Miehistä on tullut palstan valittajia.

Kaikysyäsaa

Koko ajan jostain valittavat, mikään ei ole naissa hyvin ja palstanaisetkin ihan kamalia vaikka kirjoittavat koko ajan palstalle naisten huomiota saadakseen. Hommatkaa se nainen niin ei tarvii valittaa eikä kirjoitella palstalle jos kerran palstanaisten jutut ei kiinnosta. Olette yksin kuten muutkin ettekä osaa olla ilman palstaa koska kukaan ei muuten juttele teille. Kai teillä nyt facebookissa on joku ukki vaikka jolle voitte jutella kun naiset ottaa päähän.

31

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikysyäsaa

      Onko yksinäisyys sekoittanut pääsi pahasti kun kirjoittelet toisten nimeillä ja matkit. Ehdotan että lopetat palstailun ja hankit muita harrastuksia.

      • Kaisanoasaa

        Ehdotan että lakkaat ätmeilemästä.


    • Niin juuri tämän palstan, mutta kaikki muut palstat on täynnä valitusta, kun mies ei huomioi, mies ei tee mitään, mies on liikaa töissä, mies on työtön...

      • epätietoinenlukija

        Laitappa linkkejä missä noita täältä löytyy?


      • Mieheni.com
        epätietoinenlukija kirjoitti:

        Laitappa linkkejä missä noita täältä löytyy?

        Parisuhdepalstalle mars. Sehän on naisten vastaava valituspalsta jossa jokainen avaus alkaa tyyliin:
        Mieheni teki sitä, Mieheni teki tätä, Mieheni juo, Mieheni pettää, Mieheni ei rakasta, Mieheni on idiootti, Mieheni ei ole töissä, Mieheni ei halua lapsia, Mieheni haluaa lapsia minä en, Mieheni pani siksoani...................
        Ja samaa jargoniaa satoja sivuja.


      • heihaloovaan
        Mieheni.com kirjoitti:

        Parisuhdepalstalle mars. Sehän on naisten vastaava valituspalsta jossa jokainen avaus alkaa tyyliin:
        Mieheni teki sitä, Mieheni teki tätä, Mieheni juo, Mieheni pettää, Mieheni ei rakasta, Mieheni on idiootti, Mieheni ei ole töissä, Mieheni ei halua lapsia, Mieheni haluaa lapsia minä en, Mieheni pani siksoani...................
        Ja samaa jargoniaa satoja sivuja.

        No mietippäs tätä: Täällä miehet valittaa, että naiset eivät hyväksy heitä....ja sitten kun joku nainen hyväksyykin, niin alkaa marina toisinpäin...olisiko tässä selkeä syy/seuraus-yhteys?

        Noista luettelemistasi "valituksista" valittasit itsekin... Et varmaan katselisi naista joka juo, ei rakasta, on idiootti, ei tee töitä, panisi veljeäsi.... Jos se sinusta on jargonia ja palstan "miksi naiset eivät rakastu luuseriin" ei ole jargonia, niin mikä sitten?


      • NainenRuudunTakaa
        heihaloovaan kirjoitti:

        No mietippäs tätä: Täällä miehet valittaa, että naiset eivät hyväksy heitä....ja sitten kun joku nainen hyväksyykin, niin alkaa marina toisinpäin...olisiko tässä selkeä syy/seuraus-yhteys?

        Noista luettelemistasi "valituksista" valittasit itsekin... Et varmaan katselisi naista joka juo, ei rakasta, on idiootti, ei tee töitä, panisi veljeäsi.... Jos se sinusta on jargonia ja palstan "miksi naiset eivät rakastu luuseriin" ei ole jargonia, niin mikä sitten?

        Tutkimustenkin mukaan naiset voi paremmin ilman miehiä ja miehet taas paremmin naisten kanssa. Eli miesten parisuhdearvo on tilastojen tasolla miinusmerkkinen, nainen taas on plussaa. Miksi nainen siis haluaisi miehen, kun keskimäärin huonontavat elämänlaatua?


      • halojatahalloo
        heihaloovaan kirjoitti:

        No mietippäs tätä: Täällä miehet valittaa, että naiset eivät hyväksy heitä....ja sitten kun joku nainen hyväksyykin, niin alkaa marina toisinpäin...olisiko tässä selkeä syy/seuraus-yhteys?

        Noista luettelemistasi "valituksista" valittasit itsekin... Et varmaan katselisi naista joka juo, ei rakasta, on idiootti, ei tee töitä, panisi veljeäsi.... Jos se sinusta on jargonia ja palstan "miksi naiset eivät rakastu luuseriin" ei ole jargonia, niin mikä sitten?

        Mikäs helevetin feministi sinä olet? Niin että naisilla vaan on valitus oikeus? Ihan yhtä suuri syy täällä olevilla naisettomilla miehillä jotka nimittävät itseään ätmeiksi on ihan samanlainen oikeus valittaa sitä miksi he eivät kelpaa naisille vaikka kaipaavatkin rakkautta ja välittämistä, perhettä ja kumppania.
        Suoraan verrannollinen tähän sitten onkin nämä parisuhde palstan naisvalittajat jotka valittavat lue. ulkoistavat valintansa muiden kontolle. Eli ollaan valittu suhteeseen se ns jännämies renttu jonka käytös ei sitten miellytäkkään ja hänelle itselleen ei asiaa kerrota mutta tullaan illan pimeinä tunteina sitten nettiin valittamaan käytöstä. Luonnollisesti tällaisista miehistä ei edes erota koska se on sitten jonkinlainen häpeä, statuksen menetys, arvon aleneminen kavereiden silmissä jos jätetään se komea renttu mies joten häntä siedetään vaikka käytös ei miellytä. Mietihän jos joku tämän palstan valittaja ätmeistä olisi tuollaisen naisen kanssa parisuhteessa ja käyttäytyisi kuin ne joista valitetaan. Mies lentäisi samantien pihalle koska ätmin ulkoistaminen ei näy omassa sisäpiirissä arvon alentumisena vaan päinvastoin satelisi kehuja että "saat koska vaan komeamman kuin se luuseri oli"
        Siinä sitä teoriaa niiden jargonioiden pohjalle.


      • Halootapahvi
        halojatahalloo kirjoitti:

        Mikäs helevetin feministi sinä olet? Niin että naisilla vaan on valitus oikeus? Ihan yhtä suuri syy täällä olevilla naisettomilla miehillä jotka nimittävät itseään ätmeiksi on ihan samanlainen oikeus valittaa sitä miksi he eivät kelpaa naisille vaikka kaipaavatkin rakkautta ja välittämistä, perhettä ja kumppania.
        Suoraan verrannollinen tähän sitten onkin nämä parisuhde palstan naisvalittajat jotka valittavat lue. ulkoistavat valintansa muiden kontolle. Eli ollaan valittu suhteeseen se ns jännämies renttu jonka käytös ei sitten miellytäkkään ja hänelle itselleen ei asiaa kerrota mutta tullaan illan pimeinä tunteina sitten nettiin valittamaan käytöstä. Luonnollisesti tällaisista miehistä ei edes erota koska se on sitten jonkinlainen häpeä, statuksen menetys, arvon aleneminen kavereiden silmissä jos jätetään se komea renttu mies joten häntä siedetään vaikka käytös ei miellytä. Mietihän jos joku tämän palstan valittaja ätmeistä olisi tuollaisen naisen kanssa parisuhteessa ja käyttäytyisi kuin ne joista valitetaan. Mies lentäisi samantien pihalle koska ätmin ulkoistaminen ei näy omassa sisäpiirissä arvon alentumisena vaan päinvastoin satelisi kehuja että "saat koska vaan komeamman kuin se luuseri oli"
        Siinä sitä teoriaa niiden jargonioiden pohjalle.

        Lue nainenruuduntakaa vastaus.... Ei tarvitse mun toistaa...


      • Yhyyyhyyyy

        Joku vinkuipana taas siellä vinkuu ja uhoo pippeli kourassaan....


      • Kaisanoasaa
        Mieheni.com kirjoitti:

        Parisuhdepalstalle mars. Sehän on naisten vastaava valituspalsta jossa jokainen avaus alkaa tyyliin:
        Mieheni teki sitä, Mieheni teki tätä, Mieheni juo, Mieheni pettää, Mieheni ei rakasta, Mieheni on idiootti, Mieheni ei ole töissä, Mieheni ei halua lapsia, Mieheni haluaa lapsia minä en, Mieheni pani siksoani...................
        Ja samaa jargoniaa satoja sivuja.

        En naiset sieltä ovat jännämiesten käyttämiä naisia ja ovat katkeria kun ei komea mie sollutkaan unelmamies.


      • NainenRuudunTakaa
        Kaisanoasaa kirjoitti:

        En naiset sieltä ovat jännämiesten käyttämiä naisia ja ovat katkeria kun ei komea mie sollutkaan unelmamies.

        Jännämiehiltä saa sentään panoja, ätmeiltä ei saa kuin ruikutusta.


    • Kuinka niin tullut?

      Koko sen ajan mitä mä täällä olen ollut, niin valittajat ovat olleet lähes yksinomaan miehiä.

    • Valkoritari

      Hamekangasta vailla moni palstan mies. Ihme ämmiä.

      • .. Millaisia "Ämmät" On?.. =O


      • rautalankaanippu
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Millaisia "Ämmät" On?.. =O

        mmmmmmmmmmmmm ja isot... MMMMMMMMMMMMMMM


      • rautalankaanippu kirjoitti:

        mmmmmmmmmmmmm ja isot... MMMMMMMMMMMMMMM

        .. No Sitä Minäkin.. Jotenkin Nyt on Tuolla Jantterilla varmasti RuuvitLöysällä, kun HameKankaista puhuu noiden Yhteydessä.. =O


      • Sensijaan sinä sankari sieltä puskista miehekkäästi huutelet, eiköhän se viisain kun meet itte vaan sinne hamekangaskauppaan aisuroimaan :D


      • Valkoritari

        Palstan poikakuorolle meni ihon alle ja oikein porukalla käydään päälle kun yksin vähän pelottaa ;)

        Mut hei, viikonloppuja!


    • helmiä_sioille

      Ei täällä miehiä ole sen enempää kuin naisiakaan. Jotain miehen- ja naisentapaisia vaan... :D

    • Kummatki taitaa valittaa yhtä paljon.

    • hienoahienoa

      Hyvä että on ätmejä. Ätmit ovat palstan parasta antia. Ätmit ovat parhaita miehiä. Nainen saa ätmistä parhaan miehen itselleen. Ätmi ei petä ja ätmi korjaa kaikki laitteet. Ätmi antaa naiselle parasta seksiä, mutta ätmi ei ole jännä.

      • Kaisanoasaa

        Jos naisia haukkuvat ruikuttajaätmit ovat parhaita miehiä, niin ei kyllä naisilla hyvin mene.


    • SoliterniuM1977

      Sama, kun sanoisit köyhälle rahattomalle, että:"mene nyt perkele ostamaan sitä ruokaa ettei tarvitse olla jatkuvasti valittamassa nälkääsi".

      • Ex---PUA

        Tiedätkö mitä eroa on ihmissuhteilla ja kaupankäynnillä? Ilmeisesti et.


      • 54545454
        Ex---PUA kirjoitti:

        Tiedätkö mitä eroa on ihmissuhteilla ja kaupankäynnillä? Ilmeisesti et.

        Tervetuloa takaisin palstalle :)


      • JossainMuualla
        Ex---PUA kirjoitti:

        Tiedätkö mitä eroa on ihmissuhteilla ja kaupankäynnillä? Ilmeisesti et.

        Ihmissuhteilla naisten kanssa ja kaupankäynnillä ei juurikaan ole eroa.

        Kyllä koirat ovat sitten mukavia.


      • Ex---PUA
        JossainMuualla kirjoitti:

        Ihmissuhteilla naisten kanssa ja kaupankäynnillä ei juurikaan ole eroa.

        Kyllä koirat ovat sitten mukavia.

        Ei ihme, että pärjäät paremmin koirien kuin naisten kanssa.


      • turharuikuttaa

        No ei se nälkäkään valittamalla lähde.


    • Pillujen--asiantuntija

      Palstan hameväkee harmittaa kun jännämies jätti.

    • Kaikysyäsaa

      Miehet ei valita vaan naiset koska olette heikkoja ettekä kestä olla yksin. Teistä ei kukaan edes pidä ja mitä itkette kun palstalla teille ei kukaan kirjoita..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe