Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mylmyri-
profiilit
Mylmyri-
Mylmyri-
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
117
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
......+Ja+näin+NAL+tuli+kaapista+ulos!+Aplodit+ja+on+ollut+hienoa+todistaa+tämä+hetki.+👬
02.02.2019 21:11
No+kahtotaan+xD+ainakin+luulen+tietäväni+nyt+mikä+on+jännämies,+mut+se+varmistus+vie+puuttuu+XD
18.10.2018 23:40
Ihana+kuulla+<3+Olet+onnekas!
18.10.2018 23:38
Oon+yötä+vaihteeksi+tekemässä,+niin+on+kyl+koko+yö+aikaa+turista+xD
18.10.2018 23:29
NO+laittele+viestiä+toista+kanavaa+kautta+;)
18.10.2018 23:28
Ok...+no+minä+en+sitä+ihan+niin+koe...+justiinsa+täytin+40-vuotta++eikä+se+ny+ainakaan+vielä+tunnu+siltä,+et+olisi+vaikeaa+löytää+tyypin+itselle.+Halu+on+kyl+kadonnut+xD
18.10.2018 23:28
Kuule+minäkin+löysin+vaikkapa+ja+mitä.+Vastauksia,+kipeiden+oivallusten+ja+pettymysten+kautta.+Nyt+vahvempi,+iloisempi+ja+onnellisempi+kuin+koskaan.+Onko+sun+juttus+miten?+Jatkuuko?
18.10.2018 23:24
Mikä+vastaus+<3+:D+Yhdyn+ihan+100%+kommenttiisi+:D
18.10.2018 23:23
Ainakin+aikaisemmin+hänen+jutuissa+oli+osittain+paikkaansa+pitäviä+asioita,+ainut+että+hän++on+vain+yleistänyt+kaikki+absoluuttiseksi+totuudeksi.+Ja+sitähän+ei+todistetusti+ole.
18.10.2018 23:21
Oih,+sie+<3+mitä+sulle+kuuluu?+Joo+palasin+xD+elämä+on...
18.10.2018 23:16
Onko+ykskakkonen+poistunut+palstalta?
18.10.2018 23:15
No+miksi+en?+Tähän+asti+en+ole+uskonut+teorioihin+xD+mut+haluan+olla+avaramielinen+ja+olla+kieltämättä+sitä,+mistä+minulla+ei+ole+kokemusta+xD
18.10.2018 23:14
Helou+:)+minkä+telineen+xD+maalaan+kyllä+:D
18.10.2018 22:36
Erikoinen+ratkaisu...+En+enää+kysy+millainen+on+ruma+mies+xD
18.10.2018 22:31
Siis+mitä+mä+oon+sulle+tehnyt...+?+Et+sun+pitää+minua+kiusta+täällä..?+
Mut+hei+toivottavasti+se+juna+meni+jo,+ehkä+loppuu+se+jatkuva+viestitulva+ja+treffikutsut.+Pääsis+keskittymään+vain+omaan+ihanaan+itseeni+<3+tee+sinäkin+samoin+=+keskity+omiin+asioihisi+<3+pusssss+<3
18.10.2018 22:29
Turha+sitä+menneitä+kaivella,+ei+niitä+voi+muuttaa.+Tehty+mitä+Tehty,+mutta+tässä+hetkessä+ap+vaikutta+hyvin+surulliselta.+Ja+tsemppaaminem+auttaa+ehkä+enemmän,+kuin+menneisyyden+virheiden+osoittaminen.+:)+
Pääset+ap+kaikesta+yli.+Koita+keskittyä+elämän+pieniin+asioihin+ja+nauttia+niistä.+Kuvittele+millasta+suhdetta+oikeasti+haluat+ja+ajan+kanssa+sä+saat+sen.+Katso+netflixistä+The+Secret+dokumentti.+Ymmärrät+mitä+tarkoitan+sen+jälkeen.+Mä+oon+elävä+esimerkki+siitä,+että+se+kaikki+toimii+mitä+siellä+sanotaan+:)
03.07.2018 13:24
Kuullostaa+niin+pahalta,+että+tekee+mieli+halata+sua.+:(+Mä+olen+tosi+pahoillani+siitä,+mitä+jouduit+kokemaan,+särkyneet+haaveet,+toiveet,+odotukset...
Mä+uskalsin+tehdä+ratkaisuni+3+v+sitten+ja+jätin+miestäni,+joka+on+kuin+sinun+kirjoittama.+Minulla+4+lasta.+Omi+muitakin+muutoksia+ja+tuntui+etten+selviä.+Mutta+tiedätkö...+ymmärrän+nyt+että+kaikki+on+tehty+oikein.+Tässä+hetkessä+olen+oppinut,+löytänyt+unelmieni+prinssin,+joka+on+yhtä+tunteellinen+kuin+minä+ja+koen,+että+kaikella+oli+tarkoitus.
Eli+nokka+ylös+ja+koita+nauttia+raskaudestasi+ja+keskity+lapsiisi.++Sun+oikea+odottaa+sua+vielä+jossain,+usko+siihen+❤
Kuuntele+Maria+Mena+laulun+"Growing+pains"+se+auttoi+mut+monien+pahojen+hetkien+yli.+❤+sinä+selviät,+muista+se+❤
03.07.2018 13:20
Hienoa,+että+tunnistat+itsestäsi+tämän.+
Monesti+meidät+viehättää+lapsuudesta+tutun+henkilön+kaltaiset+ihmiset+joiden+kanssa+meillä+oli+läheiset+suhteet.+Emme+vain+tiedosta+sitä.
Kerroit+että+mies+on+alkoholisti+ja+kaikkea+muuta,+kuin+viehättävä+kumppani.+Mieti,+onko+lapsuudessasi+samankaltaisia+henkilöitä?+Isä,+vaari,+veli+tai+joku.+Säe+sinun+viehättäminen+saattaa+kumpuaa+sieltä.+Jos+olet+lapsena+joutunut+törmäämään+alkoholismia,+et+ymmärtänyt+silloin+mikä+se+on+mutta+näit+vaikutuksia+ja+halusit+poistaa+ne,+parantaa+ihmistä.+Jos+olit+alkoholistin+lapsi+tai+äidilläsi+oli+alkoholisti+kumppani+todennäköisesti+se+mielihäiriö+tulee+nyt+sieltä.+Haluat+lähelle.
Oli+niin+tai++näin,+muista+ettet+voi+pettää+nykyistä+miestäsi.+Et+kestä+itseäsi+sen+jälkeen.+Et+saa+myöskään+mitään+tyydytystä+seksistä+tälläisen+henkilön+kanssa.
Näe+häntä+realistisesti.+Kuvittele+miten+se+kohtelee+naisia.+Haluatko+olla+käytetty?+Et.+Rakastat+miestäsi,+rakastu+häneen+uudelleen.+Kiinnitä+huomiota+millainen+hän+on+ja+muista+ettet+halua+häntä+särkeä.+Tiskin+hän+on+ansainnut+sitä.+
Pohdi+itseäsi+ja+löydät+syyn+miksi+ihastua+vaikka+olet+suhteessa.+Mitä+vailla+olet?+Juttele+sen+jälkeen+kumppanillesi+siitä,+mitä+vailla+olet.+Sillä+tuo+ratkee+,+ei+pettämisellä.
Tsemppiä+:)
03.07.2018 13:02
Moikka+sinullekin+😊+täällä+on+aina+salaliittoteoreetikkoja+🤣
03.07.2018 12:49
EI+ole.+
Olemme+kaksi+eri+ihmistä.
03.07.2018 08:15
1 / 6