- Minusta vanhat miehet, nuorista ei kokemusta 50 vuoteen, ovat ihania.
Ensimmäinen ei osannut pissiä istualtaan. - Selvä. Olempa viisastunut, koskaan kun ei le sitä kytkintä nähnyt niin ymmärräs vähäistä.
Täällä 2 km matkalla 7 valot ja jalankulkijat vaihtaa niitä, on melkoista valoissa seisomista joskus. - Ajoin kuorma-autokorttia niin mäkilähtö oli inssiajossa ja se piti tehdä kytkimellä, silloin 35v sitten miten lie nyt. Mäki oli jyrkkä ja en ymmärrä miten siitä muuten olis lähdetty, sammui vain kerran.
- Korjaamon setä on sanonut minulle että naiset jarruttaa varovasti niin jarrut kuluu, pitäis jarruttaa kunnolla kerralla pohjaan. Siinhän päätyy nokka ikkunaan.
- Laitetaanko noita autostoppia jälkiasennuksena vai onko autoja joissa se on ?
- Mikä on autostoppi?
- Ei minulla fobiaa asiasta ole. Jos vielä joudun auton vaihtamaan niin se on automaattivaihteistoinen, vasen jalka huononee.
- Kytkimenn osat voi olla edullisia mutta se työ korjaamolla, ei edullista, kuultu tieto ettei halpa remontti.
- Samaa mieltä olen ollut mitä kirjoitit. Osaan käyttää kytkintä
myös muuten kuin pohjassa pitämällä, tuli vaan mieleen että onkohan tapani myös luistattamista.
Viitisenkymmentä vuotta autoa pitääneenä ja ajaneena ei yhtään kytkinvikaa ole ollut. Ajoin tosin pitkiä taipaleita jossa ei paljon kytkintä tarvinnut rasittaa, eikä ollut liikennevaloja. Nyt kaupunkiajoja ja valoja.
Kun ajoin kortin oli Hyvinkäällä yhdet liikennevalot. - Ei se niin yksinkertaista ole, että sinä meet!
- Siis kuluttaa kytkintä?
- Kalaa voi pakastaa, aluksi sa pakkaseen, ei tarte viskata roskiin. Teen iin kun on yhden hengen talous ja koko siika on liian iso syötäväksi kun muutakin sörsseliä on.
Juustoista helpoin päästä eroon laittamalla pitsaan. - Kaupan pakasteesta voi katsoa vihjeitä mitä vois tehdä.
- Minä tykkään karjalanpaistin lopusta tehdä lihakeittoa, hyvää ku mikä!