Onko Dissident entinen Tähänsekaappi?
Tähänsekaappihan kävi hakemassa Mylmyriltä rukkaset ja pakit. Ei enää ihmetytä, koska Dissidentin kuva on palstallakin ollut.
dissident (ex-kaappi)
38
294
Vastaukset
- Buhahaha
Dissident on kuitenkin saanut mies, toisin kuin minä joten joko a) dissi on paremman näköinen kun mitä sinä uskot tai b) se ulkonäkö ei sittenkään ole ainoa määräävä tekijä vaikka toisin väitetään.
Toistaalta taas PRM ei ollut lainkaan sitä mitä sanoi, joten onko jokainen täällä sittenkin jotain ihan muuta kun mitä uskottelee olevansa?".. joten onko jokainen täällä sittenkin jotain ihan muuta kun mitä uskottelee olevansa?"
Naulan kantaan.elisakettu kirjoitti:
".. joten onko jokainen täällä sittenkin jotain ihan muuta kun mitä uskottelee olevansa?"
Naulan kantaan.Itse en ainakaan uskottele olevani täällä jotain toista kuin olen. Ehkä jopa piirroksesta minut on jopa tunnistettavissa, mutta se on sivukuva kylläkin. Minä ainakin olen täällä omana itsenäni ilmoittamatta kumminkaan oikeaa nimeäni. Lisäksi ylläpito ajoittain karsinut jutuistani sellaisia asioita, joissa olen kertonut esimerkiksi työhistoriaani. Ne ovat tavallaan kertoneet kuka olen ja jostain syystä ylläpito on poistanut niitä. Siitä olen viisastunut, että kaikkea hivenen henkilökohtaiseksi viihtahtavaa tänne ei kannata laittaa. Ehkä Dissident on sen sijaan pitänyt itsensä kumminkin yksityishenkilönä, mutta on ollut täällä kumminkin aito minänsä muuten?
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Itse en ainakaan uskottele olevani täällä jotain toista kuin olen. Ehkä jopa piirroksesta minut on jopa tunnistettavissa, mutta se on sivukuva kylläkin. Minä ainakin olen täällä omana itsenäni ilmoittamatta kumminkaan oikeaa nimeäni. Lisäksi ylläpito ajoittain karsinut jutuistani sellaisia asioita, joissa olen kertonut esimerkiksi työhistoriaani. Ne ovat tavallaan kertoneet kuka olen ja jostain syystä ylläpito on poistanut niitä. Siitä olen viisastunut, että kaikkea hivenen henkilökohtaiseksi viihtahtavaa tänne ei kannata laittaa. Ehkä Dissident on sen sijaan pitänyt itsensä kumminkin yksityishenkilönä, mutta on ollut täällä kumminkin aito minänsä muuten?
Ihminen nyt saa uskotella olevansa mitä hyvänsä. Sillä ei kuitenkaan ole merkitystä henkilölle, joka subjektiivisesti arvioi sinut.
Esimerkkinä yllämainittu PRM ja mitä mielipiteitä Mylmyr hänestä antoi.
Mitä palstalaisiin tulee, niin helpostihan henkilö arvioidaan yhdellä sanalla. Todellisuudessa hän on jotain muuta tai paljon enemmän. Ja alati muuttuva elementti - tilanteen mukaan.
Palstalaisia pidän vain eräänlaisina putous- tai sarjakuvahahmoina. Harva - tuskin kukaan - kykenee tai haluaa näyttämään sen laajan kirjon todellisia ominaisuuksiaan, mihin kykenee. Niihin tarvitaan tilaisuus. Ja suurin osa haluaa näyttää vain sen yhden tai tietyn puolen itsestään ulkopuolisille. Joitakin tuntemianikaan en silti koskaan pystyisi nimeämään sillä repertuaarilla, mistä tuo kokonaisuus muodostuu.elisakettu kirjoitti:
Ihminen nyt saa uskotella olevansa mitä hyvänsä. Sillä ei kuitenkaan ole merkitystä henkilölle, joka subjektiivisesti arvioi sinut.
Esimerkkinä yllämainittu PRM ja mitä mielipiteitä Mylmyr hänestä antoi.
Mitä palstalaisiin tulee, niin helpostihan henkilö arvioidaan yhdellä sanalla. Todellisuudessa hän on jotain muuta tai paljon enemmän. Ja alati muuttuva elementti - tilanteen mukaan.
Palstalaisia pidän vain eräänlaisina putous- tai sarjakuvahahmoina. Harva - tuskin kukaan - kykenee tai haluaa näyttämään sen laajan kirjon todellisia ominaisuuksiaan, mihin kykenee. Niihin tarvitaan tilaisuus. Ja suurin osa haluaa näyttää vain sen yhden tai tietyn puolen itsestään ulkopuolisille. Joitakin tuntemianikaan en silti koskaan pystyisi nimeämään sillä repertuaarilla, mistä tuo kokonaisuus muodostuu."Harva - tuskin kukaan - kykenee tai haluaa näyttämään sen laajan kirjon todellisia ominaisuuksiaan, mihin kykenee. Niihin tarvitaan tilaisuus. Ja suurin osa haluaa näyttää vain sen yhden tai tietyn puolen itsestään ulkopuolisille. Joitakin tuntemianikaan en silti koskaan pystyisi nimeämään sillä repertuaarilla, mistä tuo kokonaisuus muodostuu."
Ei kannata yrittää, jos haluaa pysyä yksityishenkilönä. Lisäksi mahdollisesti ylläpito karsii pois. Itselläni on täällä ollut jotain Raamatun lainauksia, joita ylläpito on ottanut pois, sillä ilmeisesti sellaiset esittämässäni muodossa on sääntöjen vastaisia. Ne olisivat sallittuja vain jossain tietyllä alueilla uskonnollisilla palstoilla.
Muuten muistatko sen ihastuneen lukiolaisen tapauksen, joka tarjosi puhelinnumeroaan maaliskuussa 2017, mutta en ottanut vastaan vaan annoin oman sähköpostiosoitteeni. Mielessäni on käynyt se, että sähköpostiosoite oli kiireessä väärin kirjoitettu. Kysymys on sitä, että mitä sanon seuraavalla kerralla, jos tämä ilmeisesti ex-lukionkolmasluokkalainen haluaa puhua kanssani. Onko tyly kertoa se, että sinä vuonna 1998, kun hän syntyi niin minä rakastuin todella ensimmäisen kerran. Tyttö johon rakastuin oli 18-vuotias ja täyttämässä 19 v. Meinasin mennä hänen kanssaan naimisiin puolen vuoden seurustelun jälkeen. Jos avioliitto olisi toteutunut niin minulla saattaisi olla noin kymmenvuotiaita lapsia teoreettisesti nyt ellei jopa häntä noin vuoden nuorempia. Olen siis häntä monta vuotta vanhempi. Tuo 18-vuotias oli suurin rakastumiseni, mutta hän on suurin ihastumiseni. Nyt pidän itseäni hänelle liian vanhana. Kannaatako hänelle mitään tälläistä kertoa? Mitä hänelle pitäisi sanoa, jos hänet näkee ja hän haluaa keskustella? Miten ottaisin huomioon hänen tunteet, jos niitä vielä on?Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Harva - tuskin kukaan - kykenee tai haluaa näyttämään sen laajan kirjon todellisia ominaisuuksiaan, mihin kykenee. Niihin tarvitaan tilaisuus. Ja suurin osa haluaa näyttää vain sen yhden tai tietyn puolen itsestään ulkopuolisille. Joitakin tuntemianikaan en silti koskaan pystyisi nimeämään sillä repertuaarilla, mistä tuo kokonaisuus muodostuu."
Ei kannata yrittää, jos haluaa pysyä yksityishenkilönä. Lisäksi mahdollisesti ylläpito karsii pois. Itselläni on täällä ollut jotain Raamatun lainauksia, joita ylläpito on ottanut pois, sillä ilmeisesti sellaiset esittämässäni muodossa on sääntöjen vastaisia. Ne olisivat sallittuja vain jossain tietyllä alueilla uskonnollisilla palstoilla.
Muuten muistatko sen ihastuneen lukiolaisen tapauksen, joka tarjosi puhelinnumeroaan maaliskuussa 2017, mutta en ottanut vastaan vaan annoin oman sähköpostiosoitteeni. Mielessäni on käynyt se, että sähköpostiosoite oli kiireessä väärin kirjoitettu. Kysymys on sitä, että mitä sanon seuraavalla kerralla, jos tämä ilmeisesti ex-lukionkolmasluokkalainen haluaa puhua kanssani. Onko tyly kertoa se, että sinä vuonna 1998, kun hän syntyi niin minä rakastuin todella ensimmäisen kerran. Tyttö johon rakastuin oli 18-vuotias ja täyttämässä 19 v. Meinasin mennä hänen kanssaan naimisiin puolen vuoden seurustelun jälkeen. Jos avioliitto olisi toteutunut niin minulla saattaisi olla noin kymmenvuotiaita lapsia teoreettisesti nyt ellei jopa häntä noin vuoden nuorempia. Olen siis häntä monta vuotta vanhempi. Tuo 18-vuotias oli suurin rakastumiseni, mutta hän on suurin ihastumiseni. Nyt pidän itseäni hänelle liian vanhana. Kannaatako hänelle mitään tälläistä kertoa? Mitä hänelle pitäisi sanoa, jos hänet näkee ja hän haluaa keskustella? Miten ottaisin huomioon hänen tunteet, jos niitä vielä on?Puhuin ominaisuuksista, en statuksesta. Mikä on merkittävämpää ihmissuhteiden kannalta.
Se lukiolainen ihastui johonkin ominaisuuteesi, minkä perusteella oli luonut kuvan hyvästä tyypistä. Ulkonäkö, sosiaalisuus, mikä lie?
Todellisuudessahan voit olla yksi pahimman luokan kusipää. Tätä hän ei vaan vielä tiennyt/tiedä.
Ja jos alat ihmettelemään, miksi sanon sinua kusipääksi, niin ainoa syy vain siksi, koska se on mahdollista. Oikein luoduissa olosuhteissa.
Mitä tulee mielipiteeseeni, niin pitäisikö kertoa aiemmasta rakastumisesta, niin vaikea sanoa. Ehkä tyttö pitäisi sinua todellakin kusipäänä. Toisaalta jos keskustelisitte aiemmista ihastumistastanne tai suhteistanne ilman sen suurempaa kiihkeyttä, joillakin tuo toimii ilman sen kummempaa tunnemyrskyä. Riippuu henkilöistä, riippuu kypsyydestä ja henkisistä ominaisuuksista.
Mitä hänelle pitäisi kertoa? Kertoa itsestäsi, saavutuksistasi ja menetyksistäsi, tavoitteistasi ja haaveistasi. Siitä, mikä tekee sinusta kokonaisen ihmisen. Puolikkaisiin tai osaihmisiin harva haluaa tutustua. Tai jos kiinnostuu, pitäisi juosta karkuun. Ja olla kiinnostunut hänestä aitona henkilönä.
Otat hänen tunteensa huomioon olemassaolevanina. Jää sinun päätettäväksesi haluatko hänen vahvistavan tunteitaan vai toivotko hänen luopuvan niistä. Ja aina tietysti hänelle olisi annettava mahdollisuus samaan.elisakettu kirjoitti:
Puhuin ominaisuuksista, en statuksesta. Mikä on merkittävämpää ihmissuhteiden kannalta.
Se lukiolainen ihastui johonkin ominaisuuteesi, minkä perusteella oli luonut kuvan hyvästä tyypistä. Ulkonäkö, sosiaalisuus, mikä lie?
Todellisuudessahan voit olla yksi pahimman luokan kusipää. Tätä hän ei vaan vielä tiennyt/tiedä.
Ja jos alat ihmettelemään, miksi sanon sinua kusipääksi, niin ainoa syy vain siksi, koska se on mahdollista. Oikein luoduissa olosuhteissa.
Mitä tulee mielipiteeseeni, niin pitäisikö kertoa aiemmasta rakastumisesta, niin vaikea sanoa. Ehkä tyttö pitäisi sinua todellakin kusipäänä. Toisaalta jos keskustelisitte aiemmista ihastumistastanne tai suhteistanne ilman sen suurempaa kiihkeyttä, joillakin tuo toimii ilman sen kummempaa tunnemyrskyä. Riippuu henkilöistä, riippuu kypsyydestä ja henkisistä ominaisuuksista.
Mitä hänelle pitäisi kertoa? Kertoa itsestäsi, saavutuksistasi ja menetyksistäsi, tavoitteistasi ja haaveistasi. Siitä, mikä tekee sinusta kokonaisen ihmisen. Puolikkaisiin tai osaihmisiin harva haluaa tutustua. Tai jos kiinnostuu, pitäisi juosta karkuun. Ja olla kiinnostunut hänestä aitona henkilönä.
Otat hänen tunteensa huomioon olemassaolevanina. Jää sinun päätettäväksesi haluatko hänen vahvistavan tunteitaan vai toivotko hänen luopuvan niistä. Ja aina tietysti hänelle olisi annettava mahdollisuus samaan."Todellisuudessahan voit olla yksi pahimman luokan kusipää. Tätä hän ei vaan vielä tiennyt/tiedä."
No sanotaan, että se suhde voisi ilmeisesti hyvin hetken toimia, mutta olen tullut siihen tulokseen, että en ole hänelle oikea henkilö pitkässä juoksussa. Kusipää sijaan todennäköisesti olin aluksi ihana poikaystävä, mutta en pitkässä juoksussa hänen elämänsä "satuprinssi".
"Ja jos alat ihmettelemään, miksi sanon sinua kusipääksi, niin ainoa syy vain siksi, koska se on mahdollista. Oikein luoduissa olosuhteissa."
Minä en sanoisi ketään kusipääksi. En edes Ruben Oscar Auervaaraa. Itse aikanaan kuulin tästä tyypistä, että olit tuomitusti kusettanut noin kahtakymmentä naista taloudellisesti avioliitto-rakkauslupauksillaan. Tuomitsin hänet aluksi, mutta sitten kuvittelin keskustelevani kyseisen henkilön kanssa niin jouduin vaikeuksiin. En ollut minäkään kusipää, mutta kuvitteellinen keskustelukumppani Auervaara sai osoitettua, että en minäkään ollut täysin syytön. Sitten kun keksin puolustuksen itselleni niin armahdin samalla monen täydellisenä kusipäänä pitämää Auervaaraa.
"Mitä tulee mielipiteeseeni, niin pitäisikö kertoa aiemmasta rakastumisesta, niin vaikea sanoa. Ehkä tyttö pitäisi sinua todellakin kusipäänä. Toisaalta jos keskustelisitte aiemmista ihastumistastanne tai suhteistanne ilman sen suurempaa kiihkeyttä, joillakin tuo toimii ilman sen kummempaa tunnemyrskyä. Riippuu henkilöistä, riippuu kypsyydestä ja henkisistä ominaisuuksista."
Taidan sanoa, että olin todella ihastunut häneen silloin marraskuussa 2016, kun katselimme ihastuneesti dösässä toisiamme silmiin. Kiitän ihanasta hetkestä, jonka muistan aina!
"Mitä hänelle pitäisi kertoa? Kertoa itsestäsi, saavutuksistasi ja menetyksistäsi, tavoitteistasi ja haaveistasi. Siitä, mikä tekee sinusta kokonaisen ihmisen. Puolikkaisiin tai osaihmisiin harva haluaa tutustua. Tai jos kiinnostuu, pitäisi juosta karkuun. Ja olla kiinnostunut hänestä aitona henkilönä.
Otat hänen tunteensa huomioon olemassaolevanina. Jää sinun päätettäväksesi haluatko hänen vahvistavan tunteitaan vai toivotko hänen luopuvan niistä. Ja aina tietysti hänelle olisi annettava mahdollisuus samaan."
Totta puhuen en usko tämän naisen olevan ilmeisesti enää Suomessa tai ainakaan Joensuussa. Hän oli venäläinen nuori nainen, joka vain sattui ihastumaan ja ilman muutakaan mahdollisuutta lähestyi tarjoten puhelinnumeroaan, kun seuraavan kerran onnekkaasti näki minut. Mutta ratkaisin tilanteen ilmeisesti loppuikäkseni, kun en vastaanottanut sitä puhelinnumeroa.
Kiitos vastauksesta. Otan tämä jo tällä tavalla muistiin tietokoneelleni. Tuossa lopussa oli mielenkiintoisia ajatuksia. Hyvää tammikuuta, sillä en enää tämän päivän jälkeen täällä kirjoittele tässä kuussa.Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Todellisuudessahan voit olla yksi pahimman luokan kusipää. Tätä hän ei vaan vielä tiennyt/tiedä."
No sanotaan, että se suhde voisi ilmeisesti hyvin hetken toimia, mutta olen tullut siihen tulokseen, että en ole hänelle oikea henkilö pitkässä juoksussa. Kusipää sijaan todennäköisesti olin aluksi ihana poikaystävä, mutta en pitkässä juoksussa hänen elämänsä "satuprinssi".
"Ja jos alat ihmettelemään, miksi sanon sinua kusipääksi, niin ainoa syy vain siksi, koska se on mahdollista. Oikein luoduissa olosuhteissa."
Minä en sanoisi ketään kusipääksi. En edes Ruben Oscar Auervaaraa. Itse aikanaan kuulin tästä tyypistä, että olit tuomitusti kusettanut noin kahtakymmentä naista taloudellisesti avioliitto-rakkauslupauksillaan. Tuomitsin hänet aluksi, mutta sitten kuvittelin keskustelevani kyseisen henkilön kanssa niin jouduin vaikeuksiin. En ollut minäkään kusipää, mutta kuvitteellinen keskustelukumppani Auervaara sai osoitettua, että en minäkään ollut täysin syytön. Sitten kun keksin puolustuksen itselleni niin armahdin samalla monen täydellisenä kusipäänä pitämää Auervaaraa.
"Mitä tulee mielipiteeseeni, niin pitäisikö kertoa aiemmasta rakastumisesta, niin vaikea sanoa. Ehkä tyttö pitäisi sinua todellakin kusipäänä. Toisaalta jos keskustelisitte aiemmista ihastumistastanne tai suhteistanne ilman sen suurempaa kiihkeyttä, joillakin tuo toimii ilman sen kummempaa tunnemyrskyä. Riippuu henkilöistä, riippuu kypsyydestä ja henkisistä ominaisuuksista."
Taidan sanoa, että olin todella ihastunut häneen silloin marraskuussa 2016, kun katselimme ihastuneesti dösässä toisiamme silmiin. Kiitän ihanasta hetkestä, jonka muistan aina!
"Mitä hänelle pitäisi kertoa? Kertoa itsestäsi, saavutuksistasi ja menetyksistäsi, tavoitteistasi ja haaveistasi. Siitä, mikä tekee sinusta kokonaisen ihmisen. Puolikkaisiin tai osaihmisiin harva haluaa tutustua. Tai jos kiinnostuu, pitäisi juosta karkuun. Ja olla kiinnostunut hänestä aitona henkilönä.
Otat hänen tunteensa huomioon olemassaolevanina. Jää sinun päätettäväksesi haluatko hänen vahvistavan tunteitaan vai toivotko hänen luopuvan niistä. Ja aina tietysti hänelle olisi annettava mahdollisuus samaan."
Totta puhuen en usko tämän naisen olevan ilmeisesti enää Suomessa tai ainakaan Joensuussa. Hän oli venäläinen nuori nainen, joka vain sattui ihastumaan ja ilman muutakaan mahdollisuutta lähestyi tarjoten puhelinnumeroaan, kun seuraavan kerran onnekkaasti näki minut. Mutta ratkaisin tilanteen ilmeisesti loppuikäkseni, kun en vastaanottanut sitä puhelinnumeroa.
Kiitos vastauksesta. Otan tämä jo tällä tavalla muistiin tietokoneelleni. Tuossa lopussa oli mielenkiintoisia ajatuksia. Hyvää tammikuuta, sillä en enää tämän päivän jälkeen täällä kirjoittele tässä kuussa.Aineiston keruuta :) No, sillähän me täällä jokainen olemme. Vastaanotamme ja tarjoamme.
Hyvää tammikuuta myös sinulle FHL.elisakettu kirjoitti:
Aineiston keruuta :) No, sillähän me täällä jokainen olemme. Vastaanotamme ja tarjoamme.
Hyvää tammikuuta myös sinulle FHL.Kerään muutamia pätkiä täällä käymistäni keskusteluista. Kuvittelen, että joskus tulevaisuudessa voitan kirjallisuuden Nobelin. Silloin laitan muutaman tekstin täällä kirjoitellusta lehdistölle osoittaakseni sen, että joskus ennen kirjailijauraa etsin täällä itseäni. Olin tavallinen tallaaja, mutta se keskustelu omista tunteista kehitti ajattelemaan ja ratkaisevasti auttoi kirjailijauraa alkuun. Melko varmasti mitään palkinto ei tule, mutta kirjailijaura voi lähteä liikkeelle. Jos joku tutkija haluaa tutkija minua kirjailijana - niin minulla runsaat kaksikymmentä pätkää täältä tallessa ennen ensimmäisen kirjan kustantajalle lähettämistä. Sinun kanssa käyty yksi keskustelu on viimeinen näistä vuoden vaihteessa käymistäni keskusteluista. Enempää en ilmeisesti täältä talteenota.
Hyviä tammikuita!
Jaa? Onks mun kuva ollut palstalla?
Mutta joo. Oon se entinen tähänsekaappi.
Ja väsynyt sellainen nyt... kyllä tavaroitten järjestely on sitten loputtoman tylsää ja ramasevaa hommaa...
Öitä allihuuppa.- mahoottomantieidonjanone
Saisko linkkiä... siis siihen pissiksen kuvaan?
- erittäinkiinnostunut
mahoottomantieidonjanone kirjoitti:
Saisko linkkiä... siis siihen pissiksen kuvaan?
Kiinnostaisi tietää... kyllä... kyllä...
- Nähnyt__
erittäinkiinnostunut kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää... kyllä... kyllä...
Perus kiltti ja kunnollinen pullaposkinen 45v.
- Nähnyt__
Nähnyt__ kirjoitti:
Dissident aka Tähänsekaappi on itse kuvansa julkaissut palstalla jollekin naiselle, joka hävisi palstalta samantien.
- Kurppa27
Nähnyt__ kirjoitti:
Posket näkyy suoraan takaapäin katsottaessakin?
- lihavihatipunen
Dissi on palstan johtava naistenmielistelijä.
- Nähnyt__
Dissiksen vakiolausahdukset: :D, hih, kjäh tms.
Nähnyt__ kirjoitti:
Dissiksen vakiolausahdukset: :D, hih, kjäh tms.
Noillahan pääsee jo pitkälle palstanaisten kanssa, ne ei kaipaa mitään muuta kuin itselleen myönteisiä lausuntoja ja pikkutuhmuuksia niin ovat sulaa vahaa.
- kaapin.paikka
Jonkun omahyväisen profiilin muistelen siitä prmstä nähneeni. Taisi olla pariskunnalla "kinaa" palstoilla niihin aikoihin. Jotain sellaista "esitystä tms" muistan seuranneeni.
- Buhahaha
Kyllähän sen kaikki muistaa jotka täällä silloin hengaili, varmaan lopun ikänsä, mutta muistutan nyt vaan että PRM on eri henkilö kun Dissident/Tähänsekaappi. Ettei vaan vahingossakaan menisi sekaisin.
- Yksinkertaista
Buhahaha kirjoitti:
Kyllähän sen kaikki muistaa jotka täällä silloin hengaili, varmaan lopun ikänsä, mutta muistutan nyt vaan että PRM on eri henkilö kun Dissident/Tähänsekaappi. Ettei vaan vahingossakaan menisi sekaisin.
Muistetaan Dissidentin/Tähänsekaapin saaneen ensin pakit. Palstanruminmies sen sijaan sai pillua ja sänkytaidoistaan kehut. Suhteeseenkin kelpasi.
- Tprfwtrvmlfwq
Yksinkertaista kirjoitti:
Muistetaan Dissidentin/Tähänsekaapin saaneen ensin pakit. Palstanruminmies sen sijaan sai pillua ja sänkytaidoistaan kehut. Suhteeseenkin kelpasi.
Kuka puhui missään vaiheissa pakeista? Olivat tavanneet ja sillä siisti. Pitääkö jommankumman saada pakit, jos suhdetta ei tullut? Ehkä välimatkaa oli liikaa tai vastaavaa. Olivat silti hyvissä väleissä senkin jälkeen.
- Gnuk
Tissitentti on tyypillinen esimerkki palstalla viljellystä aisurista. Sille jää lopulta kaiken sen mielistelyn jälkeen käteen sen oma pippeli ja sen kans joutuu elämään... :D
Ei mulla muuta täs vaiheessa... :D Tähänsekaappi ei ole saanut mitään pakkeja ainakaan minulta. Tavattiin ja välimatkaa oli liikaa paljon. Olemme edelleenkin yhteydessä välillä. Hän on kyl huippu typpi :)
Tjoo, ei muuten mitään mutta sen verran huomautan että eikös se välimatka ole ollut tiedossa jo ennen tapaamista? Eikö silloin olisi helpointa todeta asia ihan tapaamattakin vai olisko sitten suunnitelmana että tavataan ja pannaan kuin kanit tämän yhden kerran vaikkei sitten seurusteltaisikaan? En muuten huomauttaisi mutta kun tuommoinen selitys on vaan ihan älyttömän epälooginen että siinä vasta tavattaessa muka olisi se välimatka ykskaks tullutkin liian pitkäksi kun normaalistihan te "uskaltaa elää" tyypit siirrätte vaikka vuoria jos niikseen tulee. Jompikumpi tai molemmat antoi pakit, niin se meni oikeasti, toki niihin pakkeihin osittain voi sitten välimatkakin vaikuttaa.
Harmaaritari kirjoitti:
Tjoo, ei muuten mitään mutta sen verran huomautan että eikös se välimatka ole ollut tiedossa jo ennen tapaamista? Eikö silloin olisi helpointa todeta asia ihan tapaamattakin vai olisko sitten suunnitelmana että tavataan ja pannaan kuin kanit tämän yhden kerran vaikkei sitten seurusteltaisikaan? En muuten huomauttaisi mutta kun tuommoinen selitys on vaan ihan älyttömän epälooginen että siinä vasta tavattaessa muka olisi se välimatka ykskaks tullutkin liian pitkäksi kun normaalistihan te "uskaltaa elää" tyypit siirrätte vaikka vuoria jos niikseen tulee. Jompikumpi tai molemmat antoi pakit, niin se meni oikeasti, toki niihin pakkeihin osittain voi sitten välimatkakin vaikuttaa.
Onko Ritsku tosiaan niin, että mielestäsi paneminen on tärkeämpää kuin palstamiitti?
En sinua noin lutkaksi olisi luullut.- Kaapura
Harmaaritari kirjoitti:
Joo se asia ei muuksi muutu että kaappi sai pakit. Toiveikkaana lähti toiselle puolelle Suomea naimaan mutta kivespussit turvoksissa joutui takaisin ajamaan :D
elisakettu kirjoitti:
Onko Ritsku tosiaan niin, että mielestäsi paneminen on tärkeämpää kuin palstamiitti?
En sinua noin lutkaksi olisi luullut.Ei minun mielestä mutta siinä vaiheessa dissident muistaakseni eli tinderöintivaihetta ja väitänpä että kyllä siinä on p...u mielessä ollut kun toiselle pouolelle suomea lähdetty ajamaan, kenellä tahansa miehellä olisi ollut. Tuskin kukaan mies tieten tahtoen lähtisi ihan vaan rupattelemaan vähäksi aikaa ja ajaisi sitten takaisin monta sataa kilometriä mielissään siitä että olipa kiva jutskailla puoli tuntia ja ollaankin vaan kavereita, fantsuu. Sitten tietysti voisi semmoisen mittiajelunkin tehdä jos kyseessä jo pitkäaikainen tuttavuus ja etukäteen selvää ettei siinä tule olemaan mitään romanttista viritystä taustalla mutta jos nainen tuore tuttavuus niin sitten menee kyllä edellämainitusti tai joku valehtelee.
Harmaaritari kirjoitti:
Ei minun mielestä mutta siinä vaiheessa dissident muistaakseni eli tinderöintivaihetta ja väitänpä että kyllä siinä on p...u mielessä ollut kun toiselle pouolelle suomea lähdetty ajamaan, kenellä tahansa miehellä olisi ollut. Tuskin kukaan mies tieten tahtoen lähtisi ihan vaan rupattelemaan vähäksi aikaa ja ajaisi sitten takaisin monta sataa kilometriä mielissään siitä että olipa kiva jutskailla puoli tuntia ja ollaankin vaan kavereita, fantsuu. Sitten tietysti voisi semmoisen mittiajelunkin tehdä jos kyseessä jo pitkäaikainen tuttavuus ja etukäteen selvää ettei siinä tule olemaan mitään romanttista viritystä taustalla mutta jos nainen tuore tuttavuus niin sitten menee kyllä edellämainitusti tai joku valehtelee.
Mä voin vakuuttaa, että en ole tehnyt palstamiittejä p-u tai muu vehje mielessä. Tai olettanut toisenkaan tekevän. No yhden kerran ehkä, mutta kiinnostus oli jo muutenkin niin ilmiselvää.
En minä noista kahdesta osaa sanoa. En ole nähnyt mitään erikoista heidän keskinäisessä käyttäytymisessä koskaan. Oletko sinä?
Ja onhan niitä helpompiakin tapoja hankkia seksiä kuin palstamiiteillä. Kuka nyt viittii vaan paneskella ja jatkaa sitten kirjoittamista kuin mitään ei olisi tapahtunut? Tai sanoisin, aika kevyen kuvan antaisi ihmisestä.Harmaaritari kirjoitti:
Ei mistään pakeista ollut kyse. Trkoitus oli tavata ihan muissa, kuin romanttisissa merkeissä. Olen avoin persoona ja niin Kaappikin. Juteltiin ja päätettiin tavata. Koska tapaamisen yhteydessä syntyi kemiaa, mietittiin käytännön asioita ja todettiin, et välimatka on liikaa eikä ehkä kannata aloittaa mitään. Kuitenkin olemme edelleen yhteydessä ja voin kertoa, että hän on mahtava ihminen ja komea mies. Elämä vain menee joskus niin, että järkeilläkin siinä täytyy :)
elisakettu kirjoitti:
Mä voin vakuuttaa, että en ole tehnyt palstamiittejä p-u tai muu vehje mielessä. Tai olettanut toisenkaan tekevän. No yhden kerran ehkä, mutta kiinnostus oli jo muutenkin niin ilmiselvää.
En minä noista kahdesta osaa sanoa. En ole nähnyt mitään erikoista heidän keskinäisessä käyttäytymisessä koskaan. Oletko sinä?
Ja onhan niitä helpompiakin tapoja hankkia seksiä kuin palstamiiteillä. Kuka nyt viittii vaan paneskella ja jatkaa sitten kirjoittamista kuin mitään ei olisi tapahtunut? Tai sanoisin, aika kevyen kuvan antaisi ihmisestä.Sinähän oletkin varattu niin se on vähän eri juttu mutta jos on kumpikin vastikään eronneet, kova poltto päällä löytää uutta seuraa ja mies ja nainen sopii keskenään yksityisen "palstamiitin" pitkään matkaan niin väitänpä että kyllä siinä miehellä ainakin on mukana pieni ajatus myös mahdollisesta fyysisestä kanssakäymisestä, voihan sekin sitten alkaa perääntymään tilanteessa jos ei olekaan sitä mitä odotti mutta noin lähtökohtaisesti mies on varautunut siihen että seksiäkin on.
Kyllähän he taisi aikalailla flirttailla ainakin privana ja sehän on kai ihan ok, ei siinä mitään.
Niin no naisellehan ei muita tapoja olekaan kuin helppoja, miehillä on vähän eri juttu niin siksi varmaan onkin niin erilaista tuo ajattelu taustalla.Mylmyri- kirjoitti:
Ei mistään pakeista ollut kyse. Trkoitus oli tavata ihan muissa, kuin romanttisissa merkeissä. Olen avoin persoona ja niin Kaappikin. Juteltiin ja päätettiin tavata. Koska tapaamisen yhteydessä syntyi kemiaa, mietittiin käytännön asioita ja todettiin, et välimatka on liikaa eikä ehkä kannata aloittaa mitään. Kuitenkin olemme edelleen yhteydessä ja voin kertoa, että hän on mahtava ihminen ja komea mies. Elämä vain menee joskus niin, että järkeilläkin siinä täytyy :)
Jos olisi syntynyt riittävästi oikeanlaista kemiaa olisitte panneet kuin kanit ja kenties päätyneet yhteen. Naisethan tunnetusti käyttää järkeä vain silloin kun se on "järkevää" ,. eivät palavasti rakastuneina :D
Harmaaritari kirjoitti:
Jos olisi syntynyt riittävästi oikeanlaista kemiaa olisitte panneet kuin kanit ja kenties päätyneet yhteen. Naisethan tunnetusti käyttää järkeä vain silloin kun se on "järkevää" ,. eivät palavasti rakastuneina :D
Harmis, nää on sun luuloja, jotka sun todellisuuteen ovat yhteydessä. Jos joku nainen tykkää paneskella ekoilla treffeillä, niin peukut sille. Kaikkiin se ei kuitenkaan päde :) Lisäksi hassulta kuullostaa palava ihastuminen ilman, että tuntee toista edes jonkin verran, no ainakin mun korviin.
Harmaaritari kirjoitti:
Noinkin tapahtuu. Järkeä voi silti pitää päässä. Esimerkikis että hyväksyy jos siitä ei tulekaan mitään. Ei liian suuria ennakko-odotuksia siis.
Mylmyri- kirjoitti:
Harmis, nää on sun luuloja, jotka sun todellisuuteen ovat yhteydessä. Jos joku nainen tykkää paneskella ekoilla treffeillä, niin peukut sille. Kaikkiin se ei kuitenkaan päde :) Lisäksi hassulta kuullostaa palava ihastuminen ilman, että tuntee toista edes jonkin verran, no ainakin mun korviin.
Tähän käytän slogania "kaikki naiset....", kyllä siis kaikki naiset tykkää paneskella ekoilla treffeillä jos on riittävt "kemiat", siis syntyy se palava ihastuminen :D
Harmaaritari kirjoitti:
Tähän käytän slogania "kaikki naiset....", kyllä siis kaikki naiset tykkää paneskella ekoilla treffeillä jos on riittävt "kemiat", siis syntyy se palava ihastuminen :D
No en sitten ole nainen.
Hahhah... No jopas oon suosittu.
Ja oikein ollaan huolissaan, että kuka sai pakit ja keltä...
No eipä ole saanut pakkeja kukaan. Yhä viestit kulkee mylmyrin kanssa ja hän on upea tuttavuus. Onneksi ei sekstattukaan, koska se olisi voinut vaikka tappaa tämän mitä on nyttenkin. Upea nainen. Ihana ihminen. Kärvistykää ajatukseen jos ei muuten mene perille. Hähä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262866Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71258Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70901- 102877