Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3554
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+pysty+tulemaan+uimahalliin.+Pitää+vähätellä+itseään.+Suusta+tulee+lauseita+kuten+"sä+vain+kuitenkin+haluat+sellaisia+hoikkeliineja"+"mä+olen+tällainen+läski"+Ei+pysty+katsomaan+laihdutusaiheisia+ohjelmia...
23.11.2018 13:41
Periaatteena+on,+että+pitää+pärjätä+omillaan.+Lyhyen+huonon+jakson+yli+voin+auttaa,+mutta+jos+kumppani+jää+esimerkiksi+työttömäksi,+pitää+rahanmeno+mitoittaa+tulojen+mukaan.
Sitten+kun+asutaan++saman+katon+alla,+ollaan+yksikkö+ja+esim+työttömyyden+tai+sairauden+kohdatessa+kummatkin+mitoittavat+rahankäyttönsä+niin,+että+selvitään.
21.11.2018 11:52
Ilmeisesti+vähän+sama,+kun+kokemukseni+lihavan+naisen+kanssa+yhdessäolosta.+Se+ei+ole+vaan+se+liika+liha,+vaan+myös+mitä+se+ylipainoisuus+on+tehnyt+korvien+välissä.
21.11.2018 10:27
Puhut+pas*aa+ja+tiedät+sen+.+Hopa+hyvinsäilyneellä+viisikymppisellä+naisella+on+enemmän+ottajia+(seksiin)+kuin+suurimmalla+osalla+miehistä+ikinä.+Viisikymppisen+suosio+on+kuitenkin+vain+aavistus+parikymppisen+suosiosta.
21.11.2018 09:33
Taidat+tietää+itsekin+vastauksen.+Tuo+asian+vääryys+riippuu+täysin+siitä,+kuka+asiaa+pohtii.
Ensiksi+kannattaa+miettiä+itse,+onko+se+sinusta+itsestäsi+väärin?+Taitaa+vähän+olla.
Miten+itse+suhtautuisit+mieheen+(jonka+kanssa+harkitsisit+seurustelevasi),+joka+kertoisi+hänellä+olleen+seksisuhde++naiseen.+Entäpä+jos+hän+kertoisi+olleen+seksisuhde++kahteen+naiseen+tai+kolmeen+tai+neljään++jne.+Missä+kulkee+raja++ja+miksi?
Entä+jos+mies++kertoo+hänellä+olleen+seksisuhteen+mieheen?
En+itse+näe+asiassa+mitään+väärää,+kun+kaksi+vapaata+aikuista+paneskelee+toisiaan.+Yleensä+siinä+jompi+kumpi+saa+vähän+kynsilleen,+kun+kehittyy+tunteita,+mutta+ei+välttämättä.
Toisaalta+suhtautuisin+vähän+varovaisesti+naiseen,+joka+kertoisi+panosuhteilleensa+useamman+miehen+kanssa.
20.11.2018 10:18
Hitto,+kun+en+osaa+nimetä+yhtään+julkkista,+vaikka+tuota+kysymystä+aina+silloin+tällöin+kysytään+.+Minulle+julkkikset+ovat+yleensä+liian+epätodellisia,+liian+muovisia.+Itse+pidän+enemmän+naapurintyttömäisyydestä.
Mielummin+vaalea,+kuin+tumma
Mielummin+pitkät,+kuin+lyhyet+hiukset
Mielummin+kapea,+kuin+leveä+(siis+ruumiinrakenne)
Mielummin+lyhyt,+kuin+pitkä
Mielummin+nuori,+kuin+vanha
Mielummin+meikkaamaton,kuin+meikattu
Mielummin+harkitseva,+kuin+rempseä
Jos+minulta+kysyttäisiin+tämän+hetkistä+naisihannettä,+löytyisi+hän+kuntosaliltani.++Tumma,+melko+siro,+mutta+treenattu+nuori+nainen,+joka+käyttää+meikkiä+hyvin+kohtuullisesti+ja+treenaa+poikakaverinsa+kanssa.
20.11.2018 10:06
Arvioitutatte+arvon+parilla+kiinteistönvälittäjällä+ja+Emma+maksaa+puolet+Iirolle+(miinus+velat).++Siihen+ei+auta+kuitit+tai+känsät+käsissä.
Kuitit+kannattaa+kuitenkin+säästää,+koska+niiden+kanssa+voi+tehdä+verovähennyksiä.
19.11.2018 15:21
Aika+ikävää,+kun+haluat+viedä+lapsilta+kodin+ja+isän.
Maan+lakien+mukaan.+Esimerkiksi+Nepalissa+lapset+jäävät+lähes+aina+miehelle.
Onnea+vaan+monikulttuurisiin+suhteisiin.
19.11.2018 14:18
Kyllä+vaikka+tulot+ovat+olleet+erilaiset,+on+perhe+yksikkö.+Jos+toinen+on+ansainnut+enemmän+ja+tuonut+enemmän+rahaa+ja+toinen+on+voinut+vastavuoroisesti+hoitaa+enemmän+lapsia+ja+tehdä+kotitöitä,+Molempien+panos+on+mahdollistanut+perheen+toimimisen+yksikkönä+ja+siksi+omaisuus+puolitetaan.
Käytännössä+ei+ole+mahdollista+lähteä+selvittämään+kumpi+on+loppuviimein+tehnyt+enemmän+töitä+perheen+eteen.
19.11.2018 14:15
"Ei+mennyt+kauaa+kun+huomasin+olevani+kihloissa+ja+sen+jälkeen+oltiin+yhteisen+katon+alla,+oli+kuin+jossakin+unessa."
Ehkä+tuossa.+Saa+vaikutelman,+että+et+ollut+aktiivinen+tekijä+vaan+perässävedettävä+ja+unksija.
19.11.2018 13:05
Voi+hyvinkin+olla,+mutta+se+ei+ollut+aloituksen+pointti.
Aloituksen+pointti+oli+todistaa,+että+palstamiehet+ovat+väärässä,+koska+60++vuotias+nainen+saa+paljon+vastauksia+seksinhakuilmoitukseensa.
16.11.2018 16:55
En+näe+syytä+kommentoida+minun+nimimerkkiä+kokonaan+toisesta+aiheesta+käydyssä+keskustelussa.
16.11.2018 16:50
Senhän+takia+tuota+kiltteyttä+pitää+analysoida,+että+miehet+tajuaisivat,+mikä+mättää,+kun+kumppania+ei+löydy,+vaikka++"olen+kiltti+ja+kunnollinen".+
Samalla+toivottavasti+joku+nainen+huomaa++ja+myöntää+itselleen,+miksi+ne++täydelliset+tyypit+osoittautuvatkin+kusipäiksi+pidemmässä+juoksussa.
16.11.2018 16:47
Kukas+nyt+lypsävää+lehmää+tappaisi.
Itse+asiassa+ajattelen,+että++vanhempien+naisten+pitäisi+opettaa+parikymppisille+kolleille+miten+naisten+kanssa+ollaan.+Olisi+ihan+WIN-WIN+tilanne.
16.11.2018 15:51
Lainaus+taas+kommentoijilta:
"Sinin+jatkuva+ahdistui+ja+tunnemyrskyt+loppuivat+kuin+seinään,+kun+Vesa+vaati+Siniltä+vastuuta+käytöksestään+ja+päätöstä+siitä,+mitä+tämä+lopulta+haluaa."
08.11.2018 12:25
Kiinnitin+huomiota+toisaalla+näihin:
"ohjelmaa+oli+jo+tuskaista+seurata+Rosan+negatiivisen+ja+ahdistavan+käytöksen+vuoksi."
"Sinin+jatkuva+ahdistui+ja+tunnemyrskyt+loppuivat+kuin+seinään,+kun+Vesa+vaati+Siniltä+vastuuta+käytöksestään+ja+päätöstä+siitä,+mitä+tämä+lopulta+haluaa."
Suominaiset+vähän+oikkuilivat.
08.11.2018 12:19
Ai+eikä+meikillä+voi+peittää?+Mitä+helv?++https://www.youtube.com/watch?v=KMXZy_koAuk
05.11.2018 11:01
Tämä+on+monesti+se+yli+kolmekymppisten+naisten+dilemma.+Kropan+saa+vielä+pysymään+kuosissa+ahkeralla+jumpalla,+mutta+naaman+ihosta+näkyy+aurinko,+tupakka,+valvotut+yöt+jne.++Naamaa+tietysti+peitetään+pakkelilla.
Jotenkin+vaan+naisen++poimiminen+baarista+on+nniin+arpapelia+(puhumattakaan+tinderistä),+että+on+oikein+yllättynyt,+jos+löytää+vielä+yli+35+luonnonkauniin+naisen.++
Pakkelilla+ja+vaatteilla+saa+peitettyä+niin+paljon+virheitä.
05.11.2018 09:01
Joo+eihän+siinä+mitään+pahaa+ole+sinänsä+suojata+facebooktilinsä.++Kunhan+näyttää+ne+kaverit+sinulle+pyydettäessä.
02.11.2018 08:55
Mitä+väliä+sillä+on,+onko+poikaystävälläsi+tunteita+exää+kohtaan,+kun+hän+on+sinua+pettänyt,+etkä+enää+ikinä+voi+luottaa+häneen?
Vai+ajatteletko,+että+asia+on+ok,+jos+tunteita+ei+ole.?
01.11.2018 13:29
139 / 178