Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
95
Kommenttia
3552
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En oikein ymmärtänyt aloitustasi. Aloitit sanalla niinpä, ikään kuin viittaisit johonkin, mihin?
Mikä ikäryhmä on kasvatettu ämpärit päässä?
Mitä tarkoitat luonnon ilmentymillä?
04.07.2024 08:03
Minkä asioiden?
04.07.2024 08:01
No jos on yhteisiä lapsia, niin minusta on luonnollista, että lasten yhteisiä asioita joudutaan hoitamaan, mutta ei muuta. Kaikenlaiset yhteiset tapaamiset yms on syytä unohtaa, jos siirtyy uuteen suhteeseen.
02.07.2024 11:48
Toisille riittää seksi harvemmin kuin toisille. Silti uskon, että myös sinun kannattaisi tehdä aloitteita kyräilyn sijaan.
Huolestuttavaa on, että teiltä puuttuu muukin hellyys . Se taas voi johtua monesta seikasta: voi olla, että se ei ole luontaista miehellesi, voi olla, että hän ei vain halua seuraasi, voi olla, että häntä vaan muuten ahdistaa.
Oletko päässyt seuraamaan miten miehesi vanhemmat käyttäytyvät parisuhteessaan?
Jos haluat pelastaa liittosi ja ja jos miehesikin haluaa pelastaa liiton, kehottaisin menemään parisuhdeterapeutille puhumaan. Ei miehesi ole ainoa suomalainen tämän tyyppinen mies. Muistaakseni siitä on tehty sanontakin, ettei suomalainen mies puhu eikä pussaa. Jos toinen tai kumpikaan ole ilman painostusta valmis terapeutille, alkaa liitto mielestäni olla taputeltu.
Itselläni syy seksikertojen harvenemiseen voi olla, että seksissä ei ole mitään uutta. Vaikka seksi olisikin sinänsä ihan hyvää rakastelua, lakkaa se minua kiinnostamasta aika pian.
02.07.2024 11:44
Kyllä moni mies on tosi onnellinen tästä eteenpäin, kun eivät saa ihan liikaa vastauksia.
Eivät siis saa vastauksia, laittoivat kuvan tai eivät.
On vaikea siis edes käsittää miten huonosti sinulla on asiat, kun tulee noin paljon vastauksia. Koita kestää. Kaikilla meillä on ristimme kannettavana. Zemppiä.
02.07.2024 11:14
Sinun on turha odottaa, että joku tulisi sinulle hyvittämään kärsimyksesi.
Olet tähän asti kieltäytynyt otamaan vastuuta omasta onnellisuudestasi. Koita tehdä se edes viimeistään nyt vanhemmalla iälläsi, vai uskotko lauseeseen: kärsi kärsi, kauniimman kruunun saat?
01.07.2024 15:25
Pari asiaa tulee mieleen.
1. Seksiä nuoren litteävatsaisen naisen kanssa
2. Olisi mukava joskus päästä ns. liukkaille.
01.07.2024 14:30
Hyvää pohdintaa.
27.06.2024 14:34
Hyvää pohdintaa.
27.06.2024 14:34
Vastaisitko itse ilmoitukseen, jossa etsitään rentoa seuraa?
Jos vastaisit, miksi olet mielestäsi rento?
Jos taas et, niin miksi et?
27.06.2024 14:31
Apu-lehden kolumnin mukaan rento seura voi tarkoittaa ainakin näitä kolmea asiaa:
1. Nainen hyväksyy miehen päihteiden käytön
2. "Toive siitä, että asiat etenisivät omalla painollaan. Nimittäin mikäli mies deittailee suurin piirtein omanikäisiään naisia, deittailussa alkaa ilmeisesti olla paineen tuntua. Jos yli 35-vuotias nainen haluaa lapsia, hänellä on kiire. Kiire on rentouden vastakohta"
3. Mies haluaa seksiä ilman sitoumuksia, mutta se ei ole sama asia kuin yhden illan jutut.
Itse jos laittaisin Tinderiin etsiväni rentoa seuraa, niin se ehkä merkitisisi eniten, ettei ole kiire parisuhteeseen. Toiseksi toivoisin myös, ettei nainen olisi kovin ehdoton. Jos on kasvissyöjä, niin on ok, jos mies on sekasyöjä. Jos tykkää meikata, niin ihmisten ilmoille voi myös tulla meikittä. Jos treenaa kovasti, niin joskus sen treenin. Jos on järjestyksen ihminen, ei menisi suunniltaan, jos joskus vaihdetaankin se siivous vaikka yhteiseen elokuvahetkeen.
27.06.2024 14:30
Pariutumisen pelisäännöt ovat hyvin helpot, vaikka aloittajalla ei niistä tunnu olevan oikein tietoa.
Ensinnäkin se ei mene niin, että pitkä saa pitkän ja lyhyt lyhyen jne, vaan niin, että pitkä ja lihaksikas mies saa pitkän ja lyhyen, treenatun ja treenaamattoman jne. Lyhyt mies saa lyhyen jos sitäkään.
Miehen pariutumista helpottaa hyvä ulkonäkö, hyvä status, hyvä varallisuus, hyvä koulutus. Tietysti jos olet vielä mukava, niin se auttaa asiaa.
Naisen pariutumista edesauttaa lähinnä hyvä ulkonäkö.
25.06.2024 14:37
Tuohon tilanteeseen eivät terapiat auta. Puolisollasihan on vahvoja narsismin piirteitä.
Tässä on nyt se vaihe, että hän haluaa eristää sinut muista.
Lähde kun voit. Kerro erosta esim lähimmille ystävillesi ja ehkä jopa pomollesi töissä ja varoita, että erosta voi tulla ruma. Näin viet puolisoltasi tärkeän aseen.
05.06.2024 12:38
Itse ainakin ajattelen, että muutuin paremmaksi, kun oli vähän aikaa erosta kulunut ja olin saanut etäisyyttä siihen.
Lisäksi moni, joka kertoo olevansa eroamassa ei olekaan eroamassa tai ainakaan puoliso ei tiedä siitä mitään. Aika harva kuitenkaan haluaa olla avioliiton rikkoja.
05.06.2024 12:32
Kyllä moni riita jää riitelemättä sinkulla, toisaalta myös moni nauru nauramatta.
Jos ei tunne oloaan yksinäiseksi, niin eihän siinä mitään.
Sitten elämän viimemetreillä voi olla vähän karua, jos ei ole lapsia huolehtimassa, että saa ihmisarvoista kohtelua.
27.05.2024 13:47
Annat kuvan, että yleisestikään toiveet eivät kohtaa, mutta loppujen lopuksi puhut vain seksistä.
Nyt kannattaa miettiä, että onko seksi niin tärkeää, että kannattaisi erota. Harrastat seksiä luultavasti reilusti alle prosentin elämässäsi. Jos muuten on mukavaa, kannattaako erota. Jos muutenkin yhdessäolo on vastenmielistä, niin päätös on varmaan helppo.
Olen muuten itse ollut kuvailemassasi tilanteessa ja päättänyt jäädä.
14.05.2024 15:42
Kun mennään tarpeeksi kauas historiaan, niin kaikki ovat sukua kaikille.
14.05.2024 15:35
Älä tee rikosta ja kenelle meinaat ilmoittaa?
14.05.2024 15:30
Tämä onkin hyvä aihe sinkut-palstalle, koska välttämättä ei ikisinkulla ole ketään toteuttamassa viimeistä toivetta. Vielä kun viimeiset 10 vuotta muistisairaana muuttuen pikku hiljaa vihannekseksi, voi olla, että toive jää kertomatta, tai hoitajat ovat kuolemaan mennessä vaihtuneet niin monta kertaa, ettei kukaan muista.
14.05.2024 15:29
Terveydenhuollossa osataan aika hyvin asettaa ylipainon raja. Esimerkiksi moitittu painoindeksi on aika salliva mielestäni,
Nuorten naisten kohdalla pieni ylipaino ei niin paljon haittaa, koska he ovat kiinteämpiä luonnostaan, mutta itse tykkään litteistä vatsoista.
07.05.2024 09:55
8 / 178