Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
santtu_1975X
santtu_1975X
santtu_1975X
Vapaa kuvaus
Aloituksia
92
Kommenttia
6153
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin, useimmat tuota kuumavahaa käyttävät henkilöt käyttävät useamman ketjun "taktiikkaa" niin että vahaavat useammat ketjut kerrallaan.
Tuo Rex:n vahan pitäisi kestää ajo-olosuhteista riippuen 500-1000km (helpoissa olosuhteissa jopa 1500km) yhdellä kuumavahauskerralla ja kun yhdellä paketillisella tekee luokkaa 20kpl ketjuvahauksia, (seossuhteesta riippuen), niin tuolle vahaukselle tulee siis hintaa noin 2,5€/krt (jolla siis ajaa sen 500-1000km).
Jos tuo on rahallisesti liikaa, niin sitten kannattaa miettiä jotain lisätulojen tekemistä...
Itse siis EN ole vieläkään tuohon kuumavahaukseen mennyt, REX:n Black Diamond kyllä käytössä, loistava tuote omassa kategoriassaan (vaikka ei aivan kuumavahaukselle pärjääkkään kestävyydessä, etenkään kosktealla kelillä).
18.05.2026 23:54
Persitenttit, etenkin leksandet ovat vähän sellaisia….
18.05.2026 23:12
Rex:hän on myös olemassa tuo viimevuoden uutuus, eli Black Magik drip Wax ”kylmä” nestevaha.
Ihan positiivista että Suomalaisfirma joka aikaisemmin ollut tunnettu lähinnä vain suksivoiteista on saanut kehitettyä maailmanluokan pyöräilytuotteikakin.
18.05.2026 22:58
Eli Diandran yritys maksoi ensin noin 98 000€ veroja ennen kuin alkoi maksamaan osinkoa omistajalleen. Eli kyllä sitä veroa on maksettu.
18.05.2026 19:01
Ja A-katsastus irtisanoo työntekijöitä koska hävisi kilpailutuksen, niin kilpailutuksen voittaja vastavuoroisesti joutuu palkkaamaan lisää väkeä että pystyy kilpailutuksen hoitamaan.
18.05.2026 15:11
Tuossa yksi yleisesti tunnustettu kansanmurhan määritelmän tiivistetty versio:
” Kansanmurha (kansainvälisessä oikeudessa myös joukkotuhonta) tarkoittaa systemaattista ja tarkoituksellista tekoa, jonka tavoitteena on tuhota kokonaan tai osittain jokin kansallinen, etninen, rodullinen tai uskonnollinen ryhmä”
18.05.2026 15:04
Kannattaa hieman selvittää itsellensä kansanmurhan yleisesti hyväksytyt määritelmät ja miettiä täyttävätkö Ukrainan iskut kansanmurhan määritelmää…
18.05.2026 15:02
Koitetaan vaseliinimiehelle välillä vaikka tekoälyn luomaa vastausta. Vaseliinille on paikkansa ja köyttökohteensa mutta polkupyörän ketjut eivät niitä ole.
Mutta se vastaus on seuraava:
”Perinteinen vaseliini ei yleensä sovellu pyörän, moottoripyörän tai muiden nopeasti pyörivien ajoneuvojen ketjuihin. Se on liian paksua, jolloin se ei pääse tunkeutumaan ketjun sisäosiin, vaan kerää itseensä hiekkaa, pölyä ja likaa. Tämä luo hiovan tahnan, joka kuluttaa ketjun ja rattaat nopeasti.”
17.05.2026 23:27
Käyttää ”likaisia pommeja” Venäjän isoimpia asutuskeskuksia vastaan ja / tai ottaa iskujen kohteeksi Venäläisiä ydinlaitoksia.
Kumpikaan tuskin kuulostaa houkuttelevalta niissä/niiden lähellä asuvien Venäläisten mielestä.
17.05.2026 21:52
Eli siinä tapauksessa Venäisten kannattaa tehdä päätös Putinin ja hänen lähipiirinsä ”tippumiselta ikkunasta”.
17.05.2026 21:48
Eli Putin vainoharhaisuudessaan iskisi Ukrainaan ydinasein ja tekisi samalla Moskovan ja Pietarin asuinkelvottomiksi mikäli Ukraina turvautuisi tämän jälkeen ”likaisiin pommeihin”, olisiko siltikään järkevä ”vaihtokauppa” Venälaisittäin? Eli tuhoaisi samalla kaksi omaa tärkeintä asutuskeskusta..?
17.05.2026 18:50
Jos Venäjä iskee ydinaseilla Ukrainaa vastaan, niin mikä
Estää Ukrainaa varustamaan isompia Droneja ”likaisilla pommeilla” ja iskemässä isompia Venäläisiä asutuskeskuksia vastaan?
Jokainen alasammuttu Drooni saastuttaisi alasampumispaikkansa asumattomaan kuntoon.
Miltä tämä kuulostaisi vastatoimena?
17.05.2026 18:42
Jonka jälkeen Ukrainasta ”likaisilla pommeilla” varustettuja Droneja Moskovaan…
17.05.2026 14:26
Israel on yksiä johtavia puolustus-/aseteollisuuden maita maailmassa.
Meidän sotilaallinen uhka on tuossa itärajan takana, ei lähi-idässä joten meidän ei kannata ylenkatsoa sotilasteknistä yhteistyötä Israelin kanssa.
17.05.2026 14:21
Vai onko Suomi sodassa Venäjän kanssa kun Venäjä TARKOITUKSELLISESTI ohjaa Ukrainalaisia lennokkeja Suomen ja Balttian maiden ilmatilaan ilman että edes yrittää torjua niitä?
17.05.2026 14:15
Usean ihmisen kuolemaan johtanut onnettomuus on vitsin aihe? Aika mautonta jopa tällä palstalla.
16.05.2026 17:39
Erilaiset kohteet ovat erilaisia, niin siksi että ovat erilaisia...
Jos haluat: Lasketella, hiihtää, kelkkailla, lumikenkäillä, nähdä revuntulia, lunta, joulupuukia, kaamosta,Huskyja, kesällä yötöntä yötä yms. (syitä miksi vaikkapa Leville ihmiset matkustavat niin kotimaasta kuin ulkomailta), niin näitä asioita ei Pattayalla pysty tekemään. Mutta sitten Pattayalla taas tehdään asioita mitä Levillä ei.
Sitten taasen kummassakaan ei tehdä asioita mitä tehdään vaikkapa Roomassam taikka Parrisissa. Eli elämä- ja lomakohde on valintoja.
16.05.2026 16:52
Levi esimerkiksi on yksi Suomen kansainvälisimpiä ja suosituimpia matkakohteita.
Jos / kun ulkolainen turisti lentää Kittilän kentälle, siirtyy siitä bussilla Levin keskustaan ja on viettää viikon loman siellä, niin mitä kaikkia varsinaisia ”nähtävyyksiä” siellä on mitä kukakin pitää ”nähtävyytemä” ja mitä erityistä suomalaisuutta on nähtävissä? Vai pitääkö niitä oikeasti olla olemassa että kokee antoisan loman?
16.05.2026 16:00
Venäläiset ovat tottuneet että Putin päättää kaikken.
Ihmettelevät miksi pitää olla 200henkeä päättämässä kun sen voi tehdä yksikin henkilö kuten heillä Venäjällä tehdään, yksi päättää ja muut kilvan kehuvat uskollisuuttaan tälle yhdelle.
16.05.2026 11:57
Päätökset tukemisesta taikka tukematta jättämisestä ei tehdä millään mielipidemittauksilla, vaan hallituksen päätöksilä jotka eduskunta hyväksyy.
15.05.2026 22:31
11 / 308