Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3552
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+olet+oikeilla+jäljillä.
Muistelen+tutkimusta,+jossa+sanottiin,+että+naisilla+on+keskimäärin+jotain+3,4+läheistä+ystävää+ha+miehillä+0,7.
Naiset+pitävät+miehen+ystäviä+tärkeinä+tavatessa,+mutta+sitten+alkaa+marina+ystävien+kanssa+vietetystä+ajasta,+kunnes+taas+jossain+vaiheessa+ruvetaan+valittamaan,+kun+mies+on+aina+kotona.
Tässä+samaiseen+aiheeseen+liittyvä+keskusteluavaus:+https://keskustelu.suomi24.fi/t/11124254/naiset-hairitseeko-jos-miehella-on-0-kaveria
Ensimmäinen+vastaus:
"Siis+miten+mä+voisin+kavereilleni+kertoa+ettei+mun+miehellä+ole+yhtään+kaveria.+Nehän+naurais+mut+pihalle+illanistujaisista."
Toinen+vastaus:
"Siis+jokaisella+PITÄÄ+olla+kavereita+/+sosiaalinen+verkosto.+Kertoo+ihmisestä+jo+paljon+,+mikäli+ei+ole+kavereita."
Lisää:
"Kaverittomalla+henkilöllä+on+heikot+sosiaaliset+taidot,+siis+tottakai+häiritsee."
"Ei+haittaa,+mutta+pidän+asiaa+outona.+Miksei+jo+pariutuneen+kanssa+voisi+olla+kaveri?"
"Kyllä+mielestäni+miehellä+täytyy+edes+olla+jotain+sosiaalista+elämää"
"Kyllä+häiritsee.+Kaveriton+mies+ei+ole+normaali.+Sosiaalisesti+normaalilla+on+ystäviä+eikä+hänellä+ole+vaikeuksia+saada+uusiakin+ystäviä.+En+todellakaan+haluaisi+miestä,+jonka+sosiaaliset+taidot+ovat+luokkaa+0+ja+ystävättömänä+takertuisi+minuun+liikaa.+Mikäli+mies+ei+kykene+pitämään+ystävyyssuhteita+yllä,+niin+ei+hän+silloin+kykene+seurustelusuhteeseenkaan."
"Musta+sellainen+mies+jolla+ei+kavereita+on+tosi+outo+ja+pelottavakin,+en+todellakaaan+uskaltaisi+alkaa+mitään+puhumaan+sellaisen+kanssa."
06.02.2018 10:09
No+aika+vähän+voit+tehdä.+Ei+taida+muutenkaan+olla++ihan+sanansa+mittainen+mies.
Jos+haluat+kostaa,+voit+tietysti+kertoa+miehesi+uuden+naisen+puolisolle+tapailusta,+niin+loppuu+se+pelleily.
05.02.2018 13:53
Hmm+hankala+juttu.
Onko+tuo+talo+ja+laina+teidän+kummankin+nimissä?+sitten+periaatteessa+se++jaettaisiinkin+niin,+että+myyntihinta-laina+jaettuna+tasan+teille+molemmille.
"Sekä+se+kumpi+enempi+lyhentänyt+on+saanut+verovähennykset+kokonaan."+Miten+se+on+onnistunut?++
"Meneekö+minulla+jotain+veroa+kun+olen+se+joka+myy+osuuden+pois?".+Jos+et+saa+voittoa,+ei+mene+veroa.
05.02.2018 13:50
Alkuperäinen+kysymys+on+jo+niin+vanha,+että+asia+on+selvinnyt+ajat+sitten+tavalla+tai+toisella.
"Aika+erikoista,+että+lapset+on+puoliksi+kummallakin+vanhemmalla,+ja+silti+isä+vielä+maksaa+elatusapua+äidille.+Yleensä+näin+ei+ole.+Isä+siis+elättää+lapsia+luonaan+kaksi+viikkoa+ja+maksaa+sitten+äidille+vielä+siitä+kahdesta+viikosta,+minkä+lapset+on+äidin+luona.+Aika+kiltisti+on+mies+myöntynyt."
Kyse+onkin+nyt+siitä,+että+kuka+maksaa+vaatteet,+harrastukset,+hoidot+yms.+Eli+ns+lähivanhempi+saa+nuo+rahat.+Se,+että+lapset+ovat+isällään+2+viikkoa+otetaan+huomioon+elatusavussa+kyllä.
Lapsilisät+myös+kuuluvat+lähivanhemmalle+ja+ne+on+tarkoitettu+lapsen+elättämiseen.
05.02.2018 13:39
Ai+missä+kohtaa+aloittaja+sellaisesta+puhuu?
05.02.2018 09:05
Tyttö+maalta+tosiaan+ketsoo+etuoikeudekseen+arvostella+muita,+vaikka+kirjoittaa+kuin+alakoululainen.
02.02.2018 12:24
Jos+menet+autokauppaan,+kertooko+kauppias+ensimmäiseksi+huonot+puolet+autostaan?+Esimerkiksi,+Tehokas+moottori+on+ja+kiva+ajaa,+mutta+takapenkki+on+helvetin+ahdas.+Ei+tietenkään,+koska+voi+olla,+että+ostajalle+ei+ole+takapenkin++tiloilla+mitään+merkitystä
Jos+olet+palkkaamassa+timpuria,+niin+kertooko+hän+ensimmäiseksi,+että++olen+tosi+nopea+ja+tarkka,+mutta+levytystöissä+olen+vähän+hidas?
02.02.2018 12:22
Väittäisin,+että+suurimmat+sudenkuopat+onnistuu+kyllä+välttämään+jos+kuvia+on+naisesta+enemmän+kuin++yksi.+Tunnettuja+harhautuskeinoja+ovat+mm:+huivi+johon+leuka+on+kätketty+(kaksoisleuka+ei+näy),+kuvaaminen+makuulla+(naama+siliää),+voimakas+meikki,+epäselvä+kuva,+kuvat+vain+kasvoista(läskit+ei+näy),+kuvat+yläviistosta.+kuvat+vähän+kirtyneessä+vartalonasennossa+(läskit+ei+niin+näy).
Eri+asia+ovat+sitten+suoranaiset+petokset,+eli+kun+kuva+on+otettu+muutama+vuosi+ja+kilo+sitten.+Erään+naisen+kohdalla+en+vieläkään+osaa+sanoa+mistä+hän+oli+taikonut+kuvaansa+leuan,+vaikka+sellaista+hänellä+ei+ollut.
"Tottakai+vastaan+on+tullut+myös+näitä+rockabilly+metallinappinaamoja+joilla+on+ihan+vitusti+metallia+naamassaan,+hyi+vittu+sellaiset+kiiltävät+nappikorut+ja+jos+on+vielä+useita+pitkin+naamaa,+oikein+ihmetyttää+miten+jonkun+mielestä+voi+moiset+olla+jotenkin+tyylikkäitä+saati+sitten+jotain+seksikkäitä."
Oletko+masokisti,+vai+miksi+olet+tällaisen+kanssa+lähtenyt+treffeille?+Eivät+tuollaiset+ole+kuvissakaan+mitään+naapurintyttöjä.
02.02.2018 12:12
"Kyse+on+tuossa+ollut+hieman+fyysiseksi+äityneestä+riidasta+joka+on+ollut+naisen+hallinnassa"+
Kerrotko+minulle+mikä+on+riidassa+sopiva+määrä+fyysisyytta?+
Saako+töniä+ja+kuinka+kovaa?
Vaatteiden+repiminen?
Saako+painaa+maata+vasten?
Saako+vetää+tukasta?
Miten+on+litsari+poskelle?
Entäpä+lyönti+käsivarteen?
Itse+olen+tottunut,+nollatoleranssiin+tuon+väkivaltaisuuden+kanssa+jopa+siinäkin+tapauksessa,+että+nainen+on+lyönyt+minua.
No+seuraavaksi+jään+odottamaan,+että+nainen+saa+kunnolla+turpiinsa.
Itse+tulkitsen+asian+niin,+että+nainen+on+onnellinen+kun+saa+jännmiespaskan+huomion+pois+itsestään+johonkin+muuhun+jä+pääsee+liittoutumaan+yhteistä+vihollista+vastaan,+jos+vaikka+ei+saisi+enemmän+turpiinsa+illalla+kotona.
No+yhtä+kaikki+se+on+valinta+jännämiehen+puolesta+sen+sijaan,+että+ottaisi+taksin+turvakotiin+ja+alkaisi+etsiä+kilttiä+miestä.
01.02.2018 13:21
Eikös+prostituutio+ole+laillista+suomessa.+Parittaminen+ja+bordellit+ovat+kiellettyjä,+toisin+kuin+esim+Saksassa.
Wikipediassa+oli+muuten+tällainen+teksti:
"Taloustieteilijä+Beckerin+avioliittoteorian+mukaan+miehille+vaimo+ja+seksinmyyjä+ovat+substituutteja.+Vaimon+ja+seksinmyyjän+pääasiallisena+erona+on,+että+seksinmyyjät+eivät+tarjoa+miehelle+lastentekomahdollisuutta.+Seksinmyyjät+eivät+anna+miehille+lapsia+eivätkä+auta+kasvattamaan+niitä.+Edlund+ja+Korn+ovat+esitelleet+taloustieteellisen+teorian+seksinmyynnistä.+He+määrittelevät+seksinmyynnin+olevan+naisten,+matalataitoista,+työintensiivistä+ja+hyvin+palkattua"
31.01.2018 14:28
Kiitos.+Tämä+oli+hyvä+kommentti.
31.01.2018 09:22
Eli+miten+muuttaisit+suomen+järjestelmää?
30.01.2018 21:50
Siksi,+koska+lähivanhemmam+ajatellaan+maksavan+vaatteet,+hygieniatuotteet+yms.
30.01.2018 21:48
Ehkä+ne+kertovat+vain+puoli+totuutta.+Itse+olen+kaksi+kertaa+mennyt+tilanteeseen,+jossa+on+ollut+jonkinlainen+naisen+nimen+omaan+naisystävän)+pahoinpitely+meneillään+.+Kummallakin+kerralla+myös+nainen+on+suuttunut+minulle+ja+kehottanut+olemaan+sekaantumatta+asioihin.
30.01.2018 15:25
Niin,+kuten+sanoin,+en+tarkoita,+etteikö+olisi+parisuhteita+jotka+ovat+oikeasti+tasa-arvoisia.+Ja+sinulla+on+ilmeisesti+sellainen+ainakin+omasta+mielestäsi.+Puolisosi+mielipide+jää+tässä+nyt+kuulematta.
Se+että+sinulla+on+noin+ei+tarkoita+etteikö+kertomani+pitäisi+paikkansa+ja+alkaa+olla+iso+ongelma+yhteiskunnassa:
Siihen+ovat+mm.+puuttuneet+tunnetut+psykologit+Tony+Dunderfelt+ja+Heli+Vaaranen:+https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/psykologi_tony_dunderfelt_hsssa_nainen_haluaa_sankyynsa_rakastajan
"Vaarasen+mielestä+naisista+on+tullut+päällepäsmäreitä+ja+miehistä+tahdottomia+apureita."
"+Kiltit+miehet+eivät+Dunderfeltin+mukaan+riitä+naisille."
https://www.hs.fi/elama/art-2000002879714.html
"Mies+turhautuu,+sillä+hän+ei+päätä+juuri+mistään.+Miehen+tehtävänä+on+ottaa+vastaan+käskyjä+–+eikä+hän+siitä+huolimatta+useinkaan+saa+asiasta+kiitosta,+Vaaranen+sanoo.+Nainen+puolestaan+on+kiukkuinen,+koska+kokee+kantavansa+liikaa+vastuuta."
"+naisen+kriteerit+muuttuvat.+Hän+alkaa+haluta+täydellisyyttä,+esimerkiksi+täydellisen+siistiä+kotia.+Neuvottelutaidot+häviävät,"
"Mutta+miksi+mies+alistuu+naisen+apupojaksi?
”Koska+nainen+on+yleisesti+ottaen+parempi+kertomaan+tarpeistaan+verbaalisesti.+Lisäksi+naisella+on+takanaan+vankka+tyttökavereiden+tuki.+Miehellä+vastaavaa+ei+ole."
Tuohon+hesarin+kirjoitukseen+viitaten.+Lähipiirissäni+on+kaksi+pariskuntaa+joissa+nainen+kieltäytyi+lukemasta+tuota+artikkelia.+Toinen+luki+sen,+mutta+kielsi+kertomasta+miehelleen.
30.01.2018 15:22
Agustiikasta+en+tiedä,+´mutta+akustiikasta+jotain.
Kuten+edellinen+vastaaja+tuossa+sanoi,+suurin+vaikuttava+tekijä+kuulohavaintoon+lienee+taustamelu.
Tiedäthän+ilmiön,+että+päivällä+et+hyttysen+ininää+kuule,+mutta+yön+hiljaisuudessa+se+kuulostaa+todella+voimakkaalta.
Joten+siis.+Jos+naapurisi+istuu+hipi+hiljaa+tyynenä+kesäiltana+terassillaan+kaljalasin+kanssa+ikkunanne+alla,+kuulee+hän+luultavasti+äänenne+paremmin+kuin+kotonaan.++Lähes+aina+kuitenkin+esim+tuulen+suhina,+liikenteen+äänet+yms+peittävät+muut+äänet+alleen+tehokkaammin+kuin+sisällä.
30.01.2018 13:07
Kummassakin+tapauksessa+pyritään+vähentämään+epäluuloja+kyseistä+ryhmää+kohtaan.
30.01.2018 12:56
Poliisikin+käy+kouluissa+tapaamassa+pieniä+tyttöjä+ja+poikia.+Pitäisikö+sekin+kieltää?
30.01.2018 10:59
Niin,+en+sanonut,+että+maailmassa+ei+olisi+onnellisia+aviolittoja+ja+myös+päättäväisiä+miehiä.
Veikkaan+myös,+että+tuossa+Mikon+tapauksessa+nainen+on+voinut+kuvitella++kaiken+olevan+hyvin.+Heillä+oli+talo+autot+ja+lapset+yms,+mutta+toinen+vain+kärsi.
EIkä+se+mieheltä+vaadi+mitään+pohjatonta+ilkeyttä+saavuttaa+hyvä+tasa-arvoinen+parisuhde.+Pitää+vaan+alussa+pystyä+olemaan+sille+naiselle+joskus+se+pahan+mielen+lähde.
Toiselle+se,+että+mies+kerran+viikossa+lähtee+pubiin+heittämään+tikkaa+kavereiden+kanssa+on+normaalia+ja+toiselle+se+on+rappioelämää,+josta+mies+täytyy+vieroittaa+keinolla+millä+hyvänsä.
Toisen+mielestä+5+x+viikossa+2+h++salilla+on+merkki+siitä,+ettei+rakasta+ja+halua+viettää+aikaa+perheensä+kanssa.+Erityisen+hankalaa+se+on+jos+tällaiseen+harrastukseen+palaa+parin+vuoden+yhdessäolon+jälkeen.
30.01.2018 09:49
Itse+asiassa+juuri+tämä+on+asiani+pointti,+että+miehet+sekoittavat+kiltteyden+ja+tahdottomuuden+ja+joutuvat+sen+takia+ns+tossun+alle.
Käsitykseni+kuitenkin+on+se,+että+naiset+ottavat+mielummin+sen+pikkuisen+narsistisen++määrätietoisen+ja+menestyneen+miehen,+kuin+sen+kiltin+tossukkamiehen.
30.01.2018 09:26
173 / 178