Joku aloitti rinnoista keskustelun niin tulin itsekin ajatelleeksi sen, että miksi miehet katsovat isoja rintoja ja silikonirintoja, jos ei anna oman vaimon ottaa sellaisia?
Rinnoista kysymys
19
415
Vastaukset
Silikonirintoja voi erehtyä luulemaan aidoiksi, jos katsoo. Vaimon rintoja myös kosketetaan. Silikonin koskettaminen herättää vastenmielisyyden.
- wertyq
no, katsothan sinäkin niitä, etkä anna miehesi ottaa sellaisia. hah
- Mjiikoo
Ai miten niin ei anna ottaa? Totta kai antaisin, ja olisin vieläpä täysin hankkeen kannalla!
Voisiko olla, että on naisia, joita haluttaisiin panoksi, mutta jotka eivät ole vaimomatskua.
Silikonirinnat voivat olla jonkun mielestä näyttävät, mutta naista, joka haluaa silikonirinnat ei koeta sopivaksi muuten.- Anonyymi
Olishan se hienoo kun olis joka tarpeeseen mies.
Yksi maksumieheksi, toinen romanttiseen tarpeeseen, kolmas seksiin ja neljäs palvelemaan.
- ei-jatkoon-
Siksi niitä katsotaan, että ovatpa nuo aivan liian isot ja pallomaiset.
- Anonyymi
Antaisin ottaa. Suorastaan riemusta kiljuen. Isommat on paremmat.
- Anonyymi
Sopivat on parhaat ja usein B on parempi kuin D.
jos mies joutuu ne maksamaan niin tuleehan se perkeleen kalliiksi
- Anonyymi
Mies ei oo suurituloinen ja onneks mä en tartte silikoneja kun on G-kupin rinnat😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei oo suurituloinen ja onneks mä en tartte silikoneja kun on G-kupin rinnat😀
Miehillä ukkorintoja riittää.että joo.timitys mikä kuppikoko?
- Anonyymi
Luulen että timityksellä on paremmat rinnat ku mulla :(
Anonyymi kirjoitti:
Miehillä ukkorintoja riittää.että joo.timitys mikä kuppikoko?
Kiinteys on tärkein
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että timityksellä on paremmat rinnat ku mulla :(
Miehellä on rintalihakset
Katsoo silikonirintoja...missä? Kyllä mä päivät pitkät töissä konttorin naisten ryntäitä tuijottelen, mutta mistä hitosta mä tiedän kenellä niistä on silikonit ja kenellä ei... Ai niin tiedän, että yhdellä on silikonit jotka se otti rintojen pienennyksen yhteydessä. Hartiakivut kuulemma helpotti...
- Anonyymi
Omalla rouvalla oli silarit tavattaessa. Huomasin vasta kun ekaa kertaa pääsi kopeloimaan, niin luonnollisen näköiset olivat. Suhteen aikana kerran käynyt uusimassa pallot, ei todellakaan oo ollut mulla valittamista aiheen tiimoilta.
- Anonyymi
Mielipiteitä varmaan on puolesta ja vastaan. Minusta sillä on esineellistämis tarkoitus? Jos itse miettisin asiaa omalla kohdallani niin en ottaisi. Ehkä toiset ottavat, koska olettavat sillä olevan myönteisiä vaikutuksia miehiin liittyen? Ehkä enempi hetken hurma ja pitempi turma? Pinnallista touhua enempi, ehkä kuulee naamatusten positiivista, mut selän takana negatiivisempaa? En itse suosittele.
Minäkin ihmettelen miksi me miehet yleensäkin katselemme naisten rintoja sillä silmällä.
Rintojen koon tai muodon ei pitäisi korreloida mitenkään esimekiksi tulevan lapsen tai sikiön terveyden muun hyvinvoinnin tai älykkyyden kanssa. Tai sen kanssa yleensäkään miten tuleva äiti tulee tulevan lapsensa kanssa pärjäämään.
Sen sijaan lantion ja tätä kautta persauksen muodon perusteella miehen alitajunta ja nykyisen tieteen aikakauden aikana myös tietoinen tajunta pystyvät päättelemään miten nainen selviää synnytyksestä ja siksipä ihan tutkitusti on huomattu, että juuri tietynlainen lantion ja persuuksen malli viehättää useimpia miehiä.
Rinnoilla sen sijaan ei ole todettu mitään tällaista roolia tässä kuviossa.Perintögeenit, jotka määräävät suuren osan käyttäytymisestämme, ovat valikoituneet sopiviksi menneen ajan olosuhteisin. Siksi miehet edelleen keskimäärin pitävät suurista rinnoista. Muita maidon lähteitä ei varhaiskaudella ollut. Keskimäärä ei kuitenkaan tarkoita kaikkia miehiä.
Rinnat ovat kuitenkin toissijaiset. Ensisijainen miehen kiinnostus on kuitenkin naisen sukupuolielimiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175920
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04651- 502959
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262866Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332376Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452330Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme221983Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381540
- 1721393