Vapaa kuvaus

Aloituksia

96

Kommenttia

3552

1. Jos kumpikin haluaa ostaa talon, ja ette pääse siitä sopuun, käy varmasti niin, että talo myydään pois ja kumpikaan ei saa taloa. Talon arvohan voi kyllä olla jotain muuta kuin tuo loppulaina + maksettu osuus.

"onko toisen parempi taloudellinen tilanne asia, miksi esim. Pankki ei hyväksyisi toista ottamaan loppulainaa kokonaan nimilleen?"

Mietipä itse. Vaikuttaisiko sinun taloudellisesti parempi tilanne siihen, ettei veljesi saisi pankkilainaa?

Pankki näkee teidät erillisinä henkilöinä ja sitä kiinnostaa, tuleeko se saamaan lainatut rahansa takaisin. Jos se luottaa saavansa rahansa takaisin se antaa lainaa.
  2. Tässä vain muutamia kommentteja yhdestä keskustelusta:

"Olen itse ollut 5 vuotta mieheni kanssa josta vuoden naimisissa, mutta minulle edelleen muilta miehiltä saatu huomio on jotenkin todella tärkeää. Käyn usein isolla porukalla juhlimassa ja miehenikin on useimmiten mukana, mutta hengaillaan ihan normaalisti silloin eikä selkeänä pariskuntana. Muiden miesten iskuyritykset, flirttailut sun muut ovat itselleni tosi mieluisia, flirttailen aika helposti ja juttelen vieraiden miesten kanssa"

"Itse aloin seurustella mieheni kanssa kun olin 19 v ja alkuun kyllä oli mukavaa saada sitä huomiota muiltakin miehiltä, enkä osannut sitä flirttiä lopettaa."

"En tunne ketään parisuhteessaa olevaa naista, kelle miesten huomio on niin tärkeää kuin minulle. En toisaalta ole keskustellutkaan tästä aiheesta koskaan, mutta uskoisin ainakin näin. Mieheni ei onneksi ole mustasukkaista sorttia, mutta silti tuntuu että käyttäydyn typerästi. Varsinkin kun välillä törmää niihin todella puoleensa vetäviin tapauksiin ja tunteet on jopa sellaista pientä ihastusta... Että miksi ylipäänsä hakeudun niihin tilanteisiin."

"Olen 33-vuotias ja ollut mieheni kanssa yhdessä 10 vuotta. Käyn suht säännöllisesti kavereideni kanssa ulkona, ja yksi suurimmista syistä siihen on juuri tuo huomion hakeminen. En todellakaan ole mikään huomionhakuinen ihminen, noin niin kuin muuten, mutta tarvitsen säännöllistä itsetunnon kohottamista tämän perustylsän pikkulapsiarjen kanssa jaksaakseni."

"Ei se tärkeää ole, mutta mieltä ylentävää. Oman miehen ollessa mukana vastaan kyllä miehelle/miehille jos kysyvät jotain jne."

"Minä olen ollut oman mieheni kanssa yli 10 vuotta (olen nyt 29 vee), meillä on jo useampi lapsi. Mies on hiljainen eikä ole tainnut koskaan kehua ulkonäköäni...
    Nyt kun meillä menee vähän heikommin, huomaan kyllä että kaipaan sitä huomiota muilta miehiltä...ja sitä kyllä saan, kun vaan panostan hiukan."

"Mä elän flirtistä, sekä oman mieheni että muiden miesten. "

"Joo -olin juuri tuollainen ex-aviomiehen kanssa... sana ex- kertonee loput. Eli huomioo halus vaan aina lisää ja lisää ja lisää. Vaikka kotonakin sitä sain, perustu mun itsetunto baareissa kerättyihin kehuihin ja iskuyrityksiin. Juu, en silloin tuota myöntänyt edes itselleni "

"Koen, että itselleni NAISEUS on todella tärkeää. Haluan tuntea olevani naisellinen nainen, seksikäs, eroottinen ja älykäs. Heterona juurikin se miesten huomio, osoitukset ja sanat siitä että olen ihana NAINEN on minulle erittäin tärkeää. Kyllä minulle aina ulkonäkö on merkinnyt paljon, niin omani kuin miestenkin,"
  3. Eikö se saattaisi olla vaivaannuttavaa, jos olette esimerkiksi baarissa ja naisesi saa iskuyrityksiä, joíhin sinun pitäisi ehkä reagoida jollain tavalla?