Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3554
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juuri+noin.+Vähän+niin+kuin+"minusta+tulee+väkivaltainen,+kun+juon",+niin+ensimmäinen+neuvo+olisi+lopeta+juominen.
Tosin+luulen,+että+alkoholi+on+tässä+tapauksessa+vain+tekosyy.++Aloittaja+jo+kertookin+,+että+rupeaa+vakipano+kyllästyttämään.
15.09.2018 18:35
Niin+juuri+tämän+palstan,+mutta+kaikki+muut+palstat+on+täynnä+valitusta,+kun+mies+ei+huomioi,+mies+ei+tee+mitään,+mies+on+liikaa+töissä,+mies+on+työtön...
13.09.2018 13:13
Tahtoo+olla+niin,+että+väkijoukko+kerää+väkijoukkoa.+Ihmiset+menee+sinne+missä+on+muita+ihmisiä.+
On+mukavaa+jos+saa+kirjoituksiinsa+reaktioita+nopeammin+kuin+viikossa.+Siksi+täällä+väki+pyörii.
Itselle+tämä+palsta+oli+suuri+apu+eron+jälkeen.+Opin,+etteivät+miehet+olekaan+epäonnistuneita+ja+syytä+maailman+kaikkeen+pahuuteen+ja+naistenkin+käytös+toteuttaa+aika+pitkälle+samaa+kaavaa,+puhumattakaan+tietysti+MAT+sta
13.09.2018 10:46
Samaa+mieltä.+Rekisteröityneenä+jo+vuodesta+2014
13.09.2018 10:40
No+mikäs+siine.+Nykyään+ei+ole+pakko,+jollei+huvita,+varsinkin+jos+ei+ole+lapsia.+Sinullakin+on+vielä+hyvinkin+muutama+vuosi+nuoruuden+kukoistusta+jäljellä+ja+toisaalta+miehellesi+alkaa+tulla+iän+tuomaa+karismaa,+joten+menojalka+voi+hyvin+ruveta+vipattamaan+.
".+Me+emme+riitele+juuri+lainkaan,+vaikkakin+piikittelyä+tapahtuu+nykyään+useammin.+Suhde+on+pikemminkin+taantunut+kaveri+pohjalle.+Emme+enää+tee+mitään+yhdessä+ja+makuuhuoneessakin+on+nykyään+huomattavasti+hiljaisempaa."
Noin+siinä+käy+yleensä+pitkään+seurustelleille.+Joskus+saatat+vielä+muistella+kaiholla+aikaa,+jolloin+oli+tasapainoista,+eikä+ollut+riitaa+ja+huutoa,+mutta+tiedetään,+että+naiset+haluavat+suuria+tunteita+ja+draamaa,+etenkin+nuoret+naiset.
Seuraavaan+parisuhteeseesi+osaat+sitten+ehkä+enemmän+panostaa+siihen+yhteiseen+tekemiseen.
"Välitän+kumppanistani+kuitenkin+paljon+enkä+halua+satuttaa+häntä+millään+tavalla."
Tuota+et+pysty+välttämään+.+Eroissa+yleensä+aina+sattuu+johonkin.
13.09.2018 09:40
Miksi+sinne+avioon+pitää+mennä?+Etkö+muuten+usko,+että+naisesi+rakastaa+sinua?
Voihan+se+oikeasti+olla,+että+naistasi+epäilyttää+avioliitto,+
Jätä+naisesi+rauhaan+ja+nauti+yhteisistä+hetkistä.
12.09.2018 12:08
"ei+saa+myöntäää+vaikka+päältä+löydettäis"
12.09.2018 11:16
Oliko+kyseessä+asenne,+vai+vaan+onneton+kömmähdys+sanavalinnassa,+joita+itse+teen+jatkuvasti?
Olisi+mukava+tuomita+hyväosainen+kurppa,++jonka+MA+on+varmasti+laskenut+pohjalukemiin.
Tyyppi+kuitenkin+menetti+työpaikkansa+sanasta,+jota+pyysi+heti+anteeksi.
12.09.2018 11:14
"Tyttö+on+lellitty+pilalle+ja+minusta+tehdään+vainoharhainen+ja+luulotautinen+kun+asiasta+mainitsen.+Tytön+lähipiiri+ei+usko+että+heidän+pikku+plinsessansa+tällaista+tekisi...lässyn+lässyn+lää"
Jos+miehesi+pitää+sinua+vainoharhaisena,+eikä+usko+mitä+sanot,+on+aika+vaihtaa+miestä.+Sillä+nämä+asiat+hoituvat.
11.09.2018 13:02
Voisiko+olla,+että+on+naisia,+joita+haluttaisiin+panoksi,+mutta+jotka+eivät+ole+vaimomatskua.
Silikonirinnat+voivat+olla+jonkun+mielestä+näyttävät,+mutta+naista,+joka+haluaa+silikonirinnat+ei+koeta+sopivaksi+muuten.
11.09.2018 12:58
"Minkälainen+ihminen+edes+kykenee+tämmöiseen+toimintaan?"
Narsistinen.+
"Mikä+on+oikea+malli+minun+toimia+jos/kun+hän+vielä+ottaa+yhteyttä?+"
Sanot+jäähyväiset+ja+lopetat+yhteydenpidon.+Et+vastaa+viesteihin,+etkä+puheluihin.+Minusta+tuollainen+käytös+kertoo+aikamoisista+mielenterveysongelmista.
Kuinka+saan+hänet+tyhjättyä+päästäni+ja+sydämestäni?+
Ei+aavistustakaan.
11.09.2018 12:55
Voisiko+olla+siksi,+että+tuollaiset+terveet+ja+riuskat+miehet+ovat+kaikkein+sopivimpia+matkustamaan+tuhansia+kilometrejä,+eikä+heitä+haluta+raiskata+eikä+helppo+ole+ryöstääkään.+
Suomessakin+on+satoja+tuhansia+sinkkumiehiä,+joiden+olisi+hyvin+helppo+lähteä+maasta+jos+maassa+eläminen+kävisi+vaikeaksi.
11.09.2018 12:48
"Mikä+neuvoksi?+Onko+täällä+kohtalotovereita?"
Minusta+tämä+on+yksi+näiden+palstojen+vakioaiheita.+Mies+ei+tee+mitään+ja+nainen+tekee+kaiken.
Tässä+tietysti+ratkaisu+on+paljon+yksinkertaisempi+kuin+monilla,+koska+aloittajalla+on+oma+koti,+mihin+mennä,+eikä+tarvitse+elää+hävityksen+keskellä.
Joten+ei+muuta+kuin+muuttamaan+rutiineja.+Miehesi+voisi+jopa+saada+siivouksen+yrityksen+kuluihin.+Ainakin+kotitalousvähennyksen+hän+niistä+saa.
11.09.2018 11:56
Onnellinen+lapsuus+ja+nuoruus.++4+henk+ydinperhe.+Vanhemmat+perustöissä+sähkärinä+ja+sihteerinä.
Oli+kuria+ja+vapauksia.+Harrastuksia+(ei+liikunnallisia)+paljonkin,+mutta+liikunta+tuli+pääasiassa+kävelystä+tai+fillaroinnista+eri+paikkojen+välillä,+mutta+sitä+tuli+aika+paljonkin.
Itse+olin+sellainen+fiksu,+mutta+laiska,+joten+koulu+ja+lukio+tuli+mentyä+siitä+mistä+aita+oli+matalin.
Jos+jotain+muuttaisin,+niin+olisin+halunnut+olla+rohkeampi+ja+tehdä+alotteita+tyttöjen+suuntaan.+Silloin+vaan+en+tajunnut.
10.09.2018 14:40
Montakin+vastausta+sen+perhe+ja+asuntolaina+lisäksi.+Otetaan+vaikka+pari+syytä:
1.+Miehelle+riittää+yleensä+vähempi.+Miehelle+voi+riittää,+että+vaimo+on,+kun+taas+nainen+haluaa+suuria+tunteita+ja+arvelee+liiton+olevan+heikoissa+kantimissa,+kun+suuret+tunteet+puuttuvat.
2.+Mies+on+oppinut,+että+tavallisella+miehellä+on+vientiä+sadasosa+siitä+mitä+naisella.+Joten+mies+arvelee,+että+edessä+voi+olla+pitkä+yksinäisyys+ennen+uutta+parisuhdetta.
3.+Miehellä+on+pidempi+pinna.+Jos+miehen+luonnettakuvaillaan+sanoilla+temperamenttinen,++räiskähtelevä,+se+ei+ole+positiivista.
10.09.2018 13:41
Olen.++Useitakin+kertoja.
10.09.2018 11:19
Et+ole+turhaan+pahoittanut+mieltäsi.
Tuohan+on+pettämistä+(ellette+ole+toisin+sopineet).+Luultavasti+seksiäkin+on+ollut,+mutta+koska+sitä+on+mahdotonta+näyttää+toteen,+se+kielletään.
10.09.2018 11:10
"Mieheni+ongelma+on+että+hänellä+on+pakottavatarve+iskeä+ja+kirjoitella+kaikille+naisille.+tinder,+alaston+suomi,+Facebook+istagramissa."
Kyseessä+on+riippuvuus,+kuten+mikä+tahansa+muu+riippuvuus,+päihde,+peli,+seksi...
"koskaan+ei+kuitenkaan+sänkyyn+asti+mene,"+Niin+ainakin+luulet.
"Ei+halua+minua+satuttaa+ja+haluaisi+olla+minun+ja+meidän+perheen+kanssa."
No+harvoin+olen+kenenkään+pettäjän+kuullut+haluavan+satuttaa,+ellei+kyseessä+ole+kostoseksi.
"On+niin+vaikea+tilanne.+mies+haluaisi+muuttua+mutta+hän+ei+tiedä+mitä+pitäisi+tehdä"
No+mitä+on+tehnyt?+Onko+puhunut+lääkärille?+Luulisi+lähes+jokaisen+täysi-ikäisen+suomalaisen+tajuavan,+että+psykologit+ja+psykiatrit++ovat+erikoistuneet+psyykkeeseen.+On+myös+erilaisia+ryhmiä+riippuvuuksista+kärsiville.
Sorry++epäuskoinen+asenteeni.+Kuulostaa+todella+kädettömältä+tämä+touhu.++Jos+miehesi+haluaa+oikeasti+muuttua+hän+marssii+huomenna+lääkäriin.+Äläkä+sinä+palkitse+miestäsi+antamalla+seksiä,+ja+kaikin+tavoin+ymm,ärtämällä+häntä.+Hän+vaan+jatkaa+sirkuksensa+pyörittämistä.
Tosin+ei+miehesi+ole+ainoa+maailmassa+joka+tuota+tekee.+Itsessäni+on+samoja+piirteitä,+vaikka+ei+noin+voimakkaina+ja+baareissa+tapaan+paljon+naisia,+jotka+haluavat+jatkuvasti+muistutuksia+haluttavuudestaan.
10.09.2018 11:05
No+tuohan+on+tosiaan+hyvin+tavallista+naisille.+Someen+luodaan+se+toinen+todellisuus.+Se+ei+ole+pelkästään+kumppaneista+vaan+myös+kaikesta+muusta.+Kaikille+kai+on+tuttuja+naisten+kuvat+skumppalasi+kädessä+missä+milloinkin.++Aina+on+julmetun+hauskaa+ja+on+kavereita+ja+kauniita+paikkoja+ja+vaatteita.+Sama+koskee+myös+kumppaneita.
Jos+vaikka+googlaat+
"Ulkoa+tulevista+paineista+huolimatta+iso+osa+naisten+kokemista+kauneusvaatimuksista+tulee+kuitenkin+naisilta+itseltään,+hän+sanoo.+
–+Miehet+hirveän+vähän+itse+asiassa+aiheuttavat+paineita.+Olen+monesti+sanonut,+että+kukaan+mies+ei+ole+koskaan+huomannut+mitään+käsilaukkuani+–+että+nekin+on+ihan+muille+naisille+ostettu,+Marjamaa+sanoo."+https://www.lansivayla.fi/artikkeli/408822-kauneusgurut-mtvlla-naiset-aiheuttavat-paineensa-itse-kukaan-ei-ole-niin"
Naiselle+on+varmaan+tullut+kova+kiire+näyttämään,+että+hyvin+menee+vaikka+erosin.+En+ole+jäänyt+paikalleni+junnaamaan.++Varmasti+osa+sanomasta+on+myös+sinulle.
Teepä+miehekkäästi,+ja+poista+narsistinen+exä+FB+kavereista+ja+keskity+ihan+omaan+elämään.
10.09.2018 10:44
Lähde+vaan+innokkaasti+pussaamaan+ja+halimaan.+Siitä+ne+sitten+voi+himot+herätä+tai+sitten+ei.++
Voi+kuulostaa+lässyn-lässyltä,+mutta+huolehdi,+että+halaatte+ja+pussaatte+paljon++(useita+kertoja+päivässä)+ilman+(välitöntä)+tarkoitusta+mennä+pidemmälle.+Joku+kerta+sitten+vaikka+pienessä+viinissä+voitkin+yrittää+edetä.
10.09.2018 10:24
143 / 178