Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
santtu_1975X
profiilit
santtu_1975X
santtu_1975X
Vapaa kuvaus
Aloituksia
89
Kommenttia
4682
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin,+itse+olen+vain+havainnut+Thaimaassa+ollessani,+että+siellä+on+tarjontaa+(vaikkapa+juuri+moottoripyörä+vuokrauksessa)+enemmän+kuin+mitä+"netistä+löytyy",+eli+läheskään+kaikki+myyjät/vuokraajat+eivät+ilmoittele+netissä.
Siksi+täältä+"apuja"+kyselenkin,+kun+netistä+ei+löydy,+mutta+paikanpäältä+kuitenkin+yleensä+on+saatavilla.
Toissapäivänä+löysin+kyseisen+paikan,+eivät+vain+vielä+ole+valitettavasti++vastanneet+kyselyyni:
http://bigbikerentalhuahin.com
Alkaa+vain+vähän+kiirettä+tulemaan+jos+meinaa+ennakkoon+ehtiä+vuokrauskesta+sopimaan,+kun+ylihuomenna+pitäisi+lähteä.
12.01.2018 15:41
Tehdään+nyt+sitten+niin,+että+rekisteröidytään+palstalle,+ettei+joku+pääse+kiusallaan+enään+"esiintymään"+minuna+(ja+pieni+muutos+nimimerkkiin).+
Mutta+joo,+olen+joskus+jopa+ollut+Gay+baarissa+pari+iltaa+töissä+(ovimiehenä)+tuuraamassa+kipeäksi+tullutta+kaveria,+ei+ne+nyt+ihan+ihmeellisiä+paikkoja+ole.
Thaimaassa+en+kyllä+ole+kyseisissä+paikoissa+käynyt,+kun+muutenkin+tulee+suhteellisen+vähän+lomilla+baareissa+käytyä+(kahdesta+syystä:+1.+saan+suomessa+olla+töissä+ihan+tarbeeksi+baareissa+jonkun+180-240+iltaa/vuosi.+2.+en+juo+alkoholia,+joten+se+ei+"vedä"+minua+baariin),+niin+sitten+niinä+iltoina+kun+baareissa+käyn+lomalla,+niin+en+kyllä+Gay+paikkaa+valitsisis...
11.01.2018 11:24
235 / 235