökäpöksy paljastuisi Dissitentiksi ja viereisen vaunun lihavanainen likaisessa topissa ilman rintaliivejä, olisi joku palstakurpista. Taivaassa luotu parisuhde joka vaatisi teiltä vain ikkunasta kurkistamisen.

      • Kurkkasin ikkunasta.

        Ei näkynyt edes trollin hämmästynyttä ilmettä. Asuntovaunusta puhumattakaan.


      • elisakettu kirjoitti:

        Kurkkasin ikkunasta.

        Ei näkynyt edes trollin hämmästynyttä ilmettä. Asuntovaunusta puhumattakaan.

        Sama... ja jos tässä talossa on renkaat alla, niin missä aisa? Vetäisin oitis järvenrantaan tään.


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Haastan kaikki jännämiesten käyttämät naiset kaksintaisteluun.

      • No niinpä niin... menehän haastelemaan siitä...


    • Gnuk

      Haiskahtaa pahalta palsta-addiktiolta... :D

      • Joo. Sinunksltaisia ois kiva potkia persiille kunnolla. Tunnutte olevan herkkähipiäistä sakkia... jotain samaa kuin pertsassa, mutta paljon kesympiä..


      • samanlainen-itse

        Sanoo aikoinaan Miehen Logiikan pahimpiin palsta-addikteihin kuulunut :D


      • samanlainen-itse kirjoitti:

        Sanoo aikoinaan Miehen Logiikan pahimpiin palsta-addikteihin kuulunut :D

        Joo. Noista ml-palstajutuista en tiedä mitään, mutta tuonkaltaiset ihmiset yleensä unohtavat, että paukutellessa henkseleitään toisista, lyövät tavallaan itseään sanomisella takaraivoon.


      • Gnuk
        Dissident kirjoitti:

        Joo. Sinunksltaisia ois kiva potkia persiille kunnolla. Tunnutte olevan herkkähipiäistä sakkia... jotain samaa kuin pertsassa, mutta paljon kesympiä..

        Eikö itsees huolestuta, että etsit kicksejä palstalta oikein aloituksen voimin, missä toivot palstasotaa?

        Ihan vaan vinkiks sulle, että jos sellaista kaipaat, aloita se äläkä tee aloitusta siitä. Jos et tiedä miten niin voin vinkata, et jos joku palstalainen vituttaa, ilmaise se sille selvästi ja vittumaisesti. Parhaiten onnistut kun kohdistat sen toiseen näkyvään palsta-addiktiin... :D

        Mut sä taidat olla liian nyhverö jopa palstasotaan, muista sodista puhumattakaan... :D


      • Verta_kehiin
        Gnuk kirjoitti:

        Eikö itsees huolestuta, että etsit kicksejä palstalta oikein aloituksen voimin, missä toivot palstasotaa?

        Ihan vaan vinkiks sulle, että jos sellaista kaipaat, aloita se äläkä tee aloitusta siitä. Jos et tiedä miten niin voin vinkata, et jos joku palstalainen vituttaa, ilmaise se sille selvästi ja vittumaisesti. Parhaiten onnistut kun kohdistat sen toiseen näkyvään palsta-addiktiin... :D

        Mut sä taidat olla liian nyhverö jopa palstasotaan, muista sodista puhumattakaan... :D

        Doddii, noin aletaan lisäämään painetta. Vain nössö jättäisi vastaamatta tykillä.


      • Gnuk
        Verta_kehiin kirjoitti:

        Doddii, noin aletaan lisäämään painetta. Vain nössö jättäisi vastaamatta tykillä.

        Tohvelisankari se tissitentti on. Jos sotia haluaa, sen pitäisi opetella vittuilun jalo taito. Muuten on vaan nyrkkeilysäkkinä muille... :D


      • Gnuk kirjoitti:

        Eikö itsees huolestuta, että etsit kicksejä palstalta oikein aloituksen voimin, missä toivot palstasotaa?

        Ihan vaan vinkiks sulle, että jos sellaista kaipaat, aloita se äläkä tee aloitusta siitä. Jos et tiedä miten niin voin vinkata, et jos joku palstalainen vituttaa, ilmaise se sille selvästi ja vittumaisesti. Parhaiten onnistut kun kohdistat sen toiseen näkyvään palsta-addiktiin... :D

        Mut sä taidat olla liian nyhverö jopa palstasotaan, muista sodista puhumattakaan... :D

        No en mä oikeesti mitään tipsejä halua ja vielä vähemmän sulta.

        Mä nyt välillä leikin täällä mitä huvittaa, osa ottaa vakavasti ja osa ymmärtää huumorin takaa. Mutta en mä mistään valitakkaan...kunhan hämmennän. Kivointa on hämmentää henkselinpaukuttelijoita...


      • Gnuk
        Dissident kirjoitti:

        No en mä oikeesti mitään tipsejä halua ja vielä vähemmän sulta.

        Mä nyt välillä leikin täällä mitä huvittaa, osa ottaa vakavasti ja osa ymmärtää huumorin takaa. Mutta en mä mistään valitakkaan...kunhan hämmennän. Kivointa on hämmentää henkselinpaukuttelijoita...

        Sinähän täällä niitä suurimpia henkselinpaukuttajia olet... :D


      • palstantissiposki
        Gnuk kirjoitti:

        Sinähän täällä niitä suurimpia henkselinpaukuttajia olet... :D

        Tissident on vässykkä. Ensin kerjää vertanenästä ja sitten juoksee aina hameväen helmoihin hakemaan sääliä ja kehumaan itseään.


      • Gnuk kirjoitti:

        Sinähän täällä niitä suurimpia henkselinpaukuttajia olet... :D

        No miten olen henkseleitä paukutellut? Olen sanonut, että suurimmat ongelmat mun elämässä johtu ihan minusta itsestä. Ja varmaan löytyy lisää syitä, että jotkut asiat ei kulje.... mutta sanoppa mistä olen muita syyttänyt? Sinä taas kiniset roikkujista ja ties mistä... Ja pidät itseäsi niin erinomaisena.

        Minä en ole ketään parempi, mutta tiedän itsestäni päivä päivältä enemmän ja annan muitten olla mitä on. Saat sinäkin olla mikä mulkku haluat olla, mutta annan muittenkin olla mitä on.

        Olen minäkin puuttunut liikaa muitten elämään, mutta opettelen kokoajan olla puuttumatta.


      • palstantissiposki kirjoitti:

        Tissident on vässykkä. Ensin kerjää vertanenästä ja sitten juoksee aina hameväen helmoihin hakemaan sääliä ja kehumaan itseään.

        Tässähän sitä ollaan kokoajan ihan valmiina. Enkä ole huudellut tietääkseni ketään apuun. Anna tulla vaan..


      • Gnuk kirjoitti:

        Tohvelisankari se tissitentti on. Jos sotia haluaa, sen pitäisi opetella vittuilun jalo taito. Muuten on vaan nyrkkeilysäkkinä muille... :D

        No jos pitää tuolle tasolle laskeutua, niin kieltämättä voi olla vaikea taantua...


      • Dissident kirjoitti:

        No miten olen henkseleitä paukutellut? Olen sanonut, että suurimmat ongelmat mun elämässä johtu ihan minusta itsestä. Ja varmaan löytyy lisää syitä, että jotkut asiat ei kulje.... mutta sanoppa mistä olen muita syyttänyt? Sinä taas kiniset roikkujista ja ties mistä... Ja pidät itseäsi niin erinomaisena.

        Minä en ole ketään parempi, mutta tiedän itsestäni päivä päivältä enemmän ja annan muitten olla mitä on. Saat sinäkin olla mikä mulkku haluat olla, mutta annan muittenkin olla mitä on.

        Olen minäkin puuttunut liikaa muitten elämään, mutta opettelen kokoajan olla puuttumatta.

        "että suurimmat ongelmat mun elämässä johtu ihan minusta itsestä"

        Siihen saakka kun ihmiset sisäistävät tuon, ne on henkisiä raakileita. Ajatteles, jotkut ei koskaan tajua. Täälläkin enemmän kuin puolet porukasta syyttelee muita omista ongelmistaan.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        "että suurimmat ongelmat mun elämässä johtu ihan minusta itsestä"

        Siihen saakka kun ihmiset sisäistävät tuon, ne on henkisiä raakileita. Ajatteles, jotkut ei koskaan tajua. Täälläkin enemmän kuin puolet porukasta syyttelee muita omista ongelmistaan.

        No ei sille voi mitään...

        En mäkään osaa sanoa mikä ja milloin mussa tuon laukais... se on yksilöllistä.

        Mutta jokin henkinen avari se on ollut. Tiedät mitä tarkoitan. Ja ei ole ollut mikään läppäsy. Sitä on kerätty tavaroita pitkään... kyllä niin uppiniskainen mulkku oon. Hah...


      • Verta_kehiin kirjoitti:

        Doddii, noin aletaan lisäämään painetta. Vain nössö jättäisi vastaamatta tykillä.

        Todellakin.... mutta ajankohdasta paskan tekee se, että työporukan saunailta alkaa 18:00 jälkeen. Mutta onhan mulla inboksi. On huomenna krapulassa kiva sitä purkaa.

        Karkurinahan mua pidetään, mutta onko se uutta palstahistoriassa? Tuskin...

        Ehkä tästä saa jonkun hämmennyksen sentään aikaan. .


      • Gnuk
        Dissident kirjoitti:

        Todellakin.... mutta ajankohdasta paskan tekee se, että työporukan saunailta alkaa 18:00 jälkeen. Mutta onhan mulla inboksi. On huomenna krapulassa kiva sitä purkaa.

        Karkurinahan mua pidetään, mutta onko se uutta palstahistoriassa? Tuskin...

        Ehkä tästä saa jonkun hämmennyksen sentään aikaan. .

        Ja näin sä tässä vaan taas olet puolustusasemissa, uhriudut ämmämäisesti, lässytät joutavia ja selittelet. Ja yrität paukutella henkseleitä, joiden venyttämiseen ei voimas riitä...

        Eli expullaa lainaten: OSUI JA UPPOS!!! :D


      • Gnuk kirjoitti:

        Ja näin sä tässä vaan taas olet puolustusasemissa, uhriudut ämmämäisesti, lässytät joutavia ja selittelet. Ja yrität paukutella henkseleitä, joiden venyttämiseen ei voimas riitä...

        Eli expullaa lainaten: OSUI JA UPPOS!!! :D

        Ei mun tarvitse mitään puolustaa. Ihan rauhassa vaan hämmennän sen kun kerkeän.
        Veikkaan että siellä enemmän kiehuu. Kyllä oon huomannut, että koitat latistella ja naurettavasti nimitellä tms. Niin on lapsellista ja huvittavaa tuo sun räpiköintis.

        Expullasta ei tietoakaan, mutta en tosiaan tajua mikä ois osunut? Tai uponnut? Ei mitään ole vielä kuulunut? Ihan hiljaista...


      • Gnuk
        Dissident kirjoitti:

        Ei mun tarvitse mitään puolustaa. Ihan rauhassa vaan hämmennän sen kun kerkeän.
        Veikkaan että siellä enemmän kiehuu. Kyllä oon huomannut, että koitat latistella ja naurettavasti nimitellä tms. Niin on lapsellista ja huvittavaa tuo sun räpiköintis.

        Expullasta ei tietoakaan, mutta en tosiaan tajua mikä ois osunut? Tai uponnut? Ei mitään ole vielä kuulunut? Ihan hiljaista...

        Nyt otat itsellesi vähän aikaa, luet koko aloituksen alusta loppuun, kiinnität erityisesti huomiota omiin viesteihin, tutkiskelet vähän itseäsi ja mietit. Kun olet saanut tämän tehtyä, tule kertomaan mulle, että mikä mikä sinuun liittyvistä väitteistä ei pidä paikkaansa. Sen jälkeen keskustellaan ja pohditaan miksi niin...

        Tää sun hämmentäminen on samaa osastoa kuin sun palstasotiminenkin. Jos haluat hämmentää, hämennä. Älä puhu siitä. :D


      • Gnuk kirjoitti:

        Nyt otat itsellesi vähän aikaa, luet koko aloituksen alusta loppuun, kiinnität erityisesti huomiota omiin viesteihin, tutkiskelet vähän itseäsi ja mietit. Kun olet saanut tämän tehtyä, tule kertomaan mulle, että mikä mikä sinuun liittyvistä väitteistä ei pidä paikkaansa. Sen jälkeen keskustellaan ja pohditaan miksi niin...

        Tää sun hämmentäminen on samaa osastoa kuin sun palstasotiminenkin. Jos haluat hämmentää, hämennä. Älä puhu siitä. :D

        No sori vaan mutta nyt mulla alkaa irl olla touhua.

        Mutta kyllä mä vielä tänne palailen. Ja tähänkin ajatuksella vastaan. Ehkä...

        Mutta ehkä mä sua vielä hämmennän lisää...ja tiedän, että et säkään mua jätä rauhaan...kyllä mä katselen palstaa joskus laajemminkin. Mutta mulla vaan on toisenlaiset intressit sitä kohtaan kun sulla...siks on kiva katsella tilannetta.

        Mut palaillaan...


      • Gnuk
        Dissident kirjoitti:

        No sori vaan mutta nyt mulla alkaa irl olla touhua.

        Mutta kyllä mä vielä tänne palailen. Ja tähänkin ajatuksella vastaan. Ehkä...

        Mutta ehkä mä sua vielä hämmennän lisää...ja tiedän, että et säkään mua jätä rauhaan...kyllä mä katselen palstaa joskus laajemminkin. Mutta mulla vaan on toisenlaiset intressit sitä kohtaan kun sulla...siks on kiva katsella tilannetta.

        Mut palaillaan...

        Heh... Osui ja uppos... :D


      • Hämmästynyt_
        Dissident kirjoitti:

        Todellakin.... mutta ajankohdasta paskan tekee se, että työporukan saunailta alkaa 18:00 jälkeen. Mutta onhan mulla inboksi. On huomenna krapulassa kiva sitä purkaa.

        Karkurinahan mua pidetään, mutta onko se uutta palstahistoriassa? Tuskin...

        Ehkä tästä saa jonkun hämmennyksen sentään aikaan. .

        Työporukan saunailta on vain tekosyy, oikea sotilas pysyy asemissa kun räiske alkaa.


      • 876876876878
        Dissident kirjoitti:

        No sori vaan mutta nyt mulla alkaa irl olla touhua.

        Mutta kyllä mä vielä tänne palailen. Ja tähänkin ajatuksella vastaan. Ehkä...

        Mutta ehkä mä sua vielä hämmennän lisää...ja tiedän, että et säkään mua jätä rauhaan...kyllä mä katselen palstaa joskus laajemminkin. Mutta mulla vaan on toisenlaiset intressit sitä kohtaan kun sulla...siks on kiva katsella tilannetta.

        Mut palaillaan...

        No hei! Halusit ITSE riitaa..

        Miksi närkästyä, jos joku vastaa haasteeseen?


      • 876876876878 kirjoitti:

        No hei! Halusit ITSE riitaa..

        Miksi närkästyä, jos joku vastaa haasteeseen?

        Niin kuka närkästyi?


    • Jaa, vähän kyllä väsyttää.. Mutta siis mitä palstaa vastaan soditaan ja onko tarkoituksena vallata kyseinen palsta, vai vaan aiheuttaa mahdollisimman paljon tuhoa?

      • Meillä oli ennen puutarhapalsta, löytyy varmaan jostain täältäkin..Mennään sinne ja istutetaan sinne omat perunat. Ai mutta nyt on talvi, talvisota..hmm. Kestäis monta kuukautta.. oliko jopa kolme. Ei jaksa.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Meillä oli ennen puutarhapalsta, löytyy varmaan jostain täältäkin..Mennään sinne ja istutetaan sinne omat perunat. Ai mutta nyt on talvi, talvisota..hmm. Kestäis monta kuukautta.. oliko jopa kolme. Ei jaksa.

        Zädäm.. siellähän se..

        https://keskustelu.suomi24.fi/koti-ja-rakentaminen/puutarha



      • No palstasotahan lähtee jostain vallantavoittelusta liikenteeseen. Ja sellainen on jännä tilanne. Uudet ois tietty ihmeissään ja vanhemmat nostaa kiinnostustaan. Se on tunnetta ja tahtojen taistelua... varmasti tykkäisit.
        Bitchsläpit kehiin ja menoks...jiihaa!


      • elisakettu kirjoitti:

        Vallataan se?

        Mutta sitten lopsahtaisi syyte rintamakarkuruudesta.

        Joko innostut sota-ajatuksesta? Onko jo kypärä päässä Ellusella? Häh? Heh...


      • Dissident kirjoitti:

        Joko innostut sota-ajatuksesta? Onko jo kypärä päässä Ellusella? Häh? Heh...

        Tässä keräilen maastosta palasiani. Kypäräkin on varastettu.

        Pitänee vetää henkeä hetken. Kyllä se into taas palailee.

        Ja sinua patistan nyt keittämään iltakaakaot. Ja sauna puhdistaa. Olet oikein soma poika siinä, noin. :)

        (nati, nati)


      • elisakettu kirjoitti:

        Tässä keräilen maastosta palasiani. Kypäräkin on varastettu.

        Pitänee vetää henkeä hetken. Kyllä se into taas palailee.

        Ja sinua patistan nyt keittämään iltakaakaot. Ja sauna puhdistaa. Olet oikein soma poika siinä, noin. :)

        (nati, nati)

        Äääh.... elähän nyt!

        Kuitenkin olet innoissas..

        Ja mitä palasia sä nyt muka keräilet?

        Kaakaota? Mitä ihmettä? Muksuthan sitä juopi.


      • Oletvässykkä
        Dissident kirjoitti:

        Äääh.... elähän nyt!

        Kuitenkin olet innoissas..

        Ja mitä palasia sä nyt muka keräilet?

        Kaakaota? Mitä ihmettä? Muksuthan sitä juopi.

        Lipi-lii-lipi-lipi-lii, kieli on, ruskea on...


      • Oletvässykkä kirjoitti:

        Lipi-lii-lipi-lipi-lii, kieli on, ruskea on...

        Peppua on kiva nuoleksia...mutta miks ei voi katsoa et se ois puhdas? Ei mulla ole paskanmaku sen takia... ehkä se johtuu kommenteista joissa kaikuu kateus..johonkin....yäk!


    • flowersreally

      Mr. Metronome täällä taas heiluu hurjana puolelta toiselle.

      • Joo. On jo tylsää...


    • Täällä alkaa jo tottumaan kirjoittajien palstasekoamisiin. Vaikka täytyy kyllä myöntää, että tietyllä tavalla ne ovat aika viihdyttäviä. Joku tulee palstalle omine eväineen eikä ymmärrä että muilla on omansa ;)

      Mulla ei nyt jotenkaan ole virtaa. Vai olisko joku hyvä aihe?

      • No siis kunhan laukaisin idean kehiin puolihuvikseen. Täällä ollut taas epäilyjä kuka on kuka ja ihme spegulaatioita puoleen ja toiseen.
        Lisäks sellaista ihme kitinää ja jupinaa huomaa... mitä kitisemään, kun kunnon läiske päälle.

        Mutta jos säkin oot puhki ajatukseen, niin ei taida tulla mitään. Laitan kypärän ja sanansäilän takas varastoon..


      • Dissident kirjoitti:

        No siis kunhan laukaisin idean kehiin puolihuvikseen. Täällä ollut taas epäilyjä kuka on kuka ja ihme spegulaatioita puoleen ja toiseen.
        Lisäks sellaista ihme kitinää ja jupinaa huomaa... mitä kitisemään, kun kunnon läiske päälle.

        Mutta jos säkin oot puhki ajatukseen, niin ei taida tulla mitään. Laitan kypärän ja sanansäilän takas varastoon..

        Sulla on tylsää kun täällä kaikki ovat liian kilttejä & kunnollisia. Pitäisköhän sun aktivoitua taas tinderöimään, sillä puolella hommailla vipinää ja vauhtia elämään. Kun sitten tännekin tilittäisit kokemuksiasi ja kehuisit tinder-tyttöjä niin kyllä siitä ainaki kiivasta väittelyä syntyisi. Paras tietysti jos käyt panemassa jotain palstanaista ja siitä paljastukset tänne niin varmaan tulee eloa palstaan. Eikä sitten mitään nynnyilyä ja herrasmiesleikkiä niin kuin väitetysti mylmyr-treffeillä vaan kunnon jännämies-asenteella sinne treffeille niin että pääset pukille.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sulla on tylsää kun täällä kaikki ovat liian kilttejä & kunnollisia. Pitäisköhän sun aktivoitua taas tinderöimään, sillä puolella hommailla vipinää ja vauhtia elämään. Kun sitten tännekin tilittäisit kokemuksiasi ja kehuisit tinder-tyttöjä niin kyllä siitä ainaki kiivasta väittelyä syntyisi. Paras tietysti jos käyt panemassa jotain palstanaista ja siitä paljastukset tänne niin varmaan tulee eloa palstaan. Eikä sitten mitään nynnyilyä ja herrasmiesleikkiä niin kuin väitetysti mylmyr-treffeillä vaan kunnon jännämies-asenteella sinne treffeille niin että pääset pukille.

        No ei mulla silleen tylsää ole. Palstahommat vaan alkaa vaatia jotain, etten tänne tylsisty. Irl elämästä en tänne enää erikoisempa halua laitella, olen oppinut siitä, mutta jotain muuta pyöritystä vois järjestää.

        Kiltti ja kunnollis-osastonhan vois pari kertaa kelata patterin ja seinän välistä. Ja sitten ikisinkkunsisia vois ärsytellä.


        On täällä lokeroituneita kuppikuntia minne voi käydä vetämässä kupit pöydältä ja näyttää pitkää nenää...loppuu se keskenään kyräily.

        Rupeaan porukalle valkenemaan toi mun nimimerkin suomennos...


    • Mitä kuuluu mulkkujen palstalle näin vuodenvaihteen jälkeen?

      Verta nenästä huvittais tirauttaa?

      • En usko että tää on kaltaistesi paikka...ehkä erehdyit palstasta?

        Eipä ole tarkoitus hydraulikkanesteitä ilmsnottoaukosta puskea pihalle, mutta vois mahdollisesti aloittaa yleisen hässäkän. Vois vaikka aloittaa tässä kekkanaurut jonkun nimemerkin valinnasta. Toinen ääripään pelle jo löytyy.

        Muuten? Missä on super-ketmi? Hahahaaaa!


      • vcv545gdfg
        Dissident kirjoitti:

        En usko että tää on kaltaistesi paikka...ehkä erehdyit palstasta?

        Eipä ole tarkoitus hydraulikkanesteitä ilmsnottoaukosta puskea pihalle, mutta vois mahdollisesti aloittaa yleisen hässäkän. Vois vaikka aloittaa tässä kekkanaurut jonkun nimemerkin valinnasta. Toinen ääripään pelle jo löytyy.

        Muuten? Missä on super-ketmi? Hahahaaaa!

        Tai super-atm.. (Joka syyttää mua aina vauvapalstan lukemisesta.) Ei hitto, et siellä pilkataan Harmista! :D :D


      • vcv545gdfg kirjoitti:

        Tai super-atm.. (Joka syyttää mua aina vauvapalstan lukemisesta.) Ei hitto, et siellä pilkataan Harmista! :D :D

        No näitä pellejä mä just tarkoitan. Nimerkit tarkoittaa suomeksi erityisen ylemmän ja alemman tason mies. Ei hitto! Palstateorian mukaan toinen vois olla Vesa keskinen ja toinen Juha Föhr....


        -repeen-


      • kieltämisreaktio
        Dissident kirjoitti:

        En usko että tää on kaltaistesi paikka...ehkä erehdyit palstasta?

        Eipä ole tarkoitus hydraulikkanesteitä ilmsnottoaukosta puskea pihalle, mutta vois mahdollisesti aloittaa yleisen hässäkän. Vois vaikka aloittaa tässä kekkanaurut jonkun nimemerkin valinnasta. Toinen ääripään pelle jo löytyy.

        Muuten? Missä on super-ketmi? Hahahaaaa!

        Oiskohan nimimerkki super-ytm sarkasmia atmien palstalla..kunhan arvailen.😋


      • Dissident kirjoitti:

        No näitä pellejä mä just tarkoitan. Nimerkit tarkoittaa suomeksi erityisen ylemmän ja alemman tason mies. Ei hitto! Palstateorian mukaan toinen vois olla Vesa keskinen ja toinen Juha Föhr....


        -repeen-

        Toivottavasti joku ompelutaitoinen löytää sut


      • super-ytm kirjoitti:

        Toivottavasti joku ompelutaitoinen löytää sut

        Elä huoli. Osaan itse ommella...ja koneellakin.


      • Dissident kirjoitti:

        Elä huoli. Osaan itse ommella...ja koneellakin.

        Repeily vaatiikin kohtuulliset ompelutaidot


      • Sinulla on ihana parta😱💕💕💕💕
        Mutta sen varmasti tiesitkin.😍


      • valtakunta kirjoitti:

        Sinulla on ihana parta😱💕💕💕💕
        Mutta sen varmasti tiesitkin.😍

        Nyt kuulin ensimmäisen kerran

        :-)


    • sotaekspertti

      Plääh, tosi nössöä. Palstasotia ei aloiteta lässyttämällä niistä vaan pitää hyökätä.

      • Teeppä se tai ole hiljaa...

        Oleppa ekspertti kuinka, se tapahtuu jos on tapahtuakseen.


      • sotaekspertti
        Dissident kirjoitti:

        Teeppä se tai ole hiljaa...

        Oleppa ekspertti kuinka, se tapahtuu jos on tapahtuakseen.

        Sota on jo käynnissä, mene suojaan jos pelottaa.


      • sotaekspertti kirjoitti:

        Sota on jo käynnissä, mene suojaan jos pelottaa.

        Jaaa? On vai? No jos mä vähän sit kädellä huidon jos lentelee jotain... Aika rauhalliselta vaikuttaa...


      • Wuuupppis. Hähääää!!!


    • Ujoatm28v-

      Mitä sillä on väliä kuka jonkun palstasodan voittaa? Naiset ja jännämiehet ne on kuitenkin voittajia kun saavat aina seksiä tai parisuhteen. Ätmit sen sijaan ovat ikuisia häviäjiä. Ei siinä paljon suun soittaminen auta kun kuitenkin tietää hävinneensä pelin. Ainut asia millä ätmi vois kostaa naisille tai yhteiskunnalle olis jokin terrori-isku.

      • Jos sä olet tuon 28 ja vaikka pikkuisen päälle, et voi olla edes mikään atm. Atm tarkoittaa alemman tason miestä...ja pitäisi olla edes mies.... että vois sanoa olevansa alempitasoinen ja mies...

        Jätkällä on vielä aikaa tehdä elämällään mitä vaan. Lopeta se itku ja ryhtistäydy. Unohda muut ja mieti itseäsi ja niitä asioiya missä oot hyvä. Ja miten hyvä olet muuten ihmisenä. Tajuat kyllä ajallaan mistä itsestäs voit olla ylpeä.


    • En tykkää. En tajua tämmöistä kun elämässä muutenkin sattuu ilman että satuttaa ja peräti kuolee.

      • Kyllä sä olet höppänä. Ei palstasodassa kukaan kuole..


      • Dissident kirjoitti:

        Kyllä sä olet höppänä. Ei palstasodassa kukaan kuole..

        henkinenväkivalta aiheuttaa itsetuhoisuutta


    • Hehe... Ihan hyvän rähinän olet näköjään saanut aikaiseksi. Gnuukki lähti tempomaan ja muutama ätminkäinen pahoitti pienen mielensä. Pertinkin sait heräteltyä horroksesta vähän pätemään :)

      • No mä tässä oon tasoittelemassa.

        En edes tiedä vielä mitä tää kaikki uhoilu ois aiheuttanut palstalla.
        Oon vasta käynyt läpi inboksia. Ja vastaillut työkamuille illasta.

        Mutta kiva vaan jos oon saanut myllerrettyä palstaakin...

        Pitäisköhän lämmittää sauna?


      • Dissident kirjoitti:

        No mä tässä oon tasoittelemassa.

        En edes tiedä vielä mitä tää kaikki uhoilu ois aiheuttanut palstalla.
        Oon vasta käynyt läpi inboksia. Ja vastaillut työkamuille illasta.

        Mutta kiva vaan jos oon saanut myllerrettyä palstaakin...

        Pitäisköhän lämmittää sauna?

        Ensin lämmität palstan ja sitten saunan :)

        Sulla oli joku saunailta, menikö porukalta muisti vai mitä ne kyselee?

        Onhan se nyt ihan kamalaa, jos osaa kirjoittaa palstalle muutakin kuin "antakaa pillua" :)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Ensin lämmität palstan ja sitten saunan :)

        Sulla oli joku saunailta, menikö porukalta muisti vai mitä ne kyselee?

        Onhan se nyt ihan kamalaa, jos osaa kirjoittaa palstalle muutakin kuin "antakaa pillua" :)

        Tökkii vaan pirusti...

        Ja tottahan tää palstan lämmittely onnistuu samalla...

        Tässäpä sulle Linukka biisi loppuillasta...jäi soimaan kun lähdettiin jätkien kanssa kylille. Sä saat sen nyt kun olet siinä...

        https://youtu.be/grhzxokw_ak


      • Dissident kirjoitti:

        Tökkii vaan pirusti...

        Ja tottahan tää palstan lämmittely onnistuu samalla...

        Tässäpä sulle Linukka biisi loppuillasta...jäi soimaan kun lähdettiin jätkien kanssa kylille. Sä saat sen nyt kun olet siinä...

        https://youtu.be/grhzxokw_ak

        Irviniä! Ihan hyvä, sulla on noin yleensä muuten aika kamala musamaku ;)

        Voisin vttuilla sulle myös sun juopottelusta... Taitaa maistua aika usein? ;)

        ..S24 heittää mua jatkuvasti pihalle. Koko ajan pitää kirjautua uudestaan.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Irviniä! Ihan hyvä, sulla on noin yleensä muuten aika kamala musamaku ;)

        Voisin vttuilla sulle myös sun juopottelusta... Taitaa maistua aika usein? ;)

        ..S24 heittää mua jatkuvasti pihalle. Koko ajan pitää kirjautua uudestaan.

        No mulle maistuu aika moninainen musa...jopa sun popedas...

        No mulle voi vittuilla alkonotosta. Tiedän ilman vittuiluakin, että vähemmälläkin pärjää. Joskus tää oli konsti etsii jotain. Nyt se on samantekevää... voin ajatella ja puhua kaikkea ihan selvinpäinkin. Että toisaalta menis hyvät vittuilut ohi...mutta jos siltä tuntuu, niin koita vaan...

        Joo...tökkii...

        Mut lisää Irwiniä... ja sauna lämpiää..

        https://youtu.be/yAwe2MBYLnc


      • vnbn5675nbvnbvn
        Dissident kirjoitti:

        No mulle maistuu aika moninainen musa...jopa sun popedas...

        No mulle voi vittuilla alkonotosta. Tiedän ilman vittuiluakin, että vähemmälläkin pärjää. Joskus tää oli konsti etsii jotain. Nyt se on samantekevää... voin ajatella ja puhua kaikkea ihan selvinpäinkin. Että toisaalta menis hyvät vittuilut ohi...mutta jos siltä tuntuu, niin koita vaan...

        Joo...tökkii...

        Mut lisää Irwiniä... ja sauna lämpiää..

        https://youtu.be/yAwe2MBYLnc

        Kun PRM oli susta mustis, niin mylmyr oli näyttänyt sille sun kuvaa ja sanonut: "Katso nyt sen naamaa!!" Pointti se, ettei susta ole vastusta ulkonäöllisesti. Muistaako joku muu tämän?

        Tuleeko nyt riitaa. :) <3


      • vnbn5675nbvnbvn kirjoitti:

        Kun PRM oli susta mustis, niin mylmyr oli näyttänyt sille sun kuvaa ja sanonut: "Katso nyt sen naamaa!!" Pointti se, ettei susta ole vastusta ulkonäöllisesti. Muistaako joku muu tämän?

        Tuleeko nyt riitaa. :) <3

        Voi hyvinkin olla näin käynyt. Munhan pärstä on mitä on. Sou? Mylmyri on tietenkin näyttänytkin sen prm:lle ja sanonut että ihan tavallinen pärstä.

        Ette vieläkään pääse tasoista. Elkää onohtako että en itse niitä mieti enää. Mä oon ihan muualla jo.

        Että tää ei kirpaise minua yhtään. Eikä Mylmyrille siitä pidä tulla paskaa oloa... toivon, että vetää vaan kekkanaurut luusereille tästäkin...

        Miten se Ace Ventura sanoikaan?

        https://youtu.be/EUholHlmxYA

        Muistutusta...


      • jkgjklfkgl
        Dissident kirjoitti:

        Voi hyvinkin olla näin käynyt. Munhan pärstä on mitä on. Sou? Mylmyri on tietenkin näyttänytkin sen prm:lle ja sanonut että ihan tavallinen pärstä.

        Ette vieläkään pääse tasoista. Elkää onohtako että en itse niitä mieti enää. Mä oon ihan muualla jo.

        Että tää ei kirpaise minua yhtään. Eikä Mylmyrille siitä pidä tulla paskaa oloa... toivon, että vetää vaan kekkanaurut luusereille tästäkin...

        Miten se Ace Ventura sanoikaan?

        https://youtu.be/EUholHlmxYA

        Muistutusta...

        Eikö suututa, että joku on mennyt näyttämään sun kuvaa toiselle palstalaiselle, paljastanut sun henkilöllisyyden. Todella törkeä teko. Mun luottamus sellaiseen ihmiseen olisi nolla.


      • jkgjklfkgl kirjoitti:

        Eikö suututa, että joku on mennyt näyttämään sun kuvaa toiselle palstalaiselle, paljastanut sun henkilöllisyyden. Todella törkeä teko. Mun luottamus sellaiseen ihmiseen olisi nolla.

        Jos niin teki, niin siihen painava syy... aina ihmiset tekee tuollaisia kun tarvitsee jotain... tässä tapauksessa seittämän prm:le jotain.

        Eikä sitäkän mylmyr ole kertonut tänne kertonut.... kertoo enemmän minulle totuudesta....

        Inhimillisyyttä hei...


    • vnbn5675nbvnbv

      Et ymmärtänyt "välimatkan" ja ulkonäön syy-yhteyttä.

      • Hahhah... Minä tiedän enemmän kuin sä ikinä tulet tietämään ja kiva kiusata suakin sillä. Minulla ja Mylmyrillä on jotain mitä et sinä saa.. hahhahhaa! Vituttaako?


      • kjhjhkjhkjkhjh
        Dissident kirjoitti:

        Hahhah... Minä tiedän enemmän kuin sä ikinä tulet tietämään ja kiva kiusata suakin sillä. Minulla ja Mylmyrillä on jotain mitä et sinä saa.. hahhahhaa! Vituttaako?

        Älä nyt. :) Pidän sinusta todella paljon!

        Yritin vaan ärsyttää, koska sitä halusit..

        En vaan tiennyt, että halusit "Et saa pildeä -tappelua.." :)


      • kjhjhkjhkjkhjh kirjoitti:

        Älä nyt. :) Pidän sinusta todella paljon!

        Yritin vaan ärsyttää, koska sitä halusit..

        En vaan tiennyt, että halusit "Et saa pildeä -tappelua.." :)

        En mä tappeluihin tai sotiin lähde silleen.

        Mä oon oppinut niistä yli. Tää kuullostaa uhoilulta, mutta testaan itseäni vaan..

        Enkä mä tiedä täällä kuka on kuka, jos puskista huudetaan...

        Siinä saa omat ja vieraat..

        Pitäis se sunkin tietää...


      • kjhlkjhnlkjhljhlkjhlk
        Dissident kirjoitti:

        En mä tappeluihin tai sotiin lähde silleen.

        Mä oon oppinut niistä yli. Tää kuullostaa uhoilulta, mutta testaan itseäni vaan..

        Enkä mä tiedä täällä kuka on kuka, jos puskista huudetaan...

        Siinä saa omat ja vieraat..

        Pitäis se sunkin tietää...

        No enpä tiedä.. Itse en ole rekisteröitynyt, vaikka olen ollut täällä pian 4 vuotta. Minulle tämä on vähän kuin vessan seinä, kuten Nnainennnn asian joskus ilmaisi. Mielestäni rekkautuneet ja puskista huutelijat ovat tavallaan samalla tasolla, koska kukaan ei loppupeleissä tiedä kenenkään henkilöllisyyttä. Se tämän palstan viehätys onkin. Vaikka näennäisesti viestisi tulevat "Dissiltä", se ei tarkoita mitään. Se tarkoittaa vaan, että nimimekki Dissident on rekisteröityneenä tiettyä mieltä asioista. Jokainen täällä luulee olevansa tärkeä. Totuus on se, ettei kukaan piittaa, kukaan ei kaipaa, jos täältä lähtee. Aina tulee uusia, mielenkiintoisempia..


      • jhgkjhgkjhgkjhgkhgk
        kjhlkjhnlkjhljhlkjhlk kirjoitti:

        No enpä tiedä.. Itse en ole rekisteröitynyt, vaikka olen ollut täällä pian 4 vuotta. Minulle tämä on vähän kuin vessan seinä, kuten Nnainennnn asian joskus ilmaisi. Mielestäni rekkautuneet ja puskista huutelijat ovat tavallaan samalla tasolla, koska kukaan ei loppupeleissä tiedä kenenkään henkilöllisyyttä. Se tämän palstan viehätys onkin. Vaikka näennäisesti viestisi tulevat "Dissiltä", se ei tarkoita mitään. Se tarkoittaa vaan, että nimimekki Dissident on rekisteröityneenä tiettyä mieltä asioista. Jokainen täällä luulee olevansa tärkeä. Totuus on se, ettei kukaan piittaa, kukaan ei kaipaa, jos täältä lähtee. Aina tulee uusia, mielenkiintoisempia..

        Lisäys: Jos haluat ystäviä / rakkautta / hyväksyntää, kannattaa "tuhlata" tuo energia facessa omalla kuvalla ja nimellä niihin, jotka sen oikeasti ansaitsevat. Toki myös ystäviin ja sukulaisiin.. Tämä palsta on vihamielinen viemäri, jolta ei kannata odottaa mitään hyvää. Ainoa pointti on se, että täältä löytyy harvakseltaan helmiä, kuten Nainen39v:n jutut.. tms.


      • jhgkjhgkjhgkjhgkhgk kirjoitti:

        Lisäys: Jos haluat ystäviä / rakkautta / hyväksyntää, kannattaa "tuhlata" tuo energia facessa omalla kuvalla ja nimellä niihin, jotka sen oikeasti ansaitsevat. Toki myös ystäviin ja sukulaisiin.. Tämä palsta on vihamielinen viemäri, jolta ei kannata odottaa mitään hyvää. Ainoa pointti on se, että täältä löytyy harvakseltaan helmiä, kuten Nainen39v:n jutut.. tms.

        En mä suoraan mitään konkreettista tältä hae.

        Tää sodanjulistuskin on muurahaispesän tonkimista. En mä mitään oikeaa sotaa halua. Ei minua saa sotimaan. Siks mä voin tehdä näin täällä.

        Nauran uhoiluille ja kukkoiluile. Täällä voin olla mies tai henkilö...kuka tietää että olen edes mies? Tai kuka olen yleensäkin? Voin litistää kaiki oletukset... tai näyttää totuudet. Kuka tietää mitä täne tuon tai vien.


      • Gnuk
        Dissident kirjoitti:

        En mä suoraan mitään konkreettista tältä hae.

        Tää sodanjulistuskin on muurahaispesän tonkimista. En mä mitään oikeaa sotaa halua. Ei minua saa sotimaan. Siks mä voin tehdä näin täällä.

        Nauran uhoiluille ja kukkoiluile. Täällä voin olla mies tai henkilö...kuka tietää että olen edes mies? Tai kuka olen yleensäkin? Voin litistää kaiki oletukset... tai näyttää totuudet. Kuka tietää mitä täne tuon tai vien.

        Ikuinen ihan kiva kamupoika sä täälläkin olet.... :D



      • 87698769769
        Dissident kirjoitti:

        En mä suoraan mitään konkreettista tältä hae.

        Tää sodanjulistuskin on muurahaispesän tonkimista. En mä mitään oikeaa sotaa halua. Ei minua saa sotimaan. Siks mä voin tehdä näin täällä.

        Nauran uhoiluille ja kukkoiluile. Täällä voin olla mies tai henkilö...kuka tietää että olen edes mies? Tai kuka olen yleensäkin? Voin litistää kaiki oletukset... tai näyttää totuudet. Kuka tietää mitä täne tuon tai vien.

        Et, mutta tuhlaat lahjakkuttasi täällä.

        Totuus on kuitenkin se, että naiset valitsevat parisuhteeseen sen ihan oikeasti tavismiehan, jolta käytännön hommat sujuu.

        Niin, ne käytännön hommat, ei romantiikka / toisen huomioiminen..

        Kaltaisestasi miehekkäästä romantikosta naiset haavailevat / näkevät unta arjen vastapainokisi.

        Täällä sinulla on vastassa vaan itsenäiset, ja vahvat nelikymppiset naiset. Miehistä tuskin piittat .

        Toisaalta olet kukkona tunkiolla, :) Tiedät toki itsekin, että kilpaililijoina ovat loppupeleissä vaan pertsa ja gnuk.

        En tiedä, mitä muut ovat . Eivät Miehiä ainakaan..


      • 87698769769 kirjoitti:

        Et, mutta tuhlaat lahjakkuttasi täällä.

        Totuus on kuitenkin se, että naiset valitsevat parisuhteeseen sen ihan oikeasti tavismiehan, jolta käytännön hommat sujuu.

        Niin, ne käytännön hommat, ei romantiikka / toisen huomioiminen..

        Kaltaisestasi miehekkäästä romantikosta naiset haavailevat / näkevät unta arjen vastapainokisi.

        Täällä sinulla on vastassa vaan itsenäiset, ja vahvat nelikymppiset naiset. Miehistä tuskin piittat .

        Toisaalta olet kukkona tunkiolla, :) Tiedät toki itsekin, että kilpaililijoina ovat loppupeleissä vaan pertsa ja gnuk.

        En tiedä, mitä muut ovat . Eivät Miehiä ainakaan..

        Onko toi "kukkona tunkiolla" joku taitavasti aseteltu pommi?

        Olen eri mieltä kilpailuasetelmista. Mitään kilpailua ei ole, ei ole mitään konkreettista mistä kilpailla.

        Ja on niitä Miehiä ja on Naisia. Mutta mitä väliä?


      • 6465465
        elisakettu kirjoitti:

        Onko toi "kukkona tunkiolla" joku taitavasti aseteltu pommi?

        Olen eri mieltä kilpailuasetelmista. Mitään kilpailua ei ole, ei ole mitään konkreettista mistä kilpailla.

        Ja on niitä Miehiä ja on Naisia. Mutta mitä väliä?

        Olet parisuhteessa.

        Jos olisit sinkku, tietäisit että ihan oikeasti potentiaalisia miehiä on täällä vaan 3.


      • 6465465 kirjoitti:

        Olet parisuhteessa.

        Jos olisit sinkku, tietäisit että ihan oikeasti potentiaalisia miehiä on täällä vaan 3.

        Jos totta puhutaan, en hirveästi luota kenenkään kirjoittajan ulostuomaan fiktioon. Vaikka sen pitää lähtökohta ollakin "suhteessa" palstakirjoittajaan.

        Pinnan alle kun kurkistelee niin löytyy paljon femiinejä ja maskuliineja piirteitä. Se on oikein viihdyttävää mielestäni :-D

        Potentiaalinen mies taitaa olla aika henkilökohtainen näkökulma. Itselleni sen arvo on vielä pienempi, mutta muut potentiaalit ominaisuudet sitä arvokkaampia.


      • 8789768976976
        elisakettu kirjoitti:

        Jos totta puhutaan, en hirveästi luota kenenkään kirjoittajan ulostuomaan fiktioon. Vaikka sen pitää lähtökohta ollakin "suhteessa" palstakirjoittajaan.

        Pinnan alle kun kurkistelee niin löytyy paljon femiinejä ja maskuliineja piirteitä. Se on oikein viihdyttävää mielestäni :-D

        Potentiaalinen mies taitaa olla aika henkilökohtainen näkökulma. Itselleni sen arvo on vielä pienempi, mutta muut potentiaalit ominaisuudet sitä arvokkaampia.

        En minäkään luota. Ei täällä olla rakentamassa luottamusta. Tiedän vaan kokemuksesta, että dissin, pertsan ja gnukin tyyppiset miehet vetävät naisia.

        "Ihanat miehet" (kamupoikasektori) ovat asia erikseen..


      • lkkkl
        elisakettu kirjoitti:

        Onko toi "kukkona tunkiolla" joku taitavasti aseteltu pommi?

        Olen eri mieltä kilpailuasetelmista. Mitään kilpailua ei ole, ei ole mitään konkreettista mistä kilpailla.

        Ja on niitä Miehiä ja on Naisia. Mutta mitä väliä?

        Ei ole pommi.

        Täällä on niin vähän täysjärkisiä miehiä, että komppaan niitä harvoja, jotka jostain käsittämättömästä syystä täällä viihtyvät.

        Taas kerran: Ero miesten ja naisten välillä hämärtyy, jos on itse onnellisessa parisuhteessa..


      • 8789768976976 kirjoitti:

        En minäkään luota. Ei täällä olla rakentamassa luottamusta. Tiedän vaan kokemuksesta, että dissin, pertsan ja gnukin tyyppiset miehet vetävät naisia.

        "Ihanat miehet" (kamupoikasektori) ovat asia erikseen..

        Noi mainitsemasi kyllä ovat mulle kamupoikia. Tavallaan. Tykkään ja en tykkää heistä - juuri jonkin ominaisuutensa, itsensä takia.

        Toisaalta ymmärrän mitä tarkoitat. Heidän flirttailutaipumuksensa ja selkeä oman roolin esilletuomisessa on vahva maskuliininen piirre. Mutta on helppo olla piittamatta maskuliineista eleistä, kun ei niitä oikeastaan näe. Kirjoitetussa seksikkyys tulee ilmi aivan muussa kuin suorissa lainauksissa. Mutta on muitakin maskuliinisia kirjoittajia. He eivät ehkä (khöm) pidä niin suurta melua itsestään.


      • lkkkl kirjoitti:

        Ei ole pommi.

        Täällä on niin vähän täysjärkisiä miehiä, että komppaan niitä harvoja, jotka jostain käsittämättömästä syystä täällä viihtyvät.

        Taas kerran: Ero miesten ja naisten välillä hämärtyy, jos on itse onnellisessa parisuhteessa..

        Hmm, arvelin että tarkoitit jotain tuollaista, eron hämärtymisellä. Se ei silti tarkoita, etteikö näkisi niitä maskuliinisia tai feminiivisiä puolia henkillöissä. Ennenkaikkea tykkään seurata ihmisten käyttäytymistä eri tilanteissa, suhteessa muihin, suhteessa itseeni. Pitemmän päälle myös muutoksia.

        Pistääkö sitoutumattomat kirjoittajat enemmän painoa sukupuolelle?


      • 54nbvn54545
        elisakettu kirjoitti:

        Hmm, arvelin että tarkoitit jotain tuollaista, eron hämärtymisellä. Se ei silti tarkoita, etteikö näkisi niitä maskuliinisia tai feminiivisiä puolia henkillöissä. Ennenkaikkea tykkään seurata ihmisten käyttäytymistä eri tilanteissa, suhteessa muihin, suhteessa itseeni. Pitemmän päälle myös muutoksia.

        Pistääkö sitoutumattomat kirjoittajat enemmän painoa sukupuolelle?

        Luulen niin, mutta voin puhua vaan omasta puolestani.. :)
        Muiden näkemus voi toki olla toinen!

        Olet käsittääkseni onnellisessa parisuhteessa, joten tämän palstan jutustelu voi korkeintaan antaa sinulle ajattelemisen aihetta, joka kuitenkaan loppupeleissä ei maailmaa kaada. ?. Kevyttä viihdettä, et ehkä muista tätä huomenna..

        Minullekin tämä on vaan kevyttä viihdettä, mutta silti.. :) Osaan ajatella asioita ehkä hieman enemmän sinkkunaisen näkökulmasta...


      • 54nbvn54545 kirjoitti:

        Luulen niin, mutta voin puhua vaan omasta puolestani.. :)
        Muiden näkemus voi toki olla toinen!

        Olet käsittääkseni onnellisessa parisuhteessa, joten tämän palstan jutustelu voi korkeintaan antaa sinulle ajattelemisen aihetta, joka kuitenkaan loppupeleissä ei maailmaa kaada. ?. Kevyttä viihdettä, et ehkä muista tätä huomenna..

        Minullekin tämä on vaan kevyttä viihdettä, mutta silti.. :) Osaan ajatella asioita ehkä hieman enemmän sinkkunaisen näkökulmasta...

        Kevyttä viihdettä, mutta suhtaudun vakavasti. Ottaako tuosta nyt tolkkua? Ei.

        Kirjoittamisella ja lukemisella on oma merkityksensä minulle. Siksi reviiriä on pitänyt laajentaa sinne missä näen potentiaalia. Erilaiset kirjoittajat ovat apuna johonkin.

        Miehen rooliin on siinä mielessä mielenkiintoista tutustua, ettei sen/hänen koskaan tarvitse esittää mitään. Osa voi ihan tosissaankin puhua, miltä miehenä olo tuntuu. Se ei tavoita minua henkilökohtaisella tasolla, kuten joku itselle läheinen voisi tahtomattomaankin varoa tuomasta esille. Tämä sama on naisena olemisessa, mutta taas ihmisten erilaisuuden takia tulee esille erilaisia naisnäkökulmiakin. Tosielämän suhteissa kun keskusteluyhteydet saattavat olla rajoittuneita - valitsemamme seuran vuoksi.

        Tietysti tässä liikutaan heikoilla jäillä. Moni kirjoittaa vastakkaisen sukupuolen nimissä jne. Mutta kyllä sieltä vähitellen nousee niitä toistuvia tuntoja esille, vaikka kärjistettynäkin.

        "Sinkkunaisen näkökulmasta..." tuli mieleen että ehkä sun pitäisi osoittaa kiinnostusta mainituille henkilöille. Palsatflirtti on kivaa seurattavaa muistakin. :)


    • Vitun.akka

      Melkoinen ämmä tämä Kaappi. Koko ajan pitää olla huomion keskipisteenä, eikä hänen seksuaalinen suuntautuminen jää kenellekään epäselväksi joka osaa rivien välistä katsella.

      Onko ihan kauheaa jos ei koko ajan ole joku palstanainen kehumassa? Tiedoksi vaan että olet kaikkien vässyköiden ja humupekkojen esikuva.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe